Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda (BaekYeol, KaiBaek) - harmadik fejezet

||
Ajánlott zene: Eddy Kim - Darling 


Ez akkor azt jelenti, hogy...? 




Kávébarna szemei égető szikrát szórtak, határozottan megrökönyödött feldúltság uralta tekintetét, de még így is képes volt viszonylag uralkodnia az ellenszenve felett. Nem akartam elképzelni, hogy milyen lehet akkor, ha nem palástolja el a hirtelen felindulásból keletkezett haragját, de biztosra vettem, hogy akkor nem állnék ilyen magabiztos lábakon - mert rég a talajt tanulmányoznám fájdalmasan az arcommal. El sem tudtam képzelni, hogy min gondolkodhatott ennyire sokáig, de váltig állítottam, hogy impozáns ajánlatot tettem, továbbá nem látná egy hónapig apám savanyú képét ami valljuk be, mindenki számára kecsegtető lenne. De vajon az apám is így vélekedett a kidolgozatlan tervemről? Megengedné, hogy még itt maradjunk egy hónapot? Chanyeol kissé meglendítette a kezét, és szólásra nyitotta remegő ajkait, azonban félúton meggondolta magát, ezt jelezte a fejével is egy enyhe csóválás kíséretében. 
- Felhívom a főnököt - ridegen közölte, érzelemmentes hangszínétől egy pillanatra kirázott a hideg. 
Aprót bólintottam, majd a távolodó alakját kezdtem kémlelni, ahogy kimérten bezárja maga után az ajtót, hogy még véletlenül se hallhassam a közte és apám között lezajló érdekesnek ígérkező telefonbeszélgetést. Lassan, lopakodó üzemmódban sétáltam arra, a fülemet az ajtóhoz rögzítettem, és csak remélni tudtam, hogy most nem fog cserbenhagyni ez az érzékszervem. Úgy éreztem magam, mint valami elcseszett James Bond és Sherlock egyveleg, de borzasztóan élveztem. Csak mondatfoszlányokat hallottam, de éppen elegendő volt ahhoz, hogy kivehessem apám reakcióját Chanyeol szavaiból. Mélyről jövő sóhajok hagyták el ajkait, és száz százalékig biztos voltam benne, hogy hevesen bólogatott apám minden szavára, ahogy régen is tette. Lezárta a beszélgetést, majd tisztelettudóan elköszönt, egy cseppet sem boldog éllel a hangjában. Meglepő volt ez az érzés, de rendkívül rosszul esett, hogy ennyire elboldogtalanította őt a tudat, hogy most egy hónapig velem kell lennie.Beljebb jött, és szemkontaktust nem létesítve velem leült a kanapéra, én pedig követtem őt. Most nem próbáltam távolságot tartani tőle, pont az volt a célom, hogy minél közelebb legyek hozzá, hogy könnyebb legyen megfejteni az arcára láthatatlanul suhanó emóciókat. Lassan emelte rám haraggal átitatott tekintetét, ami meglepő módon nyugtatólag hatott rám, mert legalább sikerült belőle egyfajta érzelmet kicsikarnom. Lélegzetvétele szaporából egyre normálisabb tendenciára állt, a hatalmas gomolyag, ami a dühöt táplálta benne most eltűnni látszott. Kíváncsi voltam, hogy mi játszódhat le most a fejében; talán arra gondolt, hogy milyen teljesíthetetlen és kibírhatatlan feladatokat szabnék neki. Talán most gondolja ki a legbántóbb szavakat, amiket a fejemhez vághat. Vagy talán most próbál kifogásokat kreálni, miként utasíthatná vissza a szerintem visszautasíthatatlan ajánlatomat. 
- Rendben - érezni lehetett a kettőnk között lévő egyre jobban felbőszült feszültséget, ahogy fogai közt szűrve kimondta ezt az apró, teljesen átlagos szócskát, ami tőle kicsit sem volt az.
- Ez akkor azt jelenti, hogy...?
- Igen, de... ne kérj tőlem lehetetlent.
Kifürkészhetetlen tekintetén morfondírozva a velejéig furdallt a kíváncsiság, hogy számára mit takarhat a sok mindenkit megfélemlítő „lehetetlen". Nem kérdeztem meg, pedig szinte felemésztett, hogy választ kapjak a fel nem tett kérdésemre. De Chanyeol nem volt gondolatolvasó, ezért szerencsére nem jött rá, hogy min gondolkozok ilyen sokáig, pedig az én tekintetem mindig is sokat sejtető volt. Ebből az a tanulság, hogy nekem nem szabad elárulni, ha éppen meglepetés buli van készülőben, mert akaratom ellenére is kikotyogom.
- Nyitott szemmel alszol, vagy mi?
- Nem, csak gondolkodtam. Azon, hogy mi lesz az első kívánságom, igen! - az utolsó pillanatban jutott eszembe a legjobb válasz, ami egyértelműen hihető volt, amiatt büszke voltam magamra. - Vegyél rament, mindjárt éhen halok.
- Elfelejtetted, hogy lövésem sincs, hogy hol találom a legközelebbi boltot? - hitetlenkedő szemmel nézett rám, miközben enyhén megcsóválta a fejét.
- A sarkon befordulsz balra, utána jobbra, majd megint jobbra, és végül egyenesen - vállat vontam, mintha a világ  legtermészetesebb dolga lenne, de Chanyeol arcán átsuhant némi kétségbeesés. - Ugyan, csak vicceltem. De elkísérlek, most az egyszer.
Egy pillanatra nyugodtságot sugárzott az arca, majd utána megint csüggedt tekintettel rám nézett - gondolom rájött, hogy nem szabadul meg tőlem olyan könnyedén.

