Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Csodák a négyzeten, aka a legjobb magyar blogok

||
A végtelen szomorúságomnak köszönhetően úgy gondoltam, hogy leírom erről a véleményem. Igen, rengeteg új fanfiction író lett mostanában, akikre mindent lehet mondani, csak azt nem hogy írók. Sokaknak az írás már egy lényegtelen dolog, csak azért csinálják, mert követik a többieket, igazából nem is tudom, hogy az ilyen emberek mire gondolnak ilyenkor. AZONBAN! Vannak itt még csodák, vannak kiváló írók, vagy még annál is többek. És igazából nem a sok divatíró miatt vagyok szomorú, hanem mert az emberek túlnyomó többsége már meg sem mer nyitni egy blogot sem, mert fél a csalódástól. DE! Ilyen csodákról maradnak le: 


Az első, számomra az egyik legkedvesebb blog: Lemons for Lulu 
Ez a blog tökéletes. Kinézetre is, és hát az író fogalmazása képes mindenkit elrepíteni egy külön világba, ahol nem létezik más, csak tökéletesség. Már csak miatta is nem értem, hogy az emberek miért zárkóznak el ennyire a magyar történetektől. Olvasni élmény, ettől az írótól pedig bármit olvasni felüdülés. 


Egy heteró fanfiction, főszerepben Jonginnal: Misery
"Tia és JongIn. Két ember, akik szerelembe estek... Két ember, akik rossz helyen találták meg a boldogságot... Két ember, akik egymásba szerettek...
Vajon behódolnak a testvéri tiltásának? Vajon távol tudnak maradni egymástól? Vajon kibírják a szenvedést?
És mi történik, hogyha már nem tudnak megálljt parancsolni érzéseiknek? Egyáltalán eljön az a pillanat?
Misery: mikor a szerelem korántsem olyan édes, mint vártuk..."
NAGYON REMÉLEM, HOGY LESZ FOLYTATÁSA! Élvezem minden egyes mondatát, Jongin személyiségét, a karakterek közti kibontakozást. Imádom!


Ha a fantaszikusat szavakba lehetne foglalni: Dream it. 
Oneshotok találhatóak a blogon, de még milyenek! Sajnálom, hogy már régóta nem volt friss, de ebben az esetben hiszem, hogy lesz még erre példa, mert a világnak szüksége van erre a fantasztikus írásmódra és gondolatokra:)

A reményem: My little Kpop world
Szeretem ezt a blogot, közel áll a szívemhez minden története a drága írónőnek. Nála érzem a legintenzívebben, hogy élnek a szavai, mindent át tudok érezni, amit leír. Zseniálisan átadja az érzéseket. A Baekyeol shipperek is boldogok lehetnek, többek között azért is lett a "reményem", mert végre minőségi Baekyeolt olvashatok. Természetesen más párosokkal is van fent történet, mint például Chansoo, Kaisoo, Sebaek, Sekai. 

My Heaven: Artificial Love
Üdvözöllek titeket a Mennyországomban:D Tömény gyönyör Baekyeol, csodálatos történetek, illetve oneshotok. Szeretek erre a blogra feljárni, mert nagyon szép kinézetre, és ha végképp nem találok semmi új minőségi írást, akkor előszeretettel olvasom újra az itt lévőeket. Mert sosem csalódtam még benne, és van egy olyan érzésem, hogy nem is fogok:3 


Az elfelejthetetlen történet: The Only Thing I Want from You
"A történet a régi időkben játszódik, amikor is háború dúl az országban. Hyeseul fiatal lány, akinek a faluját egy napon kegyetlenül feldúlják az ellenséges csapatok, s a lány egyszerre mindent elveszít, amit magáénak tudhat - szeretett édesapját, az otthonát, minden barátját és szerettét. Ő maga is csaknem a vesztét leli, ám egy nem várt fordulatnak köszönhetően megmenekül a halál torkából. Hyeseul fogolyként kerül az ellenség táborába, ami magát a poklot jelenti számára. Kiszolgáltatott helyzetében nincs más választása, minthogy saját biztonsága érdekében a tábornok fiának ágyasává váljon..."
Ismét egy Jongin (befejezett) heteró fanfiction, ráadásul a kedvencem. Ha egy izgalmas és szívbemarkoló történetet szeretnétek olvasni, ezt a fictiont mindenképpen ajánlom!:)

