Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda (BaekYeol, KaiBaek) - ötödik fejezet

||




A következő feladat Park Chanyeol számára



Lehunytam a szemem, a kibírhatatlan fény átragyogott a szemhéjamon. Nem lett volna merszem definiálni, hogy milyen szarul voltam, de határozottan az émelygő-szédülő köztes állapotában. A torkom ki volt száradva, a nyelvemmel próbáltam benedvesíteni az ajkaimat, de még ez is sikertelennek bizonyult. Hirtelen pattantam fel az ágyból, a fejem őrületesen sajgott, kínok között vergődve kaptam a fájó ponthoz, de ebben a pillanatban valamiféle láthatatlan lánc az ágyhoz húzott akaratosan és erősen, megbéklyózva engem. Nem emlékeztem semmire, de jelen pillanatban még azt sem tudtam beazonosítani, hogy kinek az ágyában fekszem, pedig könnyed tapintásra hasonlított az enyémre, de ez merész kijelentés volt részemről. Óvatosan nyitottam fel a szemeim, ami átgondolatlan döntés volt; az ablak sötét redőnyének résein a beszűrődő napsugár beazonosíthatatlan alakzatai természetesen pont az én arcomat találták el. A tenyeremmel próbáltam javítani, hogy megakadályozzam a saját vakságom időpontját, de pár másodpercen belül feladtam, mert a rosszullét eluralkodott rajtam, és győzött a vas-akaratommal szemben. Ez volt eddig a legfurcsább, amit életemben tapasztaltam. Igazság szerint nem éreztem vagy láttam semmit, a színek is eltompultak a félhomályban, csak a kibaszott fény volt olyan rikító, hogy akár vakságot okozzon határozatlan időn belül. Illatokat sem éreztem, azt sem tudtam beazonosítani, hogy milyen napszak lehet - csak következtetni tudtam a napsugarak miatt, hogy kora reggel lehetett. Abban reménykedtem, hogy nem csináltam valami őrületes nagy idiótaságot a bulin, és hogy a saját ágyamban vagyok, lehetőleg egyedül, és van rajtam ruha. Óvatosan kezdtem tapogatni az ágyneműt, ezzel egyidőben ide-oda húztam a kezem, hogy megbizonyosodjak róla, hogy valaki fekszik-e mellettem. A nyugodtság villámként hasított bele a lelkembe, és most már teljes mértékben biztos voltam abban is, hogy a saját puha ágyamban feküdtem, és még ruha is volt rajtam. Király vagyok. Azonban a nyugtalanságom újfent tört felszínre, amikor a meghitt békémből kizökkentve halk neszre lettem figyelmes. Ráadásul egyre közelebbről. Le akartam vetíteni a gondolataimban a tegnap este történteket, de egy parányi emléket sem tudtam normálisan feleleveníteni. Idegesen és frusztráltan néztem az  ajtó küszöbére, és feszülten vártam, hogy ki lép be rajta. Légiesen könnyed szellőként járt át a megkönnyebbülés, amikor megláttam Chanyeol kiálló füleit és a lehetetlenül hosszú nyakát. Megtörten sóhajtottam, mert a perzselő, máglyaként égető tekintetében megpillantottam valami furcsát, amit eddig még sosem tapasztaltam. Leigázó düh sugárzott az egész lényéből, és még valami, amire nem tudtam következtetni, amit nem akart, hogy megtudjak. Vajon mi történhetett tegnap este? Ebben a helyzetben a legvalószínűbbnek azt tartottam, hogy a kelleténél többet ittam, és Chanyeol jó csicska módjára hazainvitált. Az egyik kezével egy tálcával egyensúlyozott, én pedig elmorfondíroztam azon, hogy mennyivel ügyesebben csinálta, mint én, és úgy, hogy valószínűleg még soha nem tanult pincérkedést sem. A tálcán előreláthatólag egy erős fájdalomcsillapító volt, amihez egy pohár víz is társult. Chanyeol lassan ült le az ágyra, a lehető leghalkabban, hogy ne rontson tovább az állapotomon. Óráknak tűnő másodpercekig nem csinált semmit, szerintem még levegőt is alig mert venni. Vesékbe hatoló pillantással néztem rá, miközben ő tördelte az ujjait, és már-már idegesítően nagyokat nyelt. 
- Vedd be a gyógyszert, utána sokkal jobban fogod érezni magad - dünnyögött, szinte csak suttogta a szavakat, hogy ne használjon magas hangfrekvenciát. Szót fogadtam neki, és lassan a pohárért nyúltam, de még ebben is a segítségemre volt, és odaadóan felém nyújtotta a gyógyszert is. - Emlékszel... valamire? - puhatolózva kérdezte, majd megbánóan lesütötte a szemeit. Mi a szar történt? 
- Az utolsó emlékem, hogy Jongdae elrángat, de már nem emlékszem, hogy mit mondott. Utána mi történt? - kérdeztem kíváncsian, amitől szemmel láthatólag megkönnyebbült, egy hangos sóhaj után hullámzóan ült arcára a nyugalom tengere. 
- Amikor megérkeztem, már teljesen kiütötted magad. Már akkor haza akartalak hozni, de annyira makacs voltál... És folyton azt hajtogattad, hogy meg kell találnod Junmyeont. 
- Jézusom - átsuhant a gondolataim között, hogy milyen látványt nyújthattam, ahogy az illuminált állapot miatt összevissza dűlöngélhettem. - Nem tudom, hogy miért kerestem hyungot. Egyszerűen nem tudok visszaemlékezni. 
- Csodálkozol? Ember, rád sem lehetett ismerni - hangos nevetésben tört ki, amit én egy rosszalló pillantással jutalmaztam, így azonnal abbahagyta a hahotázást. 
- Basszus, hány óra? Voldemyeon senkinek nem adott szabadnapot, ugye?
- Voldemyeon...?! Egyébként ma csak délután nyit az étterem, elég akkor bemenned. Még csak reggel tíz van - az órájára nézett, majd biztosított róla, hogy még van időm aránylag normálisan elkészülni. 
- Remek. Akkor most menj ki. Le kell zuhanyoznom, mert bűzlök az alkoholtól. Miért nem öltöztettél át?! - ez inkább úgy hangzott, mint egy ideges kérdőre vonás, mintsem kíváncsi kérdés. 
- Sok lesz már... - szűrte dühödten a fogai közt, miközben a szemei szikrát szórtak. 
- De maradj itt, mert terveim vannak veled - mondtam, mire ő rémülten rám nézett, végül csak beleegyezően, de nehézkesen bólintott. 

