Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda (BaekYeol) - hetedik fejezet

||
Ajánlott zene: Red velvet - Be natural 

Most mit csináljak? 




Hideg, szédületesen hideg, de jelen pillanatban erre volt szükségem. A vízcseppek rengetje rám zúdult, miközben próbáltam kiverni a gondolataim áradatából azt a víziót, ahogy önelégült mosolyba lendül ajka, miközben eléri, hogy remegve várjak forró érintésére. NEM! Ki kellett űzni ezeket a bűnös fikciókat az elmémből. Minden megmaradt erőmmel ezen voltam, viszont a reggeli merevedésem másképp vélekedett a helyzetről. Elképzeltem, ahogy finom ajka siklik pontról pontra, egyetlen helyet sem kihagyva vágytól hullámzó testemen. Ahogy meleg lehelete súrolja a fülemet, miközben gyengéd mozdulatokkal bekeni a hátam tusfürdővel, amitől kiráz a hideg. Ahogy halk sóhajt hallattok, amíg a nyakhajlatomba borulva hint el fülledt csókokat, közben egyre lejjebb csúsztatja erős, most mégis simogató kezét a derekamon. Ahogy nem bírom tovább az ingereket, megfordulok, és fogaim közé harapom az alsó ajkát. Lágyan marcangolom, de ő ebben a pillanatban felemel, és a csempéhez passzíroz. Tudtam, hogy be kellene fejeznem ezeket a képzelgéseket, de egyszerűen képtelen voltam rá. Beékelődött a gondolataim közé, amit semmilyen módszerrel nem tudtam onnan kivésni. A jéghideg vízcseppeket fülledt-melegnek éreztem, idegesen beletúrtam a hajamba, majd levezettem az egyik kezemet. A cseppek csapódásai elnyomták az én halk nyögéseimet, amiket csak tompán lehetett hallani. Egyre gyorsabban mozgattam a kezem, miközben elképzeltem, ahogy szenvedélyesen megcsókol, majd a dereka köré kulcsolja a lábam. Ahogy beletúr a hajamba, amit én csak beharapott ajkakkal figyelek, miközben arra gondolok, hogy mélylila foltokat fogok hagyni az ellenálhatatlanul csábító nyakán. Még a lábujjam is begörbült az élvezettől, és spirálszerűen futott végig testemen a kéjmámor. 
- Annyira kívánlak - halkan, vággyal átfűtött hanggal ejtettem ki, miközben még hangos sóhajok törtek fel belőlem az előbb átéltek miatt. 
- BAEKHYUN - hallottam, ahogy valaki hosszan mondta ki a nevem, én pedig egy pillanatra lefagytam, és bepánikoltam.
- Bassza meg - rohamtempóban zártam el a zuhanyrózsát, és sietős léptekkel öltöztem fel, de valamibe mindig fájdalmasan belevertem a lábam. -Mindjárt megyek - mondtam hangosan, míg egy lábon ugrálva próbáltam magamra szenvedni a kikészített nadrágot. 
Amint elkészültem szinte kitéptem a kilincset a helyéről, majd megpillantottam Jongdae-t, két terebélyes szatyorral a kezében. 
- Te mit keresel itt? Azt hittem, hogy megint kihúzol majd valahogyan Junmyeon karmából, amiért megint elkéstem - kalapált a szívem, de próbáltam minél nyugodtabb maradni. 
- Van előnye, ha a főnökkel kavarok. Kivettem egy szabadnapot kettőnknek, és ezek szerint megmentettem a segged. De miért voltál ilyen sokáig a fürdőben? Kiverted? 
- Nem! Én csak... hosszan szoktam zuhanyozni, mert ilyenkor elmerülök a gondolataimban, és csak folyatom magamra a vizet - egész meggyőző érvvel drukkoltam elő, ami hagyott némi kivetnivalót maga után. Egy pillanat alatt a képzeletem elé tárult olvadt csokoládébarna szemei, és az izmos teste, amint fokozatosan vált egyre fedetlenebbé, ahogy fenevad szenvedéllyel téptem le róla a ruhákat. MI VAN VELEM? 
- Értem. Most pedig pasis napot fogunk tartani. Hoztam kaját - a hangja csilingelő volt, ahogy diadalmasan mosolyogva feljebb emelte a szatyrokat, majd a konyhaasztalra tette őket. 
- Fel akarod robbantani a konyhámat? Előre szólok, én nem főzök veled! 
- Ugyan már, nem fogunk főzni. Ezeket az étteremből hoztam, de bizonyára fel kell majd melegíteni. 
- Ember, mi történt Junmyeonnal? Halálosan szerelmes lehet, hogy ilyeneket művel - mondtam hitetlenkedve, Jongdae pedig halk nevetésben tört ki. 
- Megmondtam neki, hogy nem csókolom meg, ameddig nem ad neked is szabadnapot. 
- Remélem tisztában vagy vele, hogy minden részletre kíváncsi vagyok. 
- Ez egy szent és sérthetetlen parancs? - kérdezte fülig érő mosollyal, én pedig csak kuncogva bólogattam. - De előbb együnk, mert éhen halok. 

-Mikor kezdtél el vonzódni Junmyeonhoz? - kérdeztem kíváncsian, amint a kanapéra telepedtünk két tányér étellel. 
- Igazából... fokozatosan vált egyre vonzóbbá a szememben. Vele annyira más. Élvezem, hogy vele lehetek - hanyagul vállat vont, de a szemében láttam megcsillani a Junmyeon iránt való titkolt érzéseit. 
- Mikor jöttél rá, hogy esetleg több is lehet köztetek? 
- Nahát hyung, pszichológusnak készülsz?! Kezdem magam kellemetlenül érezni - hitetlenkedve nézett rám, majd egy újabb adag ételt tömött a szájába, emiatt nem tudtam szólásra bírni. 
- Én csak kíváncsi vagyok. Eddig száz százalékosan azt hittem, hogy te a lányokhoz vonzódsz.  
- Nem vagyok meleg, Baek. Biszex vagyok. Te is tudod, hogy sorra fordultak meg a csajok az ágyamban. Napról napra. Mindegyik nő kielégített fizikailag, de itt - ökölbe szorított kézzel hevesen ütött a mellkasára. -, eddig csak Junmyeon volt képes meghódítani a szívem.  
- Haver, ez... irtó nyálas. 
- Te pedig irtó vicces vagy - mondta szarkasztikusan, végül egy mosoly görbült ajkaira. - Egyébként, mi van közted és Jongin között? 
- Ennyire nyilvánvaló? - kíváncsi tekintettel néztem a fekete szemeibe, miközben azon gondolkodtam, hogy milyen ürügyet keressek az elterelésre. 
- Majdnem megdugott a bulin, azért ez eléggé nyilvánvalóvá tette.
- Semmi sincs köztünk, tegnap randiztunk, ennyi. Nem érzem azt, amit te Junmyeon iránt - nemes egyszerűséggel jelentettem ki, majd Jongdae felállt a kényelmes kanapéról. 
- Akkor ezt meg kell ünnepelnünk. Én fizetek. 
- Mit? Hogy a szerelmi kapcsolatom felér egy érzelmi analfabétáéval? - kérdeztem sejtelmesen, Jongdae pedig elnevette magát. 
- Nem. Azt, hogy nekem összejött, te pedig egyedül fogsz meghalni - mondta egy színészi mosollyal, majd csak azt konstatáltam magamban, ahogyan kilépett az ajtóküszöbön.  
- Hé, te rohadék, várj meg! 

