Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Vendégcsillag - JaeYong

||




 
Ajánlott zene: Taeyong - Blue



Hagyjál már békén, John! szúrós szavak hagyják el ajkaim, miközben az idősebb akaratosan húz be a hotel magasztosan királykék helyiségébe, harmatos elegancia árad még a gazdag-finom illatfelhőkből is. 

Nem! Már több, mint két hete a depressziós pofádat bámulom, teljesen elrontod az én kedvem is. Dugsz egy jót, és minden újra a régi lesz. 

De az meg sem fordult a fejedben, hogy én ezt nem akarom?! 

Hogy őszinte legyek, egyáltalán nem – válaszolja nemtörődöm stílusban, majd a pult felé sétál, ahol a nevemet bemondva rögtön kézhez is kap egy kulcsot. 

Gúnyosan kezdi forgatni mutatóujján a kis fémet, miközben megtörhetetlen, kaján vigyor jelenik meg arcán. Nem tudom leplezni, mennyire felidegesít ezzel a viselkedéssel. Csak azt szerettem volna, hogy békén hagyjon mindenki, hadd fetrengjek a saját nyomoromban türelmesen, amíg és ameddig nekem jólesik. Sosem kértem senkit, hogy sovány vigaszt nyújtson, azt meg pláne nem akartam, hogy idáig fajuljon a helyzet, mégis itt vagyok. Tudtam mire készül, hogy mi ezzel az egésszel a fellelhető célja, mégsem álltam az útjába, gyakorlatilag semmit sem tettem, amivel megleptem saját magam is, hiszen az ilyen kellemetlen szituációk beteljesülését mindig megakadályozom. Erre a válasz talán itt lakozik bennem, csak annyira mélyen, hogy teljesen eltemettem lelkem kaotikus zavartságában. Bár azt sosem képzeltem, hogy véghez fogja vinni a kis magánakcióját, hiszen nem a befejezett ügyeiről volt híres. Ahogy emelkedik a lift, úgy nő bennem is egyre inkább az émelyítő idegesség és az izgatottság egyvelege. Johnny végigbeszélte az utat, míg oda nem értünk, viszont most jót tett ezzel, hogy csak félig voltam benne a saját tudatos öntudatlanságomban, na meg eleve azt mondta, hogy addig nem hiszi el, hogy bemegyek, amíg a saját szemeivel nem látja. 

 Akkor ahogy megbeszéltük, egy egész éjszaka, ha Sooyeon keres, akkor SMS-ben írj neki, a többit elintézem.

Várj, még valami mondom ingerülten, ahogy látom, hogy távozásra készül, ezért megszólításom után visszanéz rám. Ez volt az első és utolsó ilyen! 

Jó ég, nem mintha múzeumba hoztalak volna... neked most már csak annyi a dolgod, hogy élvezd az éjszakát, oké? Taeyong hihetetlen, majd meglátod – Biztatóan rám mosolyog, végül a kezembe adja a kulcsot, én pedig minden egyes lépésével feszültebb leszek, ahogy egyre messzebb kerül tőlem. 

Lenyugtatom magam egyfajta belső folyamatként, minden idegződésemmel azon vagyok, hogy ennek minél hamarabb vége legyen, aztán el tudjam felejteni. Nem tudom, mi fog ott bent fogadni, ami megijeszt, azonban nem tagadhatom, van bennem egy kellemes izgalom, és hosszú ideje ez az egyetlen pozitív érzelemhullám, ami ért. Amint szívverésem a helyére áll, elfordítom a zárat, majd megpillantom azt a fiút, akinek mindössze csak a nevét tudom. 

És ennyi. Alig kapok levegőt, az egész lényem meghajol tökéletessége előtt. Univerzum-mély szeméből üde őszinteség sugárzik, szende mosolya lecsillapítja a hirtelenjében előtörő, buja nyugtalanságom. Markáns vonásainak láttán meg akarom Őt védeni saját magamtól, hiszen minden létező dolgot felébreszt bennem, amire ember csak képes lehet. És ez az, ami igazán meglep, talán egy picit fel is bosszant. Istenem, már most annyira meg akarom érinteni, érezni a teste melegét, de bizonytalan mivoltom nem mert egy lépést sem tenni előre; szerencsére Ő sokkal bátrabb volt, mint én. Óvatos puhasággal, tapogatózva közeledik felém, sötétbarna íriszeiben mégis olyan tüzet látok, amivel képes lenne elsöpörni egy egész várost. Ez a kettősség elképesztően szexi, amelyet csak tetőz habteste érzéki körvonala. 