Gyalog mentünk, feszélyezett a kínos csend, de mégsem tudtam megszólalni. Érdekes, pedig az esetek nagy részében én még a tényleges semmiről is tudok beszélni - sokak állítása szerint. Egy csilingelő hang jelezte, hogy megérkeztünk, én pedig gyors léptekkel a ramenek polca felé mentem, hátrahagyva Chanyeolt. Kíváncsian meresztette a  szemét jobbra-balra, mintha most lett volna először életében kisboltban.
- Itt nincs big mac, vagy legalább hamburger? - idióta kérdésekkel ostromolt, és mindegyiknek köze volt a hamburgerhez. Nehezebb lesz ez az egy hónap, mint gondoltam...
- Már a ramen nem is jó a zsiráf fejednek? Vérbeli amerikai lettél. Nem eszel koreai ételeket, és a nyelvet is elfelejtetted - feleltem monoton hangon.
- Nem felejtettem el!
- Inkább pakold a kosárba, amit mondok! - idegesen fújtatott, de végül teljesítette a rászabott feladatot.
Nyilvánvalóan nem vette figyelembe a kérésem, ugyanis hanyagul dobálta a kosárba az általam említett ételeket, még csak a polc felé sem pillantva. A következő kajánál a már megszokottnál is többet kellett várni, hogy fájdalmasan a kosárba landoljon, ezért odanéztem, hogy mi vonhatta el a figyelmét. A látvány hihetetlen volt ; Chanyeol, aki éppen egy idős ahjumma mellét fogdosta. Nem egészen volt tisztábaan vele, hogy mit fog most éppen, ezért mit sem sejtve odafordult, majd hihetetlen gyorsan elvette onnan a kezét. Próbáltam kordában tartani a feltörekvő érzéseimet, a  nevetést is kuncogásokkal tompítottam, és a könnyeimnek sem engedtem, hogy dulakodva felszínre törjenek.
- Ez követett... Ember, meg fogok halni. Malacka kicsinál - reményvesztetten suttogta, majd a hátam mögé bújt. Persze, teljesen logikus, hogy egy kétméteres ember az én hátam mögé bújjon azzal a céllal, hogy megvédjem.
- Elnézést kérek ahjumma, Chanyeol nevében is. Ő egy igazi fajankó - szigorúan néztem rá a vállam felett, mire a nő egy cetlit nyújtott át nekem.
- Itt a számom a fajankónak - kacsintott egyet, majd elment, én pedig a könnyeim miatt már csak homályosan láttam távolodó alakját.
- Ezt hogy sikerült kivitelezned? - kérdeztem, miközben egy könnycseppet töröltem le a szemem sarkából.
- Nem figyeltem, hogy mit pakolok abba a szarba... Ez mind a te hibád! Most rettegésben kell leélnem a hátralévő életemet.
- Inkább menj fizetni!
Még morgott egy sort, hogy ezt miért neki kell kifizetnie, amikor ebben számára semmi ehető nincs, de végül odament a kasszához, és kifizette az egészet.
- Nem kényelmetlen az öltöny? - kérdeztem tőle amint kiértünk, de ő csak értetlenül bámult rám.
- Miért? Egy idő után meg lehet szokni.
- Ez lesz a következő kivánságom. Sokkal jobb egy lezser pólóban nyáron, mint egy ilyen meleg öltönyben.
- Dehát te is ingben vagy! - hangja értetlenkedő tónusban csengett, mély hangját most megirigyelhette volna egy hisztis nő, aki az utolsó leértékelt magassarkún vitatkozik egy másik nővel.
- Igen, de nekem jól áll - válaszoltam egy önelégült mosollyal az arcomon. - Egyébként most hol szoktál aludni?
- Egy hotelben.
- Azt hittem, hogy a szüleid itt laknak. Miért nem hozzájuk mentél? - kedvesen kérdeztem, miközben próbáltam utolérni, mert az ő óriás termete miatt sokkal nagyobbakat lépett.
- A szüleim neked tabu! - mogorván válaszolt, és még gyorsabb tempót vett fel, amit már nem tudtam követni.
Ha tudtam volna, hogy számára  érzékeny témába tapintok, akkor fel sem tettem volna a kérdést. Ez volt a legelső alkalom, hogy tényleges harag csillant meg a szemében, és nem uralkodott az érzései felett. Körülbelül két méteres távolság állt be közénk, az egyik keze ökölbe szorult, ujjai jégfehérré váltak, miközben görcsösen szorongatta a másik kezében lévő szatyrot. Nem volt bátorságom odamenni hozzá, és számonkérni az előbbieket, amúgy sem lett volna bölcs dolog egy feldúlt Chanyeollal szembeszállni. Ezért is ért váratlanul, amikor egy hangos sóhaj kíséretében megállt, majd elgondolkozva felém sétált. Lesütötte a szemeit, én pedig legszívesebben az állánál megfogva szelíd erőszakkal kényszerítettem volna, hogy nézzem a szemembe, de nem tettem semmit. Pedig annyira kíváncsi lennék, hogy mit tudok kiolvasni a tekintetéből.
- Én... sajnálom.
- Nem, én sajnálom. Felejtsük el, oké? - bizakodva kérdeztem, ő pedig mosolyogva bólintott.
Az út további perceiben megbeszéltük, hogy reggel a munkahelyemen találkozunk, mert már untam az állandó pincérkedést. És ha már ilyen lehetőségem adódott, akkor természetes, hogy kihasználom. Vonakodva ugyan, de keserűen rábólintott. Ezután hazakísért, letette a szatyrot, majd már fordult is ki az ajtó küszöbén, de megfogtam a karját.
- Yah, nem vagy éhes?
- Majd eszem a hotelben.
Amint elment fáradtan, a kimerültségtől kínzóan lüktető testtel léptem be a szobámba. Még az evéstől is elment a kedvem, és nem vágytam semmi másra, csak hogy a mai nap megpróbáltatásait lemossa rólam a nyugtató meleg víz.

