Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Annyira közel - Baekyeol

||







Nyár. Forró. Tüzes. A szenvedély csak úgy vonaglik a levegőben. Kalandra csábít. Elporlasztja a biztonság illúziójának fontosságát. A mában élni. A pillanatban jelen lenni az utolsó sejtünkig. Nem gondolni a másnapra. Falni az életet. Hatalmasakat harapni. Karmolni. Tépni. Élvezni a fájdalmat. Vad szeretőkké lenni. Szabadság táncol testünkben fel és alá. Kiszámíthatatlanság...

Buja táncra hív a dallam. Ruhám halk duruzsolásba kezd. Suhogja; haladjak, rebbenjek közéjük. A poharam tartalma kiürül, ezért leteszem a hozzám legközelebb található asztalra. A cipő dorombol lábamon. Táncot akar. A tömeget. Társat, aki vezet az élet parkettjén. Az irritáló fények elvakítanak, ahogy a tökéletesen elrendezett jelenet közepébe lépek. Kéjesen vonaglok emberekkel előttem-utánam. Imádom. Érzem a kéj illatát, a vágy szavát, a csábítás vad erejét. A tánctér forró, minden egyes mozzanatmorzsa fokozza nyugtalan érzékeim felbolydítását. Halkan sóhajtok, ahogy valaki átölel hátulról. Mosolygok, hiszen tudom... ellenálhatatlan vagyok. A partnerem már-már acélosan szorít. Nem vagyok hozzászokva, de most jólesik; úgy döntök, hogy hagyom még magam néhány perc erejéig. Nem fordulok meg, ezzel is még jobban felhergelve őt. Az egyik karom felfedezőútra téved, végighalad a combján, majd hirtelen mozdulattal megszakad a kötelék. Megfordulok, utána enyhe fintort vágok. A férfi egyáltalán nem az esetem, ráadásul túl kövér. Észre sem veszi, ahogy elslisszolok előtte, túlságosan lefoglalja a tömeg. A bárpult felé rendezem egyre illumináltabb lépteimet, mégis határozott maradok, a  testtartásom egyenes.
- Egy whiskyt tisztán, jéggel – hangosan mondom a pultosnak, hogy eljussanak hozzá szavaim a harsogó zene miatt.
Tehetetlenségemben az ujjaimmal kopogok az ébenfa burkolaton, szárad a szám, és valami erőset kíván. Sok mindent utálok, de a várakozás vezeti ezt a listát.
- Ihatsz az enyémből, amíg elkészül a tiéd – egy hihetetlenül mély hang szólít meg.
Oldalra fordul a fejem, hogy felfedezze a csodahanghoz társuló arcot is. A férfi egyszerűen csodálatos. Egy pillanatra elveszek mélybarna szemeiben, majd folytatom kalandozásom szája felé. Cseresznyepiros ajkai gyönyörű mosolyra húzódnak, ahogy szavak nélkül felém nyújtja a kristálypoharat. Kölcsönösen mosolyodom el én is; whisky tisztán, jéggel. Iszok belőle, miközben szememmel folytonosan őt fürkészem, a szemei pedig lánggal telnek meg, szinte levetkőztet tekintetével.
- Szóval...
- Chanyeol – válaszol fel nem tett kérdésemre.
- Szóval Chanyeol. Mindenkinek ilyen lovagiasan felajánlod az italod,  akinek várnia kell rá?
- Nem. Csak a vonzó embereknek. Igazság szerint te vagy az első. Nálad kívánatosabbat még nem láttam – végigmér, majd megnyalja ajkait.
Most először nem tudok válaszolni a szívem ideges zakatolás-kántálása miatt, minden erőmmel össze kell szednem magam.
- Nos, ez kölcsönös. Egyébként Baekhyun vagyok – továbbra is szemei bűvöletében maradok, majd egy hörpintéssel kiiszom a pohár kesernyés tartalmát. Hirtelen meginog a fejem, nem tudom eldönteni, hogy az alkoholtól vagy Chanyeol csábos mosolyától. A zene eközben mintha megszűnne, csak Chanyeol bariton hangját hallom.
- Ízlett az italom?
- Nagyon. De veszek neked másikat, mert én mindig megfizetem az adósságom – mondom, ebben a pillanatban adja ide a pultos a whiskymet. Megiszom a felét, majd Chanyeol felé nyújtom, aki csak hitetlenkedve néz mosolygós szemeivel, de elfogadja. - Azért, mert a tiéd is csak félig volt.
- Tudod, másképpen is tudnád törleszteni az adósságod.
- Hm, nekem így megfelel egyelőre.
- Egyelőre? – mosolyog, majd a szájához emeli a poharat. Ádámcsutkája fel-le emelkedik, ami valóságos kínzás nekem. - Na és Baekhyun, mi szél hozott ide?
- Tudod... – mondom, majd az ujjaim elindulnak a combja felé, miközben egyre közelebb kerülök hozzá. Végigsimítok rajta, Chanyeol érzékelhetően megfeszül ujjaim alatt. - Azt szeretném elérni, hogy valaki annyira felizgasson, hogy gondolkodni se tudjak tőle – szinte ajkaira dorombolom a szavakat. - És te? Mit csinálsz itt?
Érzem parfümjének és aftershavejének azt a kellemes elegyét, amit soha senki máson nem éreztem még. Ami csak Chanyeolé. Hozzá akarok bújni. Beletemetni arcomat a selymes-puha bőrébe, és mélyeket lélegezni.
- Legénybúcsú – mondja, majd a fejével a táncparkettre int, ahol nagyjából egy tucat férfi szórakozik hölgyek társaságában.
- Ó, és te miért nem vagy közöttük?
- Nem akarok másnapos lenni. Fontos szerepem lesz holnap – mondja teljesen nyugodtan, nekem pedig kiül arcomra a mélyenszántó csalódottság.
- Ó.
- Mit szólnál, ha nálam folytatnánk? – mondja, én pedig belülről lángolok.
 Arcunk olyan közel van egymáshoz, hogy lélegzetét arcomon érzem. Orrunk összeér. Ég ereimben a vér, a lélegzetem felgyorsul. Belém hatol tekintetével. Mindketten megfeszülünk. Közelebb hajol, és csókra nyitja ajkait. Én is közeledem. Megvadultam, megbolondultam, elszálltam. Még közelebb hajol hozzám. Szinte már ajkamat érinti ajkával. Megdermed ez a forróságban párolgó pillanat. Mielőtt elveszítem a maradék eszem kitérek csókja elől, és mélyen szemeibe nézek. A csalódottságom ellenére is, nem tudok vele betelni.
- Benne vagyok.


