Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda (BaekYeol) - második fejezet

||

Ajánlott zene: Sam Tsui - Break free 


Sarokba szorítottam, ahogy ő is engem 



Olyan mérhetetlen lassúsággal nyitottam ki az ajtót, ahogy csak tudtam - de még így is borzasztóan vonakodva. Nem szerettem volna vele beszélni, mert a hatalmas intelligenciaszintemnek köszönhetően könnyedén kitaláltam, hogy szánt szándékkal kopogtatott be hozzám, valami nyomós indokkal - ugyanis önszántából messziről elkerülné a társaságomat, és mindent, ami velem egy parányit is kapcsolatos. Amint beért, nem volt ingerült, semmilyen kedélyt nem tükrözött arcmimikája, vagy a tekintete. Ellenben az én szemem tele volt sebzett haraggal, és azt sugároztam, hogy fogja nagyon rövidre, különben megölöm - amitől látszólag nem rémült meg. Miért is tette volna, hiszen évekig az volt a feladata, hogy a családunkat védje. Szemrebbenés nélkül sétált beljebb, majd hanyagul ült le egy határozott mozdulattal a kanapéra. Művigyorral megpaskolta maga mellett a helyet, de én csak egy fintor kíséretében próbáltam minél távolabb tőle leülni. Mindig is irigy voltam rá, hogy olyannyira precíz volt, hogy az apám könnyedén bízta rá a halmozottan nehéz feladatokat. Annyira tudatos, hogy sosem veszti el a józan eszét, sosem lehet kihozni a sodrából, vagy ha mégis, akkor sosem volt annyira képmutató, hogy ordibáljon. 
- Mondd gyorsan, utána húzz el innen mondtam, talán túloztam is a sok indulattal, ami a hangszínemen volt érezhető. Sokan mondják, hogy a harag gondtalanul elhalványul idővel, de ez közel sem azt jelenti, hogy teljes mértékben etűnik. Ott marad továbbra is, legfeljebb csak nem látni színtisztán, de amint a legapróbb lehetősége adódik, újra a felszínre tör. 
- Semmit sem változtál... szavai már-már sértően fájtak, de nem tulajdonítottam neki hatalmas kaliberű figyelmet. 
- Azért utaztál ilyen sokat, hogy kötekedj? Akkor mehetsz is, nem vagyok rád kíváncsi, meg a zsiráf fejedre a válaszomat azzal nyomatékosítottam, hogy felálltam a székből, és a szobám felé vettem az irányt.
Túlságosan gyenge voltam érzelmileg, és a gyűlölet a gyengék haragja. 
- Állj már meg, tényleg fontosat kell mondanom! időközben beért, és egy gyors rántással maga felé fordított. 
Hatalmasat sóhajtottam, mint akinek erős mentális és fizikai fájdalmai vannak, csak mert ezt a hülyét kell hallgatnia. 
- Mondd. 
- Az apád küldött érted. Vissza kell velem jönnöd Amerikába, mert a bátyád nem tudja átvenni a céget a betegsége miatt. Te leszel az örökös tőmondatokban válaszolt, azonnal rátérve a lényegre. 
- És szerinted én ebbe azonnal belemegyek? Mégis mennyire vagy hülye, hogy azt hitted mindent eldobva rohanok vissza Amerikába? Hát nem, Chanyeol, nem megyek. A bátyám erős, minden további nélkül képes vezetni egy rohadt céget. 
Vitathatatlan düh látszott rajta - a kezei ökölbe szorultak, arca enyhe grimaszt öltött magára. 
- Ott kellett hagynom Joliet, hyungot, a barátaimat, konkrétan az életemet, csak hogy egy ilyen rinyagépet győzzek meg, hogy az IGAZI otthonában nagyobb szükség van rá. Neem, ha most azt hiszed, hogy meghátrálok, nagyon tévedsz. Ha kell, akkor az idegeidre fogok menni, de elérem, hogy végül te könyörögj, hogy menjünk vissza. Az életben gyakran függ az egyik ember a másiktól, és most neked apád mellett a helyed egyre közelebb jött hozzám, minden egyes szót kihangsúlyozott, ráadásul a szemei is égető szikrát szórtak. 
- Elmondtad, amit akartál? Mert akkor mehetsz is taszítottam egyet rajta, hogy ne legyen az én légteremben, mert már idegesítően csiklandozott minden apró levegővétele. 
- Ezzel még nincs vége, törpe. Emlékezz arra, amit mondtam! rám mutatott a lehetetlenül hosszú ujjával, végül higgadtan kisétált. 
Nem is tudtam volna palástolni a haragot, ami a hatalma alá kerített. Legszívesebben porrá zúztam volna a helyiséget, amíg a világ nem tükrözte volna a bennem lévő ingergazdag káoszt, de vissza kellett fognom magam. Hiszen Chanyeolnak igaza volt. A bátyám miatt is aggódtam, de tudtam, hogy ő erős és mindent legyőz. Chanyeol szavai olyannyira megsebezték a szívem, hogy bűntudatom lett. Otthon nagyobb szükség van rád - súgta egy idegesítő hang, amit az elmém egy töredéke akadálymentesen leküzdött, de valami azt sugallta, hogy ne hagyjam teljesen annyiban. Viszont nem fogok behódolni apám akaratának, nem fogom átvenni a céget és nem fogok az ő parancsai szerint élni. Pontosan ezért jöttem el - hogy szabad legyek, hogy azt csinálhassam, amihez igazán értek. Ha visszamennék, az egyenlő lenne a csúfos vereséggel. De sok dolog történt azóta, megváltoztam, és ez a Byun Baekhyun nem adja fel. Úgy gondolom, hogy néha okosabb együtt úszni az árral, és azt tenni, amit a pillanat sugall.