Örülök, hogy eljöttél, Jaehyun. Kérlek, gyere beljebb! Teszem ahogy kéri, Ő pedig bezárja mögöttünk az ajtót. Hangja kellően mély, szinte pezseg ajkai között, ahogy kiejti a nevem. Friss-citrusos illata pedig egyszerűen csodálatos; ahogy a csábító vanília keveredik az élénk mentával, teljesen magába szippant.

Tudnod kell, hogy nem szoktam ilyesmit csinálni. Én már-

Ne is folytasd! Az a lényeg, hogy most itt vagy szavamba vág, közelebb húz magához, majd folytatja. Sokat vártam rád, de megérte. Mit szólsz? Szórakozzunk egy kicsit? kendőzetlen kérdéseit forró érintései követik, a karomról áttér az alhasamra, körkörösen cirógat az ingem anyagán keresztül, izmaim tehetetlenül feszülnek meg, teljesen elveszítem a józan ítélőképességem tőle.

Gyönyörű vagy mindössze ennyit tudok kinyögni, végül megérzem, ahogy karjait a tarkóm köré kulcsolja.  

Te is rohadt jól nézel ki, Jaehyun. Annyira, hogy most rögtön akarlak suttogja, diadalittasan elvigyorodik és arcával az enyémhez közelít. Amikor pár centi választ el tőle, újból megszólal. – De ahhoz, hogy mindketten jól érezzük magunkat, először meg kell csókolnod. Tudnom kell, hogy te is ugyanannyira akarsz engem, mint én téged. Csókolj meg!   kéjesen búgja füleimbe, mire lassan, komótosan nyomom ajkaim az övéhez. 

Abban a pillanatban történik köztünk valami. Taeyong meleg leheletét érzem a bőrömön, lágyan érint, bizsergető érzés tölti el felhevült testem. Utána egy apró, leheletfinom puszit kapok. Kezeim szinte kiszakadnak a zsebeimből, szemeim automatikusan csukódnak le, mélyet sóhajtok, azután két tenyerembe fogom hamvas arcát, és most én kezdeményezek. Alsó, majd felső ajkát kényeztetem, aztán olyan szenvedéllyel veszem birtokba kívánatos, cseresznyepiros száját, hogy támasztékra van szüksége. A kék színben villódzó szoba falának dől, kettőnk találkozása vággyal fűtött, én pedig úgy érzem, menten belehalok a gyönyörűségbe. Nem nagyon tudok gondolkodni, bensőm csak ezzel az élménnyel telíti magát, arcáról tarkójára és derekára simítom kezeimet, reszketegen sóhajt fel, és fordít az álláson, pár másodpercen belül én találom magam a falnak lökve. Meghökkenek a hirtelen hevességen, de rögtön megfeledkezem erről, amint a lenge ingem alá nyúl és a mellizmomra simít, közben a nyakamba temetkezik csókjaival, én pedig mélyen alélva hagyom, hogy kéjmámorban ússzunk mindketten. 

Aranylóan ragyogó tekintetét az enyémbe fúrja, beharapott ajkakkal lép még közelebb, ha ez egyáltalán lehetséges; a köztünk lévő apró távolság ezzel eltűnik, fulladás-szorosan simulunk egymáshoz érzem, ahogy minden idegsejtemen a vágy zsarnokoskodik. Teljesen váratlanul ér a mozdulata, mikor az egyik tenyerét egy röpke pillanatra duzzadó ágyékomra teszi. Mire észhez térnék, már tovább is indulnak fürge zongoraujjai, miközben a lázasan izzó tekintetét enyémen tartja. Kezei felkúsznak ismét a mellkasomon, egészen a nyakamig, hogy aztán visszacsúsztatva az ingem kivágásába akassza őket. Megfeszül az anyag körülöttem, és vele együtt a testem is, mikor aztán felágaskodva, egészen szelíden, alig érintve bőröm végignyal rajta.