Időm sincs körülnézni a házban, Chanyeol máris szenvedélyes csókjaival gyötri ajkaimat. Először vadul harapdálja, utána pedig észveszejtően mély csókba von. Mellkasának feszülök, miközben ő tincseimmel játszadozik egyik kezével. Belesomolygok a csókba, amikor kezei egyre lejjebb tévednek. Szenvedélyesen simít végig az egész testemen, amitől kiráz a hideg. Egy pillanatra megáll, a falhoz taszít; elszakadunk egymástól, találkozik a két tekintet. Ragadozó módjára néz végig rajtam, én pedig csókot kezdeményezek. Átkarolom a nyakát, Chanyeol pedig olyan közel jön hozzám, amennyire csak lehet. Először csak játszadozunk a másik ajkaival; egyszer hosszú puszit nyomok rá, egyszer rövidebbet. Tekintetünk mindvégig találkozik, ami még őrültebbé tesz. Megunja a játszadozást, átöleli derekam, majd ajkai közé veszi alsó ajkam. Aztán olyan csókot ad, amitől valósággal megszédülök. Halkan nyögök, mire ő elszakad tőlem, és imádnivaló mosolyát mutatja. Érzem, ahogy egyre szűkebb lesz a nadrágom. Lassan húzza le rólam a pólót, miközben vágytól ködös tekintetét nem tudja levenni a testemről. Az övemhez nyúl, majd őrületes lassúsággal húzza le rólam a nadrágot. Kilépek belőle, utána ismét megunhatatlan ajkaira tapadok. Egy pillanatra sem válok el tőle, úgy veszem le ingét. Mellkasát simítom. Érzem, ahogy tágul tüdeje, tenyerem alatt dobban szíve. Mélyebb lélegzetet vesz. Szemeibe nézek. Találkozik a két tekintet. Keresik a választ a másikéban, miközben még a kérdés sincs megfogalmazva. Kezei derekamba kapaszkodnak, még jobban magához húz. Arcomra mosoly szalad. Végigsimítom arca markáns vonalán. Chanyeol eközben letér nyakamra, és csókokat lehel rá, apró libabőrt kiváltva belőlem. Karjai körbefonnak, és mennyei érzés uralkodik rajtam. Annyira közel van. Arra kényszerít testével, hogy mozogjak, én pedig engedelmeskedem neki. Botladozva érünk el egy ajtóhoz, kinyitja, majd gyengéden az ágyra lök. Chanyeol karjai a derekamra olvadnak. Megtámaszt. Segít elhelyezkedni egy félig fekvő, félig ülő pozícióba. Annyira közel hajol hozzám, ami mindkettőnket megszédít. Mélyet lélegzem bőrének illatából, amikor Chanyeol arca elém hajol. Szenvedélyes csókokat adok nyakára a lehető leglassabb tempóban. Chanyeol felém fordul. Hártyavékony tér feszül közöttünk. Elveszünk egymás tekintetében. Lefektet kezeivel a puha ágyra, ő pedig felém tornyosul. Nadrágon keresztül kényeztet, olyan ütemben mozgatja a csípőjét, hogy nem tudok uralkodni magamon. Biztos érzi a vágyam, de ennek ellenére tovább hergel, ajkai pedig ajkaimat súrolják, de nem ad egy megváltó csókot. Összekulcsolom lábaimmal keskeny derekát, hogy még jobban érezzem őt. A nyakába kapaszkodom, a hátát karmolom; euforikus állapotba kerülök. Eközben egy percre sem felejtem el, hogy gyakorlatilag pár órányira van az esküvőtől, és hogy amit tenni készülünk, nem helyes.
- Eléggé felizgultál már? – buja hanggal kérdezi, majd áttér nyakamra, miközben a mozgást egy percre sem hagyja abba.
Nem tudok válaszolni, ezért egy nyögéssel adom tudtára, hogy vágyom rá. Elszakad tőlem, leveszi a nadrágját. Elém tárul a gyönyörű látvány, és magamon is meglepődve arra gondolok, hogy ezt a látványt bármikor élvezném. Kihúzza az ágy melletti fiókot, előveszi a sikosítót, majd le akarja venni mindkettőnkről a boxert, de ebben a pillanatban észhez térek.
- Ne, Chanyeol, állj meg! Ez nem helyes – eltaszítom magamtól, majd felállok az ágyról és kimegyek a nappaliba a nadrágomért.
Magamra húzom, majd kiveszem belőle a cigit. Látom, hogy van erkély, ezért arra intézem zavaros lépteimet. A rohadt életbe! Lánggombócot helyezek a cigarettám végére. A füst édes méregként nyalja végig belsőmet. Mélyen megint beleszívok a kezembe szorongatott cigibe. Kiélvezem minden pillanatát, ahogyan leszivárog tüdőmbe, és lassan szétterjed benne. Kifújom, s belül abban reménykedem, hogy ezzel együtt a vágy is elhagyja testemet.
- Ez meg mi a szar volt? – idegesen kérdezi, hirtelen indulattal, mégis tudom, hogy egy ujjal sem nyúlna hozzám.
- Az van, hogy te holnap kibaszottul elveszel valakit, és az előbb meg akartál dugni. Szerencséd, hogy előbb észhez kaptam, különben lett volna mit mesélned a kis szerelmednek... El se kellett volna jönnöm ide – hangom feldúlt volt, szinte acélos, ő pedig bizonytalanul felnevetett.
- Te most azt hiszed, hogy én vagyok a vőlegény?
- Te mondtad! Jó, nem mondtad ki nyíltan, én pedig nem akartam megkérdezni, mert akkor azt hitted volna, hogy tetszel, de az a „fontos szerepem lesz holnap” nekem nagyon egyértelmű volt – egyre indulatosabban intézem felé szavaim, ő pedig közelebb kerül hozzám.
- Tetszem neked?
- Hát nem eléggé nyilvánvaló? Különben miért jöttem volna fel hozzád, és miért éreztem volna azt, hogy meg-
- Nem én vagyok a vőlegény – a szavamba vág, engem pedig valósággal lesokkol, amit közöl velem.
- Hogy... mi?
- Nem én vagyok. De fontos szerepem lesz, én vagyok a vőlegény tanúja.
Olyan, mintha egy képzeletbeli ostor csattanna rajtam. Kell néhány másodperc, mire felfogom szavait.
- Ezt... miért nem mondtad el hamarabb?! – felháborodva közlöm, szinte sínylődnek a szavak ajkaimon keresztül.
- Te is tetszel nekem.
- Nem ezt kérdeztem!
- Figyelj, most teljesen komolyan beszélek. Tetszel nekem, és szeretnélek jobban megismerni. Mit szólnál, ha elmennénk randizni? Romantikus is tudok lenni, ha akarok. És ha te is akarod.