*

Reggel természetesen merevedéssel, és húsz percnyi hátránnyal indultam el a munkahelyemre, de Junmyeon már biztos megszokta, hogy mindig elkések, és továbbra is bíztam benne, hogy Jongdae kitalált valami nyomós indokot. Gyorsítottam lépteimen, éreztem, hogy a testem ideiglenesen megfeledkezett fáradtságáról, ahogy az adrenalin megemelkedett bennem. Nem álltam meg a hegedűművész előtt, és nem feledkeztem bele mindenbe, amikor őt hallgattam. Emiatt egy kissé nyugtalan lettem, de az esélyeimet latolgatva jól döntöttem. Egyébként mindig annyira siettem, hogy sosem néztem meg külső szemlélőként az épületet, ahol már több hónapja dolgoztam. Túlságosan közel volt a forgalomhoz, tökéletes helyet választott Junmyeon, hogy egy ilyen színvonalas éttermet vezessen. A megújulást követően az étterem üstökösként robbant a koreai vendéglátás élére.  A masszív falak oldalai fényezett botticino márványba burkolózva teremtettek még elegánsabb hatást az épületnek. Az eleje faltól falig üveggel volt keretezve, kiváló rálátást biztosítva ezzel Korea mindig zavarosan rohanó városára. Aki pedig nem szerette a bezártságot, az élvezhette a kinti szolgáltatásunkat is, mert rengeteg asztal sorakozott fel ott is. A kinti vendégeket általában Jongin szokta kiszolgálni, de gyakran van a segítségére Jongdae is, bár ő inkább az éttermen belül szokott tevékenykedni, én meg általában ott, ahol kevés a lehetősége annak, hogy összetörjek valamit.  A belseje pedig lélegzetelállítóan szemet gyönyörködtető volt. Egyszerűen művészi, kifinomult, ízlésesen berendezett. Az asztalok sötétbarna színűek voltak, akár a legnemesebb ébenfa. A székek fényes, tükörfelületté lakkozott teste, karcsú lábai stabilan álltak. Az asztalokon lévő mindig makulátlanul fehér abroszra halványarany terítő került, ezzel is még nagyobb eleganciát sugározva. A jótékony, kellemes fényeket a legdrágább csillárok biztosították, amikhez olykor társult a mennyezetbe beépített spotlámpák csillogó ragyogása. És ha ez nem lett volna elég, akkor az épület rendelkezett egy második emelettel is, ami ugyan még nem volt berendezve, de már alakulóban volt. Régebben mindig odamentünk Jongdaeval, ha valami bizalmas információt osztottunk meg egymással, vagy csak egyszerűen ki akartunk bújni a munka alól. Különleges volt az éttermünk, mert kávézónak is orientálódott, Junmyeon a legsikeresebb baristát vette fel, aki nemzetközileg is elismert volt, de ő sosem élt vissza ezzel. Rengeteg embernek mutatta már meg a technikáját, de senki sem tudta eddig elsajátítani, köztük én sem. De Kyungsoo ilyen volt - tökéletes és utánozhatatlan. És ilyenkor mindig feltettem magamnak a kérdést, hogy vajon Junmyeonnak mégis honnan volt erre pénze... 
- Yah, Barney Stinson! Hát te is megérkeztél? - kérdezte Jongdae vigyorogva, amikor beléptem.
Barney...? A saját érdekemben ezt most figyelmen kívül hagytam.
- Hogy csinálod ezt? Minden reggel ilyen friss és üde vagy, és még időben be is érsz dolgozni. Egyébként a főnök mit mondott?
- Junmyeon majd csak később jön be, mert valami elhalaszthatatlan dolga akadt. Addig engem bízott meg, hogy felügyeljem az éttermet. Mellesleg a haverod már keresett - válaszolta jókedvűen, azonban az utolsó mondata tele volt elnyomott undorral, és egy fintor is megjelent az arcán. 
- A haverom?
- Az a tag, aki tegnap Junmyeonnal volt. Most folyton téged keresett, és harmincszor elmondtam neki, hogy sosem szoktál időben megérkezni.
Valóban keresett volna Chanyeol? Ez melegséggel töltött el, és alig láthatóan el is mosolyodtam. A legnagyobb öröm mindig a váratlan öröm.
- És most hol van? - kérdeztem, most már én is felhőtlen jókedvvel.
- Legutóbb az öltözőben láttam - mondta, én pedig arra indultam.
Az öltözőben Chanyeol háttal állt nekem, ezúttal egy mattfekete inget viselt. A hátizmai megfeszültek, miközben magára kötötte az olajzöld kötényt. Kifinomult hallással rendelkezhetett, mert amikor egy aprót sóhajtottam azon nyomban hátrafordult.
- Én csak kivettem a szekrényedből, gondoltam-
- Igen. Oké - csak ennyit tudtam kinyögni, de bizonyára feltűnt neki, hogy őt bámulom hosszú másodpercek óta. - Akkor szolgáld ki a vendégeket, és amikor a főnök itt lesz, magyarázd el neki, hogy miért pincérkedsz, ha esetleg kérdőre vonna.
- De...
- Yah, ismételd el, amit tegnap mondtam!
- A te szavad szent és sérthetetlen - láttam, ahogy a plafonig forgatta a szemét, majd kiment az öltözőből, én pedig jót bazsalyogtam rajta. Ő itt az egyetlen ember, akin eddig jól állt ez a zöld vacak. 
Mélyen a gondolataimba merülve egy ismerős finom illat kerített hatalmába, és egy feszes mellkas került egyre közelebb látómezőmbe. Túl későn reagáltam, ezért egymásnak ütköztünk, de ő abban a pillanatban megfogta a derekam, és fulladás-szorosan összesimultunk. Csak az érintése létezett bőrömön. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak az újfent keletkezett tűzijátékra, ami átvette az egész testem felett az irányítást. Nem bántam az általuk okozott szúró-csípő enyhe fájdalmat, csak azt akartam, hogy ne érjen véget.
- Táncolni akarsz? - ajkait magával ragadó félmosolyra húzta, az ujjait érzéki gyengédséggel végighúzva derekamon engedett el, de továbbra sem csökkentette a távolságot.
- Jongin, én... - beharapott ajkakkal néztem végig tökéletes arcán. Ha eddig nem jött volna rá, hogy meleg vagyok, akkor most teljesen egyértelművé válik számára a nemi identitásom. De Jézusom, hogy lehet valaki ennyire jóképű?  
- Mit csináltok? - természetesen Jongdae jött oda hozzánk, és fulladásig átkarolt, így Jongin eltávolodott.
- Tökéletes időzítés, te idióta - szemrehányó hangszínnel korholtam le, és próbáltam kiszabadulni a vaskarmai közül.
- Én megyek. Majd beszélünk - Jongin még intézett felém egy kedves mosolyt, majd az öltöző felé sietett.
- Most boldog vagy?
- Igen - hangos hahotázásba kezdett, de amint megpillantotta a most-megöllek-Jongdae tekintetemet azonnal abbahagyta. - Nem...?
- Gyere velem - a karjánál megragadva kezdtem el húzni, hogy felvegye ugyanazt az ütemes tempót, mint én, és hogy minél gyorsabban a második emeletre érjünk.
A lépcsőfokok átszelése után már saját magától jött, gondolom kíváncsi volt rá, hogy mi az a halaszthatatlan dolog, amit mondani szeretnék neki.
- Figyelj jól, mert csak egyszer fogom elmondani! Felkészültél?
- Nyögd már ki! - türelmetlenül mondta, szinte már követelte.
- Meleg vagyok.
Ha az embernek titkai vannak, az előbb-utóbb felőrli a lelket. Talán nincs is annál nyomasztóbb, mint tudni valamit és megtartani magunknak. Éppen ezért tudnunk kell kiválasztani egy olyan személyt, akivel megoszthatjuk a titkunkat, akiről tudjuk, hogy a féltve őrzött titok biztonságban van, és mi feloldozhatjuk lelkünket, megkönnyebbülhetünk. Én abban a pillanatban mérthetetlen megkönnyebülést éreztem, viszont Jongdae csüggedt arckifejezése mást tükrözött.
- Hogy... mi? - szemei ide-oda cikáztak, látszott rajta a teljes ledöbbentség.
- Mondtam, hogy csak egyszer fogom elmondani - a helyzet magaslatához képest higgadtan válaszoltam, ami engem is meglepett.
- Szóval... akkor nem Barney Stinson, hanem Neil Patrick Harris? Azt a kurva...

______________________________________________________________

Sziasztook.

Magamhoz képest most gyorsan megírtam az újabb fejezetet, és nagyon jólesett a plusz két rendszeres követő, meg a sok komment ♥ Most menőmanónak érzem magam.
(Sok gif lesz erről a két nyomiról, mert imádom őket)

No akkor, térjünk rá a lényegre, hahahaha.
ELSŐ KÉRDÉS: Egyébként esetleg valaki meghallgatja az ajánlott zenét előtte vagy utána? Szerintem olyan jó hangulata lesz tőle a történetnek, én mindig meghallgatom, miközben a hibákat javítom.

MÁSODIK KÉRDÉS: Most Chanyeolt nagyon sajnáljátok?:D Eddig királyul viseli, nem? Könnyen vesz minden akadályt, mert BAEKHYUN SZAVA SZENT ÉS SÉRTHETETLEN (legalábbis Chanyeolnak).

HARMADIK KÉRDÉS:  Hogy tetszett Malacka 2?XD CSAK MIATTATOK VOLT. Mert a prológusban is majdnem mindenki megemlítette, hogy sokat nevetett rajta. Szóóval ő csak a ti kedvetekért volt.


NEGYEDIK KÉRDÉS: Szerintetek miért reagált ilyen hevesen Chanyeol, amikor Baekhyun megemlítette a szüleit?

ÖTÖDIK KÉRDÉS: Na, milyen lett az étterem leírása? Mindenki el tudta képzelni?

HATODIK KÉRDÉS: Milyen együtt (DE nem úgy együtt)  Jongin és Baekhyun? Be kell vallanom, hogy Kaibaek mániás vagyok, de NAGYON próbálkozom ám. De... csak nézzétek meg őket T_T

HETEDIK KÉRDÉS: Szerintetek Jongdae hogyan fog reagálni minderre? Ideges lesz, vagy elfogadja, hogy a legjobb barátja inkább Neil Patrick Harris, mint Barney Stinson?:D COMING SOON.