Finom vagy szenvedélyesen súgja a számra, csupán pár milliméter választ el tőle. Kurvára finom mormolja, én pedig rámarkolok ónixfekete tincseire, és szédítően mély csókba vonom. Jól érezhetően reszket minden porcikája szorításom alatt. Gyengéd-birtokló mozdulatokkal követem végig ujjaimmal gerince vonalát, majd hirtelen mind a két oldalról megmarkolva a textilanyagot erősen magamhoz rántom. Duzzadt farka keményen az enyémnek feszül. Teljesen magával sodor a gyönyör, még többet akarok a forróságából, még többet a szenvedélyéből. 

Igaza volt Johnnynak. Hihetetlen vagy!

Ó. Végre valaki elismeri válaszolja mosolyogva, játékos-pajzán hangja pedig betölti a kékeslila helyiség néma csendjét. Hogy szeretnél dugni? Keményen, vagy lassan és szenvedélyesen? 

Már épp válaszolni készülök, amikor meghallom telefonom jellegzetes, most felettébb zavaró csörrenését. A szobára szálló törékeny feszültség annyira impozáns, szinte várom, hogy mi ketten szilánkokra hasadjunk, de semmi sem történik. Az a mentálisan és fizikailag sínylődő érzés, a gyomrom és szervezetem minden pontját bekebelezte. A fejem fájdalmasan lüktet, szívemre nyirkos kétkedés nehezedik. Ahogy Taeyongot nézem, aztán a telefont, nyugvó lelkem parazsa megtelik izzó féltékenységgel. Szóval ilyen jövőm is lehetne, de a borzasztó jelenem nem hagyja. Könnyű irigynek lenni valamire, amiben nem lehet részünk. Éles fájdalom hasít hirtelen bal karomba. Lassan és precízen, minden sejtet gondosan megmérgezve halad lejjebb és lejjebb, majd pedig oldalirányba is. Pár másodperccel később, amit én éveknek érzékelek, már egész lényem elzsibbad ebben a kínban. 

Sooyeon az. A feleségem. Nem jön ki több hang a torkomon, kővé dermedten bámulom tovább a készüléket. 

Fel is veheted, ha gondolod. 

Nem! Nem akarom. Csak… most rosszabb érzés látni a nevét, mint eddig bármikor. 

Na, mintha csak megérezte volna, le is tette válaszolja biztatóan, amikor ismét nesztelenség telepszik közénk. – Szeretnél róla beszélni? Nem sokat mesélt John, csak hogy lényegében kényszerházasságban élsz. Lenyelem a mennydörgő szívverésemet, és mereven bólintok. Gyere ide! Összefűzi ujjainkat, aztán lassan a franciaágyhoz közelítünk, amire végül lefekszünk mindketten, egy kis teret hagyva egymásnak. 

A plafont kezdjük mustrálni, elmerülünk a saját világegyetemünkben, miközben azon tépelődöm, hogy a magányos csillagok segíthetnének átjutni valahogy az Ő galaxisába, bár több millió fényév távolság választ el minket egymástól. Tisztábban gondolkodtam, mintha egy ablak nyílt volna ki tudatomban, azonfelül minden zsigeri érzésem azt sugallta, hogy meneküljek, amíg nem késő. Mégis beszélni kezdek, mert ha nem tenném, felrobbannék belülről. 

Sosem érdekeltek a nők, és ez tizenhárom éves koromban tudatosult bennem, amikor apa hazahozta vacsorázni az egyik munkatársát. Tökéletes férfi volt, teljesen belezúgtam persze, de mindig vigyáztam, hogy senkinek ne tűnjön fel. Elővigyázatos voltam elég sokáig, de egy alkalommal túl hülye voltam. Azt mondták a szüleim, hogy üzleti útra mennek, mégis hamarabb jöttek haza, mint ahogy megbeszéltük. Hát nem lehetett szép látvány nekik, ahogy ránk nyitottak az akkori pasimmal… Ami a legrosszabb az egészben, hogy nem ordítottak, nem vertek meg, nem csináltak semmit. Úgy tettek, mintha az az éjszaka nem történt volna meg, aztán fél éve bejelentették, hogy feleségül kell vennem egy lányt. 

Miért mentél ebbe bele? kérdezi gyengéd hangon, megfontoltan, ez a gesztus pedig iszonyú jólesik.