Immár frissen és üdén sétáltam Chanyeol felé, aki a kanapén heverészve monotonul ugyanazt a tevékenységet űzte; a semmibe meredve kifürkészhetetlen tekintettel, bágyadtan nézett egy bizonyos pontba. Igazából meglepett, hogy itt találtam, azt hittem az első adandó alkalommal szó nélkül le fog lépni. Becsületesebb, mint gondoltam. Azonban milyen lehet apám egyik embere... Szófogadó, tettrekész és talpraesett. Chanyeol is ennek volt a tökéletes megformálója. 
- Örülök, hogy még itt vagy - lehuppantam mellé a kanapéra, és boldogan konstatáltam, hogy a kezdeti émelygés is elmúlt. 
- Legalább egy valaki örül... 
- Ne aggódj, nem fogom azt parancsolni, hogy szopj le - indulatosan kezdtem el, és ugyanolyan haragosan fejeztem be. 
- Jézusom, te nem vagy normális! 
- Inkább tedd, amit mondok! - erélyesen szólaltam meg, aminek hatására mélyen a szemembe nézett, és nem engedte el a tekintetem. - Kezdetnek masszírozd meg a lábam. 
- Ezt te sem gondoltad komolyan - bosszúsan és hitetlenkedve nézett rám, majd minden reménye elszállt, amikor halálosan komoly pillantással bámultam rá. 
Még dünnyögött valami alig hallhatót egy enyhe grimasz kíséretében, majd a lábaimért nyúlt, és a feszes combjára tette azokat. Bevallom, tetszett ez a bizarrnak ható kép, és könnyen el tudtam képzelni, ahogy egy átlagos napon hullafáradtan hazaesek a munkából, ő pedig vár engem, és ájulásig kényeztet. Ez mind szép és jó lett volna, ha nem utáltuk volna ennyire egymást. Chanyeol akár egy profi, olyan gyengéden, mégis határozottan kezdte el masszírozni a talpam. A fejemet a karfára hajtottam, úgy élveztem tovább a világ nyolcadik csodáját. Úgy látszik, hogy nincs olyan, amit Chanyeol ne tudna. Eddig minden parancsomnak diadalmasan helytállt, és már-már túlteljesített feladatokat a precízségével. Ilyenkor már nevetésben szoktam kitörni a sok elcsépelt masszőr miatt, de most majdnem belenyögtem a gyönyörűségtől a fülledt levegőbe. Annyira jól masszírozott, hogy az egész testem megfeszült. 
- El ne élvezz - szarkasztikusan jelentette ki, enyhe éllel a hangjában. Más esetben reagáltam volna a nem túl szép hangnemben tett megjegyzésére, de jelen pillanatban lefoglalt a boldogság-mámor. - Meddig kell még ezt csinálnom? 
- Amíg azt nem mondom, hogy elég! 
- Istenem, mit vétettem... - hangos, haragos sóhajtás után suttogta, inkább csak magának, mint nekem.
Megkönyörültem rajta, ezért elvettem a lábam a combjáról, és felálltam, amiért furcsán bámult rám. A következő feladat Park Chanyeol számára. 
- Vegyél a hátadra - nemes egyszerűséggel jelentettem ki, de a hangomban érezhető volt, hogy megparancsolom neki. 
- Hova akarsz menni? 
- Maradunk a házban. Viszont lusta vagyok menni, és még van egy csomó teendőm. Igyekezz - mondtam szórakozottan, végül ő is felállt, és felém indult, miközben látszólag az idegei rojtosak voltak. 
A hirtelen rám törő szédítő magasságtól egy pillanatra meginogtam, és az émelygés újra makacsul beárnyékolta a jókedvem. Chanyeol észrevette, hogy valami nem stimmel velem, ezért még erősebben szorított, én pedig szorosan hozzásimultam. Finom volt az illata, jellegzetes, markáns Chanyeol-illat volt, a férfiasság vonzejerével, és a citrus kavalkádjával. 
- Vigyél a konyhába - erélyesen mondtam, amikor már kényelmesen elhelyezkedtem rajta, és a nyaka köré kulcsoltam a kezeim. Egy hangos miért-kapom-ezt-a-sorstól sóhaj után elindult, a tempója idegesítően lassú volt. - Gyorsabban! 
- Az én hátamon vagy, én diktálom a tempót! Nem félsz, hogy véletlenül leesel? 
- Akkor most ismételd el a legfontosabb szabályt - szigorú voltam, a szemeimmel lángoló szikrákat szórtam, ő pedig fájdalmas fejet vágott. 
- A te szavad szent és sérthetetlen - mondta a fogai közt kipréselve. Ha rajtunk kívül még egy ember lett volna a helyiségben, akkor biztosra veszem, hogy nem hallottam volna az idegességtől villódzó szavait. 
- Hangosabban! 
- Rendben van, a te szavad szent és sérthetetlen, így már jó lesz?! - ez a haraggal átitatott kijelentése inkább hangzott úgy, mint egy ideges főnök szemrehányása.
- Kiváló. Most pedig menj gyorsabban, és tölts nekem egy pohár vizet. 
- Esküszöm, te nem vagy normális.  Mi a fene ütött beléd? - hangosan és dühösen kérdezte, az én szívemben pedig egy haragos orkáni vihar keletkezett, ami sínylődve süvített a fájdalomtól. 
Te ütöttél belém -szívem szerint ezt ki is mondtam volna ordítva, de mérlegeltem a lehetséges opciókon. Ha én akadtam volna ki, az csak neki lett volna jó. Így legalább láthatom szenvedni, miközben röhejes feladatokat végez az utasításaimra. 
Nem válaszoltam a költői kérdésére, helyette inkább elvettem tőle a nekem kiöntött vizet, miközben már fejben a következő irritáló megpróbáltatáson gondolkodtam. 
- Nagy a rendetlenség itt, ugye? - sejtelmesen kérdeztem, de ő már tisztában volt a következő feladattal, aminek hangot is adott. 
- Nem! Azt már nem, Törpe! Nem, nem, nem - heves tiltakozásba kezdett, miközben próbált erőszakosan lelökni magáról, de én határozottabb voltam. 
- De igen, és úgy fogsz kitakarítani, hogy mindvégig cipelni fogsz- mondtam ellenmondást nem tűrően, az ő tekintete pedig fájdalomszikrákat szórt. 
- Tudom, hogy megérdemlem, de sajnálom, rendben? - rám nézett, a szemeiben őszinte csillogás sugárzott. A legmélyrőljövőbb, amit az ember el tud képzelni. 
Ugye tudod, hogy tönkretetted az életem? - belső hangként gondoltam, ami nyughatatlanul szította a belőlem kiáramló hurrikánszerű haragot. Nem mondtam semmit, viszont elég volt az arcomra pillantani ahhoz, hogy tisztában legyen a helyzet magaslatával.  
- Kuss, és portalaníts. Például azt a polcot. Pont megfelelő a zsiráf termetednek - mondtam határozott éllel a hangomban, ő pedig odasétált velem a polchoz, néha egy kissé  dobálózva, hogy magabiztosan tartson. 
Egy törlőkendőt megragadva kezdte törölgetni a polcot, és már meg sem lepődtem azon, hogy mennyire tökéletesen csinálta, borotvaéles precízséggel, miközben az egyik kezével mindvégig tartott. Ilyenkor olyan más volt... pozitívan más, mégsem találtam meg a megfelelő szót. Olyan földöntúli, olyan fátyol-könnyű, olyan, mint maga Park Chanyeol. Az egyetlen hibája, ami beárnyékolta sötét ködfelhőként az attitűdjét, az a vétek, amit ellenem követett el. Nem is kellett mondanom, azonnal ment a következő polchoz portalanítani, majd a sorra következőkre. Meglepően gyors volt, és természetesen felejthetetlenül pontos. Bő fél órával később minden takarítási tevékenységgel végzett, a lakás pedig tündökölve fénylett a tisztaságtól. Nem is tudom, hogy mikor volt utoljára ilyen mesterien tökéletes rend, de már borzasztóan régen. És Chanyeol még mindig tartott! 
- Bírsz még? - halkan kérdeztem, miközben próbáltam nem megérinteni őt, bár túlságosan nagy volt a kísértés. 
- Nagyon nehéz vagy - mondta kissé lihegve, olyan hangon, mint aki most futotta le a maratont. 
-  Hé, nem is vagyok! 
- Meddig kell még cipelnem téged? 
Nos, igen... Chanyeol inkább a tettek embere volt. Addig tökéletes, amíg meg nem szólal. A szíve őrült módon kalapált, bizonyára túl megterhelő volt számára a lehengerlően sok fizikai munka. 
- Letehetsz - mondtam monotonul, de a szívem legmélyebb féltekében azt kívántam, hogy még maradjunk így, ebben a könnyű mámorban egy darabig.
- Na végre - megkönnyebbülten jelentette ki, miközben elengedett, én pedig utána már a szilárd talajon álltam.  
- Még mindig van egy csomó időm. Viszont ma nem jöhetsz be velem dolgozni. Junmyeon a múltkor majdnem kinyírt... DE! Nem mehetsz haza. Amikor hazaérek, még itt szeretnélek látni. 
- Mi? Miért? - kérdezte érthetetlenül, hatalmasra nyitott mélybarna szemekkel. 
- Mert én azt mondtam - vállat vontam, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne. - Ez parancs! 
- Ezt nem hiszem el... 
- Este jövök - mondtam csipkelődve, majd amint kiléptem a küszöbön, izgatottan vártam, hogy hazaérhessek. 