(Imádom őt)

A következő fejezetben Suchen, plusz új szereplő(k) felbukkanása. Várom ám a véleményeket!:3


18 megjegyzés

  1. Fuu, hát nem is tudom hol kezdjem, talán nem szokásos módon most a végével :'D "- Szóval... akkor nem Barney Stinson, hanem Neil Patrick Harris? Azt a kurva..." Nem is vártam mást a mi kis idióta Jongdaenktől, valahogy sejtettem, hogy jól fog erre a hírre reagálni, mert lássuk be, ő egy ilyen karakter. Mindig vigyori, egy gyökér, de a maga módján elég rendes :DD Imádom.
    Chanyeol elfogadta az ajánlatot:3 Őszintén kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz ebből a helyzetből még kihozni, hogy hogyan fog Baekhyun neki parancsolgatni, érzem, hogy lesznek még hasonlóan kínos, nevettető, esetleg szomorkásabb jeleneteik.
    A boltos részre... hát most mit mondjak? XD Csodállak, hogy ekkora fantáziával rendelkezel, szerintem nagyon jó dolog, ha valakinek ekkora humorérzéke van :) Na, szóval azon a részen szakadtam a röhögéstől, hogy lehet ekkora idióta, már bocsánat ? :'DDD
    Igazából a kedveltebb Exo párosokon kívül nem nagyon foglalkoztam eddig másokkal, ilyenek voltak pl.: Baekyeol, Hunhan, Taoris és társaik, nem láttam eddig semmi szikrát KaiBaek között, de most hú. Hú. Ésmegintcsakhú. Esküszöm az arcom is forrósodni kezdett a jelenetükre, és ahogy elképzeltem őket, ahwww *o* És hát persze, hogy Jongdae és jókor van jó helyen xddd
    A részt pedig tényleg nagyon gyorsan hoztad, aminek felettébb örültem, mert nem sok történetet olvasok, de amit igen, annak 0-24ben várom a folytatását:3 Bár szerintem most rövidebb fejezet lett :( Vagy lehet, hogy csak annyira belemerültem az olvasásba, hogy hamar véget ért :'D

    1. Én általában, ha meg is hallgatom, akkor csak utána. Előtte nem szoktam ezzel a fejezet élményeinek az olvasását húzni, közben pedig végképp nem, mert nem tudnék két felé koncentrálni. :)
    2. Sajnálnom kellene? :'D Őszintén élvezem a helyzetet, és remélem, hogy titkon ő is. :3 MERT BAEKHYUN SZAVA SZENT ÉS SÉRTHETETLEN.
    3. Imádtam. Az ilyen dolgokat alapból. :D
    4. Hmm, hát ennek többféle verziója is lehet. Arra tippelnék elsősorban, hogy valamiért nincs velük jóban :/ De aztán kitudja, remélem megnyílik majd Baek előtt, és mesél neki. :3
    5. Elámultam. Olyan részletesen írtad le, hogy le a kalappal előtted. :3 Nem sokan tudnak ilyen hosszú helyiség bemutató részeket írni, de te remekül megcsináltad. Én teljesen el tudtam képzelni az éttermet. :)
    6. Mint fentebb említettem, eddig nem nagyon fanoltam rájuk, de ezután a rész után és még ha írsz velük ilyen jeleneteket dihbispfwnosadqgvn biztos fogok *o*
    7. Igazából én készpénznek vettem, hogy jól reagált rá, mert szerintem... hát nem tudom, ez a megjegyzése szerintem arra enged utalni, vagy legalábbis nekem :D

    Várom a következőt! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jongdae ilyen vigyorbugyor, én nem is tudnék neki más karaktert elképzelni, és szerintem ezek a jellemvonások a való életben is megmutatkoznak nála, ha nemis annyira viccesen, mint a történetben, de egy miniálisan igen. Például nem hiszem, hogy egy ilyen Neil Patrick Harris/Barney Stinson poént elsütne, de hát kitudja, bármi megtörténhet:D IGEN, EGY GYÖKÉR, de egy szerethető gyökér.
      Lesznek kínos, nevettető jelenetek, viszont Chanyeolnak ezek inkább idegesítőek lesznek. Nem akartam rögtön az első napot a harmincból ezzel indítani, hogy Baekhyun milyen furfangos ötleteket talált ki, de ebben most még a tesóm, Adrienn is a segítségemre volt, úgyhogy elég vicces részek következnek:D
      Hát ez a Malacka-ügy...xD Kizárólag miattatok volt, egyébként én nem akartam belőle többet, Malackából egy is elég. Jó nagy idióta, tudom én. De végre kiélem a humorherold korszakom hahaha.
      Én amúgy nem tudom, de a "royal" párosok közül nekem csak Baekyeol a nyerő, viszont én annyira szeretem őket kombinálni, és egyébként annyira királyak másokkal is. Ilyen például a Kaibaek is. És ezt sokszor leírom, de nem bírom elégszer ismételni, hogy néha kétségeim támadnak, hogy akkor most az első helyen Baekyeol vagy Kaibaek van. Egyébként ott van még Suchen, Taohun, SeXing, Chenxing, Baeklay, Krisbaek ÉS SESOO. Jézusom, annyira jók együtt. SZÓVAL KAIBAEK FOREVER.
      Jongdae mindig jókor van jó helyen, DE MAJD BAEKHYUN IS JÓKOR LESZ JÓ HELYEN, hahahhaah.
      És oh my god, és ilyenkor képes vagyok sírva fakadni, de annyira jó érzés, hogy valaki ennyire várja az új részt. A rövidségéért bocsánatot kérek, még szerettem volna egy jelenetet írni, de így jobbnak láttam. Próbálom a negyedik fejezetet hosszabra írni (bár még nem kezdtem el xd)

      1. Én egyébként szeretem a részek közben hallgatni a zenét, de a végén is meghallgatom, ha meg nagyon király a zene, akkor egész nap xd VISZONT lesz egy rész, amihez majd kifogom írni, hogy azt TÉNYLEG MINDENKI hallgassa meg, nem baj, ha utána, de a történet szempontjából fontos zene lesz, és egyébként arra építettem, az egész fictiont is.
      2. Chanyeol nem élvezi. :D DE MAJD EGYSZER ESETLEG...
      3. Hát nem is tudom, mit lehet rajta imádni.xd Bár elég vicces, de szerintem inkább a reakciók, amik Chanyeol arcát tükrözik.
      4. Hát... Lehet, hogy igen. De lehet, hogy nem:D
      5. MOST ELŐSZÖR ÍRTAM ILYET. Köszönöm szépen! ;;
      6. Oh, most a tescoban voltunk a szüleimmel, és útközben kitaláltam egy jelenetet, AZT HISZEM A KAIBAEK KEDVELŐK SZERETNI FOGJÁK.
      7. Nem is tudom. Biztos vagy benne?

      Köszönöm, hogy írtál! :3

      Törlés
  2. Hahahaaa.
    Egyébként csak engem hagy hidegen ez a malacka dolog szerintem, számomra teljesen mindegy él-e vagy hal, a történet szempontjából totál elhanyagolható, igazából az mosolyogtató, ahogy a felnőttes, férfi Chanyeol tart tőle. :) De nekem a boltbamenős volt a kedvenc részem illetve a TITOK ELMONDÁSA VALAKINEK, nem is értem miért, olyan gyönyörű volt. :3

    Sajnálom, de a zenéket sosem hallgatom meg. Egyszerűen nincs rá szükségem. :D Régebben meghallgattam, de nem ennél a blognál, meg mostanában csendben olvasok mindent. Tudom, hogy hangulatot ad, de valamiért nem.
    Nem tekerek fel vissza a kérdéseidhez, amire emlékszem válaszolok, meg ami a részben megragadt.

    Engem nagyon kíváncsivá tesz, miért került Chanyeol Amerikába, és Baekhyun miért jött vissza Koreába. Szerintem ez a legérdekesebb szál, biztos valami nyomós indok van emögött is, és összekapcsolható ez a szüleivel is.