Mi mást tehettem volna? A családomról van szó meggyötörten ejtem ki a szavakat, amelyeket még én magam sem hiszek el.

Pont ezért kellene hagyniuk, hogy úgy élj, ahogy szeretnél. Gondolom, nem akartál menekülni, de így most saját magad elől menekülsz. 

Igen. Igazad van. Csak hát… nehéz ellenszegülni, sosem voltam olyan fajta. Ide sem akartam eljönni, mert igaz, hogy nem szeretem a feleségem, de attól még tisztelem. 

Persze, megértem. Viszont nemet mondani valamire néha azt jelenti, hogy igent mondasz önmagadra. Talán csak meg kell ismerned azt a személyt, aki miatt önmagad mersz lenni. Az a nő meg biztos megértené, ha elmondanád neki a teljes igazságot mondja biztató-gyengéden, miközben egymásra nézünk, én pedig elveszek intenzív tekintetében. Köszönöm, hogy megosztottad ezt velem.

A töredékét sem mondtam el.

Semmi gond, majd türelmes leszek. Hosszú még az éjszaka. 

– Bocsi, hogy így elcsesztem ezt a napot.

– Ugyan már! Az igaz, hogy nagyon stresszes vagyok mostanában, amit dugással akartam levezetni. De nem is a szex, hanem ez kell nekem. Úgyhogy beszéljünk tovább, rengeteg időnk van még! A többit meg majd bepótoljuk máskor.

Így is lett. Egész este beszélgettünk. Egy komoly témát követett egy komolytalan, fesztelen volt a hangulat, magával ragadó; én pedig mindenről meséltem, amiről csak szerettem volna, vagy régóta nyomta a lelkem. Hogy mennyire meg akartam felelni az apámnak, aki egyébként semmibe sem néz engem. Hogy imádok főzni és közben Chet Bakert hallgatni. A zene, a sport iránti rajongásom pedig egészen régóta jelen van az életemben. Ő is sok mindent megosztott velem, de azért titokzatos maradt, én pedig nem szerettem volna a magánéletében vájkálni. Gondoltam, majd mindennek eljön az ideje. Taeyong selymes érintései ezután felsokszorozódtak; ölelt, csókolt, de nem a szexuális töltet vezérelte, sokkal inkább egy meghittebb érzet, amire igazán szükségem volt, ezt pedig tökéletesen tudta. Életemben akkor először nyugodt voltam egy idegen karjaiban. Mert a szívem belül érezte, hogy mégsem az. Hogy nem idegen. Szétterjedt bennem valami megmagyarázhatatlan biztonság-fátyol. Sosem felejtem el azt az érzést. Sosem. A pillanatot, mikor legelőször fohászkodtam, hogy örökké tartson. Hogy soha ne kelljen megmozdulnunk. Csak egymás karjában pihenjünk, ne legyen más hang körülöttünk, pusztán a másik aranyos szuszogása. Mindent képes lettem volna odaadni, hogy az a töredék, az a nevetségesen rövid idő örökké tartson. Talán nem sikerült bejutnunk egymás galaxisába, viszont Ő az enyémben vendégcsillagként bármikor meglátogathat, aztán azon leszek, hogy én is ugyanezt kiérdemeljem nála; kezdve azzal, hogy önmagam leszek.




5 megjegyzés

  1. Sziaaa ♡

    Már hiányzott tőled a Jaeyong, örülök, hogy velük írtál, de ez nem is volt kérdés egy ilyen csodás ember csodás dalára. ^^ Imádtam amúgy benne a karaktereket, Johnnyt különösen, annyira jól átadod őt még két mondatból is, nevettem rajta amúgy, annyira el is tudom képzelni ezt a jelenetet vele és akárkivel, hogy dugópajtit keres a fiúnak. XDDD Jaehyunt és Taeyongot is nekem úgy hoztad, ahogyan egyébként én is képzelem őket, Jaehyunból nekem olyan nyugodtság árad ezzel az izgalommal keverve, amikor Taeyonghoz bement, aztán felrobbant minden, velem együtt. De Jaehyun még szexin is olyan soft és finom, hát imádtam őt is. És Taeyongot, aki ugyanannyira kettős volt, mint a valóságban, ki vagyok tőle, egyik percben bubu nyunyu, a másikban meg uramisten, és miket mondattál vele! Anyámat. Hát nagyon hot volt, komolyan libabőrös lettem tőlük, ahogyan egymásnak estek, a csókok, a falnak lökések, olyan intenzív volt minden, aztán Taeyong a nyelvével, a nyúlkálással, a finom vagy, omg végem volt XD Komolyan, még 10 oldalon keresztül olvastam volna ezt a szenvedélyt, mert ez az volt, meztelen, szenvedélyes vágyak egymásnak feszülése. Hát wow.
    Az egyik kedvenc mondatom is innen van: „– De ahhoz, hogy mindketten jól érezzük magunkat, először meg kell csókolnod. Tudnom kell, hogy te is ugyanannyira akarsz engem, mint én téged. Csókolj meg!” – hát anyámat.

