Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda érdekességek

||


Igazság szerint Chanyeol szemszögéből is ki akartam fejteni a dolgokat, azonban lebeszéltek róla és utólag rájöttem, hogy nem is tudnék már a történethez írni, képtelen vagyok rá. Ezért most leírom nektek azokat a válaszokat, amikre kíváncsiak voltatok:)


- Az egész történetet egyetlen jelenetre építettem. Egy biztos rész volt az egészben, a tizennyolcadik fejezet ének-csók scene, ahol már a zenében is teljesen biztos voltam.

- Valóban, HAZUDTAM. A második jelenet ami megszületett a fejemben, az a vége volt. Elképzeltem, ahogy Chanyeol kifejti azt a három szócskát, és hát ilyen vallomás után nem volt szívem gonosznak lenni. Tehát semmilyen esetben sem lett volna szomorú végkifejlet

- Azonban valóban elgondolkodtam rajta, hogy Chanbaek vagy Kaibaek véget szánok-e a történetnek. De mint mindig, most is a szívemre hallgattam.

- A részek közben nem gondolkoztam, csak írtam amit a szívem diktált. Fura, de tényleg így van. Minden fejezethez kitaláltam egy biztos jelenetet, aztán a többit csak úgy érzésből, a zenék hatására írtam.

ÉS akkor most a részekre rátérve:

- Az első rész "zuhanyzós" jelenetében Baekhyun Sehunra gondolt végig. Belé volt szerelmes régóta, Sehun is Junmyeonnál volt az étteremben dolgozó, csak aztán ajánlottak neki külföldön egy lehetőséget, amit nem utasított vissza

- Chanyeol a történetben 26 éves volt, míg Baekhyun 22. Ezt elfelejtettem megemlíteni, de én az elejétől fogva így képzeltem el

- Jongdae karakterét nem akartam ennyire egoistára kreálni, úgyhogy ezt mindig próbáltam valamivel kompenzálni, viszont ő nagyon adta magát

- Baekhyun azért ajánlotta fel ezt a lehetőséget Chanyeolnak, mert nem gondolta volna, hog végig ki fogja bírni. Nem is gondolt rá eleinte, hogy közöttük több is lehetne. De mindig is tetszett neki Chanyeol külsőre, úgyhogy a vonzalom az első pillanattól kezdve ott volt a levegőben

- Az én egyik kedvenc részem a negyedik fejezet volt. Imádtam írni, imádtam a Kaibaek jelenetet, és úgy éreztem, hogy abban a pillanatban valóban izzott a levegő Jongin és Baek között

- Igazából Suchen szálat egyáltalán nem terveztem bele, viszont Marianna és Anna kedvéért írtam velük egy rövidke románcot. Elég lezáratlan lett a részük, itt mindenki képzeleterejére bízom, hogy hogyan folytatódhatna tovább

- Na és akkor... SEHUN LEVELE:D Baekhyun már régóta szerelmes volt Sehunba, és ezzel a fiatalabb is tisztában volt, csak sosem akart ezzel foglalkozni. Baekhyun sosem vállalta nyíltan az érzéseit, senkinek nem merte elmondani, azonban az ember ilyenkor látja a tényeket, Sehun pedig nem volt naiv. Ezért hát amikor visszajött egy rövid időre, megírta a levélben hogy undorítónak tartja Baekhyunt emiatt, és ha nem érezte volna iránta ezt, akkor talán mai napig haverok lehetnének, így viszont nem akar még egyszer találkozni vele. Szóval Chanyeol megvédte Baekhyunt egy nagy csalódástól

- Baekhyun a nyolcadik fejezetben érzett többet Chanyeol iránt puszta vonzalomnál. Ott kezdett el valami pislákolni benne.
"Lassan, nyugtató-gyengéden masszírozta a vádlimat, miközben én arra gondoltam, hogy bele akarok túrni a nedves hajába, hogy apró csókokat akarok hinteni a nyakára. De ez teljesen normális vízió volt egy meleg fiútól, mert Chanyeol vonzó volt. Minden számára sematikus érintése bennem egyre több megmagyarázhatatlan érzést keltett. De a valóság már csak ilyen; az elképzeléseink megsemmisítője volt."