    A KaiBaek mindent visz, imádom.
    Igazából nekem csak a vallomás volt furcsa, mármint Chen reakciója, nekem kicsit erőltetett volt ez a nem barney, hanem neil patrick harris, de egyefene szemet hunyok felette. :D És az volna a legkirályabb, ha megkönnyebbülne és bevallaná, hogy ő meg Suhoba szerelmes. :D

    Na, jó, most perpillanat nem érzem jól magam, szóval csak ennyi, de tetszett nagyon, a betűtípus lehetne nagyobb, mert ezek a töpszli betűk a szemeim halálát akarják, bírtam. <3
    Csókollak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahaha.
      Szerintem biztos vannak mások is, akik nem kedvelik malackát, én sem értem, de szerintem nem az ő karaktere ilyen megnyerő, hanem szegény Chanyeol reakciója tőle. Bár nekem a prológus abszolút kedvenc jelenete a Larry volt, NA VAJON MIÉRT. Igen, elfogult vagyok, de szerintem Harry "ha Lou megengedi..." beszólása volt a király:D
      TÉNYLEG GYÖNYÖRŰ VOLT, azért látszik, ki a király (SEGÍTETT ABBAN A LEÍRÓ RÉSZBEN, nem magamról beszéltem)

      Pedig legyen rá szükséged. Én egyébként nem is tudom elképzelni ezeket az átlagos napokat zene nélkül. Ha nem hallgatok zenét, akkor én dúdolok. Bár igaz, hogy utána Barbi mindig mondja, hogy fejezzem be, de utána még hangosabban éneklek azért is hahaha.
      Olyan kedves vagy amúgy ilyenkor.

      Emlékszel, amikor azt mondtam, hogy ezt még meg kell fejtenem? MEGOLDOTTAM, MOST MÁR TUDOM AZ OKÁT. Hát szerintem erre senki nem gondolt, de azért továbbra is kíváncsian várom a találgatásokat.

      Ugye? Kaibaek egy csoda, na.
      Nem volt erőltetett, azt én találtam ki, most miért volt az neked? Most csalódott vagyok. Dehogy vallja be, és honnan tudod, hogy szerelmes belé?

      Nekem nem okozzák a szemeim halálát a betűk, de ha téged bánt, akkor nagyítsd az oldalt, úgy majd nem fogja, remélhetőleg.
      Na, köszi hogy írtál ♥

      Törlés
  3. Hát én meghaltam?nagyon tetszett ez a fejezet is,mondjuk a te írásaid közül nincs olyan ami ne tettszene.
    1.a zenét biztosan meghallgatom
    2.hehe hát Chanyeolt őszintén szòlva nem sajnálom,csak röhögök rajta és élvezem ,hogy Baekhyun csicskája
    3.Malacka felbukkanása,hát az kész volt,kíváncsi vagyok,hogy Chanyeol mit fog vele kezdeni de az még jobban érdekel,hogy Baekyun mit szól hozzá
    4.Chanyeol szüleivel kapcsolatban azt gondolom,hogy régebben összevesztek és ezért nem jó a kapcsolatuk,de aztán ki tudja
    5.az étterem leírása fantasztikus volt ,teljesen el tudtam képzelni ,nagyon jó lett :-)
    6.Jongin és Baekhyun nagyon édesek ,én is nagyon szeretem ezt a párost <3
    7.Jongdae biztosan elfogadja Baekhyun nemi beállítottságát,és a végén az a beszólás ,,Szóval...akkor nem Barney Stinson,hanem Neil Patrick Harris? Azt a kurva..."
    Valhogy számítottam rá hogy valmi ilyesmit fog mondani,de hát Jongdae már csak ilyen ,állandóan trollkodik :-D
    Nagyon várom a kövi részt <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ti komolyan meg akartok engem ríkatni, tudom, hogy ez a célotok. Jajj, olyan szépeket írtok nekem mindig :3

      1. A zene egyébként nem fontos, csak szerintem olyan jó hangulatot ad az egész történetnek.
      2. Szegééény Chanyeol XD Majd én sajnálom helyetted is.
      3. Na, ez egy remek kérdés. Baekhyun viszonylag élvezi, bár ha malacka 50 kilóval kevesebb lenne...
      4. Lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem.
      5. Aaa, köszönöm szépen :3
      6. HOPPÁ, EGY KAIBAEK SHIPPER
      7. Biztos vagy benne?
      Igen, vigyorbugyor-troll-gyökér-imádnivaló Jongdae :3
      Köszönöm, hogy írtál, próbálom minél hamarabb hozni a folytatást ♥

      Törlés
  4. Szia!

    Ne haragudj, hogy sokáig hanyagoltalak, csak mindig akkor posztoltál, amikor gépnél voltam, vagy amikor tele voltam tennivalóval, így bevallom őszintén, hogy egy ideje elmaradt az olvasás, de most pótoltam mindent! ^^

    Akkor először is úgy általánosságban: mind a történet, mind a rész nagyon tetszett, még az apróbb dolgokat is olyan élethűen le tudod írni, hogy teljesen megveszek értük *-* A szereplőket egytől-egyik imádom, bár esküszöm, Chanyeolt mindig máshogy képzelem el, mint amilyenre megírod, de azt hiszem, talán pont ezért fog még sokszor meglepni ;) Baekhyun nem is rinyagép, mint ahogy a prológusban vélekedtek róla Channiék, valójában imádnivaló kis manó! És egyáltalán nem érzem gonosznak sem - én is kihasználnám a lehetőséget, ha lehetne egy csicskám, főleg, ha még nem is kedvelem a személyt ;) Chent is nagyon eltaláltad, őt a való életben is nagyjából ilyennek képzelném el, Jonginról pedig nem tudunk szinte semmit, mégis halál *q* A nyakamat rátenném, hogy neki is rohadtul bejön Baekhyun, csak a kis manó ezt nem látja :D Mellesleg imádom olvasni a fejezeteidet, mert nagyon nevetek rajtuk mindig xDDDD

    Akkor a kérdések (AMÚGY DEANT ÉS SAMET ÉN IS IMÁDOM, SZÓVAL NYUGODTAN JÖHETNEK RÓLUK GIFEK *-* :D)

    1. Bevallom őszintén, hogy ritkán ^^" Jó, most kíváncsiságból benyomtam, ha már volt ezzel kapcsolatos kérdésed, és megy a háttérben, miközben írom a kommentet, de nagyon-nagyon ritkán szoktam meghallgatni az ajánlott zenét, inkább csak akkor, ha ténylegesen kapcsolódik a fichez. A fejezet előtt általában a fejezet jobban érdekel, minthogy zenéket hallgassak, a fejezet közben kifejezetten zavarna bármiféle háttérzene (főleg, hogy lehet, hogy az alaphangulat illik a fichez, de még egy rész folyamán is több érzelmet kiváltasz az emberből, néhol kicsit lebiggyesztem az ajkaimat csalódottságomban, néha mosolygok, néha határozottan szétröhögöm magam, egy zene pedig ennyi hangulatot ritkán ad át (vagy legalábbis nem olyan sorrendben, mint ahogy a ficed), így nem illeszkedhet a zene a fic minden egyes bekezdéséhez, így pedig számomra zavaró lenne egyszerre olvasni és hallgatni). Utána pedig véleményt nyilvánítok (legalábbis mától ezt fogom tenni :D), a zenére ilyenkor sincs szükségem, utána meg mindig van jobb dolgom, amihez a saját zenéimet teszem be inkább :D Ne haragudj! ^^" De annak nagyon örülök, hogy nem indul el a blogon semmilyen zene alapból, mert el sem tudom mondani, hogy azt mennyire rühellem :D

