Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Istennő - Taeyeon

||
Ajánlott zene: Edvin Marton - Art on Ice  



Itt a tavasz. Csupa virágzó magány a remény kertjében, de én hirtelen harmatos gyengédséggel szólalok meg, hogy ne szakítsak le egy tüskékkel körbevett rózsát se a kedves érzéseidből. Fura, most először rezignál a homokóra testem erre; hagyom, hogy összeszűkölő derekamon akadálytalanul mozgasd bármelyik húron bársonykezed. Szomorú, hideg esőcsepp gördül végig rajtam, fáradtan folyik bele lelkembe; pedig tudod, hogy selymes, férfias ujjaiddal nem törölheted le a fájdalmad rólam, abba akár bele is némulhatok. A Te kínzó könnyed, pedig tavasz van.
Ilyenkor szelíd gondtalanság költözik szíved gyönyörű dallamába, mindig a legszebb gondolatmelódiádat játszod el rajtam, de most csalódott sóhaj szökik ki ajkaid közül. Érzem finom leheleted a nyakamon, amire mindig azt mondod, mennyire cseresznyevirág-kecses. Én imádom ezt az évszakot, mert sosem fázok, mint ahogy azt az első hóvirág szirma teszi. Nem rejtesz el az ébenfekete sötétségbe sem; ilyenkor bariton hangodon szólalsz meg, hogy egy istennőt nem lehet csak úgy elrakni a tokja fogságába. Mindig kimondhatatlanul vidám vagy nyárelőkor, hiszen isteni boldogság-ihleteid adódnak, amiket kipróbálsz rajtam.
Most olyan vagy, mint a leghidegebb decemberben. A kis G-húr csendül fel mélyről jövő bánattal, ami csak a tiéd. Te érzed, viszont általam adod át magad a barack-illatú elmúlásnak, belekergeted magad a gyötrődés szörnyű aromájába. A vonót olyan görcsösen szorongatod, hogy éles szúrást érzek minden tisztán végighúzott kvintnél. Ha hópehely lennék, akkor se tudnám elvenni a szívfacsaró emlékeid.
Helyette annyit tehetek, hogy az istennőd maradok, egy lélegzetvételnyi műalkotás, amit kedvedre intonálhatsz, mint egy hamvas virágszálat. Érints meg lassan, és csalj ki belőlem fakó Örömódákat, virtuóz szonátákat. Melegítsd fel magad velem, olvadjon el a vakító-fehér hó.
Lehetséges, hogy most egy csalódás miatt levert vagy, elborít az elkeseredettség. Ilyenkor tél van; de készülj, mert jön egy hosszú, ragyogó évszak.



_________________________________

xy: Vivi, te nem tudsz olyat írni, aminek ne lenne értelme. 
Én: Fogd meg a strongbow-mat! 

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Na jó, komolyra fordítva a szót. 
Talán egy kissé elragadtattam magam? Talán. 

Azt hiszem, ezt ha akartam se tudtam volna hosszabbra írni. 

Bámulatos, hogy mit váltott ki belőlem ez a dal. Sosem gondoltam volna, hogy valaha lesznek ilyen szürreális képzeteim, erre tessék...

Aztán utána olvastam wikipédián is, ahol megtaláltam ezt az idézetet: 


Ha Isten, mint mondják, a maga képére teremtette az embert, akkor bízvást állíthatjuk, hogy az ember saját képére alkotta a hegedűt, helyesebben a nő képére, mert a hegedű gyönyörű istennő.

- Yehudi Menuhin 

Akkor már tudtam, hogy valahogy ezt bele kell építenem ebbe a kis novellába. 

Ez a nő pedig... vallomással tartozom. Nagyon, nagyon sokáig nem szerettem. Aztán két évvel ezelőtt megváltozott minden. Ha a zenéit hallgatom, egyszerűen az agyam kizár mindent, és egy olyan világba repít, amiről fogalmam sem volt eddig. 
Eszméletlen módon megszerettem őt. 