- A tizedik fejezetben megemlíti Chanyeol Baekhyunnak, hogy beszélt az apjával, azonban nem akarta neki elmondani, hogy mit mondott. Ott azt mondta neki az apja, hogy vessen be mindent, csak menjen vissza Amerikába a fia. A mindenbe beletartozik az is, hogy akár érje el, hogy szerelmes legyen belé

- A másik kedvenc jelenetem természetesen az éneklős-csókos volt, de imádtam a kő-papír-ollósat is írni. Valahogy ezek a részek olyan közel állnak a szívemhez

- Amikor Amerikában voltak, Baekhyun apja nem nagylelkűségből ajánlotta fel a fiának, hogy visszamehet Koreába. Csak azt akarta elérni, hogy közte és Chanyeol között legyen távolság

- Aztán amikor Baekhyun tényleges visszament Koreába, elképzeltem a fejemben egy olyan jelenetet Chanyeol szemszögéből, hogy Harry és Louis elviszik egy kicsit kizmozdulni, ő pedig nagy nehezen, de belemegy. Aztán a partin ő ül a bárpult mellett, miközben nézi a párokat, aztán a tekintete Harryékre téved. Látja azt az őszinte és tiszta szerelmet, ahogy szorosan átölelve ringatóznak a zenére, ettől pedig teljesen elérzékenyül. Azt szerette volna abban a pillanatban, ha Baekhyun mellett lenne. Ekkor döntötte el, hogy visszamegy Koreába, és megpróbálja visszaszerezni a legfontosabb dolgot az életében. Egyébként az a pár hónap, amit Baekhyun nélkül töltött maga volt a pokol neki.

- Ó, és erre a részre emlékeztek?
"- Három dolgot fogok kérdezni, és mindegyikre csak igennel, vagy nemmel felelhetsz - egy bólintással tudomásul vette, én pedig elkezdtem a kérdés-sorozatomat. - Apa mennyire fontos neked? Fontosabb, mint én?
- Nem - határozottan mondta, a lelkemet most simogatta a mély hangja.
- Amikor először csókolóztunk, tényleg kedveltél?
- Igen! Én nagyon... kedveltelek már akkor is, Baekhyun. Miért nem engeded, hogy mindent megmagyarázzak? "
Az első csókjuk nem a tengerparton volt, hanem Junmyeon bulijában:D Baekhyun részeg volt, nem tudta hogy mit csinál, amikor pedig Chanyeol próbálta hazáig vonszolni, megkívánta az ajkait hahaha. Chanyeol ettől lesokkolódott, hogy csak így random megcsókolta őt, aztán furcsa érzései lettek Baekhyun iránt, és mint később kiderült, szerelmes lett ;;


Ha valakiben még megfogalmazódott valamilyen kérdés, bátran tegye fel, válaszolni fogok rá!:)

És NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, aki részese volt ennek a kis történetnek, aki velem tartott ebben az érzelemkavalkádban, aki velem együtt élt át mindent Chanyeollal és Baekhyunnak. Nem tudok elég hálás lenni nektek, de tényleg. Nagyon jólesett a lelkemnek az összes biztató szó, az a szeretet, amit adtatok nekem a történeten keresztül. Minden szavatok egy csodával ért fel nekem, nagyon köszönöm, hogy itt voltatok velem ♥

Összeírtam a neveket (a prológustól kezdve írtam a neveket össze):

Bomi, Hyunae, Victoria S. , Minji.K, netta88, Leah De Challon, Németh Lili, Adrienn, Park HyunSoo, EunMi, XingYi, Eleanorh Swan, Baekyeol_shipper, Beca, B., Szabina Danada, Juditta Tóth, Ramcsi, N.Bea, Minirigó Xx, Nono, Mónika Vida, Pocketcoffee, Vivi1223, Nida, Ryugamine Chizuru, Park Hyun-Jae, Hope Justice, Akashara, Tina, Paksz Renáta, Aquatic*, Csigusz Dongsaeng, Zsanett Sz., Abby, Lity Kyirumi, Seungji Yoosu, Matyi Krisztina, Evelin Mocsári, Melly, Kpopper, Suzuki Aoi, Anett Papp, HaRin Lim, Mrs.Yeol, Lee Sumire, Lili Bárdfalvy, Meni, Lulu, Bianka Nemeth, FanniKobold, Miyeon, Medulla, Lilla Mányi, Luca Szabó, Sasuna, ÉS A RENGETEG NÉVTELEN EMBER, de azért nagyon hálás vagyok nekik is ♥♥♥