Weird párosítások, angst a köbön: Toll a tintában 
Azt hittem, hogy soha nem fog rávenni senki, hogy olyan párossal olvassak mondjuk mint JiyongxChanyeol, de ez az író mégis megtette, és... imádtam:D Imádom ezt a blogot, mert az író sokat fejlődött, és egyre inkább elragadó lesz. Mostanában tőle szoktam lélegzetelállító oneshotokat olvasni. 

I.M.Á.D.O.M: SHINEENG EXO 
Még nagyon kezdetleges a blog, de érzem hogy hatalmas sikereket fog még elérni a drága írónő mert nagyon tehetséges, hihetetlenül jó karakterjellemzései vannak, olyannyira, hogy én még egy mindenki számára utált szereplőt is imádok:D Eddig egy története van fent, a Dominó Baekyeol főszereplésével (és azért Shuheit is megemlítem hahaha), de nagyon remélem, hogy több történetet is fogok tőle olvasni:3

A blog, ami egyszerűen rabul ejtett: Write Your Own Story  (aka Taeten and Daejae world hahaha)
Ez tényleg valóságos Paradicsom, tele fordításokkal, szívbemarkoló történetekkel, de olyan is akad rajta bőven, ami akár egy hétre is mosolygásra késztet. :3 

Az örrömforrás: Happines Delight 
Szeretem ezt a blogot, szinte minden műfaj fellelhető, ahogy a párosok is nagyon szimpatikusak. Sokszor okozott nekem csodás élményt az író a történeteivel:)


A feltörekvő, a reményt keltő, a megmentő: I'm Skating In Your Heart, Babe
Lehet, hogy már a történet írója régebb óta ír, mindenesetre én ezt a történetet olvastam tőle legelőször, és el is varázsolt vele. Nem elég, hogy Baekyeol, még a fogalmazásmódja is tetézi az egészet, hogy még jobb legyen, és a karakterek jellemzése, a leírások... Komolyan, megdobogtatta a szívem, annyira aranyos. Remélem, hogy soha nem hagyja abba az írást, vagy legalábbis boldogítani fog még sokáig a tehetségével^^


Anna az öreg motoros, de valóban úgy gondolom, hogy az írása kihagyhatatlan. A Jongin története is kiváló, a oneshot oldalán pedig olyan gyöngyszemeket olvashatnak, mint például: romantikus Suchen, vagy szívbemarkoló Xiuhan

Egyedülálló fogalmazásmód aka: Nono-shi fanficion
Sajnálom, hogy mostanában ő sem olyan aktív írás terén, azonban nagyon remélem, hogy ez hamarosan megváltozik. A blogon többnyire oneshotok vannak, de a legkiválóbb, minőségi írás!

A kihagyhatatlan: Sorsok és válaszutak
Egy fantasztikus történet, Kibum és Taemin főszereplésével (befejezett).
Elég régi, de még vissza tudom idézni a jeleneteket, és én mindig is azon az elven voltam, hogyha valamire emlékszem, akkor az csak jó dolog lehet. 
"Lehet egy embernek két élete?
Lehet egyszerre két helyen? Szerethet és gyűlölhet egyszerre valakit? Mondhat egyszerre igazat és hazugságot? Lehet az embernek kétféle sorsa?
Rajtunk áll, melyik életet választjuk – szeretünk, vagy gyűlölünk, igazat mondunk, vagy hazudunk. Egyetlen pillanat műve, s már is búcsút inthetünk valaminek, ami talán jobb lett volna… talán rosszabb… talán nem is mi döntünk.
Talán egész életemben tévedtem…
Mondd, Isten! Vajon szakadhat egy ember kétfelé?"