A díszes ablakon túli táj lassú változásnak indult: a mély, csillagtalan sötétség halvány derengésű sugaraknak adta át a helyét. A komótosan ébredező városra leheletvékonyságú ködlepel ereszkedett. A kellemes nyári este levegője éppenhogy perzselte a bőröm, és a már amúgy is felhevült testemnek nem tett jót a temérdek alkoholmennyiség, ami másodpercek leforgása után is vészjóslóan imbolygott a gyomromban. Ketten voltunk egy kerekasztalnál, Jongdae elméjére valószínűleg fulladt-rózsaszín köd telepedett, a szeme csillogott az alkohol mámorától, és percenként fel akarta hívni Junmyeont, amit minden alkalommal próbáltam meggátolni. 
- Hadd hívjam már fel! - mondta összefüggéstelenül, alig tudtam kivenni a szavaiból, hogy mire gondolhatott. 
- Öregem, még csak pár üveggel ittunk, és te már azt sem tudod hanyadik században élünk - mondtam mosolyogva, mire Jongdae feje az asztalra hanyatlott, es lehunyta a szemeit. 
- Hyuuung, nem tudok mozogni. Forog a világ. Csak ne szólalj meg, és jobban leszek. 
Bólogattam, amit ő már nem látott, egyenletesen próbálta venni a levegőt, miközben szüntelenül Junmyeon nevét motyogta. Én pedig gondolkodni kezdtem apró, jelentéktelen dolgokról, amik valószínűleg alkoholfogyasztás nélkül sosem jutnának eszembe. Jonginra gondoltam, aki megdobogtatta a szívem, viszont nem hódította meg. Junmyeon és Jongdae kapcsolatára gondoltam, akik most turbékoló gerlepárként voltak együtt, de vajon ez meddig fog tartani? Annyi minden nehezíti meg a kapcsolatukat, amikre most még minden bizonnyal nem gondolnak, viszont egy bizonyos idő után kénytelenek lesznek, mert a múlt rozsdás fogaskereke olykor jobban megnehezíti az életünket. 
- Jongdae... elmondtad a szüleidnek? - kérdeztem a lehető leghalkabban, majd Jongdae-re néztem, aki próbált óvatosan felkelni a kezei segítségével. 
- Nem hiszem, hogy valaha képes leszek rá. Már apa keresi nekem a feleségjelölteket, anya pedig állandóan vakrandikra akar küldeni. Mit csinálnának, ha megtudnák, hogy egy férfi jobban tetszik, mint eddig bármelyik nő? - kérdezte tanácstalanul, majd amikor látta, hogy nem tudok mit hozzáfűzni, folytatta. - Te hogyan mondtad el apádnak? 
- Erről... nem szeretnék beszélni - egy pillanatra fulladtság tolult a torkomba, és nem kaptam levegőt. Bármilyen témáról szívesebben beszéltem, kivéve erről. 
- Baek, ne haragudj, én csak... - mondta megbánóan, de én csak egy színlelt mosollyal válaszoltam. - Nos, akkor igyunk még. Neked sok mindent kell elfelejtened, és milyen barát lennék, ha hagynálak egyedül inni?! - mondta teljes átéléssel, majd már nyúlt is az üveghez, hogy megtöltse mindkettőnk üres poharát.
- Ugyan már, tudom, hogy csak próbálsz ürügyet találni, hogy seggrészegre idd magad. 
- Te aljas, már kiismertél - sejtelmesen elmosolyodott, majd lehörpintette az italt, aztán sorba a többit. 
Ez így nem lesz jó...

Egy kis idő múlva kétségbeesetten kerestem a telefonom, ami ebben az állapotban valóban nehéz feladat volt, mert kettőt láttam mindenből, ráadásul Jongdae teste beterítette majdnem az egész asztalt, így lehetetlen volt, hogy egy ilyen apró tárgyat megtaláljak. Aztán nagy nehézségek és kínlódások árán Jongdae megmozdult, így tökéletes rálátást kaptam a telefonra - kétszeresen is. Amint a kezeim közé került, hívtam is a legelső számot, akiről biztos tudtam, hogy a segítségünkre siet.
- Jongdae és én ittunk, a házamtól nem messze vagyunk. Jó lenne, ha idejönnél, mert meg sem bírom mozdítani - szóltam bele a telefonba, és próbáltam minden megmaradt energiámmal koncentrálni, hogy összefüggő mondatokat alkossak.
- Alkoholista vagy? Káros az egészségednek ennyi ital - még telefonon keresztül is sugárzott a megvetés hangjából, némi aggodalommal vegyítve.
- Csak gyere ide - bontottam a vonalat, amikor hallottam a hangos, reménytelen sóhaját Chanyeolnak.
Ezután kisebb-nagyobb botlásokkal, de sikeresen Jongdae felé vettem az irányt, majd próbáltam apró pofonokkal felébreszteni, de mindhiába. Nagyon is tudatának volt a dolgoknak, mert a szája szélén lévő csibészes mosoly elárulta őt. Mégis olyan volt, mint egy marionett, amikor felemeltem a kezét az visszahanyatlott fájdalmas koppanással az asztalra. Reményvesztetten sóhajtottam egyet, majd én is visszaültem a helyemre, és a fejemet az asztalra hajtva reméltem, hogy a ködlepte elmémet nem fogja már sokáig uralni a súlyos homály.
- Hé, Törpe - suttogott Chanyeol, majd gyengéden megfogta a vállam, és próbált felsegíteni.
- Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar ideérsz. Haza kell vinnünk Jongdae-t - mondtan neki akadozottan, miközben próbáltam szemkontaktust létesíteni vele.
Imádtam ezt a köztes állapotot, viszont voltak olyan alkalmak, amikor egyáltalán nem úgy viselkedtem az alkoholnak köszönhetően, mint amilyen valójában voltam. Olyankor elvesztettem minden erkölcsi normámat.
- És mégis hova vigyem? - kérdezte indulatosan, miközben odasétált hozzá, és megállapította, hogy Jongdae magától meg sem fog moccani. - Felőlem itt is aludhat.
- Nem, haza kell vinnünk! Az ahjussi már így is ordibált velem, hogy Jongdae miatt nem akarnak nála venni cuccokat.  Menjünk hozzám, az közel van.
- És Jongdae-t majd lökdössük magunk után? Meg sem bír mozdulni. Szerintem most egy másik univerzumban van - mélyen belenézett a szemeibe, de Jongdae továbbra is mozdulatlan maradt.
- Vedd a hátadra.
- Miért mindig nekem kell szenvednem?! - feltette önmagának a költői kérdést, majd idegesen beletúrt a hajába, utána próbálta lábra állítani Jongdae-t.
- Mert a csicskám vagy, és amúgy is részeg vagyok - mondtam neki egy megbújt mosollyal ajkaimon, miközben a látásom egyre élesebb lett, és már nem éreztem jelentősen az alkohol émelyítő hatását.
- Ez igazságtalan. Jézusom, hány kiló ez a gyerek? - hosszan és ingerülten sóhajtott, miközben próbálta a hátán tartani Jongdae-t.
- Ne nyavalyogj, inkább menjünk!