Teljes testével bekerít, miközben megtámaszkodik a korlátnál. Ajkai a nyakamat súrolják, a szívem majd kiugrik a helyéről, azonban próbálok nyugodt hangnemben válaszolni. Chanyeol tudja és érzi, hogy hatalmas vágy borít el, minden apró reakciómon ámulatba ejtően elmosolyodik.
- Rendben, legyen – válaszolom, ő pedig abban a pillanatban ajkaimra hajol.
Leheletvékony csókokat ad, majd összekulcsolja ujjainkat. Ettől minden bizonnyal már rég undorodnék, ha mással lennék, de Chanyeollal olyan más minden. Biztonság-képzet költözik testembe, ahogyan a kezei az enyémet fogják, körülölelik. Közel van hozzám a testével, a szívével. Annyira közel.


_____________________________________________

Jelentem, VISSZATÉRTEM!;;
Hat hónapja nem írtam semmit, de a napokban visszatért az ihletem, úgyhogy lehetőleg most már gyakrabban fogok jelentkezni.

Igazából nem szoktam ilyet írni, de most ehhez volt ihletem.

Remélem, hogy mindenkiből kiváltattomat egy aztakrva"  reakciót, vagy legalább hogy mindenkinek tetszett, aki elolvasta!:3


((Csak úgy mellékesen: Tudom, hogy sok mindenkinek nem írtam még vissza a Szívritmus csapdánál, de rövid időn belül azon leszek, vissza fogok írni mindenkinek, ígérem!))

16 megjegyzés

  1. Sziaa.~

    Közlöm: Nálam határozottan megvolt az a bizonyos 'aztakrva' reakció. Bár őszinte leszek, nem lepett meg, hogy Baekyeol, de valamiért előttem Jongin jelent meg Chanyeol mellett, szóval így könnyebben is olvastam. ._."
    Hetek óta csak szenvedek, mikor belépek a csoportba, hiszen minden alkalommal csalódottan fújom ki a levegőt, hogy 'ma sem tudok semmit olvasni'. Erre te... Erre ma... Huh, hát nagyon-nagyon megörültem a nevednek.q_q Bár a shippel ellentétben a műfajnak írt majdnem-smut nagyon is meglepett, haha.
    Már nagyon hiányzott az a kis könnyedség, amilyen formában te írsz, és a mai nap eltelte után kifejezetten jól esett a lelkemnek egy ilyen hevesebb írás, ami nem az akciót, hanem inkább a vágyat helyezte középpontba.
    Nem lett valami hosszú komment, bocsánat, de alapból csak vigyorgok a gondolaton, hogy végre tőled olvastam, s azt hiszem, még nem teljesen realizálódott bennem a dolog.:') Remélem, azért más párossal is írsz majd, ha ismét lesz ihlet - hiszen a Sexing egyfajta lételem *nem célzás, áh, dehogy*.
    Nagyon örülök, hogy megírtad ezt a rövidke történetet.x3

