Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Virágzó tavasz, dermesztő tél - Yongguk

||
Ajánlott zene: Jin - Awake 



Egyedül vagyok, zord sötétség vesz körül, miközben a félelmet szinte oxigénként szívom be. Nem, nem egy természetfeletti dologtól rettegek, hanem saját magamtól. Az érzéseimtől. Hogy mennyire fekete és szürke minden. Úgy érzem, hogy egy végeláthatatlan úton vezetek. Mintha a homokóra porjaira hullana, olyan végtelenül hosszú ideje érzem, hogy be vagyok ide zárva. Mindenen és mindenkin gondolkozom. Vajon álmodom? A többiek jól vannak? Miért vagyok egyedül? Felemészt a “mi lenne, ha...” kérdés, az önkínzó gondolatok, és a lélekrabló érzelmek szüntelen, idegtépő hemzsegése. Futni akarok, kiugrani ebből a kocsiból, de még sétálni sem vagyok képes.
-Hát akkor kelj fel!
Ismerős hang, nagyon is. Csak egy pillanatra nézek rá, hogy nyomatékosítani tudjak, aztán megint az útnak szentelem a figyelmem.
- Daehyun, végre! Mire gondolsz? A többiek hol vannak? – kétségbeesett hangon kérdezem, miközben olyan erősen szorítom a kormányt, hogy fehérré válnak az ujjbegyeim. 
- Ugye tudod, hogy igazából nem vagyok itt? Éppen ott ülök melletted a kórházban, és várom, hogy  felébredj.
- Vagy akár maradhatnál velem is hátborzongatóan nyugodt hangon szólal meg Himchan a hátsóülésről. – Itt nem fog bántani senki. Saját magadat sem fogod gyötörni.
A szavai lesokkolnak. Ahelyett, hogy mérhetetlenül törnék felfelé, zuhanni kezdek. A fejemhez kapok, hátha áttöröm az emlékek falait, de nem járok sikerrel. Homályos képek rajzolódnak ki a gondolataim ösvényén, de nem éles, nem látom a kontúrokat, hiába van már annyi fotó előttem, mint égen a csillag. Aztán hirtelen idegesítő villanások terülnek szét fejemben a betört kocsiról, vagy ahogy a legutolsó pillanatban is azt próbálom figyelni, hogy a többiek jól vannak-e. A szívem kihagy egy boldog ütemet most először amióta itt vagyok, hiszen ezek szerint a fiúk épségben vannak. Soha nem bocsátottam volna meg magamnak, ha valami bajuk esett volna.
- Csak a képzeleted szüleménye vagyunk, hyung. Alapos ember vagy, de egy kicsit befolyásolható is, így próbálja a két eltérő gondolatod keresztezni egymást. De te képes vagy felébredni, annyi mindenen keresztül mentél már, meg tudod csinálni! Ne engedd meg magadnak, hogy a sötétség irányítson Daehyun válaszol a fel nem tett kérdésemre, a fejem már sajog a kavargó felvetéseimtől.
- Honnan tudod, hogy fel akarok ébredni? Mi van, ha nekem ez a valóság? Itt nem fogok bántani senkit.
- Én ülök az anyósülésen, már az is valami. Jobban hiszel nekem. Bízol mindenben, amit én képviselek benned. Himchan nem fog megszólalni és csak rajtad múlik, hogy egyáltalán megteszi-e. Képes vagy eltüntetni a negatív gondolataidat.
Úgy érzem, mintha egy fa lennék, amik elágaznak az érzelmeiben. Az egyik küzdeni akar, és menekülni erről a helyről, viszont a másik felem fél ettől. Egy egész faág azt suttogja, hogy itt már nem lehet rosszabb, ez a valóság, és itt nem okoznék csalódást senkinek. Egy másik ágon pedig tavasz van, selymes szirmok és pozitív gondolatok vesznek körbe, amik gondtalanul terülnek szét a szívemben. Vajon kinek van igaza? Most csak feketét látok, de mi van ha felébredek, és továbbra is ilyen marad a világ? A valóság néha fájdalmasabb, mint a lelkünkben felépített igazság. Ez csak a tiéd, senki nem tudja mennyire fáj, hogy mennyire félsz. Különös érzés fog el, amikor Himchan a szedett-vedett gondolataim ellenére is eltűnik. Szinte elporlad, Daehyun pedig mosolyog, de én nem tudok dűlőre jutni. Segítségért kiáltanék egy új érzelemnek, ami megmondaná, hogy mit kellene tennem. A sok rossz dolog ellenére eszembe jut, hogy mennyire szeretem a fiúkat, és hogy még mennyi minden várna ránk együtt. Tombol bennem a virágzó tavasz és a dermesztő tél. Most az egyszer színeket akarok látni, a Nap melegét, a többiek mosolyát. Villámcsapásként jár át a felismerés, hogy ettől még rosszabb lenne, ha többé nem láthatnám őket. 
-Várunk rád, hyung.