És akiknek a leghálásabb vagyok: az Bia, Mirtill, Timi, Khiska, Vanda, Juditta, Nóra,  Zsanett, és Evelin, mert ők szinte az összes részhez írtak nekem, és aaanyira jólesett minden amit írtak, hihetetlen érzés volt olvasni a véleményeiteket, nagyon szépen köszönöm nektek ♥

Nagyon sokan tartottatok velem, remélem ez a továbbiakban is így lesz, MERT... : 


A BLOGRA HAMAROSAN KÉT ÚJ TÖRTÉNET KERÜL FEL, KÉT TÁRSÍRÓ SEGÍTSÉGÉVEL. 

Az egyiket hamarosan olvashatjátok, az egy minifici lesz, nagyjából 5 részes, Kaisoo főszereplésével. A témát egyelőre nem árulnám el, de ígérem, jól fogtok szórakozni, nekem legalábbis eddig nagyon tetszik. A fictiont Nórával írom, aki egy kiváló író, úgy érzem, hogy sok boldog pillanatot fog még nekünk okozni:) Remélem várjátok már, de hamarosan olvashatja mindenki, már nagyon készülünk rá.

___________________

A másik fiction hosszabb lesz, Sekai és Baekyeol főszereplésével. Erről sem mondanék semmit, de már most megsúgom nektek, hogy imádni fogjátok ;; Ezt a történetet Biával írom, aki csodálatos, jobb szó nincs arra a lányra. Minden szava elvarázsol, nagyon király lesz a karaktere is, de majd meglátjátok!:D

Bia üzent nektek:

Sziasztok!
Bízom benne, hogy szeretni fogjátok a történetet a karaktereinkkel együtt, és őszintén elmondjátok majd a véleményeteket egy-egy fejezet után. Már alig várom, hogy megtudhassam, mit szóltok majd hozzá, és szerintem Vivi sincs ezzel másképp. A magam részéről nagyon imádom az alapötletet, Sehun részeit pedig hatalmas nagy élvezet írni; remélem, olvasni is az lesz.
Az érdem természetesen nagy részben Vivié, ugyanis tőle származik a sztori alapja, én pedig nem is lehetnék szerencsésebb, hogy vele írhatom!
Nemsokára már a blogján is olvashatjátok a történetet, addig is kitartást mindenkinek az iskolához, és élvezzétek, ami még megmaradt a nyárból!:)



Szóval, még egyszer köszönöm mindenkinek, imádtam a Szívritmus csapdát írni, a véleményeiteket olvasni, és nagyon sokat köszönhetek ám a történetnek. Rengeteg embert ismertem meg, akik rövid idő alatt belopták magukat a szívembe.

És remélem, hogy emlékezni fogtok a történetre, és az a "szent és sérthetetlen" mondat titeket is mosolygásra késztet még jóóó hosszú ideig:) ♥


10 megjegyzés

  1. Szióka! Nagyon örültem ennek a kis plusz bejegyzésnek! Újra felelevenítettél bennem mindent a történettel kapcsolatban. Jó volt visdzsgondolni, mennyire szerettem olvasni és milyen türelmetlenül vártam az új részeket! :-) Remélem a következökben is számíthatok a jelöléseidre! További sok sikert kívánok! Moncsa:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Hát még én mennyire örültem neki, hogy velem tartottál, hogy lelkes maradtál, hogy mindig számíthattam rád. Köszönöm neked, köszönöm, hogy olvastad, és mindent!:) Persze, jelölni foglak, remélem azok is tetszeni fognak;;