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Nem tudok tőlük elvonatkoztatni, és csak velük tudom szabadjára engedni a képzeletem, úgyhogy nem is volt kérdés, hogy melyik párossal fogok visszatérni. Jongin és Chanyeol? Valamiért nem szeretem azt a párosítást, de amúgy Kaibaekben is gondolkoztam, cak hát...:D
      Engem is meglepett a majdnem-smut magamtól. Nem szeretek, nem tudok, és nem is akartam egyébként ilyet írni, ezért is nem voltak benne bizonyos jelenetek, ezért is lett csak majdnem-smut. Azt hiszem, ez még belefért. Egyébként magamat is meglepve, nagyon jó volt írni, habár nem nagyon derült ki a szereplőkről semmi. És az a csoport... Kész vicc, szerintem 5 hónapja nem olvastam semmit, mert kész katasztrófa, ami ott van. Bár nem is nagyon érdekeltek a fanfictionök, egy kis időre eltávolodtam tőlük. De remélhetőleg rövidesen visszatérek, és akkor belevetem magam. Láttam ám tőled egy kis oneshotot, amitől felcsillant a szemem, azt is el akarom majd olvasni.
      Nekem mondod? Imádom őket együtt, úgyhogy biztos fogok velük írni. Meg tervezek ám egy csomó oneshotot: 2min, Sesoo, Kaibaek, Sexing, és hát rengeteg Baekyeol haha
      Én pedig örülök, hogy elolvastad, és köszönöm, hogy írtál!;;

      Törlés
  2. Szia!

    Jelentem meg volt az aztkrva érzés :D
    Nagyon tetszik az, ahogy írsz.Végre egy tényleg jól megírt,összeszedett történet! Alapból kedvenc páros, de ez itt ...jelenleg keresem rá a szavakat.Már az elején vigyorogtam, hogy oo ezek máris megtalálták egymást, nos egy kisebb csalódás ért, hogy nem, de utána nagyobb volt az öröm :D
    Örülök, hogy ilyen hosszú idő után megtalált az ihlet! :) Nagyon várom a többi történetedet is! :)
    Bocsánat, de nem tudom szavakba önteni,hogy mennyire tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Ó, hát ennek igazán örülök.
      Szeretem, ha minden a helyén van, szeretem, ha egy történet rendezett. Szerintem bele sem kezdtem volna az írásba, ha ez nem így lenne. És örülök neki, hogy te is így gondolod, nekem ez nagyon fontos.
      Hát még én! Már nem győztem várni, de aztán megáldott az ihlet, én pedig azonnal írni kezdtem, mielőtt még baj történt volna.
      Ugyan, és köszönöm szépen, hogy írtál!;;Igazán jólesik olvasni a véleményed.

      Törlés
  3. Örülök, hogy visszatértél.Nagyon jó volt, és remélem, hogy lesz folytatása.Ha igen, kérhetnék jelölést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én mennyire örülök neki. Jó végre megint írni, teljesen kikapcsol. Nem tudom, nem terveztem neki több részt. Viszont a többiek is szeretnétek folytatást, így lehet, hogy írni fogok. Nem mondom azért biztosra. De ha megírom, természetesen jelölni fogok mindenkit:)

      Törlés
  4. Szia Vivi!
    Elmondhatatlan milyen jó érzés volt megint megnyitni ezt a blogot. :-)
    Az ,,aztakrva" érzés már akkor megjelent, amikor láttam, hogy visszatértél, utána meg jó párszor olvasás közben is.
    Az unalmas munkát pár perc alatt fel tudja dobni egy jó BaekYeol by Vivi. ^^ Szédítően élveztem, a fogalmazásod semmit sem kopott a fél év alatt. Teljesen oda tudtam képzelni magam a történetbe. Azt ugyan nem értem, hogy Baekhyun miért is hitte, hogy Chanyeol lesz a vőlegény, nekem egyből a tanú jutott eszembe. Mindegy, sokat ivott a kicsike. :-P A végeredmény úgy is happy end lett, szóval...
    Kár, hogy ilyen kis rövid volt, de remélem nem sokára lesz ihleted egy hosszabb valamihez is. *.*
    Köszönöm, hogy olvashattam.
    Ditta <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ditta!:)
      Én is nagyon örültem neki, hogy a sok hónapnyi kihagyásom után végre megint ennyien voltak a blogon. Az első nap a számláló megközelítette az 500-at, és nagyon boldog voltam.
      Jaj, örülök neki, hogy tetszett! Kijöttem a formából, így bizonytalan voltam ami a történetet illeti, de ti minden alkalommal megnyugtattatok engem!:)
      Nem tudom amúgy. Csak egy ürügy kellett, hogy ne történjenek köztük tovább a dolgok. Mert nem akartam smutot írni, és így jött a majdnem-smut.
      Igen, sőt. Már dolgozom, illetve dolgozunk is valamin, amit remélem, hogy ugyanennyire fogtok szeretni!
      Köszönöm, hogy írtál ♥