Olyan furcsa minden... Próbáltam felidézni a múlt éjszaka kusza emlékeit, viszont képtelen voltam rá. Egyszerűen a képkockák egy bizonyos idő után már nem sorakoztak fel. Az étteremben kifinomult hangzavar volt, a  gazdag emberek sorra kortyolgatták pökhendi stílusban a legdrágább pezsgőket. A ruhájuk még így is katonás rendben állt, semmi jelét nem mutatták, hogy a becsiccsentett állapotuk bármit is befolyásolna a jómodorukon, vagy a külsejükön. Junmyeon még nem szidott le, ami jó jel volt, tekintve a maximalista természetét és gyilkos tekintetét. Pedig ma még a szokásosnál is többet bénáztam, nem tányérokat törtem, de minden rendelt italt kilöttyintettem, vagy a saját lábamba botlottam el. A fejfájásom is előjött, minden porcikám reszketve kívánta, hogy vége legyen a munkának. Senki nem szólt hozzám, mintha lebegő szellem lennék, mindenki talált magának más elfoglaltságot. Azt hittem, hogy Jongdae és én megbeszéltük a történteket, és ez mélyen felbosszantott, hogy nem emlékeztem rá. Mivel beszélgettünk a tegnapi este folyamán, ezért jogosan feltételeztem, hogy ez a téma is előjöhetett. 
- Figyelj, látom, hogy ma nem vagy formában. Menj a színpadra - mondta Junmyeon együttérzően, amikor már a bambulás egy másik szintjén voltam. 
- Köszönöm, hyung - mondtam lágyan, amint felfogtam a szavait. 
Az öltözőbe siettem, mert untam ezt a borzalmas kötényt, és már rosszul voltam a színétől is. A helyiség furcsa zülledtségébe szokatlan légkör telepedett le. És ezt a hatást duplán fokozta, amikor belépett Jongin az ajtón. Arcára széles mosoly ült ki, amint megpillantot, flörtölős szemekkel nézett végig rajtam, én pedig nem győztem lehiggadni, és valamilyen módon eltüntetni az újfent érkező pírrózsákat az arcomról. Aztán a kellemesen kialakult csendből hirtelen feszélyezett nőtte ki magát. Továbbra is az olvadt csokoládébarna szemeit bámultam megszállottan, őrült rajongással. Jongin külseje annyira tökéletes volt, hogy  már fájt. Közeledni kezdett, irdalmatlan gyors, kizökkenthetetlen tempóban, amit én csak felfoghatatlanul néztem. Aztán birtoklási vágyat sugározva, de mégis gyengéden érintette puha ajkait az enyémhez. Érezte, hogy megszeppentem, ezért nem volt tolakodó, nem próbált befurakodni nyelvével a számba, csak finoman ízlelgette, bizsergetően becézve azt. Elgondolkoztam rajta, hogy milyen indokkal utasítsam vissza a csókját, aztán rájöttem, hogy mindketten vonzó férfiak vagyunk, ráadásul szinglik. Akkor miért ne? A fölényesen rám támadó sokkból feleszmélve kezeimmel átkulcsoltam a nyakát, miközben ő továbbra is puhatolózva csókolt, a lehető leggyengédebben. Aztán mint minden jó dolognak, ennek is vége lett, de továbbra sem csökkentette a távolságot, lehunyt szemekkel szívtuk el egymás elől a levegőt. 
- Olyan régóta vágytam már erre. Olyan régóta vágyom rád - mondta teljes átéléssel, és ahogy végigsimítottam a nyakán, elkapta a kezemet, és a szájához vonta. Kellemes bizsergés futott végig a testemen, ő pedig újra és újra megcsókolt. - Emlékszel az éjszakára? 
- Nem, és ez aggaszt. Mi történt köztünk? - a hangom magabiztosabban csendült, mint gondoltam volna. Jongin arcára egy pillanat alatt kiült a vitathatatlan csalódottság, de próbálta nem kimutatni az érzéseit. 
- Elvitt valahová Jongdae, azután nem láttalak. Nem tudtalak megtanítani az alapokra...
- Jongin, dolgoznunk kell - ki akartam bontakozni az öleléséből, de ő erősen magához szorított, én pedig nem tudtam parancsolni a remegő akaratomnak. 
- Előbb válaszolj - nézett mélyen a szemembe, én csak bólogatni tudtam, ezért folytatta. - Eljönnél velem egy randira? 
Először azt sem tudtam, hogy mit kéne válaszolnom, annyira meglepett a feltett kérdésével. Viszont még mindig több százalékot dominált a boldogabb felem, mint a meglepődött. Legszívesebben azonnal igent mondtam volna, de a férfiúi büszkeségem nem engedte, ezért csak magamban somolyogtam, miközben ezernyi hurrikán tombolt bennem. 
- Rendben.
Végigsöpört rajta a megkönnyebbülés, és őszintén elmosolyodott. Ettől én is jókedvre derültem, majd egymás után sétáltunk ki, kis eltéréssel, hogy ne legyünk annyira meghökkentően feltünőek.

A nap további részében énekeltem, többnyire amerikai zenéket, a vendégek külön kérésére. Különleges alkalmakkor még élveztem is, hogy nem a saját anyanyelvemen csendült fel a bariton hangom, de néha belebonyolódtam a nehéz szavakba. Minden zenét akusztikus verzióban énekeltem, többnyire zongorakísérettel, mert a főnök még nem talált olyan embert, aki értene a gitár kellemes akkordjainak világához. Ha énekeltem, akkor észre sem vettem az idő rohamos múlását, mintha kiesne a homokórából a por, olyankor számomra megállt az idő. Szívesen idegesítettem volna Chanyeolt otthon, mert a legjobb öröm a káröröm, viszont ha a színpadon voltam, akkor csak annak szenteltem minden figyelmem, átadtam magam a mámoros érzésnek. Az utolsó, egyben legérzelmesebb dalba mindent beleadtam, minden fájdalmamat belesűrítettem három percbe, szinte haldokoltam a színpadon. Borzalmas érzés volt, de jólesett minden elfojtott indulatot kiénekelni magamból.
Körülbelül két perccel hamarabb végeztem, ezért számításaim szerint nyugodt körülmények között átöltözhettem. Amíg az öltözőhöz nem értem, suhanó alakokként képfoszlányokban láttam még Jongint, ahogy perzselő pillantásokkal égetett. A következő ember Kyungsoo volt, aki túlbuzgó ember létére most meredten bambult az előtte gőzölgő csésze kávéba. Aztán a gazdag emberek zűrzavaros kacagása, Jongin utolsó kiszolgálása, ismeretlen alakok hangos koccintása, Junmyeon és Jongdae csókolóztak, egy ember halk hangja a közeli távolban, aki segítséget kért valamivel kapcsolatban. Semmi figyelemreméltó, semmi érdekfeszítő,minden olyan kopár és monoton volt.
ÁLLJ!
Visszatolattam pár lépésnyit, ahol Junmyeon és Jongdae volt egy eldugott szakaszban, amit a vendégek nem láthattak, és az alkalmazottak közül is csak az, aki éles pillantással bírt. Jongdae épp a főnök arcát simogatta beharapott ajkakkal, miközben ő a nyakkendőjét igazította.
MI A SZAR...?

________________________________________________________

Sziasztok!:3
Tudom, hogy ez nagyon gyökér rész lett, igazság szerint nem is így akartam írni, aztán meggondoltam magam. Így most sok kérdés felmerült bennetek, ugye? Direkt csináltam, hahahaa:D
Először is, amit mindig elmondok, de nem győzöm ismételni: KÖSZÖNÖM A RENGETEG VÉLEMÉNYT ♥ A csoportban is sokan írtok, és kommentben is. Komolyan, egyszerűen hihetetlenek vagytok. Most duplán érzékeny vagyok, valahogy az érzékeny korszakomat élem, és tényleg már csak egy kevés kellett volna ahhoz, hogy elsírjam magam. Szóval, királyak vagytok;;
Most következik a happy-lovely gif, ami kettő gifből fog állni:



ELSŐ KÉRDÉS: Milyen volt Chanyeolt így látni az elején?  Törődő volt, többnyire. Aztán megkérdezte Baekhyuntól, hogy emlékszik-e valamire. VAJON MI TÖRTÉNHETETT?

MÁSODIK KÉRDÉS: Milyenek voltak Baek követelései? Túl gyökér volt?:D De ti is kihasználnátok a helyzetet, igaz?

HARMADIK KÉRDÉS: Milyen volt a KAIBAEK jelenet? Tudom, hogy már elegetek van belőle, de...:D   (végem van ettől a giftől)

NEGYEDIK KÉRDÉS: Milyennek látjátok Jongin karakterét? Hittétek volna, hogy megteszi ezt a bátor lépést?