      Törlés
  2. Szia 😃
    Hát... Én igazából csendes olvasó vagyok, de mentségemre legyen, hogy nem olyan régen találtam meg ezt a ficit, úgyhogy már nem volt pofám utólag írni 😂
    Már maga a páros nagyon tetszett, elvégre a Baekyeolt imádom, de amikor elolvastam az első részt... Nem tudtam abbahagyni, szóval hosszú éjszakám volt 😂
    Néhol borongósabb volt(legalábbis én úgy éreztem), néhol meg humoros, amin szétröhögtem magam.
    Chen karakterét zabálni kell, de komolyan, a beszólásai annyira aranyosak voltak 😂
    És ami még mindig kérdéses maradt, hogy mi történt köztük a múltban?? Lehet, hogy én vagyok egy kicsit lassú felfogású, de nekem még mindig nem tiszta, hogy Baek miért is utálta annyira Chanyeolt. Vagyis, hogy pontosan mit tett, mert addig értem, hogy elárulta, de azért egy konkrét jelenetre kíváncsi lettem volna, hogy Chanyeol hogyan mondta el, az apja hogy reagált meg ilyenek...
    Na mindegy, nekem nagyon tetszett az egész történet, főleg ahogy a Baekhyunban lezajló érzéseket illusztáltad. Minden szó annyira gyönyörű volt, főleg amikor szenvedett a kis drágám 😂. Ez most szúrt szemet a leginkább, mikor én magam is próbálkozom, így újra elámulok a szavakon, amiket alkalmazol. Nagyon örülök, hogy megtaláltam a blogod, hiszen nehéz ilyen jó és igényes történeteket találni 😃
    Köszönöm, hogy olvashattam (így utólag) 😃
    Ami 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Ó, hát nekem igazából bármikor lehet írni, mert én észreveszem, és válaszolok is rá előbb-utóbb. Úgyhogy tényleg ha csak emiatt nem írtál, akkor legközelebb nyugodtan, ha lesz olyan történetem, ami majd elnyeri a tetszésed;; Igazából én is sokszor így jártam, hogy később csatlakoztam be egy történethez, vagy pedig már befejezett is volt, és akkor már tényleg nem olyan jó az egy adott embernek írni. Viszont tudom, hogy milyen jól tud esni ez egy írónak, úgyhogy én megfogadtam, hogy mindenhez fogok írni, amit olvasok.
      Ó igen, tudom miről beszélsz:D Baekyeol szent és sérthetetlen, ugye? Nekem biztosan, remélem még sokan másoknak is. Gondolkoztam rajta, hogy mással kellene írni, de nem tudok tőlük elkülönülni, most is a Kaisooba muszáj voltam beleírni Chanyeolt, mert nekem ő már annyira evidens karakter, hogy egyszerűen hiányzott volna a történetből, végül is minden történetből, ha nincs benne.
      Ó, hát Jongdae részeit imádtam a legjobban írni, nagyon szerettem a karakterét, ő csak úgy jött, egyáltalán nem gondolkoztam rajta, és általában azok lettek a legjobb részek, amiken nem gondolkoztam túl sokáig. Hát igazság szerint, azt az epilógusban akartam leírni, de rájöttem, hogy én már ehhez a történethez nem tudok írni egy szót sem. Ezért írtam csak ilyen érdekesség dolgokat, hogy azért ne hagyjak magam után annyi válaszolatlan kérdést. Nem gondoltam ki fejben, hogyan zajlott le Chanyeol és Byun apja között a beszélgetés, de akkoriban Chanyeolt úgy képzeltem el, hogy bármit megtett volna annak az embernek. Ezért csak simán elmondta, hogy a fia meleg, ezt az apja elmondta Baeknek és bumm. Az apja semmire nem reagál jól, az egy két lábon járó ridegség. Úgyhogy azt valahogy úgy képzeltem el, aztán Baek eljött onnan, mert nem bírta.
      Jaj de jó, hogy pont az érzéseket említetted!*_* Azokra nagyon figyeltem, hogy minden átérezhető legyen, mert nekem az érzések a legfontosabb, anélkül nincs történet. Imádom, ha egy karakter szenved. Mert a fájdalmat a legkönnyebb nekem megírni minden érzés közül, így azt hiszem, hogy azok a részek nagyon átélhetőek voltak.
      Köszönöm szépen, hogy olvastad, és hogy írtál!;;♥