Reggel ugyanúgy keltem, mint minden átlagos napomon - merevedéssel, késésben a munkából. Nem akartam a megszokottnál is többet késni, ezért amint felöltöztem el is indultam, hogy ne szidjon le annyira Junmyeon. De ha szerencsém lesz, akkor Jongin valami ürügyet kreálva megint kivágja magát a munka alól. A lakásom és a munkahely közt lévő távolság mindössze negyedóra volt, ezért nem volt szükségem semmilyen közlekedési járműre, különben is szerettem sétálni. A lehető leggyorsabban szedtem a lábaimat, de mivel alapjáraton is lassú voltam, nem tudtam olyan ütemes tempóban menni, hogy még ne késsek legalább húsz percet - annak ellenére is, hogy mindössze tizenöt percnyi séta választ el a munkahelyemtől. Annyi potenciális tényező volt, ami az én boldogságomat szolgálta, mint például a vibráló nap, az aranyos kiskutyák, és mindig, ebben az időpontban egy hegedűs, akinek imádtam hallgatni a melódiáit - részben emiatt késtem a munkából. Amikor csak tehettem, akár pár percre is, de meghallgattam. A vonó lassan a finoman hangolt húrokhoz ért. A vontatott, misztikus dallam betöltötte a város nyomasztó hangzavarát. Nyilvánvalóan senkinek sem ért fel egy csodával a dallamok tökéletes harmóniája, csak nekem. Egy darabig boldog tudatlanságban, szemeimet lehunyva élveztem a vonó és a húrok könnyed találkozását, ami szinte cirógatta a lelkem. A hegedűművész sírni kezdett, nem törődve a sajnálkozó, vagy éppen megvető tekintetekkel, akik éppen arra pillantottak. Hosszan sóhajtottam, majd ténylegesen elindultam a munkahelyemre. Amint beértem, már lelkiekben készültem a halálomra, de ehelyett Jongdae ugrott kirobbanó örömmel a nyakamba, és játékosan beleboxolt a vállamba. 
- Mi lenne, ha egyszer időben kelnél fel, és együtt kezdenénk a munkát? 
- Tudod, hogy ez lehetetlen. Egy szép napon állati öregnek fogsz kinézni, ha továbbra is így fogsz dolgozni. De hol van Volde... vagyis Junmyeon?
- Szerintem ő már nem Junmyeon... Ember, mondom, hogy megszállta őt valami. Ma láttam mosolyogni! komolyan jelentette ki, ugyanakkor megbújt mögötte egy melegszívű mosoly, amin én is csak vigyorogni tudtam. 
- Lehet, hogy valami csajjal volt az este az öltözőnk felé sétáltam, hogy legalább a munkahelyi ruhát; azt az undorító olajzöld kötényt- magamra vegyem, és ne kapjak még ezért is szidást a főnöktől.
- Valami régi barátjával találkozott, aki nagyon közel állt hozzá, csak a gimi után elköltözött. Azóta is beszélgetnek morcosan ideadta a kötényt, én pedig egy sokat sejtető mosollyal magamra kötöttem.
- Hé, de sokat tudsz a főnök múltjáról ránéztem, mire ő gondolkodóba esett. 
- Mert... nos, ő mondta reggel, igen. Mellesleg, meséltem már neked Hyorinról? Mindig mondta, hogy bejövök neki, ezt tegnap este is bebizonyította úgy éreztem, hogy kezdi magát zavarban érezni, ezért könnyedén elterelte a témát.
Az arca továbbra is rémült volt, én pedig csak kuncogtam ezen, majd elindultam az étterem felé. Jongdae kicsapongó, tudatos életet élt. Abban a pillanatban, amint az aktuális kedvese túl sokáig kívánt az ágyában időzni, vagy be akarta mutatni a családjának azonnal visszavonult. Viszont én mindig is tisztában voltam vele, hogy ha egyszer megtalálja az igazi, mindent elsöprő szerelem, akkor órási változáson fog keresztül menni. 
- Hol van Jongin? kérdeztem Jongdaet, aki időközben beért engem, így most már egy vonalban lépkedtünk. 
- Reggel ő is itt volt. Nagy a hely, gondolom most a kinti vendégeket szolgálja ki egyhangúan válaszolt, a vállát megrántva. - Gyere, meg kell nézned Junmyeon barátját - és ebben a pillanatban a karomat majdnem kitörve az ellentétes irányba kezdett húzni. 
- Yah, mi bajod van neked? Fáj a karom, baszd meg! 
- Bocsánat, csak... Eddig mindig velem foglalkozott ennyit Junmyeon, és félek, hogy lecserél mindig vidám hangja most szinte elcsuklott, szemeiből nem tudtam kiolvasni semmit, mintha a tekintetében rejlő könyv sorait láthatatlan tintával vetették volna papírra.
- Ugyan, te is tudod, hogy ez nem így van. 
Hallottam egy éles nevetést, így abba az irányba fordultam. Kirobbanó gyorsasággal és számonkérő tekintettel mentem az asztalukhoz. 
- Te meg mi a francot keresel itt? 
- Együtt reggelizem egy nagyon jó barátommal, ha esetleg nem vontad le a következtetést szemrebbenés nélkül válaszolt, a hangja nyugodt, mély tónusban csengett, amitől még idegesebb lettem. 
- Ti ismeritek egymást? szállt be a beszélgetésbe Junmyeon is. 
- Mondhatjuk így is válaszolt Chanyeol a kérdésre, majd teátrálisan elvigyorodott. 
- De bár ne ismerném...
- Erről jut eszembe, beszélnünk kell felállt, és keresztbe fonta a kezét. Olyan hatást keltett, mint egy szigorú szülő, aki most kapta rajta a gyerekét valami tisztességtelen aljasságon. 
- Bocs, nem érek rá indultam volna, de Junmyeon visszarántott, és kérdőn nézett rám. 
- Baekhyun, mi itt a második szabály? olyan komolykodó arccal ráncolta homlokát, mint egy tanár szexuális felvilágosítás órán.
A vendég szava IS szent és sérthetetlen.  
- Hyung, ne csináld már! 
- Dehogynem, és egyszerű a válasz, hogy miért. Mert megtehetem, és mert láthatlak szenvedni.
- Ez aztán a király kombináció idegesen fújtattam egyet, majd elindultam egy asztalhoz, hogy oda leülhessünk mindenkitől tisztes távolságra, de Chanyeol nem mozdult. - Nem jössz? - utána szóltam, ő pedig rögtön követett.
Még foszlányokban láttam, ahogy Jongdae elfoglalta Chanyeol helyét, és beszélgetést kezdeményezett a főnökkel. 
Vonakodva ültem le a székre, míg Chanyeol látszólag élvezte, hogy Junmyeon parancsolhat nekem. Aztán derült égből villámcsapásként megváltozott egész testtartása, és tudatosan nézett a szemembe.
- Nem akarok ordibálni, nem akarok érvelni. Mindössze annyit mondok, hogy szüksége van rád az apádnak, és egy hálátlan kölyök lennél, ha most ellent mondanál. 
Tudtam, hogy igaza volt, mégsem akartam ezt beismerni. Akkor elárulnám magam, és minden álomba vetett hitemet. Egyszerűen... felháborított, amikor láttam. Hogy egy ember ennyire rá akarja magát erőszakolni a másikra - a nézeteit, a maga akaratát. Pedig abból semmi haszon nem származik. De nem Chanyeolra voltam ideges, sokkal inkább arra, aki a parancsokat osztogatta neki. 
- Érdekel, hogy mi van a bátyámmal, de egyszerűen nem akarok megalázkodni apámnak. Időre van szükségem, értsd meg mélyen néztem kávébarna íriszeibe, könyörgő tekintettel, mire ő egy aprót bólintott. 
- Rendben. Holnap megint eljövök. 
Próbáltam a munkára koncentrálni - ami most a pincérkedés volt -, de valamit mindig ügyetlenül elejtettem, és akkor többnyire Jongdae volt a segítségemre. Szerencsére majdnem mindig volt jókor jó helyen, így Junmyeon sosem tudott a kilöttyent kávéról a pulton, vagy az ételről a földön. Én tisztáztam vele már az elején, hogy csapnivaló pincér leszek.  Jongint a mai napon még nem láttam, pedig állítólag ő is dolgozott. Mindig is csendes volt, és visszahúzódó, de nem ennyire. Mindenkivel tartotta az egy méter távolságot, senkit nem engedett magához közel, de abban a tudatban voltam, hogy én kivívtam a barátságát, hiszen annyiszor segítettük már ki egymást a csávából. 
- Szerinted mi baja van Jonginnak? kérdeztem Jongdaet, akivel megint a földre esett ételt szedtük fel, természetesen az én ügyetlenségem miatt. 
- Nem tudom. Egy hete így viselkedik, ha be kell jönnie dolgozni. Aggódom érte.
- Hm. Kösz a segítséget. Ugye Voldemyeonnak ezt nem említed? bevetettem a legártatlanabb mosolyomat, mire ő csak halkan kuncogott. 
- Számíthatsz rám, haver. 
Egy hálás mosolyt intéztem felé, majd elmentem egy olyan helyre, ahol talán nem törhetek össze semmit. Úgy látszik, a pincérkedés már a napi teendőim közé tartozott, de késő délután felállhatok a színpadra, és teljes szívemből énekelhetek. Két tálcával egyensúlyoztam a kezemben, de éreztem, hogy ez az érzékem rövid időn belül fel fogja mondani a szolgálatot. És amint rágondoltam, a gyanúm be is igazolódott. Egy éles pillanatban kibillentem az egyensúlyomból, a kezemben lévő tálcák pedig a földre borultak... volna, ha valaki nem kapta volna el az egyiket, a másik viszont menthetetlen volt. Az egyik kezével acélosan engem karolt, míg a másikkal letette a tálcát a legközelebbi asztalra. Olyan... férfias volt most a szememben, ahogy aggódó tekintetét az enyémbe fúrta, közben a keze nyugtató-gyengéden simogatta a derekam, majd a hátam. Hamvas bőre tusfürdő illatot árasztott magából, amiből jólesett mélyet szippantani. Amikor újra felnéztem rá, szinte csillogtak mélybarna íriszei. Abban a pillanatban úgy éreztem, hogy el tudnék bennük veszni... 
- Jól vagy? 
- Igen, persze. Csak... Nem tudom, hogy mi történt, egyszerűen elbambultam egy pillanatra. Köszönöm hálásan néztem rá, majd a mellkasánál eltaszítva léptem egyet hátrébb, mert időközben túl közel került hozzám. 
- Segítsek feltakarítani? 
- Nem kell. Majd megoldom valahogyan. Tényleg, menj csak a dolgodra. 
- Baekhyun, ez az étterem közepe, mindenki észrevette, hogy mi történt, vagyis Junmyeon is. Ezek ráadásul poharak voltak, hadd segítsek! gondolkodóba estem, de végül rábólintottam a segítségére, ő pedig egy mosollyal nyugtázta mindezt, majd elment pár másodpercre, és a segítségünkre lévő eszközökkel tért vissza. Ő felseperte a poharakat, én pedig a kilöttyintett bort itattam fel egy tucat szalvéta segítségével.
- Köszönöm a segítséget, Jongin. Miattad nem fog kinyírni a főnök. Ha van valami, amit tehetek érted- 
- Majd még átgondolom belevágott a szavamba, de őszintén elmosolyodott, majd elment végezni a tényleges munkáját. 
- Haver, mi a szart tudhatsz, amit mi nem? Csak veled viselkedik így ez a gyerek, mindenki mással ellenséges kérdezte Jongdae, amint odajött hozzám abban a pillanatban, amint Jongin elment. 
- És neked milyen volt a randid Junmyeonnal? kérdésére kérdést tettem fel, amitől látszólag zavarba jött. 
Persze, imponált, hogy nyilvánvalóan szimpatikus vagyok Jonginnak, hisz igazán helyes volt. Vonzódtam hozzá, ezt le sem tagadhattam. Az ébredő vonzalom bizony mindig elmondhatatlan gyönyörűséggel van tele. A legszebb emberek az igazán, kívül-belül szépek azok, akiknek valójában fogalmuk sincs a hatásukról. És Jongin pont ilyen volt.
- Mi? Ezt meg honnan veszed? Te teljesen hülye vagy, én a csajokat szeretem! Még a feltételezés is sértő keresztbe fonta kezeit, és durcás fejet vágott, akár csak egy kisfiú, akiről a szülei rossz dolgot feltételeztek. 
- Ugyan, csak vicceltem. Gyere, segítened kell vokálozni, de ebben a kötényben mindenki kinevetne a színpadon, és egy csaj sem kapna rá a Jongdae-horogra.
- Én még Freddy Crueger jelmezben is hódítanék!  