ÖTÖDIK KÉRDÉS: Suchen? Suchen!:D És én körülbelül így képzeltem el Junmyeont, ahogy igazítja a nyakkendőjét :
*so gorgeous*
HATODIK KÉRDÉS: Ez nem a történettel kapcsolatos, viszont kíváncsi vagyok rá. Nektek ki a kedvenc párosotok; kivel/kikkel olvastok a legszívesebben? :)

A másik fontos dolog: elindítottam két közvélemény-kutatást, amiben arról szavazhattok, hogy ki a kedvenc karaktereket a történetben, illetve a másik szavazás pedig, hogy ki a kedvenc párosotok. Ha a felsoroltakban nem szerepel a kedvenc otp-tek, akkor kommentben nyugodtan leírhatjátok, és akkor bővítek rajta (még Xiuhant is írtam Bomi és Anna kedvéért:D).



Írjatok nekem bátran véleményt, mert borzasztóan kíváncsi vagyok ;;



20 megjegyzés

  1. 1. Imádtam Chanyeolt. Nem tudom, hogy mi történhetett, de valami olyasmi ami miatt haragszik Baekre.
    2. Jóformán mindig ugyanazt kéri tőle. "Vegyél fel a hátadra." A végén még sérvet kap szegény. A takarítás miatt legalább most rend van a lakásban.
    3. Cuki. Tetszett.
    4. Perpillanat most nem volt vele bajom. Olyan aranyos volt. Nem igazán lepet meg a tette a bulin történtek után.
    5. Össze jöttek. Jupiiiiiiiiiiiiiiii
    6. Luhan vagy Kris főszerepléseivel. A párjaik nem számítanak. Kivéve Sehunt. Sehunt nem szeretem, nagyon nem. Bár ennek ellenére olvasok olyanokat is amikben valamilyen Sehun couple szerepel. Ha még is kell választani párosokat akkor Luhan&Kris, Kris&Tao.

    "Junmyeon és Jongdae csókolóztak, egy ember halk hangja a közeli távolban, aki segítséget kért valamivel kapcsolatban. Semmi figyelemreméltó, semmi érdekfeszítő,minden olyan kopár és monoton volt. ÁLLJ!" Tényleg semmi figyelemre méltó és érdekfeszítő nem történt Baekhyun. Igazad van ... Csak éppen az utolsó emléked amire emlékszel, hogy nem beszéltél Chennel, mert elmondtad, hogy meleg vagy. A barátodról azt hiszed, hogy hetero, mert a bulin lévő beszélgetésre nem emlékszel, így nem tudod, hogy be vallotta neked, hogy tetszik neki Suho. Ergo nem hetero. Tényleg semmi izgalmas. De a végére azért mégis csak le eset neki, hogy mit látott. Imádlak Baekhyun.

    Ki fog derülni végre, hogy mit csinált Chanyeol Amerikában Beakhyunnal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Haragszik rá? Lehet, hogy igen. Majd kiderül.
      2. Ez az én hibám. Túúl vizuális vagyok, és imádom elképzelni azt a képet, ahogy Baekhyun szorosan összekulcsolja a kezet Chanyeol nyaka körül.
      3. Ennek örülök.
      4. Miért, egyébként nem szereted őt? Erre abból következtetek, hogy úgy írtad, hogy "perpillanat".
      5. Lehet...De lehet, hogy nem:D
      6. Egyre több ember írja, hogy nem szereti, vagy semleges neki Sehun. Én még mindig rainbow hajjal látom őt, egy kis tünemény az a fiú. Én nagyon szeretem, kikupálódott rendesen, de én sosem a külseje miatt szerettem végül is. A Luhan-Kris páros nem is rossz.

      Igen, a végére pont leesett neki. Azért nem hamarkodta(m) el:D

      Nos, egyelőre nem. Még nem szeretném, hogy kiderüljön, azonban vészesen közeledik az időpontja annak is.

      Köszönöm, hogy írtál:)

      Törlés
    2. A perpillanatot úgy értettem, hogy az előző fejezetekben nem örültem annak, hogy Kai Beakhyun körül van. Ebben a fejezetben viszont nagyon örültem a közös jelenetüknek, ahogy annak is, hogy randizni fognak.

      Nekem a személyisége nem tetszik, az EXO Showban is legszívesebben folyton leütöttem volna, annyira nem tetszik a beszédstílusa és arckifejezései. Valahogy úgy vagyok vele, hogy el van telve attól, hogy ő a cuki maekne aki még jó képű is. A debütálásukkor nem volt ilyen. Hasonló a helyzet Kai-jal is. De anyi különbséggel, hogy ő jó fejnek tűnik aki még nem telt el annyira attól, hogy ő lett a "csapat" szexszimbóluma.
      Ezek az érzések meg a fanfictionok olvasásakor is előjönnek. Kainál úgy ahogy ezekről az érzésekről megtudok feledkezni. Sehunnál ez már nehezebb, de vannak olyan történetek ahol olyan jól megírják a karakterét, hogy egyszerűen ott imádom őt.

      Törlés
    3. Ó, értem. Dehát ők ketten már csak ilyen megosztó személyigségek. Legalábbis ahogy észrevettem, őket vagy nagyon szeretik, vagy nagyon utálják. Én úgy vagyok velük, hogy nagyon szeretem őket és elfogult vagyok velük. Mindketten közel vannak az első helyzet a bias listámon, viszont ezt a helyet nehéz megkaparintani Yixing és Chanyeol elől. Viszont Jongin a harmadik, és huhh. Elmondani nem lehet, hogy mennyire odáig vagyok érte. Ráadásul úgy, hogy az exo korszakom elején ő volt az egyetlen olyan személy, akit utáltam. Pont emiatt. Mert olyan önteltnek és egoistának tűnt a színpadon. De egyébként nem az. Vagyis valamilyen szinten igaz, de szerintem azt az énjét a színpadon is hagyja. Egyszerűen nem tudom kinézni az airporton készült képeken Jonginból, hogy öntelt. De nekem mindkét személyisége bejön, de azért az aranyos kisfiús Jongint mindennél jobban imádom.

      Sehun pedig... Vele az történt, hogy felnőtt. Debütáláskor még nagyon fiatal volt, és változott a személyisége is és a külseje is. Nem lehet őt emiatt elítélni, de szerintem nincs elszállva magától, csak tudja, hogy irdalmatlan jól néz ki.

      Törlés
  2. Párosokhoz tipp: Lay&Kris, Kris&Chanyeol, Chanyeol&Lay

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, hogy a meglévő táblázatba már nem engedi, hogy beleírjak. Majd holnap létrehozok egy másik táblát.

      Törlés
  3. Szia!
    Huh, hát most aztán nagy katyvasz van a fejemben .-. Előre is bocsánat, ha nem sikerül értelmes véleményt írnom. xD
    Kezdeném azzal hogy miéééééért? Miért kell Chanyeol-t így kihasználni? És közben Baekhyunnak miért van enyhén cuki beütése? Jongin miért ennyire szexi? Kaibaek miért de miért ennyire szexi páros? JUNMYEON ÉS JONGDAE MIÉRT ENNYIRE JÓK EGYÜTT?
    A részt szerintem nem lett gagyi, csak kicsit túl sok volt benne az esemény, de ettől függetlenül szépen levezetted őket, tetszett. :) Az érzések, mily' meglepő módon, mint mindig, most is tökéletesen átjöttek, és vegyes érzéseket keltettél bennem. Sajnálatot, örömöt, kis haragot, és majd szétfolytam a padlón egyes jeleneteknél T__T