Először én léptem át az ajtó küszöbén, Chanyeol pedig szorosan követett engem a nappaliba, miközben elakadó lélegzettel próbálta minél óvatosabban és gyorsabban lerakni Jongdae-t a kanapéra. Egyetlen mozdulattal elintézte, Jongdae pedig összevissza forgolódott, amíg meg nem találta a számára legkényelmesebb alvópózt. Éreztem, hogy Chanyeolról szinte  leszakadt az ólomnehéz súly, fáradt tekintettel nézett engem, miközben sínylődő arcmimikával ért a derekához. Már majdnem sajnálni kezdtem, amiért én is mindig a hátán csüngtem, ráadásul mindig fizikailag megterhelő feladatokat adtam neki. Viszont ilyenkor mindig eszembe jutott, hogy mit tett ellenem.
- Na, akkor én lépek.
- Nem! Valakinek fel kell majd takarítania Jongdae hányását, és nem én leszek az - mondtam ellentmondást nem tűrve, Chanyeol pedig hitetlenkedve nézett rám.
Igazából csak próbáltam valami ürügyet kitalálni, hogy itt maradjon.
- Majd feltakarít maga után - megbabonázó, sötétet és homályt igéző tekintete elmúlt.
- Akkor csak maradj itt. Ha rosszul lesz nem tudom elvinni a kórházba. A te lelkeden száradna, ha útközben történne velem valami! Ah, fáj a fejem - minden szinészi tehetségemet bevetettem, hogy minél hitelesebb legyek.
Chanyeol megadóan bólintott, én pedig alig láthatóan elmosolyodtam.
- Hozok neked egy pohár vizet - monotonul közölte, majd hallottam a vízcseppek robusztus áradatát, amik ebben az állapotban kínzóan gyötörték a fejem. Odaadta a vizet, de csak kortyonként ittam meg.
- Már csak... egy ágy van a szobámban - bizonytalanul mondtam, és nem mertem a szemébe nézni.
- Akkor aludjak a földön?
- Ne! Elférünk rajta mindketten.
- Nem lesz az úgy kényelmetlen? - kérdezte, de én a csuklójánál megragadva rántottam magamhoz, és vonszolni kezdtem a szobám felé.
- Akkor alszol a földön - jelentettem ki egyszerűen, és csak reméltem, hogy nem volt érezhető a hangomon a mélységes csalódás.
Levette az ágyról az egyik párnát és takarót, majd kényelmesen megcsinálta a kialakított helyét, és elnyúlt rajta. Bizonyára számára is kimerítő volt ez a nap. Közben én is bebújtam a takaró fullasztó fogságába, túl fáradt voltam már zuhanyozni.
Alig kaptam levegőt, izzadságcseppektől gyöngyözött a homlokom, és egyszerre voltam borzasztóan rosszul és tökéletesen. Olykor Chanyeolra pillantottam, de az ő szemei már le voltak csukva, viszont váltig állítottam, hogy még nem alszik. A homlokát még ráncok csúfították, és alkalomadtán elmozdult a helyéről, úgy keresett további alvó pozíciókat. Jobban szemügyre akartam venni, ezért lassan és megfontoltan kezdtem az ágyon közeledni hozzá. Amikor kiértem a szélére megálljt parancsoltam magamnak, és próbáltam a kezemmel nem beletúrni a sötét hajába. Úgy ittam a látványát, mint a sivatag a rég várt esőt.
- Chanyeol - halkan suttogtam, viszont közben megbántam, hogy szólásra nyitottam a számat, ezért visszafeküdtem az eredeti helyemre.
- Majd holnap beszélünk. Pihend ki magad - mondta nyomatékosan, és amikor odafordultam láttam, hogy valószínűleg mindvégig csukva volt a szeme, de a ráncok most sem tüntek el.
- Látom, hogy kényelmetlen így neked. Gyere fel.
- Nem szükséges. Jó éjt - közömbösen mondta, mintha csak egy számára érdektelen emberrel beszélt volna, majd az ellentétes irányba fordult.
Nem is állt közel a valóságtól, hogy számára érdektelen vagyok... A valóság, ha csontig hántják, olykor emészthetetlenné válik.



- Miért ráncigattál el? Kibaszottul fáj a fejem - mondta Jongdae a fejét fogva az öltözőben, amin elmosolyodtam.
- Mert Junmyeon kinyírt volna engem, ha ott hagytalak volna egyedül.
- Ez így igaz - egyre közelebbről lehetett hallani Junmyeon hangját is, majd elmerült Jongdae társaságában.
Úgy éreztem magam, mint a por, ami hasztalanul keringett a levegőben, ezért inkább félreálltam, és rapid tempóban jöttem ki az öltözőből. Talán ez a világ egyik legrosszabb érzése: egy felesleges harmadiknak lenni. Hiába állt helyre a kapcsolatom Jongdae-vel, most már nem foglalkozott annyit velem, mint régen, mert rátalált a potenciális személyre, akire mindig is vágyott, és ezt az érzést nem hagyhatta csak úgy el, még a legjobb barátja miatt sem. És én milyen barát lettem volna, ha azt mondtam volna neki, hogy inkább foglalkozzon velem? Míg a gondolataim ekörül forogtak, addig éreztem, hogy valaki nagyon erősen engem szuggerált, szinte hasogatóan a hátamba vájt tekintetével, mire nem bírtam tovább, és ránéztem. Rémület tolult a torkomba, minden erőmmel azon voltam, hogy megálljak a jelenleg remegő lábaimon. Minden kétséget kizáróan megrémisztett az elém táruló látvány. Jézusom, most mit csináljak? 



_____________________________________-

Sziasztok! :3 Mostanában nem jelentkeztem új résszel, amit mélységesen sajnálok, de ti is láthatjátok, hogy nem megy az írás, ezért nem is erőltettem. Próbálok minél előbb helyre rázódni, emiatt pedig egy új oneshottal fogok jelentkezni, ami of course, Baekyeol/Kaibaek lesz. Az más hangvételű lesz, illetve más műfajt fog képviselni, komolyabb lesz sokkal, mint a Szívritmus csapda. Azért remélem, hogy annyira nem lett borzasztó ez a rész sem, és írni fogtok nekem néhányan véleményt:) Felteszek pár kérdést: Kire gondolhatott Baekhyun "zuhanyzás" közben?:D Mi a véleményetek Jongdae és Junmyeon kapcsolatáról? És Baekhyun karakteréről? Vajon mi történhetett közte és az apja között? Mit csinálhatott Chanyeol a múltban? És a legutolsó kérdésem: szerintetek kit látott meg Baekhyun az étteremben? Ki lehet az?:D JA, ÉS KÖSZÖNÖM A NEGYVEN FELIRATKOZÓT!♥ Tudom, hogy ez másoknak semmiség, de nekem sokat jelent. 