    2. Dehogy sajnálnám, a kpop fanok többsége sírna örömében, ha Baekhyun csicskája lehetne, ő se panaszkodjon :D Mellesleg Baekhyun szerintem egyáltalán nem olyan bunkó vele, a legtöbb "főnök" sokkal rosszabb lenne nála, így összeteheti a két kezét. Persze csinálnia kell ezt-azt, dolgoznia kell, de gondolom meg is kapja ezért a fizetését, ha már ő a főnök kedvence, szóval ne hisztizzen, hogy dolgoznia kell :D Ez az élet, ha nem te vagy a főnök, akkor valakinek csicskáznod kell, Baekhyun pedig egyáltalán nem olyan rossz, hogy emiatt bánkódnia kelljen Chanyeolnak :D Én az igazi főnökét valamiért ijesztőbbnek gondolom xD

    3. Malacka igazából mindegy, hogy van vagy nincs, mert BaekYeol momenteket akarok :D De amúgy tetszett, de nem is kifejezetten azért, mert Malacka bejön a képbe, hanem mert olyan viccesen írod meg ezeket a jeleneteket, hogy besírok rajtuk xD

    4. A nyakamat rátenném, hogy Chanyeol szülei (vagy legalábbis minimum az egyikük) egy köcsög >< Ha Chanyeol ilyen hevesen reagált rájuk, akkor szerintem valami nagyon durva dolgot kellett vele tenniük. Persze az is lehetne, hogy mondjuk meghaltak vagy ilyesmi, de szerintem akkor Channie nem feldúlt lett volna, hanem inkább bánatos. Szóval tuti valami régi konfliktus áll a dolog hátterében (de mindegy, amúgyis jobb, hogy nem a szüleinél lakik, így több esély van arra, hogy költözik majd Baekhyunhoz, ohh kérlek add meg nekem ezt az örömet :D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatás (nem igaz már, hogy mindig ennyit kell pofáznom, verjetek meg érte T_T):

      5. Itt is be kell vallanom, hogy annyira ezekre a részletekre nem figyelek. Persze akkor, amikor írtad még előttem volt, de azóta már a háromnegyedére nem emlékszem belőle, szóval a későbbiekben úgyis olyannak fogom elképzelni, amilyennek kedvem tartja :D De amúgy maga a leírás nagyon szép volt, csak ezek bennem ritkán maradnak meg sokáig (de szerintem velem van a baj, mert már könyvek esetén is előfordult, hogy vagy oldalakig ecsetelték egy szereplő kinézetét, de rá másnapra már hajszínt váltott az elmémben :D).

      6. IMÁDOM ŐKET *-* Míg Chanyeolt és Baekhyunt alapból nagyon imádom az exoban, így együtt is shippelem őket, addig Kai valamiért sosem volt a kedvenceim között, sőt, valahol a sor végén kullog :D De ennek ellenére a KaiBaek momentek valahogy mindig is nagyon tetszettek *-* Talán azért, mert Jongint kicsit olyannak képzelem el, mint a ficedben (persze lehet, hogy ez a valóságban nem így van, de mivel sosem volt a kedvenceim között, így sosem őt figyelem, sosem tájékozódom róla): olyan távolságtartó, rideg, kicsit egoistának tűnik. Tudom, hogy van egy színpadi énje, meg egy másik énje, de én eddig csak a színpadit figyelgettem. Ehhez képest amikor Baekhyunnal van, annyira más embernek tűnik, annyira cukinak, mint valami szerelmes kis óvodás *-* Mindig behalok a közös gifeken, annyira édesek együtt.

      7. Barney Stinsont amúgy én is imádom, és Neil Patrick Harrist meg még jobban :D Amúgy a kérdésre a választ nem tudom... Bár semmi jel nincs rá, hogy mit gondol erről az egészről Chen (mert az, hogy viccelődik, az lehet annak a jele is, hogy jól fogadja, de annak a jele is, hogy annyira nem tud mit kezdeni a helyzettel, hogy így próbálja "elütni" a téma komolyságát), de én valahogy úgy érzem, hogy nem fogja ezt elfogadni olyan könnyen. Úgy gondolom, hogy abszolút nem kéne zavarnia, hogy Baekhyun meleg, de szerintem időbe telik majd, mire megbarátkozik vele. De nem hiszem, hogy Baekhyunra támadna, vagy bármi, esetleg kicsit távolságtartóbb lesz vele. De amúgy ez egy nehéz kérdés, tényleg nem tudom :D

      Köszönöm, hogy olvashattam! ^^ (helyesírási meg fogalmazási hibákért, érthetetlen mondatokért és minden egyébért elnézést kérek, de most túl hosszú a véleményem ahhoz, hogy elolvassam, hogy milyen baromságokat írtam :D)

      Bomi

      Törlés
    2. Szia!:3

      Már akkor elolvastam a véleményed, amikor írtad nekem, mert a telefon által mindig kapok róla értesítőt, ha valaki ír nekem. És én nem is tudom mit éreztem, egyszerre támadt sírhatnékom és borzasztóan boldog voltam és hálával tartozom, amiért ezt mind leírtad nekem, és egyáltalán vetted a fáradságot, hogy írj. Amit azóta megtudtam, hogy számodra ez a minimum, de hát én nem kapok ám ilyen hosszas véleményt minden nap, de határozottan felemelő érzés, és örülök, hogy megajándékoztál vele.

      Örülök, hogy ezt írod, mert egyébként nem szeretek annyira elveszni a részletekben, viszont most sokszor veszem észre, hogy olykor elkalandozok, és csak írom meg írom. Számomra egyébként az érzelmek átadása a legfontosabb, és nagyon örülök neki, hogy van egy kis életszaga szerinted. Igen, mert Chanyeolt mindenki egy bohókás, vicces fiúnak szokta beállítani általában, itt pedig merőben más, felelősségteljes jellem, és nem árulom el még milyen lesz, de szerintem még jobban tetszeni fog mindenkinek. Szépen lassan fognak kibontakozni az érzelmek, és nem is tudom, hogy fogom ezt tíz- tizenöt fejezetbe belesűríteni, elképzelhető, hogy sokkal több rész lesz, mint amennyire terveztem. Baekhyunról ez csak egy feltételezés volt, mert régóta nem találkoztak Chanyeollal, ezért benne az a régi Baekhyun maradt meg, aki egy rinyagép volt:D DE Baekhyun is fog meglepetéseket okozni még, úgy érzem. UGYE? Hát ezt mindenki kihasználná:D Chanyeol pedig a legjobb potenciális jelölt, hahahah. Igen, szerintem is valami hasonló személyisége lehet Chennek a való életben is. FINALLY SOMEONE. Mindenki azt írja, hogy Jonginnak tutira nem jön be Baekhyun, khm. De ha logikusan nézzük, akkor ugyan miért csak kivételezne? Na jó, túl sokat árultam el, bár ez szerintem magától értetődő volt.

      DEANT ÉS SAMET CSAK IMÁDNI LEHET, esküszöm, a legjobb sorozat a világon, és azok az érzelmek, amiken keresztülmennek, hát komolyan... Aput is rávettem anno, hogy nézze velem együtt, és jézusom, néhány részt megkönnyeztünk.

      1. Akkor lehetséges, hogy csak én vagyok ilyen, hogy nekem mindig szükségem van a zenére. Persze, nem minden történet olvasása közben hallgatok, de ha van ajánlott zene, akkor az általában halkan szól, és én annyira szeretem azt a hangulatot, amit bizotsít a történetnek. Egyébként majd csak egyszer foglak titeket kötelezni erre, hogy hallgassatok meg egy zenét, mert az egész fiction azon alapult, és nagyon fontos lesz a történet előrehaladtával. Én is, úristen, főleg ha nagy tucc tucc zene, hát könyörgöm, ki olvas nagy dübörgő zene közben?xd

      2. Igen, Baekhyun egyelőre nem olyan rossz. De nem akartam egyből letámadni szegény Chanyeolt, ha már egyszer megkapta ezt a "csicska" jelzőt is.xD De abszolút jobban járt, mint például Junmyeonnal... vagy mégse?