    1. Chanyeol karakterét már a kezdetektől fogva szeretem, és nekem kicsit rossz volt így látni, mondhatni kiszolgáltatottan. Baekhyun-t egy kicsit szemétnek találtam, amiért így ennyi mindent csináltatott vele, plusz még cipeltette is magát, de amint az elején is írtam, enyhén cuki beütése volt közben. Hogy mi történhetett, arról fogalmam sincs, ötletelni sem nagyon tudok, mert komolyan nem jut eszembe semmi, csak az hogy volt valami közöttük. XD (Ami remélem így lesz:3)
    2. Gyökér volt, of course. DE! Hát ki ne használná ki azt a kényelmes helyzetet, hogy az oly' tökéletesen szexi Chanyeol a hátán cipelje őt? Na meg hát azért ha megcsinálna mindent nekem, annak is örülnék :D De azért gyökér volt :(
    3. Félig nyáladzva olvastam, félig pedig szomorkodva. Jó páros együtt, de valahogy... Tudom, érzem hogy rossz vége lesz ennek és nyuh T_T Egyébként szépen leírtad, tetszett. :)
    4. Igazából engem kicsit hirtelen ért, meglepett, de hát férfi, legyen bátor :D
    5. SUCHEN SUCHEN SUCHEEEN. Hát vfxgoejdswvnd *o* Komolyan, annyira megszerettetted velem az ő párosukat, hogy most már tűkön ülök, hogy mi lesz velük xD és ahogy Junmyeon igazítja a nyakkendőjét... sooo szexi:3
    6. Az én kedvenc párosom az Exo-n belül még mindig a HunHan, noha sokan nem szeretik őket, és már Luhan sem a banda tagja... :S De én anno annyira megkedveltem őket, hogy képtelenségnek tartom elengedni őket. :) Utánuk még jön a SeKai, és a Baekyeol, tudom, de egyébként az ebben a történetben szereplő párosok - KaiBaek, SuChen - sem rosszak, velük is szívesen olvasnék. :)

    Szavaztam, és várom az új részt. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:3
      Igazság szerint nem így szerettem volna, viszont nem bánom, hogy végül így írtam meg, mert aztán gondolkodhattok rajta, hogy mi a fene történt az este.
      Azéért, mert Chanyeol egy nyomi:D Amúgy nem, de remélem, hogy majd nem fogtok Baekhyunra ennyire haragudni, ha kiderül, hogy most miért használja ki aljas módon Chant. Van rá oka. Igen, amúgy aranyosan használja ki, tehát nem lehet rá azt mondani, hogy egy asshole. Jongin... erre magam is keresem a választ mai napig, és arra is, hogy miért öl meg minden egyes nap az a gyökér. UGYE? Végre valaki! Szívemből szóltál, mert Kaibaek egy irtó szexi páros, mert én látom köztük a kémiát, MÁS MIÉRT NEM LÁTJA? De tényleg, Jongin olyan ragadozó modón szokott néha nézni Baekhyunra, hogy még én is zavarba jövök. Remélem, hogy ez a kis történet majd ösztönözni fog mindenkit, hogy nem csak a megszokott párosok tudnak élményt okozni, mert a Suchent mindenki elkönyvelte "furcsának". UGYAN MÁR, olyan jók együtt, hogy nagyon.
      Igen, és ezentúl minden részben ennyire sok lesz az esemény, mert nem terveztem valami hosszú történetnek. De azért próbálom nem elkapkodni, és még az is lehet, hogy több fejezetre számíthattok, amennyit én kigondoltam. Örülök, hogy érezted, amit én. Ugyanezeket éreztem az fejezet írásánál, és nekem fontos, hogy átadjam ezeket az érzéseket, hogy ti is a részesei legyetek ezzel egy picit így:)

      1. Egyébként még magam is meglepődöm ezen, de elnyomom őt Jongin miatt. Ezekben a részekben inkább Jongint helyeztem előtérbe, emiatt pedig Chanyeol még nem bontakozott ki normálisan. Azért remélem, hogy a beszólásaival hódít a gyerek, de majd belőle is lesz még, húúú annyira sok, hogy unni fogjátok:D Baekhyun egy imádnivaló gyökér volt. De ezt muszáj volt. Imádtam írni azt a jelenetet:D Majd kiderül, hogy mi történt, nem árulom el hahaha.
      2. ÉN BIZTOS KIHASZNÁLNÁM. Meg mindenki. De én nem számítok, túlságosan szeretem Chanyeolt, hogy ilyen gyökér legyek vele. Én egyből bemondanám neki, hogy vegyen feleségül:D
      3. Igen, valamelyik párosnak rossz vége lesz. Nagyon rossz. De vajon melyiknek?
      4. Bizony, férfi, legyen bátor. Meg a buliban ezt a közelséget bátorításnak vette, meg mint most is említette, nagyon régóta vágyott már Baekhyunra.
      5. ÁÁÁÁÁ DE JÓ EZT OLVASNI *_* Suchen kell a népnek, nekem is ők kellenek. Ó, annyira királyak együtt!
      6. Igen, ez a páros valóban nagyon megosztó. Már én sem rajongom úgy értük, mint régen, de jó látni, hogy a történtek után még valaki szereti őket együtt:)

      Köszönöm, hogy írtál!:3

      Törlés
  4. Hmmmm, mi ez a sok hiba most? O.O Nem rád vall! Tessék összeszedni magad!! Amúgy még mindig nem tudom mit kell fikáznod magad, mikor k*rv* jól írsz és a rész is jó lett! >__<
    Nyaaaah az a gif Krisről! *-* elfolyok.... :"D
    1. Chanci cuki, mint mindig, és gondolom Baek letámadta x) vagy Chanyeol használta ki Baek enyhén illuminált állapotát? :3 A lényeg, hogy tuti történt köztük valami! Ha nem, akkor sírni fogok. Nem akarod, hogy sírjak, ugye?
    2. Chanci jó erőben van, hogy olyan sokáig tudta tartani Baekhyunt, és közben takarított is. Jöhet ide is :D Nem, engem nem kell cipelnie... takarítás közben legalábbis nem.... jézusom... piszkos gondolataim támadtak Chancival! Jézusom!... Tuti a fejfájás az oka.... semmi más! - amúgy rá szavaztam, mint kedvenc szereplő :"D
    3. KaiBaekhez nem tudok mit hozzáfűzni, már megszoktam őket együtt :D jók voltak, de még ha össze is jönnek, úgyis szomorú véget érnek. Azért remélem lesz köztük eksön :"D .... jólvan befejeztem xD de Chancit is bevehetik... 3asban....hmmmm xD OKÉ! xD Ja és, reméltem, hogy Kai nem beszari, csak szótlan :D
    4. Sehun és Chen... hmm kíváncsi vagyok a részletekre, mert egyik pillanatban még semmi, most meg egymás szájába... hm. Magyarázatot akarok! Remélem kapok :3
    5. valamit elszámoltam :"D sebaj, jó ez így xD mi volt a kérdés? ja a kedvenc párosunk?! Itt nem is tudom... valamilyen szinten szurkolok KaiBaeknek, de BaekYeol... :) Nem írnál inkább olyat, hogy hármasba? :"D nem kéne döntenem xD Kai-Baekhyun-Chanyeol a párás zuhanyfülkében.... x3
    Amúgy XIURIS!!!!!! velük olvasnék!!! tudom b*sszam meg xD de akkor is! XiuRis a no1 :3 de olvasnék Kai-Baekhyun-Chanyeolt... bár az már hármas nem páros x3 olyan kategória miért nincs? O_o na mindegy... fáj a fejem... T_T de melyik kérdésre nem válaszoltam?O.O nyuh....
    (csak velem ilyen buzi a blogger, hogy nem akarja elküldeni a kommentem? T_T )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelmetlen voltam, de már javítottam lehetőleg minden hibámat. Igen, most meglehetősen sok elgépelésem volt, de nézd el nekem!:D Fogalmam sincs, hogy mi volt a baj, de tényleg át sem néztem, meg semmi.
      Kris azzal a giffel elérte a célját. A kis gyökér
      1. Hahahhhaa, rosszul gondolod:D Semmi ilyesmi nem történt, vagy mégis? Nem mondom el, de azért annyiban segítek, hogy talán igen, talán nem:D
      2. XDDDDDDD EZT IS MEGÉLTEM. Engem sem kellene cipelnie hahahaha. Na jó, de, engem igen. Elvárnám tőle. Mint a doramákban, amikor már nem bírnak a lányok a magassarkú miatt menni. Egyébként szerintem azért vagyok ennyire ezért a hátoncipelésért oda, mert az egyik kedvenc doramámban (COFFE PRINCE, MINDENKI NÉZZE MEG, HIHETETLENÜL JÓ) a lány is mindig ezt kérte Gong Yoo-tól (AZ EGYIK LEGJOBB DÉL-KOREAI SZÍNÉSZ, ÉS HIHETETLENÜL JÓL NÉZ KI). Szóval emiatt van ez. És Gong Yoo is férfiasan állta mindig, hogy a hátán van, a végére pedig imádta:D
      3. Hmm, nem tudhatod, hogy mi lesz a folytatás. Még magam sem tudom. Nem fognak ám szomorú véget érni. Nem árulom el:D
      4. Gondolom, itt Junmyeonra és Chenre gondoltál, mert egy pillanatra összezavarodtam. Ugye rájuk gondolsz?xd
      5. Igen, tényleg elszámoltad XD A négyes kérdés, ha jól emlékszem valami Jonginnal kapcsolatos volt.
      DEHOGY ÍROK OLYAT:D Nem szeretem a gruppent, én a mély és tiszta érzelmeket szeretem, ami még az elején nem alakul ki, aztán következik a mindent elsöprő szerelem.
      Dehogy baszd meg:D Tudom, hogy imádod őket, de hát vannak olyanok, akik ez már tényleg weird couple, és én is az ő táborukat erősítem. Viszont bevallom, hogy aranyosak lennének együtt, legalábbis a kevés képen, amin együtt vannak így szűrtem le. Aranyosak.
      Nem csak veled ilyen a buzi blogger, velem is eljátszotta már párszor:D
      Köszönöm, hogy írtál ;;