Kimerülten értem haza, a mai napom egy mérföldkő volt több szempontból is, ráadásul többet bénáztam, mint valaha eddigi életem során. 
Lehetetlenül fáradt voltam. Olyannyira fájt mindenem, hogy úgy éreztem, mintha ólom nehezékeket erősítettek volna a végtagjaimra, olyan erős vonzással húztak lefelé, de én továbbra is csak földbegyökerezett lábakkal álltam a konyhában. Elgondolkodtam Chanyeol szavain, a bátyámon, és Amerikán. Semmi jó nem fog kisülni belőle, ha visszamegyek, és nem is voltam hajlandó apám parancsait követni - erre már volt is egy kiváló tervem, hogy hogyan fogom kijátszani. A bennem felgyülemlő kérdés-sorozatból a vadul döbörgő kopogások zökkentettek ki. Egyértelmű volt, hogy ki kereshet ilyenkor, és milyen okból kifolyólag - ezért nem is ellenkeztem, és kinyitottam neki az ajtót, hiszen addig úgysem ment volna el.
- Tudom, mondtam, hogy majd holnap elmegyek a munkahelyedre, de nem bírtam várni.
- Igazság szerint örülök neki, hogy itt vagy.
- Visszajössz Amerikába? kérdezte puhatolózóan.
- Nem. Vagyis igen, de van egy feltételem semmit nem mondott, ezért folytattam. - Mivel nehezemre esik itt hagyni ezt a várost, ezért maradjunk még itt egy hónapot. Viszont addig minden utasításomat teljesítened kell, amit csak szabok neked.
- Szóval... konkrétan legyek a csicskád?
- Ja, mondhatjuk így is leültem a kanapéra, ő pedig direkt távolabb foglalt helyet, egy neki tetszőleges széken.
- Ez nincs benne a munkaköri leírásomban. Különben is, miért kéne neked teljesítenem bármit is?
- Ugyan, gondolj csak bele. Mindössze egy hónap, és visszamegyünk Amerikába. Az életben gyakran függ az egyik ember a másiktól, Chanyeol. Megéri egy kis szenvedés, és talán apámat is ráveszem, hogy léptessen elő láttam rajta, hogy gondolkodóba esett, és latolgatja az esélyeit. Ha ellent mondott volna, akkor az apám páros lábbal rúgta volna ki. Sarokba szorítottam, ahogy ő is engem. - Nos...?





______________________________________________________________
Sziasztoook.
Bevallom, hogy egyáltalán nem volt ihletem, ezért nem jelentkeztem, de remélem, hogy valaki várta ezt a történetet, és örül a folytatásnak, még ha ilyen nyomi rész is lett:D

OLYAN HIHETETLENÜL BOLDOG VOLTAM A SOK VISSZAJELZÉS MIATT.
Több, mint 1000 kattintás volt az első részen, és a 36 komment, aminek igaz, hogy a fele én voltam, de annyira borzasztóan hálás vagyok nektek ♥ Nem hiszitek el, mennyi örömöt okoztatok nekem, és erőt is adtatok hozzá, hogy folytassam. Hihetetlenek vagytok, én meg annyira boldog.

Bár voltak olyanok, akik még csak annyira sem méltattak, hogy annyit írjanak, hogy "elolvastam", vagy valami... Azoknak hatalmas respect.

Tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok Isten, nem tudom elérni azt, hogy mindenkinek megfeleljen az írásom. Úgyhogy ezt a témát lezárom, és jöjjenek a kérdések:D
ELSŐ KÉRDÉS: Milyen volt Baekhyun és Chanyeol találkozása? Ilyennek képzeltétek az első rész alapján, vagy teljesen másnak? Mit gondoltok, miért éreznek ellenszenvet egymás iránt?


MÁSODIK KÉRDÉS:  Mit gondoltok a Jongdae-horogról? Mennyire lehet valós?:D (És amúgy ő remélem szerethető karakter)

HARMADIK KÉRDÉS:  Mi a véleményetek Jongdae és Junmyeon kapcsolatáról?

NEGYEDIK KÉRDÉS: Igen, tudom, hogy még Junmyeon mindig nem szerepelt eleget, de fokozatosan fog egyre több szerepet kapni. Egyébként ő milyen főnök?:D

ÖTÖDIK KÉRDÉS: Ilyennek képzeltétek Jongint? Szerintetek mi az oka, hogy ennyire visszahúzódó? (imádom ezt a gifet xd)

HATODIK KÉRDÉS: Szerintetek Chanyeol elfogadja az ajánlatot? És ha igen, akkor egyáltalán túl fogja élni ezt az egy hónapot?:D

Ugye, írtok nekem?:3 Tudjátok, hogy nem számít a vélemény hossza, én egy mondatnak is örülök, csak írjatok.











27 megjegyzés

  1. Végre már hoztad a kövi részt :"D el sem hiszem, hogy tényleg én vagyok, aki ennyire várta a kövi részt... még mindig hihetetlen :"D na de első kérdésre válaszolva, igen valami ilyesminek képzeltem a találkozójukat, talán Baeket egy kicsit pukkancsabbnak, de jó volt ez így. És, hogy miért ilyen ellenszenvesek egymással? :3 MERT SZERELMESEK EGYMÁSBA! :3 Jongdae cuki, de tuti full meleg xD nem tudom miért van egy ilyen érzésem, de szerintem a látszat csal x3 és tuti szerelmes Jun...Jun ááááá h lehet vkinek ilyen neve? xD szóval Suhoba xD cuki párocska lennének x3
    Minden főnök KÖCSÖG xD szóval ő is xD
    Jongint nagyon elképzeltem magamnak - oké mostmár biztos, hogy beteg vagyok! ORVOST HÍVJ ORVOST! xD - de ahh x3 szóval kis cuki, és nyilván ő is SZERELEMES! x3 persze, hogy hisz KAIBAEK a mindened x3 haha x3 szeretés van :3 Chanci tuti elfogadja az ajánlítot máskülönben a kövi lesz az uccsó rész, nemde? xD még szép, hogy túléli és alig várom már, hogy tudjam, mi fog velük történni! x3 Várom a kövi részt nagyon, szóval siess vele!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban meglepő, hogy pont te várod ennyire, de tudom ám, hogy a lelked mélyén NAGYON szereted Chanyeolt, hahahaha. Pukkancsabbnak?XD Hát lesz még civakodásuk, csak mostantól Chanyeol nem vehet benne annyira részt, mert ezetúl...áh, nem lövöm le a poént. NEM, NEM SZERELMESEK EGYMÁSBA XD (Ezt olyan jó tőled látni amúgy).
      Neeem, Jongdae nem full meleg, még nem tudom mik a terveim vele. De annyira imádom őket Junmyeonnal, lehetetlenül aranyosak. Nem is nehéz leírni a nevét. Junmyeon, Junmyeon, JUNMYEON. Amúgy csak Baekhyunnal köcsög XD

      SOMEONE CALL THE DOCTOR:D KaiBaek a mindenem, igen, és Baekyeol, és néha nem tudok választani, azért szerepel mindkét páros a történetben. Én így szeretem őt, ilyen kis aranyos visszahúzódónak. Mert nekem ő a szerelmem.
      Hááát, tudnám húzni ezt az ajánlat elfogadása nélkül is:D Semmi sem biztos még hahahahaha.
      Köszönöm, hogy írtál, megpróbálok sietni!:)

      Törlés
  2. Jujjjjjj de jó volt :-) imádom az írásaidat <3 na szóval a válaszok
    1.a találkozásuk nagyon hatásos volt, teljesen érezhető volt,hogy utálják egymást
    2.hát Jondae nagyon kis cuki ,nagyon szeretem
    3.biztos vagyok benne hogy Jongdae és Junmeyon között van valami vagy legalábbis én örülnék neki <3
    4.tetszik ,hogy Junmeyon olyan főnök akitől az alkalmazottjai fosnak :-)
    5.hát őszintén megmondom nem ilyennek képzeltem Jongint,de így is nagyon tetszik
    6.Chanyeol szerintem elfogadja az ajánlatot és ha igen ,akkor remélem azalatt az egy hónap alatt kicsit összemelegednek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:3
      1. Neeem utálják egymást annyira, csak ők....... :D
      2. Igen, szerintem is szerethető karakter, nekem az egyik kedvencem , meg minden fictionben, amikor velük olvasok
      3. Nem árulhatom el.
      4. Igen, ez a legjobb szó rá, fosnak tőle xD
      5. És ami nekem a meglepőbb, hogy nem te vagy az első, aki nem így képzeli el Jongint. De akkor mégis hogyan? Hogy lehet ezt a fiút máshogy elképzelni? Én annyira imádom így, szelíd visszahúzódó kisfiúként.
      6. Várnak még ránk meglepetések:D Rám is, mert fogalmam sincs, hogy mit fogok írni.
      Köszönöm, hogy írtál!:)

      Törlés
  3. Szia!

    Köszönjük a nagyon tartalmas és terjedelmes, csodás új részt. ;)
    Ugye én nemrég olvastam el az eddigieket, de így is nagyon izgatottan vártam a folytatást.

    A Találkozás: mondhatom, hogy ilyesmit képzeltem. Nyilvánvaló volt Channie reakciójából a prológusban, hogy ő nem bírja Baeket. De hogy miért...?
    ,,Ezzel még nincs vége, törpe." XD Jesus! Az ilyenenek miatt szeretem őket a legjobban. Az óriás és a törpe. ^^

    Nem kell utálni, mert nem bírom Jongdaet (amúgy Suhot se). Minden bandában vannak ilyenek. Valahogy 12-ből ők ketten nem váltanak ki belőlem semmi jót. :-\ De most nem erről van szó.
    Chenci szerintem azért akar kompenzálni a csajokkal, mert van titkolni valója. Nyilván el akarja nyomni magában vagy rejtegetni a titkos viszonyt. » Főnök úrral tuti van valami köztük vagy lesz. Nem lenne meglepő. Még tetszene is. :)

    Voldemyeon...hát ez kész. :D Amúgy bírom Suhot. Szeretek ilyen főnökökről olvasni.

    JONGIN <3 Tényleg le vagyok maradva, mert KaiBaeket sem olvastam még, de most nagyon kedvet kaptam hozzá. Lövésem sincs, miért lehet olyan amilyen, de tünemény volt, ahogy megjelent. :) Igaz, nem ilyennek képzeltem. Így ezerszer jobb. ;)

    Hahaha, még jó, hogy elfogadja. Miről is szólna a történet?...

    De sokat ìrtam...fájnak az ujjaim :P
    Imádom, imádlak. Várom a folytatást. Pusz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.