      3. Egyébként nekem is az, teljesen semleges számomra, és szerintem mindenkinek csak azért vicces, mert kíváncsiak rá, hogy Chanyeolból milyen reakciókat vált ki. Bár így sokkal viccesebb lett ez a rész, ezért nem bántam Malacka kettőt.

      Törlés
    3. 4. Valójában először én is arra gondoltam, hogy meghaltak a szülei, de az annyira... klisé lenne, én pedig nem akarok olyat írni, és minden erőmmel arra koncentrálok, hogy ezeket elkerüljem. Persze, biztos lesznek benne brutális nagy klisék, de azért ezeket megpróbálom a minimumra csökkenteni. A szülei, höhöhö majd kiderül.

      (Szerintem mindenki szereti, ha egy kisregényt írnak neki *-*)

      5. Én is ilyen vagyok a külső tényezőkkel kapcsolatban. Sosem érdekelt, hogy a főszereplőnek milyen a hajszíne, vagy hogy mennyi kiló, hány centiméter, meg nem tudom milyen badarsággal szokta kezdeni némely író. De ami úgy kezdődik, hogy " Esmeralda vagyok, huszonkét éves, és egyedülálló" abban a pillanatban kikapcsolom, mert ez egyszerűen... (nem mondok inkább semmit xd)

      6. Jongin, ő egy... csoda. Lehetséges, hogy most túlságosan elfogult vagyok, és szerelmes, de ez a fiú (szerintem) nem olyan, ahogy sokan elképzelik őt. Elárulom, hogy az exos korszakom elején ő volt nálam a legutáltabb személy, pontosan a színpadi énje miatt. De egyáltalán nem rideg, nem (annyira) egoista, és még nem tudom milyen jelzőket mondanak rá. De Jongin képes magát elsírni élő adásban, ő mondja a legtöbbször a fiúknak, hogy szereti őket, ő ölelget mindenkit, és ó, mennyire örülök ezeknek a pillanatoknak (FŐLEG AMIKOR BAEKHYUNT ÖLELGETI). Vele nagyon elfogult vagyok, de csak magamat tudom ismételni, hogy ő egy csoda, ahogy a Baekhyunnal alkotott párosuk is.

      7. Mert Barney Stinson király, viszont Neil Patrick Harris még királyabb:D MINDENKI arra tippelt, hogy jól fogja fogadni. Te olvasol a gondolataimban, komolyan. Nem kell ezt egyből elkönyvelni, hogy jól fogja fogadni attól függetlenül, hogy elég bohókás természete van:D Bár kitudja. Lehet, hogy igen, de lehet, hogy nem.

      Én köszönöm, hogy írtál! Nagyon köszönöm ♥

      Törlés
  5. Jó a történet.
    Nem szoktam meghallgatni a zenét.
    Nem érdekel malacka felbukkanása.
    Chanyeol szerintem összeveszett a szüleivel mert Amerikába ment és nem tartja velük a kapcsolatot.
    Hidegen hagy a Baek- Kai kapcsolat. Mert úgy érzem, hogy Kai nem vonzódik hozzá csak szimpatikusnak tartja. (barátként) De kinek ne lenne szimpatikus Baekhyun.
    Nem sajnálom Chanyeolt egyáltalán most legalább egy kicsit elengedheti magát.
    Az étterem leírása nagyon jó lett, eltudtam képzelni azt, hogy hogy néz ki.
    Ha Chen jó barátja Baeknek akkor elfogadja. Különben megverem a gyereket.
    Várom a kövi részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:D
      Pedig néha-néha érdemes meghallgatni a zenéket, szerény véleményem szerint. De persze, nem fogok megölni senkit, ha nem hallgatja meg, de tényleg más élményt nyújt.
      Téged se érdekel?:D
      Nem, Chanyeol nem veszett össze a szüleivel. Ez egy olyan lehetetlen dolog, amire senki nem fog rájönni.
      Aaa, ez most szíven ütött. Hát ömm, majd kiderül, de furcsa, hogy így gondolod.
      Ne verd meg azért, de nem lesz könnyű menet!:D
      Köszönöm, hogy írtál.

      Törlés
  6. Szia!
    Szeritem nem nagyon fogok minden kérdésre írni, inkább csapongok, ahogy jönnek a gondolatok. ^^
    Channie...öö...basszus fáj a fejem semmi nem jut eszembe. :-\
    Imádom, amit együtt művelnek Baconnel. :D A boltos kirándulás tetszett a legjobban.
    A szüleiről is kérdeztèl, de tuti valami agybajom van, mert semmi elfogadható ötletem nincs. :-\ Volt egy olyan érzésem, hogy meghaltak, de arról nem tudna Baek? Bár nem feltétlenül kéne tudnia. No idea :P
    Malacka lénye engem sem igazàn izgat. Nyilván vicces (komolyan vixxest írtam először) helyzeteket idéz elő, de nem lenne hiányérzetem, ha nem lenne. ^^
    Jongdae-t most megverném, mert rosszkor jelent meg, de nem teszem, mert hát nem is ér el odáig a karom. :P Így belerondítani egy csodás KaiBaek momentbe...jaj.
    Olyan hirtelen lett vége a fejezetnek, hogy véleményt sem nyilvánított Chenci Baek beállítottságáról csak benyögte azt a poént. Na, arról meg csak annyit, hogy lövésem sincs arról a soriról, amiben Neil játszik (amúgy őt nagyon imádom), de annyit azért tudok, hogy megértettem a poént. :)
    So, nyilvàn a kövi részből derül ki cseppet bővebben a véleménye. Nem tudom...ha tényleg az van vele és Suhoval, amire itt mindenki vár (én is), akkor nem nagyon kéne kiakadnia sült Békönön (ez ugye nem lett olyan jó poén?). Örülhet, hogy ennyire bízik benne és neki mondta el. Tényleg most nem tudok semmi okosat írni erre.
    Jongin <3 Èn egyre jobban imádom ezt a titokzatos pasit. Konkrétan megjelent eddig kétszer pár sor erejéig, de sjiekfndkw. Nem lenne ellenemre, ha lenne köztük egy kis romance, de csak egy kicsi, aztán Baek rájönne, hogy Manócskát szereti. :-P
    Most ennyi voltam. Imádlak, hogy továbbra is megörvendeztetsz ezzel a fictionkével.
    Pusz <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Egyébként nekem is fáj a fejem, nekem sem jut semmi az eszembe, de nagyon örülök neki, hogy megint látom itt a neved :3
      Művelni fognak még együtt egy-két dolgot, hahahah.
      Akkor jó munkát végeztem, ha nincs ötleted, ugye? Nem, nem haltak meg a szülei. Nem árulhatom el.
      Örülök, hogy te is ezt írod. Szerinte Malacka egy zavaró tényező, bár tényleg vicces, de tudnék nélküle is vicces helyzeteket teremteni. Egyébként nem hiszem, hogy állandó szereplő lesz, ő csak ilyen kétszeri alkalom volt:D
      Akkor tetszett a Kaibaek moment?:3 Próbáltam bár mondatba belesűríteni az érzéseimet feléjük (a vixx jobb mint a vicc:D)
      Én azt hittem, nincs olyan ember a Földön, aki ne ismerné ezt a sorozatot. Valóban azt hittem, ezért nem is írtam oda, hogy most ebben mi lenne a poén, lehet hogy valaki nem is érti.xd A sorozatban a Barney Stinsonként ismert férfi egy nőcsábász, aki listát vezet azokról a nőkről, akik eddig sikeresen részt vettem valamilyen formában (khmm) az életében. DE VALÓJÁBAN Neil homoszexuális, és boldog párkapcsolatban él a férjével, és a gyermekeivel. Egyébként ezért felnézek rá, hogy nyíltan vállalta a nemi identitását. És hát, imádom, őt csak imádni lehet.
      Igen, tényleg XD Na jó, belátom, hogy többet kell írnom Jonginról, de egyelőre élvezem a helyzetet, és a vele jövő titokzatosságot, és hogy csak Baekhyunhoz kedves. Ó, hidd el, az nekem sem lenne ellenemre, nagyon nem. Tenni fogok az ügy érdekében. Én pedig azért imádlak, mert mindig írsz nekem véleményt, és számíthatok rád.
      Köszönöm, hogy írtál ♥