      Törlés
  5. Végreeeeeeeee! Azt hittem már sose fogsz megjelenni valami irománnyal, de végre itt vagy. Azt kell, hogy mondjam, hogy MEGÉRTE VÁRNI.
    Amikor Baek elkezdett táncolni azzal az idegennel pont arra gondoltam, hogy hát én ezt tuti nem csinálnám, mert mi van hogyha valami undi pasi áll mögöttem, aztán nem tudom lerázni, és erre egy kövér volt xD De szerencsére Baekhyun lerázta.
    Chanyeol nem kertelt, rögtön ráindult Baekhyunra, aki ofc nem volt rest viszonozni a vonzódást. ÉS HÁHÁHÁ TRÓNOK HARCA!!!! Ennyi ez a sorozat mindenkit behálóz előbb vagy utóbb, és látod még itt is előbújik belőled :D (most nagyon sikerélményem van háháháháháhá) Egyébként ez a félig volt a tied is dolog nagyon tetszett, jót nevettem rajta.
    Hát igen a két szereplőnk erősen vonzódik egymáshoz, amit nem is tagadnak, sőt elég erősen kimutatnak! Ez nem rossz egyébként, üdítő tőled ilyet is olvasni, mert nem vagyok ehhez szokva, főleg a szívritmus csapda után, ahol ugye elég nehezen ment minden.
    Na jó… Az akciós jelenetnél folyamatosan olvastam, és aztán jön ez az esküvős gondolat Baekhyuntól, és nekem csak akkor esett le, hogy akkor most Chanyeol a vőlegény, aztán vissza kellett olvasnom még egyszer a fontos jelenésem lesz mondatot. Utána persze fogtam a fejem, hogy ez hogy nem esett le, utána pedig még jobban, hogy amúgy NEM IS Ő A VŐLEGÉNY. Úgyhogy ez most egy jó játszma volt ellenem kedves Vivien ._.
    Amúgy nem tudom miért félsz ennyire +18-at írni, mikor, amit itt olvastam az asdklnfklsd kurva jó volt. Oké nem volt konkrét behatolás meg ilyenek, de szerintem igenis jól megírtad. Külön tetszett, hogy voltak benne ezek a rövid mondatok is, valahogy átadták az annyira közel feelinget.
    Azért aranyos volt, hogy Baekhyunból előtört a tisztességes énje, és még mielőtt „baj” lett volna visszalépett. Én tuti nem hátráltam volna meg, mert hát annak legyen bűntudata, akinek párja van, ne annak aki singli :D
    Amúgy most először hallgattam meg a dalt, amit kitettél a rész elejére, és nem bántam meg! Nagyon tetszett, úgyhogy ha lesz lehetőségem, akkor legközelebb is meghallgatom. Aztán mikor elhagyták a bárt már másik számot hallgattam, és egész véletlenül a Pillowtalk volt az, ami szintén illett az aktuális szituhoz (amúgy ez nem ide tartozik, de normális, hogy mióta láttam Zelot erre táncolni, minden alkalommal, ahogy elindul, ilyen kellemes görcs van a gyomromban és kb végig az egész zene alatt? :’D)
    Nem tudom mennyire lett összevissza ez a komi, de nézd el nekem, késő van :$
    Nagyon hiányzott az írásod, és remélem, hogy most már gyakrabban hallhatok felőled ilyen téren!
    Úgyhogy továbbra is sok sikert ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt hittem;; De úgy látszik el kellett ennyi időnek telnie, most érzem azt igazán, hogy tudnék írni. És fogok is, ha az istenek úgy akarják (fyeahgameofthrones).
      Az esetek nagyobb százalékában szerintem ez az eset fordul elő. Vagy ha nem is undorító, akkor szinte biztos, hogy xy-nak nem lesz az esete. Úgyhogy ezt kihasználtam, és elinvitáltam onnan Byunt.
      Hát amúgy sem vagyok az a kertelős fajta:D Ha valami van, akkor általában megmondom, ha rossz, ha jó. EZT TE MŰVELTED VELEM, meg a trónok harcás haverjaim akik nem hagytak békén. Jó, igen, beismerem, imádom hogy rávettetek erre. El sem tudom már képzelni az életet trónok harca nélkül, és nézd meg, még írás közben is Tyrion ugrott be.
      Ugye? Egyáltalán nem az én műfajom ez, de jó vele ismerkedni, persze bizonyos határokon belül. Azt hiszem ennél többet nem lennék hajlandó bevállalni, de a pettinget jó írni.
      Valaki egyből rájött, hogy nem ő lesz a vőlegény, valaki nem. Személy szerint ha csak olvastam volna, én is arra tippeltem volna, hogy ő a vőlegény, és egy jót akar kefélni még házasság előtt:D De valaki rafkós volt és rájött.
      Magam sem tudom. Lehet, hogy yaoiban nem akarok addig elmenni. Azért hiába vagyok Baekyeol hívő, valahogy furcsa lenne ilyet írnom. Na meg szerintem az írók folyamatosan ezt a részét cseszik el. A pettinget úgy leírják hogy Isten gyere le, a konkrétumokat meg... hát inkább ássák el magukat.
      Én is így voltam vele, hogy miért pont ő, de muszáj volt megállítanom, különben baj lett volna. Oda kellett volna írni, hogy már átment hasonló helyzeten, és nem akart ő is valami galibát okozni, de hát akkor minek egyezett volna bele eleve...
      Na neee. Ez valósággal sokkolt, amikor olvastam. Szerintem ez Nick eddigi legjobb zenéje. Na jó, meg szeretem a jealous-t is, de ez olyan... érzéki, szexi, meg király szövege van. AZON IS GONDOLKOZTAM. És nem bírtam eldönteni, hogy most akkor Nick vagy Zayn legyen, de Nick győzött minimális különbséggel. Egyébként ehhez a rövidke oneshothoz lett volna egymillió zeném, mert például Trey Song-tól is akartam a slow motiont, Ciarától a Dance like we're making love-ot, JAYTŐL A WELCOME TO MY BED-ET. És igazából azt is akartam címnek, csak annyi cím volt a fejemben, hogy közvélemény-kutatást tartottam, és az Annyira közel nyert (abszolút normális, Zelótól kész volt az a tánc, nagyon adta neki a gyerek).
      Én is remélem, hogy most már lesz ihletem, és minden simán fog menni:)
      Köszönöm, hogy írtál ♥

