Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Tenger-határtalan - Hanbin

||

 



Ha a sikító csend tenger lenne, az én nyelvem lenne a hajó. Hangtalan fájdalom fullasztó morajlása élénken zúg fülemben, megtört szívem sarkai egyre élesebbek lesznek. Beleteszem lábam az emlékek átlátszó hullámába; ez egy ismerős seb, egy ismerős búcsú. A hangok, a boldogság, a nehézségek, amelyeken együtt mentünk keresztül, most gúnyos illúzióként keringenek körülöttem, beterítve egész valómat. Kiáltani akarok, érezni a kellemesen simogató szelet, de a testem jéghideg jelenje vaskarmokkal fojt bele a haragos vízfodrokba. Azt mondják, a fájdalomnak van határa, viszont a félelemnek nincs. Én pedig minden áldott nap megtépázva tapasztalom a határtalanságot, amit akkor érzek, amikor rájuk gondolok. A szörnyű vágyakozást mindenhova magammal hurcolom, megannyiszor belemerülve a méreg-depresszióba, amely mostanra kinőtte magát új otthonommá. Helyettük

Ha szomorú vagyok, ide jövök. Ha meg akarok halni, ide jövök. Az életem kibírhatatlan viszontagsága mindig ezekre ad okot - hiszen mindig én vagyok leszúrva, csináljak bármit is. Lebegek a víztükör felszínén, lehunyt szemekkel érzem a végtelen kavalkádot. Azonban nem úszom halált a sűrű mélyben, mert tudom, hogy sokat jelentek nekik; meg fognak menteni, ahogy már számtalanszor tették, én pedig már alig várom, hogy mindent viszonozhassak nekik. 

A tengerpart homokjának tapintása puha, kívánatos. Talpam alatt mintha selyem virágszirmai lennének, a kellemes szél végre eléri a testem, felolvasztja dermedt lelkem. A kijózanító séta emlékeztet arra, hogy akkor is ide jövök, ha reményre vágyom. 

Mert a félelem határtalan, de egy dolog még ettől is nagyobb, földöntúlibb. Mint amikor ránézel a tengerre, és nem látod a végét; ugyanilyen erős, tiszta és kimeríthetetlen, mint bármely másik érzelem. 

A szeretet. 




_____________________________________

Sziasztok!^^

A novellát részbem Hanbin - Illa Illa című zenéje ihlette, egy-két mondatot bele is szőttem a zenéből.

 

Pannának egy kis háttérinformáció: 

Hanbin a vezetője és főrappere volt egy koreai fiúbandának, az iKON-nak. Vele együtt a banda 7 tagból állt, de sajnos megvádolták drogfogyasztással, így kilépett a bandából. Később bíróság elé vonult, ahol ártatlannak találták. Most nemrég szerencsére újra visszatért egy új céggel, kiadta az ottani első albumát, ezen van az Illa Illa is. 

Dehát az emberi rosszindulat is határtalan, így amikor már ismételten egyenesbe jött az élete, a koreai népség kitalálta, hogy valaki segített neki eltussolni az ügyet, így újratárgyalás lesz. 

Eleinte nagyon aggódtam érte, mert csak az tudja milyen érzés az ő helyébe lenni, aki átment ilyesmin. Borzasztó dolog, amikor egy emberi élet becsületével játszadoznak, dehát ilyesmivel ugye nem törődnek. 

De most, hogy másodjára is elővették ezt az ügyet, már úgy látom, hogy jobban viseli. Mert ami nem öl meg, az megerősít. 

Fighting, Hanbin-ah!💝


Köszönöm szépen, hogy általatok létre jöhetett egy újabb music challenge, nagyon sokoldaldú és csodálatos novellákat olvashattam, legalább ennyire csodálatos emberektől;; 

Remélem, hogy nektek is hasonló élményt nyújtott, meg hogy magatokhoz mérten tudtatok valamiben fejlődni. 

Nemsokára újra találkozunk! ♥ 



12 megjegyzés

  1. AZTA AZ AZ ELSŐ MONDAT OMG JABBFHUBSJV Meg az egész! őszintén én imádom, hogy Hanbin illa illajat beleszőtted, mert egyszerűen csodás az a dal, és annyira illett az én dalomhoz is a téma meg minden *-* MEg már mikor olvastam is full benne volt annak a dalnak is a hangulata, nekem nagyon tetszett TT

    Az is tetszett, hogy ahogy a fiukra gondolt, és arra hogy ők mindig ott vannak neki, a negativ erzelmek elkezdtek átmenni pozitivba, meg a körülötte lévő tájat is már pozitiv jelzőkkel irtad le, és a végén kijutottál a szeretethez. Ahhoz képest, hogy mennyire rövid volt nagyon smooth volt az átvezetés.