16 megjegyzés

  1. UUU nagyonjoooo rész voolt imádom az egészet. még akkor is tudsz irni annyira jol amikor ugy érzed hogy nem jo ls biztositalak hogy nagyon király rész lett!! Baekhyunt kicsit sajnálom amikor szegéyóny 3. lett de hát neki is összejön valamelyik fiuka(én team Chanyeolra szurkolok XD) ééés uhh a zuhanyzás hát szerintem gondolhatott Kaira, mert az ö testét látta már nem? uh nememlékszek hogy Chanyeolét láthatta e már wáá nemtudom de végülis szerintem Kaira gondolt mert ugy ö hozzá vonzodik aza felszines dologgal Chanhoz kicsit máshogy én ugy vettem észre. persze állati dögös azaz ember de vele inkább érzelmeket irt le. vagy pont hogy olyanokat érez amiket ö se tud megmagyarázni XD vagy mi XD és szerintem lehet elmondta a szüleinek és az apja ezért majdnem kitagadhatta vagy ki is nemtudom és elis költözött ezért ugye Baek már elfelejtettem melyik ország is ez és ahonnan jött Chganyeol az mi volt na mindegy késövan XD és nemtudoooom uuh kiaz akit látott?? lehet az apja mert megelégelte a várakozást? vagy netán valaki régi ismerös?? vagy ááh nemtudom PLS KÖVIT HAMAAAAR ANNYIRA VÁRROM <3 <3 BOLDOG HUSVÉTOOOT!! ÉS KÖSZI A RÉÉSZT ÉS BOCSI AZ ÉRTETLEN KOMMENTÉRT CSAK A RÁSZ HATÁSA WÁÁ <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valamiért nem érzem jónak mostanában az írásaimat, és biztosan így van vele az is, aki engem kritikus szemmel figyel. Azért "visszafejlődtem", vagy nem is tudom hogy fejezzem ki magam, de nagyon örülök, hogy neked még így is tetszik!:3
      Áh, Baekhyunt nem kell ám sajnálni, neki úgyis lesz valakije, mert vele nem tudok kiszúrni a történetekbenXD Egyszer fordult ilyen elő, de akkor is megszakadt a szívem érte, úgyhogy többet nem fogom ezt csinálni vele - vagy ki tudja hahahahaa.
      Neeeeeem, nem Jonginra gondolt, bár valóban jogos ez a feltételezés, de én most valaki másra gondoltam:D Erre sem fogtok rájönni hahaha. Egyébként egyik fiú testét sem látta még, csak ilyen idom-szerűen, amikor ruhában voltak, meg ugye Jonginnal ott volt testközelben azon a bulin:D
      IGEN. A Chanyeollal való kapcsolatára inkább az érzelmeket fektetem.
      Chanyeol Amerikából jött, de hogy melyik városból, azt még magam sem tudom XD Még nem sikerült kitalálnom, de eddig erősen New York a nyerő.
      Egy olyan ember áll ott vele szemben, akire nem is számítanátok:D Majd kiderül a következő részből^^ Neked is boldog húsvétot! ♥
      És köszönöm szépen, hogy írtál!*_* Először látom itt a neved, de remélem, hogy most már sűrűbben fogsz nekem írni ;;

      Törlés
  2. Szia!
    Huh, hát nekem a zuhanyzós jelenet alatt először Chanyeol ugrott be, de nálad semmit sem merek biztosra venni :'D Kaira nem hiszem, hogy gondolt volna, mert... nos, az indokot magam sem tudom, de szerintem nem Kai. Esetleg egy harmadik személy, akire az első részben gondolt, mikor ugyanezt csinálta? Bár az első tippem akkor is Chanyeol, mert kell már ide Baekyeol :D
    Hát bizony Jongdae, van előnye ha a főnökkel kavarsz xD Imádtam a Baekhyunnal közös jeleneteit, idióta mindkettő, de egyébként aranyosak :D Nem tudom miért, de én nagyon nevettem az ivós jelenetnél, meg mikor Baekhyun próbálta magához téríteni Jongdae-t, aztán végül Chanyeol segítségét kérte :'D Hát én nem lettem volna szegény fiú helyében, két bepiált alakkal az oldalán nem lehetett könnyű.
    Miért nem aludt mellette Chanyeol? Miért nem? :( Szívesen olvastam volna, hogy mi történik, ha egy ágyban alszanak, de a híve vagyok, hogy ami késik nem múlik, szóval tessék ilyen jelenetet írni még :DDD
    Egyébként ahogy így olvastam a részt, elgondolkodtam, hogy szegény Chanyeol mit véthetett Baekhyun ellen. Esetleg nem ő közölte az apjával, hogy a fiacskája meleg? Valamiért most így ez ugrott be, főleg azért, mert mikor Jongdae és Baekhyun beszéltek az elején, szóba jött az is, hogy a szülőknek hogy mondják el, és Baekhyun erről nem akart beszélni. Aztán végül is ki tudja, ez csak egy ötlet :)
    Jongdae és Junmyeon kapcsolata igazán érdekes, szerintem aranyosak együtt, remélem, hogy ki is tartanak egymás mellett, mert én az utóbbi időben nagyon megszerettem a párosukat, és élvezet róluk olvasni :3
    Baekhyun karaktere változó. Alapjáraton én nagyon kedvelem, csak ugye vannak pontok, amikor Chanyeollal gonoszkodik, akkor kicsit haragszom rá, de végül is megbékélek ezekkel is, szóval szeretem őt :)
    Szerintem Sehun-t látta meg, mivel az előző részekben volt, hogy a parti kapcsán szóba jött, hogy ő is ott volt, és Baekhyun furcsán viselkedett :D Szóval én most őt tippelném ide!
    Óóó és hogyhogy nem volt Kaibaek? :D Bár igazából jó volt így is rész, csak furcsa, mert te általában mindig szoktál írni velük, de azt hiszem, hogy talán jobb is, ha most nem volt benne, mert Baekyeol drukker vagyok még mindig:3
    Szerintem nincs semmi baj a résszel, úgy ahogy az előzővel sem volt, nekem tetszett eddig minden rész, de persze az ember a saját művével kapcsolatban mindig kritikusabb, azonban tényleg jó lett ez a rész is, szóval ne aggódj! :)
    Várom a következő fejezetet! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3
      Egyébként ez furcsa, mert úgy vettem észre, hogy mindenkinek Chanyeol jutott először eszébe, és nem Jongin, akivel ugye előző este randizott:D Igen, nálam tényleg nem lehet semmit sem biztosra venni, ezért ezt sem. Megsúgom neked: az első részben OH SEHUNRA GONDOLT. És ki is találta valaki az előző fejezetekben, és neki is leírtam, hogy ez jackpot volt:D Tehát az első fejezetben Sehunra gondolt, de hogy ebben kire... IGEN, KELL IDE BAEKYEOL, viszont semmit sem akarok elkapkodni, de annyira sokáig sem szeretem akarom húzni. A múltkor végigszámoltam, hogy eddig mennyi nap telt el, hogy Chanyeol csicska lett, és eszerint haladok, hogy racionálisabb legyen.
      IGEN, JONGDAE:DDD Igen, egyébként annyira összeillenek ilyen baráti szinten, mert mindkettő idióta, és benne vannak minden balhéba ketten. Nagyon királyak. De Chanyeol már csak ilyen, végzi a kötelességeit, és ha Baekhyun megparancsolja neki, hogy vegye Jongdae-t a hátára, akkor azt fogja csinálni (DE EGYÉBKÉNT CSAK ÉN TUDOM HOGY MIÉRT HAHAHA:D).
      Annyira szívesen írtam volna inkább azt, hogy odafeküdt mellé, de mint már említettem, annyira korai lett volna, hogy inkább tartogatom a legvégsőkig ezeket a jeleneteket. Így van, ami késik nem múlik, bár nálam lehetséges, hogy ez most egy múlandó dolog lesz XD
      HÁT ERRE INKÁBB NEM VÁLASZOLNÉK SDJQOPFOJFPOFJEFIJOEI. Ezt majd kifejtem neked:D
      Nagyon örülök neki, hogy ennyire népszerű couple lett Suchen. Nekem ők benne vannak a top 5 párosom között, szóval nagyon boldog vagyok, hogy ennyi mindenkit érdekel az ő kapcsolatuk :3
      Baekhyun egy kis hangulatember. Egyébként egyáltalán nem ilyennek képzeltem el, és nem is így akartam írni, hogy olykor egy "rinyagép", de én azt írom mindig, amit a szívem diktál. DE ÍGY LESZ EGY MEGHATÓ JELENET IS NEMSOKÁRA.
      Lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem:D Ki tudja, van még egy pár név a gondolataimban.
      Hát... T_T Erre a kérdésre magam sem tudom a választ, de úgy gondoltam, hogy egy kis időre muszáj úgy írnom a következő részeket, hogy Kaibaek-mentesek legyenek. Egyébként nekik vészesen közeleg a vég, de gondolom, hogy erre már mindenki rájött. Ezt alapjáraton egy Baekyeol történetnek szántam, és tudom magamról, hogy ha Kaibaekről van szó, akkor képes vagyok megírni a végét olyanra, és ezt nem akartam.
      Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, és hogy írtál nekem!:3