      Törlés
  6. Szia!
    Nem is tudom, hogy kezdjek neki mert rengeteget olvasok de még nem kommenteltem sehova ><
    DE MOST ELJÖTT A MEGVÁLTÁS
    Nem túlzok ha azt mondom, a Szívritmus csapda a legeslegkedvencebb történet amit valaha olvastam.
    Egyszerűen imádom a fogalmazásod, és ahogy nem a beszédre helyezed a hangsúlyt hanem a vágyakra, érzelmekre. Mostanában komolyan elkezdtem azon gondolkozni, hogy valamilyen formában felveszem veled a kapcsolatot és megkérdezem, hogy esetleg lett-e egy másik blogod ahová az irományidat rakod, mert nem lehet ilyen tehetséggel abbahagyni.
    És ahogy ma ráfrissítettem a blogra és megláttam az új részt, leírhatatlanul megörültem. *^*
    És igen, olvasás közben engem is rendesen elkapott az "aztakrva" érzés.
    Én egyből tanúra gondoltam Chanyeol esetében, de amikor Baekhyunban felötlött a gondolat, hogy mi van ha ő a férj, rendesen elkapott a kétsébeesés, MERT CHANYEOLNAK BAEKHYUNON KÍVÜL NEM LEHET SENKIJE.
    Tetszett, hogy a szereplők egyből felismerték, köztük igen is van kémia és nem kerteltek, durr rögtön a közepébe XD
    Kirázott a hideg olvasás közben és olyan gyorsan olvastam a khm.. Hát smutosabb részeket, hogy szerintem levegőt se nagyon vettem. xd
    És egy ilyen után igazán megérdemled, hogy kicsikarjak magamból valami féle kommentet v3v
    Tehát csak annyit szeretnék mondani, hogy hihetetlen boldogság öntött el a fél év kihagyás után, és örömmel olvastam a végén, miszerint több történet is várható.
    Köszönöm, hogy olvashattam és elnézést a hosszú kommentért csak azért már na x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök neki, hogy mégis rávetted magad a véleményírásra. Én is voltam régebben hasonló helyzetben, nem volt bátorságom írni senkinek, akiket olvastam, aztán derült égből villámcsapásként megtört a jég, és írtam valamelyik történethez. Nagyon örültem neki akkor, mert az író válaszától nagyon boldog voltam már csak attól is, hogy örömöt tudtam neki okozni egy ilyen aprósággal:) Most meg én vagyok abban a helyzetben, néha sokan nem hiszik el, de tényleg minden vélemény számít.
      Jaj, a szívritmus csapda. Annyira imádtam írni, nagyon sajnálom hogy vége lett. De ennek nagyon örülök, hogy így érzed!;;
      Nem, én soha nem akartam abbahagyni. Csak az ihlet néha közbeszól, és olyankor nem vagyunk valami jó barátok. De az biztos, hogy amíg csak lehetséges, én írni fogok. Amúgy bármikor fel lehet velem venni a kapcsolatot, nem harapok ám:D Komolyan, nyugodtan írhatsz nekem, én is írnék csak hát nem tudom kit keressek.
      Mert Baekyeol szent és sérthetetlen hahaha. Muszáj volt egy ilyen vonalat is beleírnom, mert semmiképp nem akartam smutot írni, és így oldottam meg.
      Hát egy oneshotban nincs ok a kertelésre, meg én magam vagyok olyan típus, úgyhogy csak írtam, amit gondoltam. Meg hát ha a vonzás törvénye létezik, akkor itt most nagyon megmutatta magát. Már hiányzott, hogy valami ilyesmit írjak velük, a szívritmus csapda után meg pláne.
      Igeeeeen, nagyon sok többrészes és oneshot van a fejemben. Ami azt illeti, nemsokára érkezik is egy kis meglepetés, aztán sorra a többi!:D
      Ugyan már, én minden kommentnek örülök, de a hosszúnak meg nagyon!
      Köszönöm szépen, hogy írtál. Igazán sokat jelent:3