És keresve se találtam volna jobbat erre a szerepre. Hiszen Taeyeon pont olyan gyönyörű és törékeny, mint egy hegedű. 

8 megjegyzés

  1. Hú. Annyira szeretnék valami értelmeset írni, de egyszerűen nem megy. Nem tudom mit érezzek, hogy mosolyogjak vagy sírjak, tényleg nagyon abszurd amibe ezzel repítettél. Tetszett, ahogy leírtad az egészet. Ugyanakkor néha nagyon elvesztem a szavakban és a mondatvégére elfelejtetten az elejét. Lehet suli után sem kéne olvasnom:D

    Minden összegezve, tetszett. Egészen furcsán érzem magam így utána, de furcsán jól.

    Köszönöm ezt az új élményt!❤

    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, teljesen megértelek XD Habár pont arra nem számítottam, hogy ezzel majd valaki furcsán jól érezze magát, azért örülök hogy te mégis így reagáltál erre. Igazság szerint még saját magam sem tudnám, hogyan reagálnék erre, ha nem én írtam volna XD
      Én mondtam, hogy félálomban nem ajánlatos olvasni!

      Köszönöm, hogy így vélekedsz a novellámról és azt is hogy írtál ♥

      Törlés
  2. Hello-hello~ ahogy ígértem, itt is volnék, csak hát kellett egy kis idő, hogy összeszedjem gondolataimat. Mert bizony szóhoz sem jutok.

    Régre visszanyúlik a mi kis történetünk, mondhatni nagyon régre. Én már akkor tudtam, hogy nem vagy egy átlagos író. Egy egyszerű fanfiction-nél is úgy használtad a szavakat, hogy öröm volt olvasni. (Az más téma, hogy a lusta seggem annyit nem volt képes írni, hogy "hallod, tetszik")

    Na de ez... megmondom őszintén, nagyon is imádom az ilyen stílusban megírt kis novellákat. Egyszer sikerült nekem is ilyen elvont szösszenetet összehoznom, de a nyomába se ér a tiédnek. Jézusom, olyan szép volt, hogy még most is olyan, mintha minden rózsaszín lenne.

    Taeyeon meg tökéletesen beleillik a képbe. Istenem az a nő... hogy voltunk képesek nem szeretni őt? :'D Ami késik, nem múlik.

    Egyébként el szerettem volna mondani, hogy nagyon örülök annak, hogy a sok csalódás ellenére még mindig megáldasz minket ehhez hasonló alkotással. Emelem a nemlétező kalapom! A SHINee ragyogjon rád!

    XingYi ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! *-* Habár az már nem igaz, hogy a telefonom értesít engem minden új kommentről - valamit tettem, szörnyű vagyok a technológiábanXD - attól én még mindig lelkesen megnyitom a bloggert, hátha valaki írt nekem. És mivel Te vagy az, dupla boldogsággal tölt el.
      Igazából nem tudom mennyit írtál nekem, sohasem ez számított. Viszont te vagy az egyik, aki mindig elvarázsolt a véleményével, és még ma is emlékszem rád. Pont beszélgettünk egy barátnőmmel erről, és mondtam neki hogy rá egyáltalán nem emlékszem, pedig ő is írt már nekem kommentet akkor, amikor még nem is ismertük egymást XD Szóval Te tényleg mindig olyan különleges voltál nekem.

      Én is imádom az ilyeneket, bár még ilyen mértékben sosem próbálkoztam ezzel, túl kevésnek éreztem magam hozzá. Aztán jött Taeyeon és egy gyönyörű dal, ami meghozta az ihletet is hozzá. Nem mondom, hosszú idő volt, talán el is ragadtattam magam egy kicsit, de a magam részéről mégsem érzem olyan soknak. Lehet csak azért, mert ennél olvastam már elvontabb írásokat is, olyat, amit néha nem is értettem XD A másik meg, biztos hogy a te írásod nagyon király lett! Meg kell mutatnod egyszer.