      Törlés
  3. Szia:)
    Most annyira elérzékenyültemㅠㅠ Nagyon szerettem a Szívritmus Csapdát, és bár nem a legelejétől tudtam követni, igyekeztem minden részhez leírni a véleményemet, mert tudom, hogy sokat jelent neked, és örülök, hogy boldoggá tesz.♡
    Ez a fanfiction nálam még mindig favorite, pedig nagyon sok ficit olvastam már az Október 27-től kezdve, a 10080-on, Múlt rémei jelen képei-n keresztül, egészen az Egy testben két lélekig. Tényleg rengeteget olvastam (bár mostanában sajnos nem annyira időhiány miatt, de a tieidet mindenképpen elolvasom), de a Szívritmus Csapda örökre belopta magát a szívembe. Nem is tudom, hogy magyarázzam el, egyszerűen az érzések amik elfogtak az olvasás közben leírhatatlanok.
    Nagyon-nagyon várom mindkét fanfictiont, és ígérem szakítok arra is időt, hogy véleményt írjak.
    Sok sikert kívánok mindenben (nem tudom, hogy mész-e még iskolába, esetleg dolgozol), remélem minden rendben lesz.:) Bocsi, hogyha egy kicsit zavaros az írásom, csak most estem túl a 9.-es évnyitón, és fáradt vagyok^^"
    Nya, ennyi lettem volna, bye~♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!;;
      Igen, hát mi tagadás, a vélemények nagyon boldoggá tudják tenni az embert, én sem voltam ezzel másképp, mindenki aki rávette magát legalább egyszer, annak nagyon hálás voltam. Így mindig volt valami, ami ösztökéljen, és nem hagytam abba, pedig hajlamos vagyok nem befejezni dolgokat, de megfogadtam magamnak, hogy ezen a blogon egy befejezetlen történet sem lesz.
      Jaj, hát nagyon örülök neki, hogy ezt mondod*-* Igazából nekem is az Október 27 a kedvencem, még nagyon régen olvastam angolul, és annyira megfogott, hogy egy hétig azon bőgtem minden nap. Nagy hatással volt rám az a történet, szerintem sokkal jobb, mint az 10080, sokkal különlegesebb története van. Jaj, az érzések :') Örülök neki, tényleg nagyon örülök, mert minden amit át szerettem volna adni nektek, azok az érzések voltak. Mert érzések nélkül nincs semmi. Érzések nélkül egy történet nem történet.
      Iskolába járok még, most vagyok utolsó éven, hamarosan vizsga és be vagyok szarva hahaha. De csak nem fog ki rajtam egy kis számvitel meg pénzügy meg gazdasági és jogi alapismeret. Aztán majd meglátjuk:D
      Köszönöm szépen, hogy írtál ♥