      Törlés
    2. Ugye ez a sori az Így jártam anyátokkal? Láttam már belőle pár percet, de sose volt hangulatom hozzá, kicsit idiótának tartottam ahhoz, hogy huzamosabb ideig nèzzem. :-P Megaztán, tényleg csak Neil miatt néztem volna. Azt tudtam, hogy igazából meleg. Talán előbb is, mint hogy annyira közkedvelt lett ez a sorozat az országban.
      Érdekes, hogy réges-régen különös tehetséggel kedveltem meg nagyon-nagyon színészeket/zenészeket, aztán a legtöbbről kiderült, hogy hopp ő nem hetero. Valahogy mindig ráéreztem. :-) Mindegy..Ennek semmi jelentősége és a fichez sem köthető, de azért kiadtam magamból.
      Igen igen igen Jonginból jöhetne egy cseppet több is. :-)
      Aish...várom ^^

      Törlés
    3. Igen, és egyébként nekem az egyik kedvenc soorzatom az Odaát és az American horror story mellett:D Egyébként szerintem nagyon tanulságos sorozat, sok mindenre döbbentett rá engem, és egy ilyen Barney Stinson-féle karakter miatt megéri nézni, mert nála is hasonlóan lassan bonatkoznak ki az érzések, mint majd itt, Chanyeolnál. És Marshall, a tökéletes férj, én is ilyen férjet akarok majd egyszer, mint ő:) Egytől egyig szerethető karakterek, néha van egy-két viccesebb beszólás, különösen Barney-tól, de éppen emiatt ennyire szerethető. Vele van egy ilyen szerkesztett kép is, hogy "az egyetlen homoszexuális, akiért még a hetero férfiak is rajonganak" :D
      Jonginból hamarosan jön egy leheletnyivel több, megígérem.
      Próbálok sietni :3

      Törlés
  7. Mondtam már, hogy nem szeretem a bloggert? T.T De ő se engem... Na de, négy napot késve, de itt vagyok xd Mianhe ._.
    A zenehallgatásra kitérve, mindig rajtam van a fülesem, szóval én nyomulok ezerrel >< de párszor rákattintok az ajánlott zenére, és meghallgatom :3
    Chanie :3 Meddig fogja ezt kibírni? xd Én már kiugrottam volna az ablakon >< Vagy inkább Baekhyunt löktem volna ki ._. Öm... az utóbbi mondatomat ne vedd figyelembe, Bacont nem lehet bántani qwq ... Úgy érzem Chanyeolnak nem lesznek könnyű napjai... Poor Yeollie ><
    MALACKA *------* >< WTF?? Nyugodtan olvasok, azt erre Chanyeol letaperol valakit xd Én meg... hát hátra estem a székben, de jól vagyok, nem kell aggódni :33 Bacon meg csak röhög rajta xdd ÉS TE SZENT YIXING XDD Megadta a számát... Chanyeolnak ennél rosszabb már nem is lehet XD Zárójelben megjegyezném - persze, hogy nem teszem kixdd - ,hogy mik ezek a giffek? >< :"D Végem van xd Onew >< No de, biztosan megvolt rá az oka... Mondanám, hogy majd kiderül.. de egyszer már mondtad az egyik mondatomra, hogy SOHA nem fog kiderülni >< Szóóóóval, csöndben maradok xdd
    És elérkeztem a kedvenc részemhez :3 Taníts mester qwq Hogy a jó Jonginos úr istenbe tudta így leírni az éttermet? ._. Isten? Te vagy az? >< XDD
    Jongin meg Bacon együtt... túl aranyosak >< Túladagolás... a szerver leáll... *meghalt* Szerver újra indítása... folyamatban >< Ennyit erről.
    Jongdae eddig jól viselte a bejelentést, remélem továbbra is így fog viselkedni, viszont, ha nem.. akkor van Funky Chen, nincs Funky Chen :33 *dörzsölgeti kezecskéit*
    Biztonság kedvéért megkérdezem... Jól olvastam, hogy Suchen lesz a kövi részben? Igen? Ugye jól? Hát persze, hogy jól!! *-------------------* <3 Kapsz egy nagyon, nagyon, nagyon nagy ölelést :33 <3 Szeretés van ^^
    Még egyszer mianhe, hogy ilyen későn írtam qwq Viszont, a folytatást várom ám :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Említetted már egy párszor, de tényleg idegtépő tud lenni, például amikor én írtam valakinek kommentet, és nem küldte el, PEDIG ANNYIRA HOSSZÚ VOLT, és az egészet újra kellett írnom... Hát már nem is tudtam úgy kifejteni a véleményem, meg ideges is voltam.
      Egyébként nem kötelező meghallgatni, csak kíváncsi voltam erre, de magamat szórakoztatom XD DE, egy résznél feltétlenül meg kell hallgatnotok a zenét, de majd szólni fogok előre.
      Chanyeol drága... Hm, erősebb, mint gondolnád. Szegény Baekhyunt nem szabad bántani, ő csak élvezi, hogy Chanyeol a csicskája.
      Igen, Malacka:D Itt a segítségét kértem egy nagyszerű írónak, Nettának, hogy hogy a fenébe írhatnám bele Malackát, hogy a Malacka fanok örüljenek, és megajándékozott engem ezzel az ötlettel. Ó, DEHOGYNEM, CHANYEOLNAK LESZ MÉG ETTŐL ROSSZABB.
      (Onew a második biasom a SHINee-ból, ki nem hagytam volna, és illett is a kérdéshez. Egyszerűen imádom azt az angyalt ♥)
      ENNEK MOST ANNYIRA ÖRÜLÖK. Pedig fel voltam rá készülve ilyen spéci képpel, hogy ha esetleg valaki nem tudná elképzelni, de mindenki megnyugtatott, hogy jól leírtam. Én? Isten? Csak király :D (ego off)
      UGYE? Jongin és Baekhyun együtt egy csoda. Kész, nem is tudok rájuk jobb jelzőt írni. Már-már tökéletesek, és tudom, hogy már nem vagyok normális, de ha róluk van szó megéri nem normálisnak lenni.
      Jongdae csak azért viselte jól a bejelentést, mert nem írtam tovább:D Hahahahahahhaa, ez spoiler veszély lenne, ezért inkább kihagyom.
      Igen, jól olvastad. A következő fejezetben lesz Suchen, de semmi egetrengető dolog nem fog történni, és csak pár másodperc erejéig bukkannak fel. Még magam sem tudom, mert újabb és újabb ötleteim vannak a következő fejezettel kapcsolatban, csak kezdjem már el írni hahhaha.
      Virtual hug :3 ♥
      Semmi baj, tudod, hogy én kapok értesítőt telefonon, ha írnak nekem kommentet.
      Köszönöm, hogy írtál, és szerintem holnap elkezdem írni. De ha nem, akkor valamikor úgyis elkezdem:D

      Törlés