      Törlés
  7. Szia :)
    Ezerszer kérhetnék bocsánatot de semmit sem érne szóval csak egyszer de nagyon. Tényleg sajnálom, amiért eddig nem írtam neked, indok ezer de azok is feleslegesek szóval csak bocsánat.
    Először is. Rettenetesen örülök, hogy újra aktívkodsz, mint író, alig vártam már és alig várom a történeteidet.
    Teljes megsemmisülés volt újra olvasni téged, újra meg újra megszeretteted velem az írásodat, annyira hiányzott már.
    Megpróbálok neked értelmes dolgokat írni, de bevallom ennek csekély esélye a valószínűsége.
    Szóval. Először is örülök, hogy magyar címet választottál. Szerintem jók a magyar címek. Persze némely angol is király, de magyarul ír az ember, szóval magyar cím illik hozzá igazán.
    Már az elején olyan hangulatot teremtettél, ami beszippant mindenkit és szinte ott voltam a túlfűtött éjszakában egy buli közepén. Olyan durván jól keverted a rövid és hosszú mondatokat, másoknál inkább az ügyetlenséget jelzik gyakran a pár szavas mondatok, de itt csak a hangulatot fokozták. Szóval imádtam őket.
    Nagyon megszerettem a karaktereket, ilyen rövid idő alatt is, Baekhyun ott vált végleg tökéletessé számomra, amikor a saját whisky-je felét is megitta, mondván ennyivel tartozott Chanyeolnak. Olyan felhevült volt köztük már ott a hangulat, alig vártam, hogy egymásnak essenek... de azt is akartam, hogy még folytassák a kis játékukat.
    Az elején azt hittem Chanyeol vőlegény pár pillanatra, de aztán valamiért képtelen voltam elhinni, hogy ilyet írnál és valami más szerepbe képzeltem. Na jó csak nem akartam elhinni, hogy képes lennél ilyet írni xd. Baekhyunnal még talán kibasztál volna, de Chanyeolt szereted annyira, hogy ne csinálj belőle utálatos megcsalós köcsögöt. Legalábbis reméltem olvasás közben.
    Annyira nagyon szerettem volna, hogy folytassák és lefeküdjenek, de igazából ez a történet így volt tökéletes, hogy egymásnak estek, akarták a másikat de Baekhyun megállt.
    Bár azért milyen kis édes volt, ahogy akarta Chanyeolt és csalódott volt, hogy nem lehet köztük semmi... aztán mégis. Örülök, hogy Chanyeol ilyen álompasi, aki tesz azért, hogy megkedvelje őt az ember *.* Imádtam mindkettejüket.
    Nem is tudom mit írhatnék még, imádtam és örülök, hogy újra olvashattalak, remélem lesz még ihleted és lelkesedésed írni *.* Szóval csak köszönöm, hogy újra írsz és olvashattam és sajnálom, hogy csak most írtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szervusz:D
      Ugyan, nekem is lenne miért bocsánatot kérnem, a lustaságom egyszer a halálba fog kergetni ez tuti, de neked nem kell miért sajnálkoznod. A lényeg hogy írtál, a dátum lényegtelen, már úgyis a blogon marad a oneshot, én meg észreveszem ha írnak (előbb-utóbb).
      Ja, hát az aktívkodás nem olyan észrevehető most, pedig tényleg az vagyok, csak már nem akarom az embereket megvárakoztatni olyan hosszú időre, így előre írom/írjuk a részeket. De mostanában király lesz minden, ha Isten is úgy akarja.
      Megsemmisülés? T_T Hát örülök neki, annak meg még jobban hogy mindenki úgy gondolja, hogy fél év elteltével sem kopott a fogalmazásom. Bár mostanában nem lesz ennyire lírai az egész, remélem szeretni fogjátok, vagyis aki olvasni fogjaXD
      Igazság szerint szavazást csináltam. Sok emberrel megbeszéltem a dolgokat, és habár a magyar cím nem kapott annyi szavazatot, mint egy angol, mégis kitartottam emellett. De engem egyebként sosem befolyásolt ez, hogy most magyarul vagy angolul van egy cím. A lényeg ebben is az, hogy igazán megfogjon, így mindig próbálok olyan címet választani, amiről úgy gondolom hogy mások érdeklődését is felkelthetik. Viszont rájöttem, hogy borzalmas vagyok címadásban, na sebaj hahaha. Én inkább azt nem szeretem, amikor valaki blogja angol című, de a modulakat meg magyarral írja... most akkor döntse el, hogy az egész magyar vagy angol legyen (bár a szavazásnál én is magyarral írtam, de csak azért hogy könnyebb legyen az embereknek).
      Ó, hát ez volt a célom! Én is ott éreztem magam, és durván jó volt írni, de komolyan. Nem gondoltam volna, hogy valaha ebben a témában imádni fogok írni, de örülök hogy így alakult. Nem is gondoltam erre, hogy mások ezt hogyan oldanák meg, mindenesetre én szeretem keverni a rövid és hosszú mondatokat, néha azért érdemes kipróbálni, teljesen más hangulat.
      Tyű, pedig úgy féltem, hogy olyan semmilyenek lesznek a karakterek. Bár nem rájuk fektettem a hangsúlyt, meg úgy voltam vele hogy egy oneshotban úgysem tudnék annyi jellemzőt rájuk sózni, úgyhogy maradtam a kedvencemnél, az érzelmeknél, a vágynál. Bár valóban, Baekhyun nekem is elnyerte a tetszésem, MERT HÁT VANNAK ÉRZÉSEI KHMM. Na jó, bánt(alak)om, és nem vonom bele a történeted:D
      Hát attól, hogy szeretem Chanyeolt, még nem jelenti azt, hogy időközönként ne csinálnék belőle egy seggfejet. Chanyeolnak minden karakter jól áll, úgyhogy ha ő is lett volna a vőlegény megoldottam volna, hogy ne utálja mindenki. Bevallom, először kajak őt szántam a vőlegény szerepébe, aztán inkább meggondoltam magam, mert így jobban kijött a vége. Hát Baekhyunt szeretem csesztetni a törtémeteimben, de én bevállalok mindenkit hahahaha. Érzelmi szadista vagyok, szeretem ha fáj egy karakteremnek mert a kínt jól át lehet adni, vagyis nekem azzal sosem volt probléma.
      Á, nem lett volna semmi érdekes benne, ha most fogják és dugnak. Az unalmas lett volna, én pedig azt nem szeretem. Hát igen, mert Chanyeol egy isteni áldás volt, és ő király és tesz mindenért. Szeretem az ilyen típusú fiúkat, akik képesek valakiért küzdeni (dehát melyik lány nem?), úgyhogy mivel nincs ilyen fiú vagy csak engem nem talál meg, jó ilyet írni fiction formájában. Nekem már csak ez jutott:D
      Kedvem mindenképp lesz írni, ihletem nem biztos, de kihozom magamból amit lehet, és nem adom fel meg ilyenek, mert hát én király vagyok hahaha.
      Köszönöm, hogy írtál, aranyember vagy❤