      Törlés
  3. Szia!

    Oh, ismét részesei voltunk egy izgalmas zuhanynak, de most se tudom, hogy kire gondolhatott Baek. :-/ Nyilván ugyanarra a személyre, de ennek sem kell feltétlenül így lennie. Chanyeolra tippelek, de vannak azok a bizonyos homályba burkolózó múltbéli események, amik meg azt mondatják velem, hogy nem ő az. Jongin sem...ő lehet, hogy csinál hasonlókat és Baekhyunról fantáziál, viszont Bacon tuti nem róla. Olyan is eszembe jutott, hogy egy eddig teljesen idegen fazonért van/volt oda. Kris, Luhan egyebek...nem, szerintem rossz felé keresgélek.
    Inkább megvárom míg kiderül. ^^
    SuChen legújabb kedvencem. :-) Jelenleg ők dobják fel a napjaimat. Jongdae meg kis ügyes, hogy kihasználja a főnökkel való kapcsolatának előnyeit. Kis cuki.
    Nagyon vicces volt az ivászat, sokat nevettem rajta, főleg Jongdaen. :-D
    Baekhyun viselkedése Channal nyilván érthető, legalább is a számára biztos. Ha tényleg akkora nagy bűnt követett el ellene, természetes, hogy ugráltatja, ha már megtehetei. De ha kiderül, hogy valami kis jelentéktelen hülyeség miatt vágta be a durcát, máris nem lesz olyan elfogadható számomra. >.< Aish...már nagyon szeretnék a sok kérdés közül legalább egyre választ kapni. *.*
    Azt pedig nagyon szeretem, amikor Baek csak úgy elkezd gyönyörködni Chanyeolban meg igényli, hogy a közelében legyen. ^·^ Ès ilyenkor megint arra gondolok, hogy rá gondol zuhanyzás közben.
    Na, nem volt KaiBaek. Ami nem is akkor baj, lévén ez egy BaekYeol fic és Baek amúgy se ájuldozik egy rózsaszín felhőn a Jongin iránti szerelemtől. :-)
    Öhm..Sehun a tippem a felbukkant emberkére. Jelenleg más nem jut eszembe. :/

    Szóval nekem teljesen elnyerte ez a fejezet is a tetszésem, nyugi :-)
    Sok-sok erőt és kitartást kívánok a tanuláshoz az érettségire. Várom a folytatást és az OS-t is bármikor hozod. *-*
    Köszönöm, hogy olvashattam. Pusz <3 Juditta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3

      Örülök neki, hogy tetszett neked a zuhanyzós jelenet, mert bevallom őszintén, a legelső ilyen jelenetem az első részben történt meg, ezidáig nem is próbálkoztam ilyen kissé erotikus tartalmú cuccot írni (kivéve a Top or bottom, de abban szinte semmi sem történt). Úgyhogy ebben IS kezdő vagyok még, de össze kell szednem magam, ha én valaha ilyen témában akarok írniXD
      Nos, lehet, hogy ugyanarra a személyre, de lehet, hogy nem. Ki tudja mi lakozik ebben a fejben. Néha még magamat sem tudom megfejteni:DDDD Igen, Chanyeolt beárnyékolja a sötét múlt, ami Baekhyunban egy olyan katarzist hagyott, amire nem szívesen emlékszik. Nem, azért nem idegenre gondolt, már szerepelt a történetben, de azt nem mondom el, hogy jelentős szerepe volt-e, vagy sem:D Hát Luhan nem, mert nem szeretem őket együtt, viszont a KrisBaek nem rossz, viszont nem rá gondoltam.
      Ennek annyira örülök:3 Mindig olyan boldog vagyok, amikor valaki ezt írja, hogy nagyon megszerette ezt a párost. És olyan jó érzés, hogy nem is lehet leírni, vagy szavakba önteni. Még tervezek egy-két ilyen furcsa párossal írni, remélem, hogy azok is majd elnyerik a tetszésedet, bár szerintem azokat többnyire csak egyperces kis szösszenetek lesznek, és nem csak EXO, hanem vegyes (az ultimate bandám a SHINee, és már hiányzik, hogy velük írjak, tehát szerintem nagyon közeleg egy kisebb-nagyobb SHINee onehot).
      UGYE? Na végre valaki:D Már kezdtem azt hinni, hogy mindenki utálja Baekhyunt, de ha majd kiderül, hogy miért ugráltatja ennyire Chanyeolt, akkor remélem, hogy megváltozik azoknak a véleménye, akik eddig nem szerették Baekhyunt emiatt.
      Ne aggódj, ígérem, hogy most már előbb-utóbb mindenre fény derül. A következő fejezetben kapsz egy választ:D
      Egyébként azokat a jeleneteket szeretem a legjobban írni, mert a színtiszta érzésekről szól, és nekem azok mindennél fontosabbak. De majd kiderült, hogy kire gondolt zuhanyzás közben:D
      Igen, nagy nehézségek árán nem írtam bele Kaibaeket, PEDIG ANNYIRA AKARTAM. De úgy döntöttem, hogy nem fogom velük elárasztani ezt a történetet.
      Majd kiderül, hogy ki az, egyelőre nem árulom el:D

      Szerdán kisérettségit írok, tehát akkora rajtam a nyomás, hogy jelenleg nem megy az írás, viszont utána elkezdem a oneshotot, és remélhetőleg hamar befejezem, de erre most szükségem van, mert saját magamnak szeretnék bizonyítani.