      Törlés
  4. Sziaaa!
    Jó most... oké... ez... jó... MÉG ILYENKOR A TÖRTÉN ET UTÁN NEM TUDOM MENNYI IDŐVEL IS LE TUDSZ SOKKOLNI! Most Vivien... összetörted az én KaiBaek fellegváram. Komolyan. MI AZ, HOGY BAEK NEM JONGINÉRT, HANEM SEHUNÉRT VOLT ODA AZ ELEJÉTŐL FOGVA?!?!?! Oké... ehhez nekem idő kell még ezt megemésztem. Bírtam SeHunt, azt hittem, hogy ő majd a háttérből rásegít avgy rá akart segíteni a KaiBaekre, erre... ERRE EGY ILYEN LEVÉL AMI NEM IS JONGIN OLDALÁN ÁLL. Oké, ez most nekem sok(k) volt xD Erre tényleg nem számítottam... Most fáj a szívem TT__TT
    Egyébként bármennyire is sajnálom, hogy nem KaiBaek lett, örülök, hogy a szívedre hallgattál, mert első sorban az a lényeg, hogy neked tetsszen az, amit kiadsz a kezeid közül és elégedett legyél vele.
    Az én egyik kedvencem is a negyedik fejezet volt, ahol KaiBaek összemelegedett, de szerintem ez nem meglepő :$
    Chen karaktere nekem nagyon tetszett, habár én alapból tudok azonosulni az egoista emberekkel, mert én is eléggé az vagyok :'D
    Köszönöm ennek a két idegennek, hogy beletetted a SuChen szálat, mert imádtam őket az egész történet alatt, és hát KaiBaek után nekik szurkoltam a legjobban, nem tudom miért.
    És miért nem lepődöm meg, hogy volt egy eltitkolt csók, amiről senki sem tudott csak te? Valamiért ez olyan Vivis csel :D
    Hát a SeHun levelére való várakozásom gyümölcse nem épp édes, de nem baj, most már legalább tudom ><
    Biztosan tisztában vagy vele, de azért megemlítem, hogy ALIG VÁROM AZ ÚJ TÖRTÉNETEITEKET! Még úgy is, hogy nem vagyok egy nagy Kaisoo fan, de nem baj. A lényeg, hogy tudom úgyis minőségi munka lesz, és élvezetes, ezért nem számít a szereplőgárda. A Biásat meg ofc, hogy olvasni fogom.
    Oh, egyébként meglepődtem, hogy a külön felsorolt embereknél vagyok, mert igazság szerint kommentelhettem volna több részhez is, csak mindig volt valami, vagy lusta voltam, vagy hamarabb kitetted a frisst... De megpróbálok szorgalmasabb lenni a jövőben.
    Sok sikert a továbbiakban, én mindig itt leszek neked, hogy elolvassam az írásaid! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Hát én a sokkolások mestere vagyok hahahaha. Amúgy most az egyszer tnyleg nem ez volt a célom, csak szerettem volna megmagyarázni a dolgokat, amiket eddig homály fedett. De azt hiszem pont az ellentettjét értem el néhány résznél, na sebaj XD
      AMÚGY AZT MÁR NAGYON MEGBÁNTAM. Amúgy sem voltam soha az a túlzott Sebaek shipper, de mostanra már semennyire nem szeretem őket együtt, úgyhogy még szerencse, hogy azt a szálat így zártam le. Ne fájjon a szíved, bár igaz, hogy byun soha nem szerette Jongint, na de azért a vonzódás ott volt mindig, és a szerelem általában vonzódással kezdődik.
      Nem mondom, hogy teljes mértékben elégedett vagyok a végével, de ez lehetett volna Kaibaek vagy bármi más, akkor sem lettem volna elégedett maximálisan. És végül is örülök neki, hogy kitartottam a legelső megérzésemnél, na meg a Baekyeol shipper lelkem meg se engedte volna, hogy más legyen a vége.
      NEM MEGLEPŐ:D Öcsém, annyira imádtam azt a részt írni. Mert ott full érzések voltak, nem a táncra akartam terelni a hangsúlyt, hanem az érzésekre, amiket akkor átéltek. És imádom ezt a vágyódást megírni, sok jó dolog születik belőle.
      Nem is vagy egoista, csak annyira amennyire kell, dehát az meg egyáltalán nem baj. Nyomjuk ego yoloba hahaha.
      Amúgy én is szerettem a Suchen-szálat írni, annak ellenére is, hogy szerintem ők full heteróak, még csak történetekben sem tudom őket elképzelni langyiként, de valamiért Suchen nagyon adja még szerintem is. Hát mindig vannak kivételek, na:D
      Hát mert ismersz hahaha. Egyébként szerintem még utaltam is rá, bár nem tudom, már nem emlékszem rá sajnos. Talán Chanyeol megkérdezte, hogy emlékszik-e az előző estére, de Baekhyunnak tök K.O volt.
      ÉN MONDTAM HOGY EGY GYÖKÉR LESZ, NEM HITTÉL NEKEM:D
      Köszönöm, hogy olvasod, és hogy nem számít ki a szereplő, ez nagyon fontos nekem ♥
      Ugyan már, amikor tudtál írtál nekem, és mindig olyanokat írtál vagy pont akkor, amikre szükségem volt abban a pillanatban.
      Köszönöm szépen hogy írtál, meg mindent ♥

      Törlés
  5. Sziaaa

    Hűű fura volt olvasni a szívritmusról, megint bennem volt a miért lett vége, de jó, hogy vége lett mert így volt kerek és tökéletes, de mégis miért érzés. A kicsi szívemnek hiányoznak az összes majomkodásukkal, köcsögösködésükkel, még a szenvedésük is, de a szerelmük meg pláne, szóval óóóóó NEHÉZ ELENGEDNI ŐKET!!!
    Tudom, tudom van még Baekyeolod és irtózatos történetekkel készültök de hát na. Attól még így ők ketten hiányoznak.
    Haha nem is tudom miért írok, még a blogról is ki akartál rakni de végül is mégiscsak jó volt olvasni ezt a kis infóblokkot, szóval jó, hogy megírtad.

    Sehun... MOCSOK UTÁLATOS KIS KÖCSÖG. De szeretjük. Csak nem itt. Büszke vagyok Chanyeolra, hiába a kotnyeleskedés és magántulajdon sértés jó, hogy cafatokra tépte azt a levelet. Utálatos kis köcsög pösze alak... meg sem érdemelte, hogy Baekhyun kedvelje.

    De Baehyun apját is sikerült végül teljesen megutáltatnod velem, de haha kapja be... AKKOR IS LETT BAEKYEOL! Hülye érzéketlen kretén fasz alak.