      Igazság szerint erről naphosszat tudnék beszélni, hogy milyen szinten jobb embernek érzem már magam ennyitől is. Pusztán azzal, hogy ez a nő a szívembe lopta magát, és tényleg, csak egy esélyt kellett neki adnom. Talán egy videó volt, és nekem kész is. Én beismerem ezt, gyerekes voltam. És mindenki gyerekes, aki nem szereti xy-t, ha elfogadja, ha nem. Remélem, hogy egyszer az emberek nem fognak elítélni egyből valakit, csak mert elsőre nem volt neki szimpatikus... Jézusom, mit tettem szegény Jiminnel is, azt se tudom már mi miatt nem kedveltem, erre elkezdtem nézni a BTS Runt, és realizálnom kellett, hogy Jimin a legcukibb és leggondoskodóbb tag. Hihetetlen volt, és egy szörnyű embernek éreztem magam. De ahogy te írtad - ami késik, nem múlik. Legyen ez igaz mindenkire, remélhetőleg egyszer mindenki eljut arra a szintre, hogy ne elsőre ítéljen meg egy embert, negatív karaktert aggatva rá.

      Hát... aki ebbe belefog, de úgy igazán, az szerintem nem szabadul. Számomra ez egy fontos dolog. Írni még mindig az egyik legjobb érzés a világon. És 20 olvasóval, vagy 2-vel, nekem mindegy. Persze néha szomorú vagyok emiatt, de a világ változik. Mindenesetre sokat tanultam magamról is az elmúlt időszakban, sokat az írásról is. Remélem, hogy ez mindig így fog maradni, mert egyre jobb ember szeretnék lenni. Kiöntöttem itt neked a szívem, ne haragudj érte XD
      Köszönöm minden szavad, csodálatos vagy! ♥

      Törlés
  3. Szia!
    Tényleg hihetetlen, hogy mit hozott ki belőled ez a zene. Ez a muzsika annyira gyönyörű, hogy rosszat nem tud írni rá az ember.
    Azt mondanám, hogy nekem kicsit túl sok volt a hasonlat, a művészi gondolatok - ezt mondanám normál esetben, de ez kivétel. Ahogy mondtam, erre a zenére nem lehet mást írni, csak szépet. Így az ábécé minden betűje tökéletes helyen volt, tökéletesen alkotott szavakat és szőtt mondatokat. Le a kalappal, szerintem a challenge írásaid közül, ez lett a legerősebb.

    És most jön a fekete leves. MIÉRT PONT TAEYEON?! Oké, értem én, hogy miért választottad és hogy rengetegen imádják, de sajnos én nem tartozom közéjük. Három zene van, amire azt mondom, hogy illik hozzá és tetszik is: 11:11, I got love, Four seasons. Na de ezeket tényleg szeretem, eltudom hallgatni bármeddig és az utolsó nálam ütött. Hiába, nem tudom megszeretni, sem a hangját, se a kinézetét (valahogy a haját sosem tudják eltalálni) és a személyiségét sem. DE EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM! Nem akarok veszekedni senkivel sem, de én megpróbáltam. Tényleg. Nem ment. :( Bocsi, de nekem ez adta a tintapacát a festményen.

    De ettől függetlenül (!!), nagyon szép volt, egyszerűen zseniális és erős írás. Ha tudnék festeni, megfesteném a zenét a te írásodra.