      Egyébként olyan szépen fogalmazol, nem gondoltál még arra, hogy írj valamit?:3

      Köszönöm, hogy írtál♥

      Törlés
    2. Oh, nem nem. Az semmikor sem fog bekövetkezni, hogy én írjak. o_O Egyszerűen túl nagy káosz van a fejemben, ahhoz, hogy akár egy értelmes sort is megfogalmazzak. A türelmem vagyis annak hiánya is hàtráltatna. Meg még hatszáz millió egyéb dolgot fel lehetne sorolni (pl. kommunikációs feketelyuk vagyok).
      Na, elégedj meg azzal, hogy írkálok kommenteket... :-) Amiket netuddmeg mennyi időmbe telik míg olyan formába hozom, hogy emberi szem elé kerülhet és nem csak három-négy szó, ahogy általában szemtől szemben kommunikálok az emberekkel. :-/

      Holnap drukkolok neked a kisérettségi miatt. Fighting! <3

      Törlés
    3. Kár, pedig szívesen olvastam volna tőled valamit. Szerintem nagyon sokan szeretnék a fogalmazásodat, mert nagyon szépen meg tudod fogalmazni a dolgokat:)
      Na, majd ha egyszer meggondolod magad, akkor én szívesen fogok olvasni tőled bármit. ;;

      Törlés
  4. Amint mondtam itt fogom folytatni a továbbiakban a véleményemet.
    Miután kitomboltam magam, és legyűrtem a késztetést, hogy ne vágjalak fejbe tovább olvastam ezt a mérhetetlenül tökéletesen megszerkesztett irányát, ami egyáltalán nem szar és nem unalmas. A párbeszédekkel pedig szellősebbé és aktívabbá tette az egészet. Én nagyon szeretem azt is, ha a párbeszédekből derülnek ki inkább a szereplők érzései és több betekintést kapunk róluk, szóval ez még inkább tetszett. Nem tudok újat mondani az írói tehetségeddel kapcsolatban.
    A történettel kapcsolatban viszont igen. Talán ez a rész tetszett a leginkább Chanyeol utolsó jeleneteit kivéve. Nagyon valósághű, mozgalmas és izgalmas volt, attól függetlenül, hogy nem volt benne semmi szex, vagy robbanás vagy akármi. A lényeg, hogy így is nagyon izgalmassá tetted :P Baekhyunt egyre inkább sajnálom, látszik rajta, hogy nem tudja hová tenni ezt a ferde hajlamát és az is, hogy mennyire ragaszkodik Chanyeolhoz is. Nem fair vele szemben szerintem, amit az a nagy majom csinált :D Jöjjenek már össze Istenem! Nagyon mérges vagy most rá, attól függetlenül, hogy már az elején Chanyeol lopta be magát a szívembe.
    Az utolsó pár sor pedig elgondolkoztatott és én az apjára tippelek. Vagy valami olyan rokonra, esetleg barátra, aki kibaszottul be fog tenni Baeknak, amiből csak Chanyeol nyújthat neki vigaszt! IGEN IGEN IGEN bizony így kell lennie Chanyeol különben megkereslek!
    Végezetül csak annyit tudok mondani, hogy most gyorsabban kell megírnod a következő részt mert harapok, most már tényleg harapok, és kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira túlzol, de komolyan. Annyira nagyon köszönöm ezeket a biztató szavakat, és mindig boldog vagyok, amikor ilyeneket kapok, DE TUDOM, hogy ez most nem sikerült jól. Vagyis másképp fogalmazok: az én tetszésemet nem nyerte el. De sok tényező van a dologban, ami miatt egy kissé ideges vagyok, ezért nem is megy az írás, de nem szerettem volna eddig húzni ezt a fejezetet. Mindenesetre mindig örömmel tölt el, ha ilyeneket olvasok, és boldogságok érzek, és csak hálálkodni tudok, amiért így gondolod:) De azért mindketten tudjuk, hogy nincs tökéletes.

      Valóban, ezen saját magam is meglepődtem, hogy ennyire gördülékenyen mennek a párbeszéd írásai, pedig azokkal általában bajban vagyok, de Baekhyun szemszöggel olyan könnyed minden, hogy nem is gondolkozom, hogy mit írjak, csak írom, ami jön.
      Miért nem tetszett Chanyeol utolsó jelenete?:D Sosem mondtam még semmit Chanyeol nemi identitását illetően, és lehet, hogy azért nem ment fel Baekhyunhoz, mert ő a heteroszexuális, VAGY VALAMI EGÉSZEN MÁS MIATT, ki tudja.
      Hát... ezt már kifejtettem, hogy nem vagyok híve a szexjeleneteknek, főleg akkor nem, ha durva, és semmi értelme sincs. Persze, ha az a jelenet érzelemdús akkor imádom olvasni, de nem érzem szükségességét, hogy jobban ki legyen fejtve - itt most a zuhanyzós jelenetre gondoltam. Hát... lehet, hogy robbanás lesz benne, ki tudja XDDDDD
      Igen, Baekhyun abszolút nehéz helyzetben van az érzéseivel kapcsolatban, ugyanis összefüggéstelen, és még maga sem tudja, hogy mit akar. Mármint ezt akartam a történetben leírni, remélem, hogy mindenki érezte.
      Ne legyél rá mérges, nem tett semmi rosszat. MAJD CSAK FOG TENNI VALAMI ROSSZAT, hahhahaha.
      Neeem, nem az apja, és még csak nem is rokon. Szerintem ezzel mindenkit meg fogok lepni, de ez a célom. De bizony, kibaszottul be fog tenni Baekhyunnak, csak az a kérdés, hogy hogyan XDDD Ne gondolj semmi rosszra.
      Olyan aranyos vagy, még így is, hogy harapsz:D Imádom amikor ilyen vagy.

      Köszönöm, hogy írtál;;

      Törlés
  5. Sziaa :D
    Hogy hagyhattad abba itt?! Neeeem....ez így nem ér xD Tudni akarom!
    Amúgy nagyon édes még mindig :3 És Baekhyun végre kezd megenyhülni, mármint látványosabban. Chanyeol meg makacs. Nagyon. De az ivós rész az tetszett :D Jó, hogy Chen meg Baek ugyanúgy barátok mint eddig. Meg, hogy összejöttek Suhoval *~* Mostanában egyre inkább szeretem őket együtt (mármint Suhot meg Chent xd) és ennek te vagy az oka, vagyis ez a fic, de ne...az ugyan az.
    Baekhyun csak így tovább! Közeledj csak Chanyeolhoz xd
    Várom a kövit ^^ Siess :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3