Ha fantasy, akkor: Örökké 

A farkasok és a vámpírok évek óta egymás ellenségei. Mindkét félnek megvan a saját fegyvere, amit szükség esetén felhasználhatnak egymás ellen. De mi történik akkor, hogyha az egyik fél belülről korántsem olyan kiegyensúlyozott, mint azt mutatja? A két aduász pedig összetalálkozik, és legféltettebb titkaikat is megosztják egymással?
Ellentét... Fájdalom... Szerelem...
és az oly sokat emlegetett:
„Örökké”

Ismét Jongin főszereplésével, és... én nem szoktam fantasy-t olvasni, valahogy nem az én világom, ez a történet azonban megfogott. Olyan világot tárt elém, amit nem hittem volna. Azt hiszem, a fici után többé nem zárkózom el a fantasy elől sem. Befejezett történet!



A legszebb ajándék: Fairy Tales FOR LIFE 
Ez a blog zseniális. Az én és a hercegem Baekyeol történet kinőtte magát az egyik kedvencemmé is. Olyan gördülékenyen olvasok mindent az írótól, olyan szépen megragadja a szavak jelentését, és zseniálisan le vannak vezetve a cselekmények is. Mindig szívesen olvasok tőle, és végre valaki írt az egyik guilty pleasure párosommal, mert SeXing az, ők egy csoda^^ 


A blog, amiben pozitívan csalódtam: Elmosódott vonalak
Mert tettem egy próbát, Nemrég olvastam az írótól egy oneshotját. Még hogy nincsenek jó magyar írók... Na ő erre teljesen rácáfol. És mindössze annyit tettem, hogy esélyt adtam valami újnak. És nagyon helyesen cselekedtem.
A blogon több egyperces oneshot található, különböző párosokkal.


Éééés a kedvencemet hagytam a legvégére
A zseniális, a tökéletes, amit szavakkal ki sem lehet fejezni: Tales' Diary
Higgyétek el, egyáltalán nem túlzok ha azt mondom, hogy ez a drága írónő csodákra képes. Elrepít a saját világába, és miközben olvasod úgy érzed, hogy minden tökéletes, megnyugszik a szíved és csak olvasod, olvasod... AZTÁN VÉGE. És ürességet érzel. És olvasni akarod még. 
Nemcsak azért a kedvenc íróm, mert ilyen hatással vannak rám a történetei. Példamutató mindaz, amit letesz az asztalra. A lélegzetelállító fogalmazás, a kedves, figyelemre méltó karakterek, az érzések, miközben olvasol tőle... Hihetetlen. 
Köszönöm neked, hogy írsz. Köszönöm, hogy megosztod velünk. Annyira hálás vagyok azért, amiért megosztod velünk a gondolataid, az érzéseidet. Egy angyal vagy!