    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Először is, bocsánat a kései válaszom miatt,valahogy nem vitt rá a lélek, hogy egészen mostanáig szakítsak erre időt. De most valami kattant, talán mert nagyon hiányzik, hogy alkothassak már megint valami hasonlót, mint ez.
      Igazából tudom, és valahol érzem is, hogy ez már az emberek többségének sok, valamiért én mégis ebben látom meg a... gyönyörűt. Mármint az olyan értelemben gyönyörűt, ami már tényleg felér a művészettel. Itt most nem kifejezetten az én írásomra asszociálok, hanem bármilyen ilyen típusú, ilyen elvont, ilyen hasonlatokkal vagy épp metaforákkal teli írásra. Ez az én világom, és igazából én is így gondolom, mint te. A challengeben ez a legerősebb írásom.

      XD Talán emiatt a része miatt is húztam eddig a visszaírást. Olyan típus vagyok, és szerintem ez a legrosszabb személyiség jegyem, hogy ráerőltetek minden olyat az emberekre, amit én szeretek vagy jónak látok. És most regényeket tudnék írni Taeyeonról, hogy hogyan és mikor és leginkább miért szerettem meg, de nem fogom ezt tenni. Habár valaki nem szereti, azért azt el kell mondanom, hogy ez leginkább rá illett. Gondoltam én itt Jisoora vagy Hyolynra - ők a kpop történelemben az etalon nőim, akiket töretlenül szeretek. De ez a nő olyan IGAZI nő. Akire ha ránézek, ő jut a leghamarabb eszembe egy hegedűnek szemléltetve, mert művészien csodálatos, a hangja is lenyűgöző, szóval igen. Számomra Taeyeon olyan, mint egy hegedű, és szerintem senki más nem illett volna erre a szerepbe.
      Persze tudom milyen ez, amikor olyannal kell olvasnod akit nem szeretsz, úgyhogy megértem.

      Ettől függetlenül köszönöm a többi részét a véleményednek, és örülök neki, hogy így gondolsz erre a kis novellára^^

      Törlés
  4. Imádlak, viszont nekem ez most átesett a lo túloldalára. Szép volt, de a kevesebb néha több. A legjobban az utolsó bekezdés tetszett, és szerintem az is volt a legegyszerűbb XD
    Attól függetlenül, hogy mennyire csűrted meg csavartad, mégis azt kell mondanom, hogy hihetetlenül fogalmaztad meg az intimitást és a szeretetet, ami két ember között lehet. Nem kellett ide szex, meg konkrét szavak a szituációról, amiben a karakterek vannak, mégis megértettem az egészet. Ha ez a történet egy nude kép lenne, akkor nem az a tipikus, amitől az ember elfintorodik, kényelmetlenül érzi magát, hanem olyan fajta, amit szerintem bármilyen nő szívesen készítettne magarol.
    Ettől függetlenül tényleg eléggé csicsás lett ><
    Taeyeon számomra meg mindig az istennő teljes ellentéte, de hát kinek mi...
    Szeri 💝💝

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDDDDDDD Igen, mert az Taeyeon four seasonjének egyik elrejtett sora, ami az ő dalában egy picit másképp elevenedik meg, de azt akartam, hogy érződjön rajta a dal sajátossága. Ezért azt nem tekertem meg annyira, mint a többit. Habár szívem szerint megtettem volna, mert nekem az tetszik legkevésbé XD Igen, tudom, hogy a kevesebb néha több, de helllóóóóó. Nem nálam. A keveset nem nekem találták ki, és ezt te tudod leginkább rólam. Az élet bármely területén.

      Igen, ezt egy picit félreértetted, semmilyen szexuális tartalom nincs a novellámban. Azért írtam a műfajhoz a szürreálist, mert Taeyeon egy hegedű, akit egy férfi tart a kezeiben egy szomorú szakítás után, és eljátssza a legsiralmasabb dallamot, amit csak ismer.

      Szóval részben ezért is lett ennyire csicsás, mert szerintem ez egy fura elképzelés - tőlem legalábbis mindenképp. És nem akartam hétköznapi stílusjegyben leírni, valami bummmmot akartam, hogy méltó legyen ehhez a gondolatmenethez.
      De hát kinek mi... XD
      Azért én is, na ♥

      Törlés