    Még mindig csodálatos vagy! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát először is, bocsi hogy csak most írok, mert azért is, hogy rövid lesz, de nem nagyon tudok mit írni, csak hogy köszönöm ;;

      Igen, szerintem az a dal meg a te dalod nagyon összhangban voltak egymással, így már tudtam, hogy ezeket valahogy egyvelegbe akarom egymással állítani.

      Köszönöm ❤️

      Törlés
  2. Sziaa ;;

    Hát ez az első mondat olyan elképesztő, egyben szomorú is, olyan sok van benne, pedig csak egy mondat, de az egész novellád érzelemvilágát meghatározza. Az egész olyan csodálatos lett, annyira eleven volt a kép, ami előttem volt, az érzések visszahozták elém az illa illa kezdőképeit, Hanbint a tengernél, a vízben, a kétségbeesést és szomorúságot az arcán. Mintha konkrétn az ő gondolatait írtad volna le, és ez nagyon durva és szomorú és minden is egyszerre, mert emlékszem, mikor kiderült, hogy kilép, ott hívtalak fel sírva hogy uristen. Nagyon aggódtam miatta, meg hogy te hogy fogod viselni. Hálás vagyok azért, amiért eljutott oda, ahol most van, és bízom abban, amit mondtál, hogy mostmár erősebben fogja viselni az akadályokat, amik mostanában elékerültek újra. És bízom, hiszek abban is, hogy a fiúk ott vannak mellette szívben, lélekben és támogatásban, ahogyan előtte.

    Nagyon tetszett, hogy a tengert az emlékekhez hasonlítottad, hogy azzal jelenítetted meg a boldogságát, a szomorúságát, a fájdalmat, a depressziót, a halált, de a reményt és a szeretetet is. A tenger csodálatos, annyi féle képpen lehet értelmezni. Szerintem mindenkinek úgy jelenik meg, amilyen érzésekkel szemléli, nekem ezt a gondolatot hozta, és jólesett a lelkemnek olvasni, hogy Hanbin a szerettei miatt döntött úgy, hogy életben marad. És az a tenger többé már nem a fájdalomé, hanem azé a szereteté, amit ő érez és amit iránta éreznek. Ez annyira csodás lezárás volt. ;; ♥

    Köszönöm, hogy végigvitted ezt a challenget is, és már alig várom a következőt és hogy kis csodáinkkal írj, mert legyenek akármilyen írások velük, a tiéd úgyis a legjobb már most! 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, akkor talán nem úgy reagáltam a telefonba, mint utána, de egy picit hitetlenkedtem is, aztán rohadt dühös voltam mindenkire, utána aggódtam Hanbin miatt. De valahol a lelkem mélyén éreztem, hogy túl lesz rajta, mert muszáj túl lennie és ő erős és ki fogja bírni, ha bármi jön is. Emlékszem attól is féltem, hogy majd a fanok is szetszedik, de szerencsére nem így lett, és akkor hatalmasat nőttek a szememben az ikonicok. Egyébként meg haha, jött a karma szerencsére és börtönbe került az a luvnya, remélem Hanbin megünnepelte :D

      Egyébként igen, a kedvenc hasonlataim és gondolataim egyértelműen a tengerrel vannak, mert olyanokat lehet vele meg jeleníteni, amit szerintem más hasonlat nem tudna.

      Köszönöm 💜

      Törlés
  3. Szia!^^
    Hát wow, már engem is az első mondattal teljesen elvarázsoltál. Annyira Vivis volt amúgy, hogy ha nem tudtam volna, hogy te írtad a novellát, már abból az egy mondatból azonnal rájöttem volna.
    Annyira gyönyörűen írtad le azt a tengernyi érzelmet, és hasonlítottad magát a tengert ezekhez, meg hát ahogy a határtalanságot is megjelenítetted... hát engem kirázott a hideg :D Nagyon szomorú volt olvasni egyébként, de mégis a novella végére tök pozitív irányba fordultak az érzelmek, és hát nagyon remélem, hogy Hanbin és a fiúk a valóságban is meg tudják így ragadni ezt a szörnyűséget, ami velük történt/történik. Mindig úgy elszomorodom és fáj a szívem, ha így olvasok Hanbinról, de ez most egy kicsit nekem is más kilátásba helyezte a dolgokat :D
    "Azt mondják, a fájdalomnak van határa, viszont a félelemnek nincs." Pont most fejeztem be a Vincenzot, és ő mondja ugyanezt, és tökre elgondolkodtató dolog ez egyébként, de tényleg így van szerintem. Meg hát, maga a félelem szerintem az egyik legnagyobb ellensége az embernek.
    Olyan hihetetlen amúgy, hogy egy ilyen átlagosnak mondható témát, mint a szeretet, ennyi érzelemmel és gondolattal, meg új nézőponttal és csodálatos képekkel tudtál kiszínezni, hogy valami ennyire újat alkoss. Szóval nekem megint nagyon tetszett, imádtam olvasni! :D
    Hát én is köszönöm, hogy végigvitted a challenget, nekem nagyon sokat jelentett és nagyon élveztem, remélem hogy sokáig fog folytatódni a jövőben is, ugyanilyen szuper írókkal és írásokkal!^^
    Köszönöm, hogy olvashattam a novelláid, mindegyik egytől-egyig hatalmas élmény volt!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Omgg micsoda mondatok ;; Szerintem már mindenki tudja, hogy amúgy nekem az esik a legjobban, ha egy novellabol érződik, hogy én írtam, és Vivisnek gondoljátok.