4 megjegyzés

  1. Drága Vivi,

    Ahh, nem is tudom, hol kezdjem… Már tegnap este olvastam a bejegyzésedet, csak olyan eufórikus állapotba kerültem, hogy rögtön nem tudtam reagálni rá. Remélem, mostanra sikerült egy kicsit összeszednem a gondolataimat!
    Először is, el sem tudom mondani, hogy mekkora örömöt okoztál azzal, hogy megemlítetted a blogomat^^ Abszolút egyet értek azzal, hogy manapság mindenki tollat (avagy billentyűzetet) ragad, de én még azt is észrevettem, hogy a nagy többség a gagyit jobban kajálja, mint az értékelhető írásokat, legalábbis ha a lájkok számából indulunk ki. Lehet, hogy nem kéne azt néznem, de én szabályosan rosszul leszek, amikor egy tök jó írást csak néhányan méltatnak, a rosszakra meg záporoznak a szívecskék… Mostanában az lett a menő szerintem, ha minél több szex van egy sztoriban, és minél több kemény szex, és az nem is számít, hogy azon kívül semmi mondanivalója nincs a történetnek… Szerencsére, vannak kivételek, de sajnos nagyon ebbe az irányba kezd elmenni a világ…
    Nagyon hálás vagyok Neked azért, hogy létrehoztad ezt a posztot, és örömmel fedeztem fel, hogy a felsorolásban az én kedvenceim is fellelhetőek** Amiket meg nem ismerek, mindenképp be fogom pótolni, mert bízom az ízlésedben.
    Mindezek mellett szörnyen szégyellem is magam, mert elég régóta figyelemmel kísérem a „pályafutásodat”, mégsem írtam még egy kommentet sem:/ Valahogy úgy érzem, hogy a hozzászólás írása nagyobb nehézségeket okoz, mint egy egész történet megálmodásaXD De most megpróbálom dióhéjban összefoglalni az elmaradásaimat.
    Szóval, volt egyszer egy bizonyos Szívritmus csapda… Be kell vallanom, hogy EXO téren eléggé későn érő típus voltam (mára meg totálisan átestem a ló túl oldalára velük kapcsolatban, hehe). Akkoriban még a fanfictionökről sem volt fogalmam, de drága Judit barátnőm egyszer csak beállított hozzám egy történettel, és azt mondta, ezt hallanom kell. El kezdtük együtt olvasni a Szívritmust, de kb. úgy, hogy azt se tudtam, ki az a Byun Baekhyun, meg Mr. Tökéletesség vagyis Park Chanyeol… Az EXO-tól se ismertem három dalnál többet, de a történeted annyira magával ragadó volt, hogy igazából nem is számított, kikről szól. Visszagondolva, nagyon furcsa, hogy akkor még olyan volt, mintha egy sima könyvet olvasnék, teljesen kitalált karakterekkel, de azóta újra olvastam, és másodszor még intenzívebb volt az élmény^^ Teljesen át tudtam lényegülni Baek szerepébe, és az ő szemén keresztül látni Chanyeolt, az ő bőrén át érezni őt… Imádtam minden fejezetet, és biztos vagyok benne, hogy hozzájárult ahhoz (a többi BaekYeollal együtt, ami akkoriban rám lett zúdítvaXD), hogy később ennyire megszerettem őket.
    A mostani történetek folytatását is nagyon várom. Teljes mértékben felnézek Rátok, mert azt hiszem, én nem tudnék társíróval együttműködni:D Mert mi van, ha én nem úgy akarnám folytatni az események alakulását, ahogy ő, vagy neki nem tetszenének az én ötleteim…? Új kihívások szempontjából viszont nagyon jó lehet, és a másfajta élmények megtapasztalása is fontos.

    VálaszTörlés
  2. Azt is megértem, hogy sokan nem mernek belevágni a blogolásba, vagy hogy abbahagyják a kudarcok miatt, de szerintem ha valaki belekezd valamibe, nem teheti azt meg, hogy nem folytatja, mert lehet, hogy csak egy-két ember olvassa, de ha nekik tetszik, akkor nem hagyhatja őket cserben. Az Én és a hercegem abszolút úgy indult, hogy csak két barátnőmnek fogom megmutatni, és ennyi. Aztán a bíztatásuknak köszönhetően felraktam blogra, de a bizonytalanságok miatt a SeKai verzióját azóta sem posztoltam, pedig hónapok óta megvan… De most úgy érzem, hogy a megtisztelő szavaid miatt végre elő merek rukkolni vele  A legszebb ajándékkal ugyanez volt a helyzet. Eldöntöttem, hogy kizárólag a barátnőimnek készül, aztán megszállt a karácsony szelleme, vagy nem tudom, és egy csütörtök éjjel rohantam feltenni blogra, mert ha azonnal nem cselekedtem volna, másnapra tuti, hogy visszavonulót fújtam volna. „Guilty pleasure” párosXDD Ez jóóóóXDD Az a vicces, hogy nehéz volt lemondanom a SeKairól, de ahogy elkezdtem írni, én is teljesen a SeXing páros rabjává váltam^^
    Uhh, tudtam, hogy ez lesz… Eddig nem írtam Neked, most meg abba sem tudom hagyni, sőt, bele se fértem egy hozzászólásba:D Úgy látszik, a két részben való posztolás lesz a védjegyem:-)))
    Végezetül csak annyit, hogy KÖSZÖNÖM, HOGY OLVASHATLAK, ÉS KÖSZÖNÖM, HOGY OLVASOL!!!!!!!!<3