      Mindig próbálom ott abbahagyni, ahol szerintem a legizgalmasabb, és ilyenkor biztos vagyok benne, hogy várni fogjátok a folytatást:D Ez az egyetlen célja van, tudom, hogy gyökérség, de tök jó érzés ilyen tudatlanságban várni a következő részt, igaz?:D
      Igeeen, valóban látványosabb, amit mostanában művel. Talán már az előző részben is utalgattam rá valamilyen szinten, hogy kezd megenyhülni, ebben a fejezetben meg aztán pláne. De hát ez az átka Baekhyunnak és Chanyeolnak, nem lehet nekik ellenállni, mert perfect couple:3
      Chanyeol makacs. Igazság szerint nem akarom elárulni, hogy miért, de ki fog derülni ez is, és ezt meglepetésnek szánom nektek.
      Azon az ivós részen még én is nevettem:D Csak úgy elképzelni Jongdae-t, ahogy seggrészegre itta magát, és hogy már azt sem tudja, hogy hanyadik században van...
      Igen, Suchen is nagyon király páros, én imádom őket együtt, és borzasztóan örülök, hogy sokan mások is megkedvelték:3 Reméltem egyébként, hogy így lesz, vagyis bíztam benne, mert tényleg nem lehet nekik ellenállni.
      BAEKHYUN FIGHTING:D
      Köszönöm, hogy írtál!:3 Megpróbálom minél hamarabb hozni a következő fejezetet, ígérem.;;

      Törlés
  6. Eljutottam addig, hogy feliratkozzak a blogodra. Ugye, hogy ügyes vagyok? ><" Ennyi idő után már illő volt. x'd
    Szóval, kezdem a dumámat. Első, ami feltűnt... HOL MARADT A KAIBAEK? O.O Szívroham. Help me? Csak én nem láttam? Igaz, nem szemüvegben olvastam, de attól még mindig messzire nem látok, közelre tökéletesen QWQ És mégsem... Ezt fel kell dolgoznom...
    Újabb zuhanyzós jelentet *----* Halálomon vagyok, de nagyon, főleg úgy, hogy nemrégiben olyan fangörcsöm volt Baconre, hogy olyat még nem pipáltam x'd Akkor most mit mondjak? Készen vagyok, ennyit tudok kinyögni. Egy dolgot azért megtehetnél... Megsúghatnád, hogy kiről álmodozik egy a gyerek. Na? Ugye milyen jó ötlet? :3 Nem? Jó, akkor tartsd meg magadnak XD Biztos vagyok benne, hogy nem mondod el, szóval nem próbálkozok xd Én nem fogok itt találgatni.. de örülnék, ha Jongin lenne, de már egyszer megmondtad, hogy nem ő az. QwQ *elmegy sírni* Annyira megszeretetted velem a KaiBaeket, hogy már állandóan azt akarok olvasni >< Függővé tettél. (Ugye Chanyeol az, akire gondolt? o.o Vagy talán van egy olyan szereplő, akit még nem ismerünk annyira? És még én mondtam, hogy nem találgatok xd)
    SUCHEN *-----* Ez volt az a pont, amikor teljes mértékben megástam a síromat . Halálos vagy, komolyan. Ezek itt egymásra, én meg rájuk nyáladzok >< Tökéletes!
    Baekhyun meg olyan kis cuki, hogy örül nekik, de Jongdaet hiányolja >< Kicsit egyedül érezheti magát... Nem a legjobb a helyzet a számára, az biztos. Sajnos nem ő jött ki jól a mostanában történtekből.
    Warning! Újabb értelmetlen hülyeségek következnek x"D Fogalmam sincs, hogy mi történt az apja és ő közte. Kiderül, ugye? Hát persze, igazából nem is érdekel XDD Baj? ><'
    Viszont! Chanyeol már jobban érdekel. :3 Mit csináltál te szerencsétlen Colos? De hát olyan aranyos volt Bacon, amikor este ott szenvedett magában. Milyen lett volna már, ha Chanyeol mellé feküdne qwq Agyhalált kaptam volna qwq *-----* Jó értelemben xd Bár lehet, hogy nem kaptam volna, mivel az agyam már szinte elsorvadt, de egye fene.
    Ééééééééés, felsorol neked az összes EXO tagot, hátha valamelyik lesz a hívatlan vendég >< Na jó, csak szórakozok itt veled. Egyébként úgy emlékszem, szerepelt már Sehun, ugye? Bár nem hinném, hogy ő lenne azt, szóval valaki olyan, akit nem ismerünk, vagy az apja. XD De tényleg, ő ugrott be először, csak tudnám miért, de úgy is ki fog derülni a kövi részben, szóval nem izgulok itten... (Nagyon is izgulok, de ez már egyéni problémám xd)
    Ámen~ (Helyesírási hibákat találsz benne, akkor a telefonomat okold!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, hogy ennyire későn írok neked, de egyszerűen képtelen voltam hamarabb rávenni magam, annyira izgultam egész héten a matek kisérettségi miatt, folyamatos stresszben voltam. De tegnap megbeszéltük a matekzseni osztálytársammal a megoldókulcsokat, és bízom benne, hogy jól sikerült.

      Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esett jól, és nagyon örülök neki, hogy feliratkoztál, és mindig írsz nekem véleményt ;;
      UGYE MILYEN FELTŰNŐ?! Úgy éreztem, hogy hanyagolnom kell őket egy picit, hogy kellően kibontakozzon a Baekyeol-szál, de semmi sem úgy jött össze, ahogy terveztem.XD Túl korai lett volna bármit is az érzelmekről írnom, ezért maradtam a megszokottnál. Ahhoz képest, hogy azt mondtam, hogy csak 10-15 fejezetes lesz, szerintem még túl is fogom lépni jópárral. Megszakadt a szívem egyébként, de ennek így kellett történnie. De ki tudja, hogy mi lesz a végkifejlet, hahahaha.
      Igen, próbálom nem unalmasra írni a részeket, ezért úgy döntöttem, hogy teszek bele egy zuhanyzós jelenetet, és ez azért is volt, hogy agyaljatok egy picit, hogy kire gondolhat Baekhyunra. Egyébként mostanában engem is kinyír, pedig általában nem szoktam meghalni senkire, csak Jonginra, de Byun Baekhyun egyszerűen perfect. Kész az a pali.
      Jó ötlet elmondani, de nem fogom, hahahaha. Gondolom erre a válaszra számítottál:D Nem, nem Jonginra gondol, de többet tényleg nem mondok, mert úgy már túl könnyű lenne kitalálni.
      Ennek nagyon-nagyon örülök*_* Igazából ez is volt az egyik, amit meg akartam valósítani, hogy megkedveljétek a szokatlan párosokat - bár szerintem sem Kaibaek, sem Suchen nem szokatlan, olyan királyak együtt. (Ki tudja, talán igen, talán nem:D Új szereplőt már nem akarok behozni, most azt tervezem, hogy Kyungsoonak adok valami kisebb-nagyobb szerepet, mert szegénykém eddig semmit sem szerepelt. Ja, meg még felbukkan egy-két ember, de ők valószínűleg SHINee tagok lesznek;;)
      SUCHEN YEAH. Azt hiszem lassacskán elérem a célomat:D Imádom, amikor imádják a Suchent. Igen, Baekhyun most magányos, MOST. De majd egyszer nem lesz az, vagy ki tudja, tőlem ne várjatok semmit xd Egyébként megsúgom: MOST FÁJDALMAT ÉREZ, de nem mondom el, hogy miért.
      Nem is kell tudnod, hogy mi történt, természetesen ki fog derülni, hamarabb, mint gondolnád. Egyébként ezt nem akartam leleplezni nagyon-nagyon sokáig, aztán "technikai hibák" miatt kénytelen leszekXD
      Chanyeol egy kis gyökér, majd meglátod:D Egy imádnivaló gyökér. Egyébként nem annyira egetrengető, az én képzeletem nem olyan. Csak mégis felkavaró, viszont annyira nem vészes, hogy mit művelt a múltban. Milyen lett volna, ha Chanyeol Baekhyun mellé fekszik?:D Király lett volna, de azért sem írtam azt, hahahaha. Tudom, hogy már az agyatokra megyek;;
      Hahahaha, sorolhatod, egyikre sem mondhatom azt, hogy talált, MERT NEM EXO TAG. Tehát nem Sehun az, meg Jonginra is gondoltak, de nem ő lesz.
      Említésszerűen szerepelt Sehun, azonban most olyan intenzív emlékek imbolyognak a fejemben Sebaekkel kapcsolatban, hogy nem merem őt beletenni a történetbe XD Egyébként nem shippelek sok embert Baekhyunnal, csak Chanyeolt, Jongint, Sehunt és Krist. Szerintem hamarosan írok valami Sebaek szösszenetet. Egyébként nem az apja, és már nem is maradt más ember, ugye?XD Egyik exo tag sem, sem az apja.
      Köszönöm, hogy írtál :3