      Nagyon örülök, hogy így gondolod, és hogy izgatottan vártad, annak még jobban. Egyébként a te kommented volt a megváltás számomra az első résznél. Úgy gondoltam, hogy talán még valakit érdekelhet a történet, ezért nekiálltam megírni.

      Hogy miért nem szeretik egymást...? Nem tudom XD Nem mondhatom el hahahahaa. De minden kiderül majd, ha egyszer sikerül megírnom a végét.

      Junmyeont sem szereted? Igen, minden bandában vannak ilyenek, én Jongint nem kedveltem az elején, most meg a szerelmem.xD Tehát bármi előfordulhat még.
      Olyan aranyos páros egyébként. Olyan szeretetteljes, és most konkrétan a barátságukra gondolok. Imádom őket együtt.

      Voldemyeon. Már automatikusan azt írom xD Jajj pedig azt hittem, hogy a megjegyzéseivel ki fogja néhány olvasónál verni a biztosítékot.

      KAIBAEK CSODA. Tényleg, komolyan, annyira nagyon. Kíváncsi lennék, hogy te milyennek képzelted Jongint. Ami pedig a Kaibaeket illeti, én írtam velük egy félperces novellát, semmi értelme, de imádtam írni :) és folyamatosan Kaibaek történetek után kutatok, de én is angolul szoktam olvasni. Na de majd egyszer....:D

      Nem tudom, miről szólna akkor a történet XD Harry Pottert behoznám, és lenne itt mágia meg Voldemyeon.

      Nagyon nagyon köszönöm, hogy írtál! *-* ♥

      Törlés
    2. Oh, hogy én mit gondolok Jonginról? Két oldalú ez a dolog.
      Ha az igazi Jonginra gondolok, akkor olyan, amilyennek leírtad abban a pár mondatban. Kicsit én is olyan vagyok, [meg (igazi) Kyungsoo fura dolgaiban is magamra ismerek]. Asszem hallottam magáról nyilatkozni vagy olvastam vele valami cikket, amiből ez jött le. Plusz làtszik is rajta. Más dolog, hogy Kai milyen. Ès, ha elkezdek egy ficet olvasni, ahol csak kevés info van róla, előbb gondolom azt, hogy egy vadóc nőcsábász, mert sok történetben ez jön elő.
      Nem sok értelme van ennek, amit leírtam :-P
      Az a HP-s vonal is tetszene, nagyon is. :-)

      Törlés
    3. És volt egy olyan cikk is, hogy a bandában Baekhyun a legperverzebb, míg Jongin a legártatlanabb:D Tehát bármi megtörténhet ezen a Földön, bár én mindig is tudtam, hogy Baekhyun ilyen kis menőmanőswag.
      Igen, sajnos nagyon kevesen veszik elő ezt az oldalát, és inkább Kai dominál, a nőcsábász, aki megfektet minden nőt... x.x Hát, nekem már elegem van az olyan történetekből. NA majd én.... nemdehogy xd

      Törlés
  4. Na, ahogy ígértem, itt vagyok és el is olvastam. :)
    A kérdéseket is elolvastam, de nem mindegyikre fogok válaszolni ;)
    Szerintem Channie és Baekhyun találkozása jól sikeredett, valahogy így képzeltem el. ^^
    A Jongdae-horog nekem egy kicsit gyanús.... Jongdae és Suho kapcsoltata pedig szerintem jóval több, úgy is mondhatnám hogy itt érvényesül valójában az a bizonyos horog ;)
    Jongin drága csöndessége pedig elgondolkodtató és van pár sejtésem, de azok egyenlőre nem fontosak ^^
    Chanyeol szerintem okosan fog dönteni (legalábbis szerinte xD) és az biztos hogy az a hónap, akár hol is töltsék, igen szórakoztató lesz :3
    Egyébként Suho szerintem egy icipicit zsémbes főnök... nem teljesen így képzeltem el őt, de a neve nagyon találó :D Voldemyeon xD
    Még egyszer bocsi hogy eddig nem írtam >< Nagyon röstellem!
    Remélem hamar lesz kövi rész! ^^
    Üdv: N.Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdéseket csak azoknak szoktam feltenni, akik nem tudnak maguktól írni megjegyzést. Írtam is ezzel egy bejegyzést, és tippeket adtak, hogy miket kellene írni, és sokan hasznosnak találták, ezért is írok kérdéseket.
      Igen, örülök neki, hogy mindenki így képzelte el, és nem úgy, hogy máris egymás nyakába borulnak - bár egy kicsit weird lett volna xD
      IGEN, VALÓBAN, ott érvényesül az a bizonyos horog. VAGY NEM?
      Dehogynem, minden fontos számomra. Óó, úgy bele szeretnék látni a fejetekbe, hogy vajon mit gondoltok. Miért válaszoltok ilyen kétértelműen mindig?:D Most kétségeim lesznek. De azt azért elárulhatom, hogy Jongin drága nem lesz ám mindig ilyen visszahúzódó.
      Igen, bízom benne, hogy okosan fog dönteni XD Még nem tudom, mert ez is random történet egyébként, tehát számomra is meglepetés lesz minden.
      Valahogy én nem tudok mindenkitszeretésőtisszeretik Suho karaktert alkotni XD Egyszerűen nem megy, de szerintem is szórakoztató így, és nem megszokott.
      Ugyan, köszönöm, hogy írtál!:3 Megpróbálom minél hamarabb megírni a következő részt.

      Törlés
  5. Na szóval, végre új rlsz volt és vdkmnsgklsdfnhklndfklhndflmlkf *-* Nagyon tetszett :DD Habár tőled csak olyat kapok, ami nagyon tetszik, akár két krumpli is lehetne a főszereplő >.<
    1. Hát elég feszült volt a hangulat mit ne mondjak, de nem vártam, hogy majd egymás nyakába ugranak, aztán meg együtt töltik az estét, hogy Chanyeol kisegítse Baekhyun reggeli merevedését :'D Valahol mélyen én reménykedek benne, hogy azért utálják egy,ást, mert volt már egy-két dolog közöttük, ha érted mire gondolok >.< De biztos nem ilyen egyszerű xD Vagy kitudja...
    2. Én egyébként nagyon bírom a karakterét :D
    3. Suhot és Chent rögtön össze! Sose gondoltam még bele ebbe a párosításba, de kifejezetten tetszik! :3
    4. "- Dehogynem, és egyszerű a válasz, hogy miért. Mert megtehetem, és mert láthatlak szenvedni." URAM ATYÁM EZZEL HIVATALOSAN IS JUNMYEON LETT A KEDVENC KARAKTEREM! Nekem ez a mondat vitte a pálmát a részben :D Ezen úgy nevettem, hogy az hihetetlen, imádtam!
    5. Az a gif te jó isten xDDDDDDDDDDDDDDD Ennél már csak az durvább, amikor nemrég megkérdezték Krist, hogy Lulut meghívja-e arra a valamire ő meg O.O xDDDDDDDDDDDDDDD Na szóval JongIn... Hát őt nem lehet nem szeretni, akármiben is van és akármilyen szerepet is kap TT__TT Bárcsak engem kapna el úgy szerencsétlenkedés közben *-* Viszont remélem, hogy nem fog hoppon maradni a kis husika, szóval majd találj neki valakit Baek helyett :$
    6. Elfogadja hát! :D Az elején lehet nem, de utána kénytelen lesz belemenni, háháhá >.< Remélem Baek minden kis hülyeséget vele fog csináltatni xDDDDDDD Én biztos szivatnám, mint állat, főleg ha "ennyire" szeretném :'D
    Remélem most nem fogsz ihlethiányban szenvedni, mert alig várom a fristt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JAJJ ANNYIRA ARANYOS VAGY, MINDJÁRT SÍRVA FAKADOK T_T Ez a két krumpli annyira vicces, de ha belegondolok, akkor pedig annyira megható, mert ezzel azt jelzed, hogy nem a szereplők számítanak, hanem az írásom. Jézusom, te lány ♥
      1. Érdekes lett volna, ha egymás nyakába ugranak. Szegény Baekhyun reggeli merevedése nagyon sokáig úgy marad XD Értem mire gondolsz, de nem, nem azért utálják egymást. Igazából fogalmam sincs, hogy miért utálják egymást. Még ki kell találnom.
      2. Most hirtelen nem tudom, kire vonatkozott a második kérdés xD
      3. MOST KOMOLYAN? Pedig annyira nagyon jók együtt. Egyébként én őket imádom nagyon a Baekyeolon és a Kaibaeken kívül, meg a Taohun, SeXing, Chenxing, Baeklay, Krisbaek párosokat^^
      4. Hahahahah, örülök, hogy tetszett:D
      5. Olyan aranyos azon a gifen, meg mindig aranyos és mindenhol és olyan tökéletes is. Miééért, olyan biztos, hogy Baekhyun és Chanyeol együtt lesznek a végén? Hát, nálam semmi sem biztos.
      6. Én is szivatnék mindenkit, mint állat, mekkora full jó móka már xD
      Azt én is nagyon remélem, és köszönöm, hogy írtál, megpróbálom minél hamarabb hozni a folytatást!:3