    Szandi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem is tudom, hogy hol kezdjem.
      Talán egy mélységes bocsánatkéréssel illene, és szörnyen sajnálom is, amiért nem válaszoltam neked egészen mostanáig. Szoktam mondani, hogy bármikor írhatnak nekem, én úgyis megtalálom és válaszolok előbb-utóbb. Te jó ég, mekkora egy gyökér vagyok, hogy a te véleményed csak úgy szó nélkül hagytam. Tényleg ezer bocsánat!
      És akkor most a sajnálkozás utáni:
      Én is észrevettem ezt, és igazság szerint egyáltalán nem is értem miért van ez. Talán mert a gagyi írások egyszerűbben vannak fogalmazva, ezért az emberek könnyebben megértik? Áh, tényleg nem tudom. De nem azt mondom, attól hogy egyszerű valami, még a maga módjával lehet szép, igényes meg pláne. És az a legszebb, hogy ezeket az igénytelen szexeket kislányok írják többnyire.
      Nem kell megköszönnöd, teljes mértékben kiérdemelted, hogy a listán szerepelj! Nem ismerek egyébként sok írót, de te azért olyan vagy, akire 1000 közül is emlékeznék.
      Jaj, tényleg nem tudtam, hogy olvastad a szívritmust :') de jólesik, meg az is hogy ezt gondolod róla. Igazából én sem rögtön szerettem meg őket, az első akire felfigyeltem az Yixing volt, aztán elkezdődött az exo-szerelem, de a mai napra már... hát sajnos, nem sajnos, de teljesen kiábrándultam a bandából. Természetesen maradtak még érzéseim a fiúk iránt, Jongin, Kyungsoo és Chanyeol még mindig a szívem csücskei, de azt hiszem ennyi... Szomorú így belegondolni, és ezt olvasni, hogy mennyivel másabb választ írtam volna, ha akkor rögtön válaszolok. Igazából imádtam írni a Szívritmust, habár egy fejezeten nagyon sokat időztem, de mai napig úgy érzem, hogy megérte rá ennyi időt szánnom. Nem akartam elsietni semmit, ahogy te is írtad, azt szerettem volna hogyha teljesen beleélitek magatokat a kis történetembe, minden érzést átélve.

      Törlés
    2. Pontosan!
      Nagyon egyetértek. Szerintem ha már egy olvasója van az embernek, már miatta is megéri. Sosem értettem azokat az írókat, akik csak így egyszerűen véget vetettek az írásnak, merthogy ők nem kaptak véleményt, vagy megunták... hát akkor ezek az emberek nem is voltak igazi írók, csak divatból volt minden, hogy ők 'bármilyenek' legyenek attól hogy fanfiction írónak lehessen őket nevezni. Aki meg azt mondja, hogy nincs ideje írni, mert egyszerre 25 dolog szakad a fejére... Hát szerintem mindenkinek arra van ideje, amire szán. Ha 3 nappal utána, de lehet írni valamennyit. Ha nem is az egészet, már az áttörés ha pár mondat megvan, utána már könnyedén jönnek a szavak, könnyebb megírni a végét is. De ez a "nincs időm" csak kifogás. És én rohadtul gyűlölöm a kifogásokat.
      Szégyellem, de szerintem én sem írtam neked az Én és a hercegemhez, pedig benne van a top3 Baekyeol ficijeim között.
      Köszönöm hogy írtál, és még egyszer sajnálom, hogy tényleg ilyen rohadt sokára válaszoltam.

      Törlés