      Igen, aki egyszer már felallt a szarból, az másodszorra könnyebben fel fog tudni állni, meg annyira örültem neki, hogy amikor másodszorra is ez történt vele akkor nem adta fel, kiallt erősebben és győzött. És az élet vissza is adta neki, amiért ilyen erős volt ;;

      Hát a Vincenzoban annyi ilyen van, kiirtam egy párat, mert tényleg hihetetlen az is, amit a bácsika mondott benne, meg amit oppa is. Hát szerintem zseniális dorama.

      Jaj, köszönöm ;; Ez azért lehet, mert a szeretet sokrétű, és mindenre ez a válasz, és ez a legerosebb érzelem.

      Köszönöm szépen! ;;

      Törlés
  4. Szia!
    Beállok a sorba. micsoda első mondat! Rötön meg kellett állnom ízlelgetni a szavakat. Az a bekezdés olyan volt számomra, mintha egy verset olvasnék. Annyira költői volt!
    Kicsit meglepődtem, hogy milyen pindurka, mert úgy belejöttem a olvasásába :D de úgy volt kerek, ahogy volt, nem is kell semmit sem hozzáadni, sem kivenni.
    Ah..Hanbin...olvastam a soraidat, és csak csóválom a fejem... csodálatos, hogy ezek után képes volt talpra állni, remélem nem fújja el a szél.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök hogy mindenkinek ennyire elnyerte tetszését az a mondat. Egyébként igen, tényleg elég rövid lett, engem is meglepett, mert miközben írtam sokkal hosszabbnak tűnt, aztán amikor olvastam én is úgy voltam vele, hogy elég rövid.
      Nem fogja, mást fújt el szerencsére! :D

      Köszönöm! ^^

      Törlés
  5. Szia^^

    Ahogy olvasom, nem csak nekem tetszett az első mondat^^ Ez ízig-vérig vivi volt :'D
    Köszönöm a kis infót, megint hatalmas segítség volt<3 És nagyon sajnálom, hogy ilyet kell átélnie. Ezt tényleg csak az értheti meg, aki már volt ebben a helyzetben, remélem, végre abbahagyják majd a "szekálását"
    'Azonban nem úszom halált a sűrű mélyben, mert tudom, hogy sokat jelentek nekik; meg fognak menteni, ahogy már számtalanszor tették, én pedig már alig várom, hogy mindent viszonozhassak nekik.' - ahhww.. annyira jó volt ezt a kis remény szikrát olvasni ebbe a reményelen novellában, és ezt tényleg gyönyörűen sikerült megfogalmazni a barátságról/bizalomról.
    Jahjj illetve hogy a tengert párhuzamba vontad az érzelmekkel, az is nagyon tetszett.

    Köszönöm, hogy olvashattam, illetve hogy résztvehettem a challengbe az elején lévő technikai baki ellenére, és segítettél belerázódni. Örülök, hogy ennyi építő kritikát kaptam, remélem legközelebb is tudok csatlakozni^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, szerencsére mindenkinek tetszett, nagyon örülök neki ;;
      Sajnos sosem fogják abbahagyni a szekalast, mert ha nem őt, akkor találnak mást, akivel megtehetik, vagy ami még rosszabb, krealnak maguknak egy sztorit, amiben az idolt mindenféle alaptalan hazugsaggal vádolják. Hát remélem, hogy az idolok elég edzettek ezekhez a pletykakhoz.

      Köszönöm szépen! ;;

      Törlés
  6. Szia.
    Én nagyon jó lett, egyszerűen imádom.

    VálaszTörlés