    Komolyan, amikor megszólalt az a rohadt telefon, Jaehyunnal kidobattam a rohadt ablakon a 20ikról, hadd törjön szét az a szar, hogy nyugodtan folytathassák, de rip, széttörte a pillanatot ;; Undorító amúgy, hogy egy család ennyire behatárolja az embert, itt egy nagyon rossz, boldogtalan módon. Érdekházasság, amiben semmi érdek nincs, csak boldogtalanság és üresség, hát ez az egyik, amit a legjobban utálok, amikor valakire így ráerőltetik az akaratot, hogy majd neked jó lesz és úgy. ahogy én mondom, mert az apád vagyok. Hát rohadjon meg. Utálom, amikor így a „hatalmával” játszik valaki, egyszerűen undorító.

    De Taeyong még itt is annyira csodás volt, simán félretette az igényeit, és azonnal ráhangolódott Jaehyunra, hát melyik férfi tette vonla félre a vágyát, hogy lelkizzenek? De Taeyong simán megtette, és nagyon soft volt ez tőle, ahogyan ilyennek is látom, mert Ő ennyire önzetlen. Ez volt a másik kedvenc mondatom a novellából: „Viszont nemet mondani valamire néha azt jelenti, hogy igent mondasz önmagadra. Talán csak meg kell ismerned azt a személyt, aki miatt önmagad mersz lenni.” – milyen gondolat ez hogy nemet mondasz valamire, és ezzel igent önmagadra, milyen egyszerű, de igaz.

    Szeretem ezeket a gondolatokat, mert olyan életigazság ez is, és semmi bonyolult megfogalmazás nincs benne, így hat az egyszerűségében. Ezeket szeretem a legjobban tőled. Olyan békés és nyugtató volt, ahogy belemerültek a beszélgetésbe, és egymás megismerésébe is, ahogy Jaehyun elkezdte egyre jobban önmagát adni, és erre csak Taeyong mellett jöhetett rá. Nagyon tetszett ez a galaxis-élet kapcsolat, amúgy is imádom az ilyet, de a dalt a legjobban tényleg ezzel adtad át nekem. Szerintem a dal elején a hangok is amúgy tök olyanok, mintha a csillagoknak a zenéje lett volna, így jelent meg Jaehyun galaxisában is Taeyong a csodás lelkével és a saját zenéjével.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy hátránya van annak, hogy átnézem én is, mielőtt kirakod, hogy ugyan először flowból olvasok, akkor megfogalmazódnak bennem ezek az érzések és gondolatok a novelláiddal kapcsolatban, de ezt csak így utólag tudom leírni, mert akkor a hibákat kérdezed, amibe néha túl részletesen is bemegyek, csakhogy tökéletes legyen, és bocsánat, hogy sokszor szőrszálhasogató vagyok a nyomorult vesszőkkel meg ilyen hülyeségekkel. ;; DE remélem tudod, hogy ami szerinted „nem túl jó”, az szerintem rég nem itt kezdődik. Nem lehet minden írás jobb és jobb az előzőnél, de mindegyikben benne van egy mozzanat, gondolat, karakter, érzés, vagy ezek összessége, ami felemeli, még ha te nem is úgy érzed, mert a legjobban te tudod, mire vagy képes, de én ezeket a „nem így terveztem” írásokat is nagyra értékelem, mert kiváltanak valamit, ami szerintem a legfontosabb egy történet olvasásakor – hogy tudjak kapcsolódni, érezni, nevetni, felrobbani, örülni, gondolkodni az életigazságokon, amiket talán sajátomban nem veszek észre, vagy csak elmerülni az olyan szavakban és kifejezésekben, mint „harmatos elegancia”, „gazdag-finom”, „tudatos öntudatlanság” és Taeyong „univerzum-mély szemeiben”. Most még jobban szerelmes lettem mindkettejükbe.