      Törlés
  7. Hát akkor kezdem....be kellett pótolnom az egészet kb és megtettem....és
    Szerelmes vagyok Chenbe
    és Chanyeolba és Jonginba és Junmyeonba és Baekhyunba is....jó ez enyhe túlzás, de Jongdae és Chanyeol tényleg ellopta a szívem miattad.

    Well...hanyagolom a kérdéseket de részben kitérek rájuk is.
    Először is....tényleg fejlődtél*-* Úristen, korábban is imádtam ahogy fogalmaztál, és ez most csak fokozódott.
    Imádom a karaktereket....Mint említettem Jongdae-ba és Chanyeolba belszerettem...de érdekel Chanyeol vétke >< viszont...Jongin eés Baek alakuló kapcsolata nekem unszimpi...ne kérdezd. ...ebben most inkább a BaekYeolra vágynék. Lehet azért mert az ő kapcsolatuk olyan más itt, olyan nem átlagos, olyan feszült, rideg, de mégis ott van benne a törődés és a szeretet...és titokzatos a múlt! !!;-;
    többet akarok belőlük ><

    De persze a KaiBaek jelenetek jsjcjdnfksjenfocnsk imádtam őket *-* annyira érzéki és Jongin annyira egy tünemény ~
    El ne feledkezzek a SuChenről ~ annyira kis gerlék hogy az jutott eszembe hogy turbék-turbék. Annyira aranyosak...és itt-ott nyálasak de ennyi meg bőven belefér xd
    Baekhyun maga....öhm néhol ahol Chanyeolt csicskáztatja, meg tudnám ütni, de biztos megvannak rá az okai és már annyira fúrja az oldalam a kiváncsiság, hogyi volt köztük és mi nem....~ már több fejezet óta várom, hogy kiderüljön...arról nem is beszélve, hogy tabuként bekerült ide Sehun neve...és uram atyja...annyi kérdés van bennem, ami még válaszra vár. Például Baekhyun és az apja kapcsolata, és hogy mi lesz ebből, és már annyira várom hogy lehulljon a lepel a múltról mégha Baeknek fáj is..

    A fejezet elején a kielégítős jelenet....megkockáztatmám, hogy Jonginra gondolhatott, de nem érdekel és azt mondom, hogy CHANYEOLRA...csupa nagybetűkkel, mert én úgy gondolom, hogy ő mozgatja meg érzelmileg....és le merném fogadni, hogy Sehun keze van a dologban... mármint valószínűnek tartottam, hogy öt látta Baek az étteremben....de aztán elolvastam egy válaszod, szóval így gőzöm sincs xd

    Ah, de Jézusom x.x tudod mit? KÜLÖNLEGES VAGY ! Ez is csula nagybetűkkel mert lebilincseltél ezzel a sztorival...imádom a humorát, a menetét, a felépítését, a karaktereket, a történetet és úgy mindent ;-;
    amilyen hamar jön az ihlet, folytasd kérlek ;;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pótolásban az a jó, hogy olyankor egybe lehet olvasni az egészet, nincsenek nagyon nagy kihagyások, így minden érthető és világos lesz az olvasó számára, mivel általában naponként írom a fejezeteket. Ezen majd változtatni fogok, megpróbálom minél gyorsabban hozni a részeket, csak hadd menjen már le ez a rohadt érettségi, mert jelenleg írni sem tudok, annyira szar érzés:D De átvészelem, rendben vagyok.
      HÁT JONGDAE EGY TÜNEMÉNY, UGYE? Jongdae tipikusan olyan karakter minden fictionben, akit csak imádni lehet, meg egy másodperc alatt szerelembe lehet esni:D Chanyeol szintén ilyen. Mostanában ő életem gyökere, de komolyan, néha már nagyobb hatással van rám, mint Jongin (na jó, Chanyeol nemhiába bias:D)

      Én is észreveszem magamon, hogy fejlődtem, viszont a Szívritmus csapda pont olyan történet, amivel ezt nem tudom bebizonyítani. Néha már megálljt kell parancsolni magamnak, hogy ne fogalmazzam túl, hogy fogjam vissza magam. Néha nagyon lélektanit akarok írni, de ahogy az elején kijelentettem: a blognak kell egy kis boldogság a sok dráma közé. Ehhez tartom magam.
      Na várjál:D Ezt még fel kell dolgoznom, hogy te most azt mondtad hogy NADA KAIBAEK. NUKU. NOTHING. Mi bajod van neked?XD A szívem szakad meg néhány jeleneten, de ha ugyanez lenne Baekyeollal, az még jobban fájna. XD Több lesz most mán a Baekyeol, csak ki kell várni, na. Eredetileg csak 10-15 fejezetesre terveztem, de valószínűleg több lesz, tehát addig húzom, ameddig kell:D

      Jongin... egy gyökér. Én annyira imádom, és olyan borzasztó látni, hogy valaki nem. Megszakad olyankor a szívem.
      Jóvan, Suchen nyálas, de még nem nyáltenger:D Majd ha az lesz, megkérek valakit, hogy üssön le. Eh, azért nyáltengert nem szeretnék.

      ÉN ANNYIRA IMÁDOM AMIKOR BAEKHYUN CSICSKÁZTATJA CHANYEOLT. Szerintem ezzel én vagyok az egyedüli, de akkor is kész. Azokat a jeleneteket szeretem a legjobban írni:D Sehun... Eddig ő volt anonymous. Továbbra is az marad, talán néhány párbeszédet kap, de nem lesz jelentős szerepe.

      CHANYEOLRA?:D Hát... ha ez vígasztal, akkor nem fog kiderülni hahahahhaa. Nem Sehun van a végén, nem EXO, nem az apja. Remélem segítettem:D

      Hát.. ez igazán jólesik:') Szeretném, hogy az olvasók különlegesnek gondoljanak, szeretném elérni ezt, de tudom, hogy ahhoz még fejlődnöm kell, sokat. De gyúrok rá, és egyszer elérem, mert már elértem valamit, és ha azt elértem, akkor ezentúl bármit.

      Köszi, hogy írtál:)

      Törlés