      Törlés
  6. 1. Ilyennek képzeltem, de imádtam ^^ Szeretem, ha veszekednek, alapból imádom az olyan ficiket.
    2. Semennyire, bár olyan kis nőcsábász, hogy biztos van valami alapja.
    3. Nagyon édik :3
    4. Tökéletes. Eddig ő meg Baekhyun a kedvenvem.
    5. Nem ilyennek képzeltem, de annyiraaa aranyos.
    6. Remélem elfogadja, és remélhetőleg túléli XD
    Várom a folytatást,
    Baekyeol_shipper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy kifejtetted a véleményed, és hogy írtál!:)
      Megpróbálom minél hamarabb hozni a folytatást.

      Törlés
  7. Sziaaa ^^ Most nincs idom hosszabb kommentet irni mert tanulnom kell xdd de ez a resz is nagyon-nagyon tetszett ~♥~

    VálaszTörlés
  8. Jaaa es az elozonel azt hiszem Nemeth Lilikent kommenteltem xdd :"D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, egy directioner a köreinkben:D ÉS PONT HARRY, VIRTUÁLIS PACSI.
      Köszönöm szépen, hogy írtál, és örülök, hogy tetszett ♥

      Törlés
  9. Na itt vagyok, végre elolvastam, és most kommentelhetek is.:3
    Először is szeretném kiemelni a kedvenc részeimet... mert ezek... egyszerűen zseniálisak:D
    "- Azért utaztál ilyen sokat, hogy kötekedj? Akkor mehetsz is, nem vagyok rád kíváncsi, meg a zsiráf fejedre - a válaszomat azzal nyomatékosítottam, hogy felálltam a székből, és a szobám felé vettem az irányt. Túlságosan gyenge voltam érzelmileg, és a gyűlölet a gyengék haragja." A zsiráf fej résznél olyan szinten visítottam, hogy az nem igaz x) És ahogy elképzeltem ezt kettejükkel... hát ahj olyan kis zabálnivalóan hülyegyerekek x3
    "- Én még Freddy Crueger jelmezben is hódítanék!" Jongdae ezen beszólása nálam mindent vitt! :D Imádom, mikor egy történet nem csak jól van megírva, felvezetve, hanem még vicces is. :)
    Tetszett a rész, szépen fel volt építve, az érzelmek nekem abszolút átjöttek, szóval csak gratulálni tudok ehhez a remek munkához:3 Jongin karaktere nagyon elnyerte a rajongásomat, alapból imádom a kis drágát, s ilyen szerepben még nem nagyon láttam, kíváncsian várom mit hozol majd ki belőle. :)
    Egyébként így a részt olvasva, elképzeltem a Jongdae-Junmyeon párost és.. x) Amúgy aranyosan mutatnának együtt szerintem, még ha nem is olvastam róluk történetet :D (igen, ez most célzás volt, hogy hozd össze őket x3)
    És egy kérdés, mielőtt megválaszolom a tieidet: Sehun benne lesz a történetben? Kérlek, mondd hogy igeeen! Ő a legkedvencebb tagom, és tőled külön öröm lenne vele olvasni:3

    1. Huh, hát igazából sejtettem, hogy nem puszipajtásokként fogják fogadni egymást, bár ennek az oka eddig ismeretlen, de remélem, hogy minél előbb kiderül majd. Én csak olyanokra tudok tippelgetni, hogy régen együtt voltak és ez valamiért rosszul sült el. Egyébként passz x)
    2. Jongdae abszolút szerethető karakter, humoros, kis életvidám. :3 Jongae-horog? Melyik nő nem harapna rá? :D
    3. Mint azt fentebb írtam, aranyosak lennének együtt, de egyébként barátokként is cukik. :)
    4. Kifejezetten jó főnöknek tartom. Szerintem megvan minden benne, ami kell, fegyelem, (minimális) kedvesség :D Szimpatikus karakter, és néha talán túl szigorú, meg köcsög lehet, de én örülnék ilyen főnöknek.
    5. Jongin-t nem ilyennek képzeltem el, nem is emlékszem, hogy olvastam-e valaha ilyen visszahúzó karaktert vele, de mint azt már fentebb is kifejtettem, tetszik, kis édes, titokzatos lesz tőle. :3 Fogalmam sincs mi lehet ennek az oka, még tippelni sem tudnék, de remélem semmi komoly. :)
    6. Biztos, hogy elfogadja, sőt, az is tuti, hogy ezek ketten kicsinálják egymást. :DD

    A képek is nagyon tetszettek ám a rész végén :'D Eltaláltad őket.
    Várom a következő fejezetet. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig gondolkodtam, hogy mégis mi a fenét írjak vissza neked, mert annyira csodálatosak ezek a szavak, és nekem annyira sírhatnékom van tőle, amúgy is érzékeny ember vagyok, és ezek a dolgok nagyon meghatnak. Úgyhogy nagyon köszönöm, és borzasztóan örülök, hogy így gondolod!:)

      Igen, ők zabálnivalóan hülyegyerekek:D Imádok velük írni és olvasni, le sem tagadhatnám, hogy Baekyeolista vagyok.
      Próbálok bele a párbeszédeknél egy-két vicces beszólást belerakni, és a legjobb, hogy még gondolkodnom sem kell, hogy mit írjak, mert Jongdae annyira adja önmagát, vagyis nem tudom, milyen lehet a valóságban, de én teljes mértékben ilyennek képzelem el.