      Törlés
  5. Szia! ^^

    Istenkém, de sok mindem történt ebben a részben. Sok-sok mámoros élvezet és kérdések.
    Buli utáni amnézia, jelen. Ha jól értem Baeknek kiesett minden a Jongdae-vel megesett elvonulása után. ^^ Gondolom majd beugrik neki, főleg most, hogy Suchen momentet látott.
    De még milyen momentet, juj. Csók, arc simi és nyakkendő igazítás. *nyam-nyam*
    Jongin az én kis cuppancsmackóm egészen nem meglepően cselekedett. *.* SZÍVDÖGLESZTŐ egy istenség. Fura, hogy csak most gondoltam rá először így. :-\ Bátor férfiember, aki csak meg akarja szerezni azt, akiért odavan. Tökéletes. :-D Sajna ez nem egy Kaibaek fic (van arra másik), szóval kiélvezem azt az együtt töltött időt, amit szánsz nekik. Figyeled, hogy nem a megadott sorrendben veszem a kérdéseket... lényegtelen amúgy. ^.^
    Baek egy dög, de miért is ne tette volna meg, hogy kihasználja a helyzetét. ;-) Fordítva nem lett volna olyan jó. Most belegondolok, ahogy Baek cipeli a hátán Chanyeolt. Halál vagy legalábbis egy sérv. :-P Àá vissza a fichez.
    Szóval egyre jobban marja az agyam, hogy mi a túró történt ezekkel anno. :-/ Ès Baek még mindig olyanokra gondol, amikor Chan közelében van. Miért nincs egy épkèzláb ötletem se?
    Chanyeol egy tündér. XD Mindent megtesz, pedig a háta közepére se kívánná ezt az egészet.
    Fennakadt a hálómon egy mondat. Amikor Baek énekelt és arra gondolt, hogy a főnöke nem talált még egy gitáros emberkét, hogy kísérje. Vajon Chan ért-e a gitárhoz ebben a ficben és kombinálhatok vagy zsákutcába jutattam magam?
    Àttérek a többi témára ^^
    Kedvenc karakterre Baekhyunt jelöltem. Igaz, hogy mindenki egyformán csúcs, de jelenleg Őbékönsége ködösíti az elmém rózsaszínre. *^.^*
    Párosok...jaj. :-P
    Exo-ból nincsenek olyan összeállítások, amire azt mondanám, hogy fúj.
    BAEKYEOL & KAISOO az alap. Ők voltak az első kedvenc párosaim és a Hunhan. Most viszont nagyon rákattantam Xiuhanra és Kaibaekre. Ha abszolúte szokatlanra gondolok, akkor Xiusoo vagy Laysoo. Kyungsoo most elfoglalta a fantáziám.
    Mostanàban találtam végre BTS ficeket is, amik még tetszenek is. :-) Jimint nem bírom, szóval nélküle bármilyen páros jöhet. De sajna legnagyobb perverzióm egy VSuga fiction még nem íródott meg. :-(
    Chunjoe...imádom, Teen top-ból csak ők. ^^ Shinee-ból csak az Ontae a kedvencem. *.* Infinite Dongwoo&Sungjong. Azt se tudom, hogy van-e ilyen (attól még imádom fejben), nem tudom, hogy vonják össze a nevüket. Dongjong?
    Sokkal több bandát meg nem is ismerek, so nem vagyok érdekelt más párosokban. Ja, T.O.P és Daesung? *álmodozik*
    Ès nekem is van olyan durva perverz fantáziám, amiben már nem elég a kettő tag. VhopeSuga...KaiChanSoo... Omg offolok :-P
    Ennyit a párosok iránti érzéseimről.
    Persze olvasom az Addictiont és a Feel me-t is. Larry utcsó 2 részéről lemaradtam, de egy hete pótoltam.
    Hohohó...Bomival Kaibaek és egy Krisbaek is lesz?! Eldobom az agyam most már. A gyönyörbe fogok belehalni, amit ezek a fictionök fognak okozni.

    Kifogytam a mondandóból, aludni sem ártana. Szuper jó volt olvasni, köszönöm. Pusz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:3
      Tehát, olyan hosszú választ alkottam, hogy a blogger nem engedte, hogy egybe elküldjem, ezért külön kellett szednem:D
      Huhh, össze kellett szednem magam a véleményed olvasása közben, olyan hosszú lett, én pedig olyan boldog voltam emiatt. Jajj, úgy örültem neki;;
      Igen, tudom, hogy sok minden történt, de mostantól csak ilyen részek következnek. Amúgy annyira nem is volt sok. Baekhyun rinyálása a másnaposság miatt, a parancsok, amiket Chanyeolnak kellett szenvedve elvégeznie, Kaibaek és Suchen. Tehát nem is volt ez olyan sok, inkább csak mindegyik nagyon intenzív volt, főleg a Suchen, mert ők még nem voltak így együtt, de a többi szerintem várható volt valamilyen szinten. Kaibaek mindenképp, már a buliban is majdnem elcsattant közöttük a csók, csak nem akartam elhamarkodni. Aztán rá egy napra... XD Nem jött össze.

      Igen, a legutolsó emléke, hogy Jonginnal volt, aki bevezette őt a táncolás könnyű bizsergésébe:D Ezután durván kiütötte magát. Még egyelőre nem tudom, hogy beugrik-e neki a bulin történtekről valami, ez még számomra is rejtély.
      Miééért? Nem volt az meglepő cselekedett Jongintól, hiszen még írtam is, hogy régóta vágyott már Baekhyunra. Bár valóban, gondolom a karakterének köszönhetően senki nem gondolt volna erre. DE Jongin már csak ilyen kiszámíthatatlan, mint én. MOST KOMOLYAN? Most először gondoltál rá így? Én már miatta szenvedek három éve, hogy MIÉRT ILYEN TÖKÉLETES. Komolyan, hibátlan az a gyerek, még ha akarnék se találnék rajta hibát, pedig én mindig úgy gondoltam, hogy nem létezik tökéletes, de nekem Jongin teljes mértékben az. Egy imádnivaló tökéletes gyökér♥ Igen, ez nem Kaibaek fic, viszont szerintem már mindenki ismer engem, ugye?:D Bevallom őszintén, most még magam sem tudok dönteni, hogy kit helyezzek előtérbe a végén. Amilyen könnyed fluffnak indult a történet, olyan angst lesz. Még nem tudom:D
      Perszeeee, hülye lett volna nem kihasználni. Én is kihasználnám simán, főleg Chanyeolt hahahaha. Imádom azt a palit. Hát Baekhyunnak az nem lett volna olyan kellemes. Belerokkant volna szegény, főleg hogy Chanyeol nagy. ÓRIÁS.
      Ez volt a célom, hogy senkinek ne legyen ötlete. Vagy ha igen, akkor mindenki arra gyanakszik, hogy régen együtt voltak. Bár valaki már biztos megfejtette, de majd idővel kiderül minden.
      Chanyeol egy... áhh, a kúvaanyját, ő is tökéletes.
      Ó, KOMBINÁLHATSZ:D Lesz egy nagyon fontos momentum, amihez szükség lesz a gitár. Örülök, hogy valaki észrevette ezt a mondatot:3
      Örülök, hogy Baekhyunt jelölted. Úgy vettem észre, hogy mindenki Chanyeolt és Jongdae-t preferálja jobban. De majd eljön Baekhyun ideje is!
      Huhh, nálam is Baekyeol az alap, meg hát Kaibaek:D És még Taohun, vagy Sexing, pedig gondolom, hogy Sehun és Lay nem számít olyan megszokott párosnak, de én egyszerűen imádom őket együtt. Olyannyira, hogy el is gondolkodtam egy hosszabb fictionben, és már ötletem is lenne. De ezt először mindenképp végig írom. És még az sem biztos, hogy abba belevágok.xd