    Picit sajnálom, hogy a titkos csókjukat végül nem Chanyeol kezdeményezte, de oda se neki. Egy mert tudtam róla xddd Kettő mert Chanyeol érzett valamit akkor! De szégyellje magát, hogy sokáig meg nem...

    Imádlak <3 úgy mindenért még ha mostanság el is vagyok tűnve mindenfele. És várom a következő történeteket. Tudom, tudom a kaisoot már elkezdtétek feltölteni de még nem tudtam elolvasni, és talán kivárok egy második fejezetet, bár azt hiszem kell a lelkemnek már pár igazán jó történet. Tudod milyen nehéz mostanság bármit találni, szóval már előre is követelőzök mindkét irányba, hogy siessetek! xdd tudom én vagyok a legszemetebb olvasó, sajnálom. Jelöléseket szeretnék, bár anélkül is meg fogom találni őket, csak hát mégis!
    ésésésésés... írj baekyeolt még. Csak nézz rájuk, könyörögnek érted és a szavaidért.

    Amúgy... amíg Chanyeol csak apuci parancsára foglalkozott Baekhyunnal nem volt bűntudata? Ha nem szeret belé képes lett volna kijátszani őt az apja kezére?

    Most csak ilyen kellően kuszán, és kissé sírosan, hogy megint tudatosítania kellett a kicsi szívemnek, hogy vége a történetnek, voltam, de igyekszem mindig írni a hülyeségeimet nektek majd ^^
    Köszönöm az egész történetet, sőt még ezt a kis kiegészítőt is, hihetetlen, hogy mennyit zaklattalak vele és mégis volt újdonság benne. Tényleg rosszul kérdeztem mindig xD Na de majd ezekután! Muhahaha *.*
    ( és írj még többrészes baekyeolt... csak így utószónak itt hagyom ezt a halk megjegyzést)
    Várok minden történetet tőled, remélem sok mindent olvashatok még majd ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szervusz:D

      Nekem is ilyen érzésem volt, hogy annyira írtam még volna, valam extrát vagy akármit, de megpróbáltam és besültem vele. És erőltetni meg nem fogom, úgyhog ez volt az utoló menedékem, amiben még egy kicsit bele tudtam csöppeni abba a világba.
      Hát úgy érzem, hogy a szívritmus csapda volt az én nagy történetem, legalábbis szerintem, de erősen fogok próbálkozni, hogy továbbra se okozzak csalódást senkinek, megteszek majd mindent. Nem akartalak kirakni, csak hülyéskedtem, meg tudtam, hogy úgyis el fogod olvasni XD

      Senki nem hitte el nekem, hogy Sehun ebben egy kis gyökér lesz. Imádom egyébként, csak nem jutott eszembe más, aki beleillett volna ebbe a karakterbe.

      XDDDD Somolyogtam magamban, amikor mindenki azt hitte, hogy végre baek apja megadta magát, és most már végre azt nézi, hogy a fiának mi a jó. Hát nem... nagyon nem azt nézte.

      Áh, akkor nem lett volna nagy durranás, ha Chanyeol keezdeményezte volna. Megadtam azt nekik a tengernél, az első csókjuk meg így marad, baek-kezdeményezéssel, örökre titokban hahaha

      Igen egyébként, hát ezzel nem tudok vitatkozni, az vagy:D De nem bánom, majd egyszer megváltozol remélem, és nem csak 4 óránként fogsz visszaírni, mert ez a történetes része nem nagyon érdekel, akkor olvasod el amikor szeretnél. Na de ezt majd privátban. Jelölést? Hát minek, ha nem is olvasod?XD
      Igen, hamarosan írok a drágaságommal, nagyon örülni fog neki, megint kap tőlem egy király karaktert, baek meg marad nyomi és szenvedni fog hahaha. Na de nem annyira, csak amennyire megérdemli.

      Hát ez jó kérdés, még nem gondolkoztam el rajta. Ezt rá bízom a képzeletedre.

      Soha nem a jó kérdéseket tetted fel...:D De még lesz egy csomó alkalmad feltenni a jó kérdést, és továbbra sem fogom elmondani a végét, viszont ha jól fogsz kérdezni, akkor hamar rá fogsz jönni.
      (írni fogok. a Kaisoo lemegy, és már jön is a többrészes Baekyeol. Ráadásul egyre több baekyeol van a fejemben, úgyhogy ez most paradise lesz)

      Köszönöm ♥

      Törlés