      ÉN IS IMÁDOM JONGINT, jajj, annyira nagyon :3 Senki sem ilyennek képzelte, de akkor milyennek? Szerintem neki ilyen "kettős személyisége" van, persze nem skizofrén értelemben, hanem amikor a mosolygós, szégyenlős Kim Jongin, és amikor a szexigyökérállat Kai.
      Hahahaha, vettem a célzást:D
      Persze, hogy Sehun benne lesz a történetben, sőt, már szerepelt is benne. Akkor volt benne, amikor ...................... (titoktitok)

      1. Még én sem tudom az okát.xD Ez még számomra is meglepetés lesz, de talán megoldom valahogyan. Nem voltak együtt régen, ezt elárulhatom.
      2. Na ez az. Minden nő ráharapna, hahaha.
      3. Igen, mindenhogy cukik. Egyébként nagyon szeretem őket barátként is, mert annyira látszik rajtuk, hogy önzetlenül szeretik egymást.
      4. Komolyan?XD Igen, a minimális kedvesség. De nem lesz ám ő mindig ilyen. Csak találja már el ámor nyila.
      5. Én sem olvastam még vele ilyet, pedig szerintem annyira illik rá ez a karakter - ahogy a többi is egyébként. Hát ő tipikusan olyan idol, hogy minden karakter illik rá. De én imádom ilye szende kisfiúsan :3
      6. BIZONY, HOGY KICSINÁLJÁK EGYMÁST.

      Köszönöm, hogy írtál! :3

      Törlés
  10. HAMAR KÖVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT *_*

    VálaszTörlés
  11. Hűű, hát ez egyszerűen eszméletlen volt! Most nem tudom hosszan leírni a véleményem, mert tanulnom kell, de a kérdésekre válaszolok:)
    1. olyan volt a találkozás, ahogyan képzeltem, csak még annál is jobban megfogalmazva:3
    2. Imádoooooooom Chent.
    3. Őszintén, szerintem ez nem egy olyan páros, mint mondjuk Baekyeol vagy Hunhan, de nem vagyok semmi jónak az elrontója :33
    4. Minden mellékszereplőt imádok^^
    5. Jongin is tetszik, imádom a karakterét
    6. Fogadjaaa eel, naaaaaaa *-*
    Köszönöm, hogy olvashattam, legközelebb hosszabb véleményt kapsz.
    Várom a folytatást ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó érzés ez, hogy te is, és a többi kommentelő is időt szánt a kommentelésre, pedig tudom, hogy valakinek nincs is rá ideje.
      1. Köszönöm szépen!:3
      2. Mert ő egy imádnivaló vigyorbugyor ♥
      3. Juuuj, Hunhan...xd Háááát... ők olyan... izé...
      4. Ennek örülök
      5. Én őt imádom :3
      6. Hahahahaa, majd meglátjuk.
      Köszönöm, hogy írtál ♥

      Törlés
  12. .... Mindjárt elkezdem a vélemény nyilvánítást.. csak a sokkból fel kell épülnöm, remélem megérted >< Huh, szóóóval, én megmondtam!!! Tudtam, hogy Chanyeol lesz az ajtóban, mivel én jósnak születtem xd Na jó... egyszerű tipp volt, de bevált. Elmegyek egy ötös lottót kitölteni, hátha ilyen szerencsém lesz xd Na de, nagyon kíváncsi vagyok, hogy miért nincsenek jóban... Jósolási képességem most cserben hagyott... na mindegy, túlélem xd egyszer csak kiderül. Idővel xd
    Mit ne mondjak, a Jongdae-horog engem is elkapott xdd szóval valós >< talán túlságosan is. Mindig is szerettem a hülye fejét, de... most, azok a beszólások... ._. *dead* szóval ez a "- Én még Freddy Crueger jelmezben is hódítanék!" ... ez mi?? x"D végem.. meghaltam xdd örültem, hogy eddig élhettem xdd
    Ugye nem... ugye nem Suchen lesz itten?? o.o Mert akkor kiugrok az ablakon.. és ... és... elrepülök a mennybe xd Biztosan ez a mennyország qwq tuti... én tudom... látom a fényt qwq Segítség qwq Mi az a kép Junmyeonról?? *-* *elkezd olvadni* Azt hiszem kéne egy felmosórongy xddd Cukiiii~~ *-----------* Akajok egy ilyen főnököt qwq muszáj... bár még nem dolgozok.. de nya >< Kell nekem *-----* KELL!! Jó.. leálltam.
    És akkor... édes drága egyetlen Jongin... Khm >< Mianhe, ennyi a reakcióm xdd nem gondoltam volna, h Baekhyun így gondol rá. Akkor amikor tusolt... akkor.... Huh, jó, ennyi, nem fantáziálok tovább, mert még a végén tényleg elhagyom a földet xdd De legalább szellemként kísérthetek xdd És meglesem őket :33 *lel*
    So, azt hiszem mondtam már, (vagy inkább írtam xdd) hogy én TUDTAM, de újra elmondanám xdd TUDTAM!!! Tudtam, hogy Baekhyunnak lesz feltétele.. Remélem Chanyeol elfogadja xdd Jókat nevetnék a szenvedésén >< *elő jött a gonosz énje* Höhö... de mi lesz, ha nem fogadja el? o.o Oh, akkor leüti Bacont, majd berakja egy zsákba >< (krumplis zsákba.. csakis abba xdd) majd felcsempészi a repülőgépre, és minden el van intézve. :33 Bár nem hinném, hogy ez lesz, de lehet álmodozni, ugye? :"D
    Kérem cépen, nekem mondandóm itt véget ér, tárt karokkal várom a folytatást >< :33 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miféle sokkból?:D Nem értem. Amúgy szerintem ezzel mindenki tisztában volt, hogy Chanyeol lesz az ajtóban, mert hihetetlen rosszul titkoltam hahaha. De mondjuk azt, hogy jósnő vagy, majd segítséget kérek a meccseknél, mert mindig arra fogadok, aki veszít.
      Hogy miért nincsenek jóban? Nem fog kiderülni. SOHA.
      A Jongdae-horog szerinted valós?:D Szegénykém, mindenki azt hiszi hogy full gay, PEDIG NEM. Én is annyira nagyon imádom, és egyre jobban áááh.
      Ja, ez a Freddy...xD Hát, imádom a horror filmeket, és akartam valami menőséget beleírni, de nem tudom, miért pont Freddy. Hát az az ember nagyon helyes. Imádom. Nehogy meghalj, akkor ki fog nekem ilyen szép kommenteket írni?:3
      Amúgy először azt hittem, hogy nem szereted a párost, aztán most nem tudom eldönteni, mert a mennyország jó dolog, nem? SZÓVAL, REMÉLEM, HOGY SZERETED ŐKET EGYÜTT. Junmyeon olyan aranyos azon a két gifen. JA, MINDENKINEK ILYEN FŐNÖK KELLENE. Amúgy most ez megihletett, és inkább nem mondom milyen gondolataim támadtak vele kapcsolatban. Le fogom írni az érzéseimet, igen.
      Édes drága egyetlen Jongint én is imádom, és nekem is csak ennyi lenne a reakcióm. Szerelmes vagy belé te is, ugye?:D Nekem konkrétan ő az életem, Jonghyunon kívül. Nem tudom mit csinálnék, ha nem lenne ez a gyerek, de jézusom, nagyon nagyon nagyon nagyon szeretem.
      NEM, NEM Ő VOLT. Nem Jonginra gondolt tusolás közben:D
      Krumplis zsákba berakni, ha nem fogadja el a feltételt?XD Jézusoooom.
      Köszönöm szépen, hogy írtál, és hogy rád mindig számíthatok, mert kis lelkes kommentelő vagy!:3 ♥

      Törlés
  13. Na, itt vagyok, again, én, igen, tudom, hihetetlen.
    Amúgy mindig akarok írni, csak sosem jutok el odáig, hogy valóban nekikezdjek. Meg aztán valami szép hosszút akarok, és kb mindig egy mondatban le tudnám zárni. Most akkor elemzek mindent.