      Törlés
    2. Xiusoo, Laysoo? A Laysoo nem is annyira szerintem, mert olyan édesek együtt, viszont Xiusoo tényleg szokatlan. Hát, mindenesetre kíváncsiságból biztos olvasnék velük egyszer, viszont nem lennének a szívem csücskei. Egyre több ember szereti Xiuhant. Nem tudom, nekem olyan semlegesek, de már Bomi dolgozik az ügy érdekében:D
      ÉN SEM KEDVELEM JIMINT. Lehet, hogy velem van a hiba, vagy nem tudom, de nekem ellenszenves. Nekem onnan Taehyung a bias, tehát én vele olvasok szívesen történeteket, vagy Hoseokkal. A V-hope nagy kedvenc, meg a Vkook is. VSUGA? Annyi közös képem van róluk telefonba. Már nem is tudom kivel veséztem ki, hogy mennyire aranyosak együtt.
      Mennyi közös van bennünk:3 A teen top-ból nekem is csak ők. Viszont a Shineeban már nem. Nekem ők voltak az első bandám, miattuk szerettem meg a kpop-ot, és Jonghyun marad az örök kedvencem. Igazából ott nem létezik olyan párosítás, amit ne szeretnék.
      Nem tudom.XD Viszont ez olyan szokatlan. Mert én ott inkább a MyungJong couplet szeretem. De imádom az Infinitet*_*
      TOP- Daesung? Áhhh, G-TOP az örök:D

      Bizony, sok mindenbe kezdtem bele, és még nekem egy hetero blogom is van, aminek sajnos még csak a prológusát írtam meg. De nem is baj, mert már így sem tudok maximálisan teljesíteni az iskola miatt, úgyhogy azt a blogomat nagyon régóta hanyagolom. Szerintem Bomit nem kell bemutatnom, és hogy mennyire tehetséges. A Krisbaekbe meg mindkettőnek olyan személyisége lesz, amit remélhetőleg mindenki imádni fog:)

      Köszönöm, hogy írtál! ♥ Ezután én is húzok aludni:D

      Törlés
  6. Itt vagyok! És most meghalsz! Nagyon gonosz vagy, ugye tudod? Hogy lehet itt abba hagyni? Pont a SuChen mommentumnál qwq Te... Nagyon értesz a kínzáshoz, úgy veszem észre. Most haragszom, ezt megjegyeztem... *elássa magát* de Térjünk a lényegre.
    Azt a jó Yixingges úristent! Nem tudom, hogy ki, hogy van vele, de olyan arii volt Bacon az elején xd Ahogyan kínozta Chanyeolt, ejnye a jó pofiját neki xd Tudom, gonosz vagyok, de nya :3 Úgy szint kihasználtam volna szegényt, szóval meg lehet érteni engemetet (Igen, engemetet) Ám, mint mindig, most is titokzatos voltál.. olyan, izé... szóval, ezt is megjegyeztem! Mire kellett volna emlékeznie? Nyaaa~ Nekem elmondhatod, a sokktól úgy is elfelejtem holnapra XD
    KaiBaek mommentból sosem elég qwq Nem is értem, hogy írhattál ilyet. Most el kell, hogy szégyelld magad! xd Jonginkáról az a gif... tükrözi az életérzésemet xd *dead* Kimondhatatlanul örülök, hogy bátor lett :3 Kíváncsi leszek a randijukra *----* Remélhetőleg nem leszel gonosz és nem rontod el... de a sokszor ismételt mondatom : Túl jól ismerlek már...
    És végre... elértem a nap fénypontjához *---* SuChen! Igen, istenem, te vagy a legjobb! Szeretés van! Ahogyan Bacon végignéz a népen és csak úgy egyszerűen elsiklik az apró részleteken... Hát persze, mért is ne, semmi furcsa nincs abban, ha Jongdae és Junmyeon csókolóznak. De hogy én mekkorát nevettem xdd Anyukám csak nézett, mint Rozi a moziban. Mit csinál ez a hülye gyerek xdddd Baekhyun betett XD És anyám, végre, végre, végre! *kiugrik az ablakon* Végem... nagyon jó volt élni, de felmondta a szívem a szolgálatot xd Az utolsó rángásaimmal írok xdd Köszöntem ezt a gyönyört... legalább boldogan haltam meg XDD
    Ámen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok gonosz, az időérzékem azt diktálta, hogy itt abba kell hagynom, hogy még jobban izguljatok a folytatás miatt:D Mindenki jobban vár egy olyan következő részt, aminek az előző fejezete lezáratlan maradt. De egyébként nem emiatt csináltam, inkább csak nem szerettem volna lelőni már az elején Junmyeont.
      Amúgy igen, értek a kínzáshoz, hahahahaha.
      UGYE? Na végre valaki XD Teljes mértékben egyetértek veled, amilyen gyökér, olyan aranyos is. Legalábbis számomra, hát milyen aljas és aranyos módra használja már ki Chanyeolt. Utána bűntudata lett, és megkérdezte, hogy bírja-e, de valójában nem is akart leszállni róla. Nem is voltam titokzatos, csak nem szeretem olyan hamar elárulni a dolgokat:D SEMMIRE NEM KELLETT VOLNA EMLÉKEZNIE HHAHAHA.
      Szégyellem magam, és ha érteném, hogy ezt mire érted, akkor boldog lennék XD Amúgy nem is lett olyan nagy Kaibaek, szerintem a Baekyeol jelenet durvább lett, már csak Baekhyun gyökérsége miatt is. A randijukra én is kíváncsi leszek xD
      Ne félj, van még olyan oldalam, amit nem ismertek, azt megpróbálom belesűríteni a következő fejezetbe. De nem leszek gonosz, ígérem!
      NEM IS HITTEM VOLNA, HOGY ENNYIEN FOGJÁK SZERETNI SUCHENT *-* Olyan boldoggá teszel/tesztek vele, hogy azt elmondani nem lehet. Úgy indultam, hogy biztos sokan el fognak tőlem pártolni emiatt, meg a Kaibaek miatt is, de úgy látom, hogy egyáltalán nem zavar titeket, sőt! Most nagyon boldog vagyok.
      Hát miért, mi furcsa lehetne a legjobb barátjában és a főnökében?:D
      Mindjárt követlek a sírba, én az érettségi napján fogok meghalni, véletlenül el fog ütni majd egy busz XD
      Addig az isten véled ^^