      Törlés
  8. Neeeee én ezt eddig mért nem olvastam? q.q Még a létezéséről se tudtam >< Pedig pont névnapomon tetted ki :"D És hát...belőlem sikerült kiváltani az "aztakrva" reakciót *~* Annyira tetszett, nagyon jóó ><
    Ahj...őszinte leszek, ahogy elkezdtem olvasni...elfogott az irigység. Még mindig zseniálisan írsz, imádom ahogy fogalmazol, és tudom, hogy én így nem fogok tudni soha. Na jó, talán egyszer majd sikerül, de addig meg irigykedek :D Szeretem, hogy nálad a pasi az igenis pasiként van megírva, nem csajként, mert ez ritka. El is felejtettem már, mennyire szeretem az írásaidat, olyan régen olvastam v.v
    Valahogy sejtettem, hogy Chanyeol tanú lesz, de mondjuk Baekhyun helyében én is azt hittem volna, hogy ő a vőlegény. Lettem volna Baekhyun helyébe >< Na meg az végképp tetszett, hogy nem ez a "hazamegyünk, dugunk, oszt jóvan" dolog volt (bár tőled nem is ilyenre számítottam xD) hanem volt benne valami fordulat, valami...cuki :3 És megint csak megjegyzem...mint a Szívritmus csapdánál is...nekem is kell egy ilyen pasi mint Chanyeol q.q Legszívesebben miniregényt írnék ide neked, de egyrészt punnyadt vagyok, és nem jut eszembe annyi minden, másrészt...punnyadt vagyok...v.v
    A lényeg, hogy imádtam, nem mondom, hogy ennek a folytatását, de még ilyet (vagy bármit) naaagyon szívesen olvasnék. Köszönöm, hogy olvashattam ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, hát ezt igazán nem tudhatom, de mindenesetre örülök neki, hogy végül rátaláltál a történetre;;És köszönöm szépen, örülök, hogy sikerült kiváltani, ez volt a célom:D
      Ó, valóban így érzed? Egyrészről nem örülök neki, másrészről dagad a szívem, hogy ezt mondtad nekem, és nagyon hálás is vagyok érte. Biztos, hogy fogsz te még tőlem is jobban írni, dont worry:) Meg hát én is állok rendelkezésedre, bármikor szívesen segítek bármiben, amiben tudok. Ah, én utálom, ha szegény fiaimat hisztis ribancnak állítják be. Nem tudom, valaki hogy képes olyat olvasni vagy írni, de én attól agyvérzést kapnék, ha egy fiúra lányos jellemzőket írnának. Persze nem azt mondom, hogy egy fiúnak nem lehetnek ilyen tulajdonságai, de azért maradjon már mellette férfi is.
      Hát én nem szeretem azt a felállást, ezért próbáltam színesíteni ezzel, egy kicsit húzni mindenki agyát. Amúgy sem tudok smutot írni, úgyhogy én jól jöttem ki belőle XD
      NEKEM IS KELL EGY CHANYEOL. Valahogy mindenki olyan jól eltalálja őt, imádom Chanyeol karaktereit, na már amennyit én olvasok fanfictiont... De majd elkezdek, csak találjak valami számomra megfelelőt:D
      Ó, hát fognak jönni még hasonló kis szösszenetek.
      Köszönöm, hogy írtál ♥

      Törlés