      Köszönöm, hogy olvashattam, csodás vagy! ♡

      Törlés
  2. Szia!^^
    Hát most annyi minden van bennem így olvasás után, hogy nem is igazán tudom, hogy honnan kezdjem, és hogy szedjem össze a gondolataim :D
    Az elején Johnny karaktere teljesen belerántott a novellába, nagyon elkaptad azt a Johnnys vibeot, kicsit sajnálom, hogy csak ennyi szerepet kapott xd szerintem is az egész Jaeyong párost nagyon sikerült megragadnod, végig éreztem bennük a valódi karakterüket, valahogy nagyon valóságosnak érződtek. Az elején elképzelni sem tudtam, hogy mi a fenéért játszik Johnny kerítőt, Jaehyun és Taeyong meg hogy kerülnek össze, aztán mikor szóba jött a kényszerházasság, rögtön úgy éreztem, hogy na egy kis dorama feeling xdd de abszolút szörnyű volt olvasni Jaehyun érzéseit, és minden egyes sora átérezhető volt, az az üresség ami Jaehyunban volt emiatt, hogy egy nővel kell leélnie az életét, és ez felemészti. Hát tényleg szörnyű lehet ilyen szeretetlenségben élni, vagy ha ő nem tudja a kellő szeretet adni annak, akinek amúgy kellene. Bennem ez a része a novellának jó sok gondolatot és érzelmet felébresztett.
    És hát igen, a kettejük közötti vágyakozást úgy írtad le, hogy wow, csodálatos volt az egész, a kapcsolódás közöttük, már az elején is lehetett érezni, hogy ez több, mint egyszerű testi vágyakozás. Tisztára heart flutteringeltem, ahogy csak feküdtek és beszélgettek, és megnyíltak egy kicsit, még ha nem is teljesen, de akkor is biztos vagyok benne, hogy mindkettőjüknek rengeteget jelentett az az éjszaka, sokkal többet, mintha tényleg lefeküdtek volna.
    A legkedvencebb részem nekem is ez volt: "nemet mondani valamire néha azt jelenti, hogy igent mondasz önmagadra" amennyire egyszerű, annyira mély a mondanivalója, és hát olyan érzésem volt, hogy ez tényleg egy életbölcsesség, ami tökéletesen megmagyarázza ezt az egész novellát. Tényleg elgondolkodtatott, és nagyon megfogott, biztos, hogy később is emlékezni fogok rá :D
    A végén levő hangulat idillisége is teljesen magával ragadott, a kezdeti negatív érzések után mennyire pozitívra tudott fordulni a gondolkodásuk, és az érzéseik, kellemes volt nagyon olvasni.
    A másik, ami nagyon megfogott még, az a csillagok és a galaxisaik kapcsolata, hogy vajon a magányos csillagokkal át tudna e jutna Tae galaxisába, hát wow, ez a gondolat nagyon tetszett, ahogy a végén is a vendégcsillag kifejezés. Nekem ezzel az egésszel azt sugallta, hogy ugyan nem lehetnek együtt, de mégis megtalálták egymásban a komfortot, a biztonságot, és valamennyire az otthont is, és mindig meg is fogják ezt találni egymás galaxisában ‹3
    Hát nagyon örülök, hogy végül megírtad ezt a novellát, még ha kicsit nehézkes is volt, mert megint adtál valami újat, valami csodásat az írásoddal :D
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!^^

    Tetszett az a szenvedélyes, intenzív kezdés, amit a történet kapott, bár nem fogok hazudni, némileg belepirultam. Taeyong dalában volt egy rész az ürességről, amit valaki betölthet, és te ennek a résznek egy olyan megtestesülést adtál, hogy élvezet volt olvasni. A kezdeti rész kissé durva és olyan érzéketlenül érzelmes kielégülését átvitted egy egészen tiszta és ártatlan jelenetbe. Először fizikailag vetkőztek le, de később mintha a lelki „ruháiktól” is megszabadultak volna. A kényszerházasságos rész is egészen megfogott, adott egy plusz réteget a lelki mélységhez. A novella vége mosolyt csalt az arcomra, jó volt látni, hogy Taeyong mennyire inspirálóan hatott Jaehyunra. Őszintén, ha lenne folytatása, biztosan olvasnám:)