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  7. Na ide is eljutottam vegre :D
    1. Hát remelem semmi olyan! (Kaibaek shipper jelen :$) ChanYeol egyébként nem a szívem csücske te is tudod... És akárhogy próbálkozom nem is akar az lenni... Pedig az első kpop-os ficim is vele olvastam, de egyszerűen nem megy >.<
    2. Baekhyun nem csinálhatta volna jobban :D vártam mikor lesz ilyen kis köcsög és fogja ugráltatni ChanYeolt 😂😂😂😂😂 Viszont a háton cipelos takarítos resz durva volt :O Amugy Baekhyun nagyon lusta ember lehet, mert valahogy a saját lábán sem akar megállni :'D
    3. KAIBAEK KAIBAEK KAIBAEK BELŐLÜK SOSEM LESZ ELEGEM TE JO ÉG! De ezek szerint én vagyok az egyetlen, aki varja a csodát, hogy Baekhyun Koreában marad JongInnal és boldogan elnek míg meg nem halnak :( Sad... Pedig milyen jo is lenne... Azt hiszem nekem sosem lesz elegem ebből a parosbol >.<
    4. Nem ._. Total meglepődtem és néztem egy nagyot, hogy WTF?! Mikor jutottunk mi idáig?! Oke, hogy a buliban történtek dolgok, de nem hittem volna, hogy másnap Jongin ilyen lazán fogja venni a dolgokat. Tok természetesnek vette, hogy oda menjen Baekhyunhoz és megcsokolja :3 De sebaj, mert imádtam *-*
    5. SUCHEN HÁT MEGHALOK CJANCOSGDOFJSKYHSICF Nem tudom, hogy a kaibaek vagy a suchen tetszett jobban, de mind a kettő fksismfidksimf HALÁL! Szerintem jobban várom mi lesz veluk, mint a Baekyeollal :$ szoval felolem még átmehet a story Suchenbe is LOL! Vagy írhatnál ilyen kiegészítő részeket róluk :D biztos lenne ra igény :3
    6. Hunhan or KAIHAN :$
    Egyébként a végen Baekhyun nagyon menő volt, ahogy nagy nyugisan megy el miközben latja a kis jelenetet, amiben a főnöke és Chen épp élvezik egymás társaságát :D aztan cuki volt, amikor vegre leesett neki. Kíváncsi vagyok mikor fog emlékezni arra, ami a bulin tortent, már nagyon erdekel >.<
    (Sorry a csodalatos helyesírásért)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Ilyen sem volt még a történelem során, hogy valaki jobban szurkoljon Kaibaeknek, mint Baekyeolnak xd IGEN, TUDOM, és nem értem miért, pedig Chanyeol egy tünemény, egy édespofi, egy Yoda, egy... nem is tudom már hova ragozni, a lényeg, hogy nagyon nagy szíve van, és egy imádnivaló gyerek. Többet kéne vele olvasnod, hátha megszereted:D
      2. Minek álljon meg a saját lábán, amikor van neki egy két méteres zsiráfja XD Na jó, ez gyökérség volt, de megmondtam, hogy Baekhyun is az lesz, valahogy én nem tudom őt elképzelni ilyen majdnem lánynak, ahogy egyesek szokták őt beállítani.
      3. UGYE UGYE UGYE UGYE? Hát nekem sem, az egyszer már biztos. Hihetetlen milyen hatással vannak rám, de soha nem unom meg őket, és nem tudnék mit kezdeni az életemmel, ha ők nem lennének xD Igen, szerintem te vagy az egyetlen, aki ezt a csodát várja. Viszont én és a kiszámíthatatlanságom talán neked fognak kedvezni. TALÁN.
      4. Igazából először csak egy ölelést akartam írni, aztán rájöttem, hogy mennyivel királyabb lenne, ha megcsókolná. De én kinézem Jonginból, ha nem is vall rá. Írtam is, hogy régóta vágyott már Baekhyunra.
      5. ÚRISTEN HÁT KLJEFIJKEOIJ2EQODI T_T Nem gondoltam volna, hogy ennyien fogjátok szeretni Suchent. Tényleg nagyon boldog vagyok emiatt. Lenne rá igény? Valóban?:D
      6. Igen, ezt tudom:D
      És ha soha nem fog rá emlékezni?:D Nem terveztem, hogy valaha is emlékezni fog, ezért a bulin történtek örökre a feledés homályába vesznek hahahah. Ahogyan az is, hogy mi történhetett ott Baekhyun és Chanyeol között:D
      Köszönöm, hogy írtál! *-*

      Törlés
  8. ööööö.... szia ^^
    azért írok ilyen bátortalanul, mert tudom hogy eltűntem, és RETTENETESEN röstellem, de sajnos így alakultak a dolgaim, mostanában nem sok időm van, DE! végre jutott egy kis szabadidőm, hogy bepótoljam amit kihagytam eddig :) SZÓÓÓÓÓÓVAL végigolvastam kb. 3 részt egyben, plusz ugye az első kettőt ismét, ugyh volt egy boldog órám *-*
    és amit leszögezhetek: TE NAPROL NAPRA EGYRE JOBBAN ÍRSZ, komolyan mondom el se hiszem hogy ennyi mindent kihagytam >.<
    és most a kérdéseid, amikre most ALAPOSAN válaszolok, ha már feltetted őket, remélem nem bánod ^^
    EGY: háááááát normális esetben nem tulajdonítottam volna nagy jelentőséget Chanyeol "figyelmességének" de most, hogy rákérdeztél, TUTIRA TÖRTÉNT VALAMIIIIII :D éljen a BaekYeol ;)
    KETTŐ: Baek egy troll, de teljesen igazat tudok adni neki, mert én sem tennék másképpen :D kivéve a háton cipellős cuccot, mert ott félnék, hogy szegény Chanyeol összeszakad a súlyom alatt XD
    HÁROM: KaiBaek is F*CKING PERFECT én mondom, te "ismertettél" meg ezzel a párossal, tőled olvastam először velük és hát nem tudom tagadni, de bevonultak a kedvenceim közé ;) (az a gif tényleg haláli XD)
    NÉGY: Nos, én számítottam valami hasonlóra mert.... az egyértelmű volt hogy vonzódnak egymáshoz, aztán meg alamuszi nyuszi nagyot ugrik hehe :D (lehet ez a mondás nem is így van, de azért remélem érted >.<")
    ÖT: TUDTAM HOGY CHENNEK BEJÖN VOLDEMYEON hehe :D éreztem hogy lesz itt vmi ;) szegény Chennie, nem tudta hogy Baek is meleg... pedig ki akarta önteni valakinek a lelkét... egyem meg azt a pasi szívüket :D
    HAT: úúúúgyis tudod, de azért szavaztam ;)

    Egy szó mint száz, hihetetlen vagy, ontod magadból a történeteket, aminek igazán örülök, annak már kevésbé, hogy nem jut időm ara hogy leüljek és olvassam is őket, de bizonyos szempontból ez sem rossz mert így meg ha mégis akad egy szabad pár percem, akkor töményen élvezhetem az alkotásaidat ^^
    engesztelésképp van egy meglepetésem neked, csak kell egy kis idő mire kiforrja magát a dolog ;) addig is itt vagyok, nem tűntem el, és próbálom túl élni ezt a félévet ^^
    Köszönöm hogy olvashattam és kikapcsolódhattam ^^ <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szia!:3
      Igen, valóban, és már mindenre gondoltam, hogy mi lehet az oka. Nekem az volt a gyanúm, hogy már kiszerettél az írásomból, esetleg nem tetszik a történet, mert tudom, hogy te inkább a lélektani, melankolikusabb történeteket preferálod. Komolyan, már minden átsuhant a gondolataim között xD
      De örülök neki, hogy végül egyik opció sem lett, hanem csak nem volt szabadidőd. Egyébként ismerős a helyzet. Nekem sincs most valami sok, most is tanulnom kellene, de már nem akartam válasz nélkül hagyni a véleményed, mert megérdemled, amiért ilyen szép hosszú, pozitív kommentet írtál nekem:3 ♥
      Komolyan? Na jó, ez erős túlzás, de borzasztóan jólesik, hogy így gondolod. Mert én úgy éreztem, hogy ez a történet fejezetről fejezetre egyre rosszabb, mert nem akarom túlfogalmazni, de az nem én errősségem. És akkor megálljt kell parancsolni magamnak, és születik egy vicces-lírai mondat, ami elég idiótán néz ki az esetek nagyobb százalékában. De próbálok ezen javítani. És annyira örülök, hogy így látod!*_*
      1. Hahahahaha, hát majd kiderül:D
      2. NEKEM AKKOR IS A HÁTONCIPELÉS A KEDVENCEM, nem tudok ellene tenni, én imádom ezt elképzelni, ahogy összesimulnak, meg Baekhyun kis bátortalan, nem mer hozzáérni Chanyeolhoz, meg ilyenek. Áhh
      3. TE JÓSÁGOS ISTEN. Most komolyan? Ez most nekem...T_T Nagyon nagy elismerés. És igen, írhatna velük más is, khmmm
      4. Igen, értem, és teljes mértékben igazad van:D
      5. HÁT PERSZE, HOGY BEJÖN NEKI.
      6. Hááát, van egy sejtésem, igen:D

      Igazából valóban nagyon sok történetbe kezdtem bele, főleg szerepezésekbe, de nem tudom egyiket sem úgy írni, ahogy szeretném, mert nincs elég szabadidőm. Ez engem is bosszant, mert így én sem tudok másoktól olvasni. MILYEN MEGLEPETÉS?*_*
      Én is próbálom túlélni a érettségit, és nem meghalniXD
      Köszönöm, hogy írtál^^ ♥

      Törlés