    Ha őszinte akarok lenni, akkor már korábban olvastam, csak nem jutottam a végére, aztán pesten voltam és megfeledkeztem róla, mert meséltem mik voltak, így nem igazán volt időm olvasni (khm.)
    Mindenki nagyon csodálatos benne, Baekhyun egyszerűen szeretnivaló. Nem lehet nem kedvelni, bénaságával, a hangjával, a többiekhez való viszonyával, egyszerűen erős karaktert alkottál neki, nagyon eltaláltad. :)

    Chanyeolt is szeretem valamiért, de igazából szerintem azért szimpatikus, mert nem a megszokott vidám, bohókás Chant hoztad, hanem egy felelősségteljes, felnőtt férfit, sokkal idősebbnek hat Baektől, bár gondolom ez nem véletlen. És nagyon úgy festettél le mindent, mintha már szerelmesek lettek volna egyszer, vagy legalább is történt köztük valami, csak ugye Baek Koreába ment.
    Borzasztó kíváncsi vagyok arra ki a fene Baekhyun bátyja. De komolyan, mi ez a titkolózás? És hol van Sehun a történetből?? Én egyedül őt hiányolom. :(
    Baekhyun és Chanyeol találkozása valójában meglepett, nem tudom milyenre számítottam, de persze nem volt a tiéddel sem semmi baj, sőt, igazából totál jó volt, Baekhyun nemtörődömsége megmosolyogtatott, néha elég jó dumákat el szoktál ereszteni. :D Utána az éttermes/kávéházas is jó volt. :)

    Az a kérdés, hogy Jongdae szerethető-e, szerintem merő butaság volt, hát aki nem kedveli ŐT az nem normális. :D Nagyon üdítő az, ahogyan megkreáltad őt, nekem nagyon bejön ez a szájalós közben meg Junmyeonba szerelmes énje. :D:D A másik meg Suho oppa, én oda vagyok érte, ha meg sem szólal akkor is, szóval ő is király.

    JONGIN MEG AZ ÉLETEM. Imádom, hogy ilyen kis zárkózott, mert totál titokzatossá tetted a személyiségét, és héj te most egy Kaibaeket akarsz csinálni? Mert nagyon izgi lenne, és olyan az egész koncepció, csak Baekkel rendes, csak vele beszél, Baek meg ájuldozik rajta. :D
    A vége meg egészen kis édes lett, ahogy megkérte legyen a csicskája, és biztos vagyok benne, hogy el fogja fogadni az ajánlatot. :D És remélem sokszor fognak találkozni és Baeknek erotikus kérései lesznek és akkor hmm... :)))

    Egyébként meg büszke vagyok reád, mert egyszerre több mindent vezetsz, és miután ezt befejezem, szeretnék írni a larryt, csak nem tudom be fog-e kavarni valaki. xd most éppen veled meg Timivel is beszélgetek egyszerre. :D
    Mellesleg a fogalmazásoddal meg a helyesírásoddal sincsenek bajok, ezzel nyilván tisztában vagy, csak gondoltam megemlítem. Már mostanra nagyjából egyensúlyba tudod hozni a lírai énedet az elbeszélővel. Mármint, a líraiság egy leíró novellába, kevés párbeszéddel, jobban passzol, mint egy történetbe, de ezt már lényegesen rendbe raktad. Tetszett minden, csak így tovább te jány. :):)

    A gifek mindent vittek, imádom, imádlak. :) :3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg hihetetlen, de örülök, hogy itt vagy, mert tudod, hogy sokat jelent a véleményed, meg az építő kritikád. De direkt ezért írok kérdéseket, hogy azért valamivel több legyen, mint egy mondat:D Végül is, egy mondat is mondat hahahhaa.

      TÉNYLEG? Egyébként az egyedüli karakter, akin gondolkodnom kellett az Kyungsoo volt, de nem hiszem, hogy ő nagyon sokat fog szerepelni, bár nem lehet tudni, nálam nem, hahahaha. A többiekkel viszont úgy voltam, hogy ösztönösen írtam, és nem alakítgattam a rájuk jellemző dolgokat, csak írtam, ahogy elképzelem őket. Baekhyun tényleg olyan szerethető lett, és remélem, hogy meg tudom valósítani, amit szeretnék a történet előrehaladtával.

      Ezen már én is gondolkodtam, de úgy voltam vele, hogy egy fictionben bármi megtörténhet, ezért én itt egy-két évnél idősebbnek képzelem Chanyeolt, mint Baekhyunt. Itt is lesz még bohókás, és megszokott vidám, de nem ez lesz a fő jellemzője. NEM, ŐK NEM VOLTAK SZERELMESEK. Az olyan egyértelmű lenne, olyan klisé. Nem szeretem az egyértelmű dolgokat:D
      Baekhyun bátyja? Ő nem idol, ő tényleg csak egy báty. SEHUN MÁR BENNE VOLT, és el is árultam neked, hogy mikor.

      Igen, tudom.XD Jongdae a kedvenc karakterem, és csak azért tettem fel ezt a kérdést, hogy legyen plusz egy, ami válaszolni lehet. Meg szerintem ő tipikusan olyan szereplő, akiről jóó sokat lehet beszélni. Suho oppának még nem jött el az ideje, de majd egyszer nagyon sokat benne lesz, ígérem.

      JONGIN NEKEM IS AZ ÉLETEM. Nem akarok Kaibaeket csinálni, de egyszerűen jön a feeling, hogy most akkor nekem ezt le kell írnom, mert nem bírom ki nélkülük. Ők a mindeneim, na.
      Ez milyen mondat már: " a vége meg egészen kis édes lett, ahogy megkérte legyen a csicskája". Oké, ezen nagyon nevetek, de ugye, hogy milyen aranyosan kérte meg?xd

      Egyébként nem hittem volna, hogy ez valaha is menni fog, de még tudok koncentrálni mindegyik történetre, amiket írok. Pedig mostanában sokat fogok, mert veled a Larryt, Nettával elkezdünk egy Krisbaeket, és Nórával egy Kaibaeket:3
      Igen, tisztában vagyok vele, de ezt most nem merő egoizmusból írom. De valamikor lusta vagyok, és nem javítom ki az elgépelést, pedig az is elő szokott fordulni sűrűn. És Netta mindig írja nekem , hogy ott volt egy elgépelés. És egyébként olyan olyan rossz érzés, hogy többszöri átnézés után sem vettem észre xd Próbálom, én igazán próbálom a lírát nem középpontba helyezni, de amúgy szerintem király vagyok, mert ebben nincs is semmi líra. Majd azt meghagyom a szomorú novelláimnak:D

      Szeretem a gifeket hahahaha. Köszi, hogy írtál :3 ♥

      Törlés