    Köszönöm az élményt!^^

    VálaszTörlés
  4. Szia^^
    Először muszáj megjegyeznem, hogy imádtam Johnny karakterét! Persze rá nehéz is lenne egy unalmas szerepet osztani, de nagyon bírtam azt a lazaságot, ahogyan ezt az egészet kezelte. És az is tök jó, hogy ott volt Jaehyunnak, mert szerintem sokan egy ilyen szituációban senkinek nem mernek beszélni a valódi érzéseikről, és az annyira szuper, hogy így megbízott valakiben, mert az rohadt szar lehet, amikor egyetlen embernek sem öntheted ki a szíved… És az is olyan Johnnys volt, hogy az ajtóig kísérte Jaehyunt, nehogy még a végén megszökjönXDD
    Nagyon tetszett, hogy szinte tapintani lehetett a jó értelemben vett feszültséget köztük az elejétől fogva. Amikor Jaehyun először meglátja Taeyongot, máris annyira a hatalmába keríti, mintha régóta jól ismerné. Nekem sosem volt részem ilyen mindent elsöprő szenvedélyes első pillanatban, de hiszem, hogy létezik ilyen, ha meg JaeYonggal olvashatok róla, akkor meg pláne:-)
    Hú, hát én nagyon utáltam a csajt, amikor félbe merészelt szakítani egy ilyen forró jelenetet! Bár ez a kényszerházasság nagyon kényes téma, de biztos vagyok benne, hogy Koreában nem is egy olyan szülő van, aki inkább látja egy ilyen kapcsolatban a fiát, mint egy másik férfi oldalán. És az is annyira tipikus, hogy nem kiabáltak Jaehyunnal meg semmi, csak úgy fogták magukat, és megrendeztek mindent a háta mögött. Ez amúgy nagyon undorító. Meg valahol szomorú is, mert ezek a szülők tutira azt hiszik, hogy majd kinövi, elfelejti, stb… Ez más téma, de nekem eszembe juttatta A Nap is csillag című könyvet, ahol volt egy apa, aki azért szakította meg a kapcsolatát a fiával, mert nem koreai lányt vett feleségül, és az anyának is megtiltotta, hogy tartsa a kapcsolatot a fiával, és a nő engedelmeskedett a férjének… Komolyan, az ilyen szülőknek miért lehet gyerekük, sok pár meg vért izzad, mire összejön, vagy össze se jön soha…
    Az viszont nagyon tetszett, hogy a telefonnak köszönhetően beszélgetni kezdtek. Főleg az fogott meg, amikor Jaehyun azt mondta, attól, mert nem szereti a feleségét, tiszteli. Mert hát a nő szemszögét nem ismerjük, és mi van, ha a kényszerházasság ellenére ő szerette a férjét? Meg hát amúgy alapból engem a megcsalással ki lehet kergetni a világból, de természetesen nem ebben az élethelyzetben. Mindenesetre tök szimpi volt Jaehyuntól, hogy azért törődik a feleségével.
    Nekem ez volt a novella kulcs mondata: „Nemet mondani valamire néha azt jelenti, hogy igent mondasz önmagadra.” Ebben minden benne van! Bár azért az utolsó mondat is nagyon megdobogtatta a szívemet^^
    Nem vagyok kihegyezve a hibákra, de ha nem baj, megemlíteném, hogy láttam egy ilyet, hogy semmibe sem néz engem… Nekem ez elég furán hangzik, de lehet, hogy csak én nem hallottam még ebben a formában. De lehet, hogy inkább semmibe sem veszt akartál írni^^
    Illetve egy-két helyen a jelen idejűből múlt idejű ige lett.
    Nagyon magával ragadó volt az egésznek a hangulata, a címet is imádtam, a párost is, úgyhogy köszönöm az újabb élményt!
    Várom a kövit<3

    VálaszTörlés