____________________________________________
Sziasztok!^^ 
Igazából elég izgatott vagyok. Olyan régóta írok már, de olyan rég éreztem ilyet. 
Egy kicsit attól is, hogy nem sikerült átadnom Guk kettős érzelmeit, vagy hogy túl szájbarágós lett mire gondolok, meg úgy unblock mindentől. 

Ez a férfi olyan sokat jelent nekem, hogy szerettem volna valami értékes dolgot közvetíteni vele, és mi lehetne fontosabb a szeretetnél? 
A szeretet mindent legyőz. 

Remélem, hogy ezt a csodálatos embert az élet minden apró boldogsága meg fogja találni, igazán megérdemelné már, hogy színesben lássa a világot. 

14 megjegyzés

  1. Kirázott a hideg. Nagyon szép lett, jaj. A szeretet. Remélem a valóságban is érzi, hogy mennyire szeretve van és mindig előre néz. ;; Olyan írói, érzelem közvetítői képességeid vannak, mindig megdöbbenek rajta. Vigyázz erre a tehetségre, ne hagyd az értékes ötleteidet elveszni, soha. Most úgy megölelném Gukkit (meg téged is).
    Köszi az élményt! 💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, hogy így van. Olyan nagyon szeretném, ha így lenne. Ezek a fiúk megérdemlik a boldogságot, meg hogy még sokáig együtt legyenek és zenéljenek.
      Nem hagyom, próbálom minden gondolatomat leírni, nagyon cuki vagy hogy így gondolod ;;
      Köszönöm, hogy írtál ❤

      Törlés
  2. Hú, tényleg nem találok szavakat. Nagyon sokat jelent számomra az amit a való életben Yongguk képvisel, és maga a férfi is fontos szerepet játszik az életemben. Nagyon furcsán éreztem magam, egyfelől, mert tudom, ha ne adj isten ez megtörténne, ez járna a fejében, a többiek épsége. Másfelől olyan borzalmasan éreztem magam a gondolattól, hogy baja esett, hogy magát hibáztatja.
    Összességében nagyon tetszett, és nagyon passzolt Yonggukhoz ez az egész, szerintem.
    Köszönöm ezt a fantasztikus élményt, szerintem párszor el fogom még olvasni!❤
    Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is végig ez játszódott a fejemben, hogy biztos közel áll a valósághoz az, amit leírtam. Bár tényleg ne adja Isten hogy ez bekövetkezzen, biztos magát hibáztatná mindenért. Annyira csodálatos ember, remélem egyszer észreveszi mennyire is, azt meg remélem érzi mennyien szeretik és támogatják.
      Köszönöm, hogy olvastad és a szép szavakat!:)

      Törlés
  3. Írhatnak kommentet, de szerintem a kép, amit kuldtem mindent elmondott... Minden érzelmet elő hoztál velem a B.A.P-vel kapcsolatban, YongGukkal kapcsolatban, most ahogy ezt írom megint érzem a konnycseppet az arcomon végig folyni... A B.A.P kapcsolata nagyon erős, és ezt az erősséget te nagyon jól szemléltetted. A faágas hasonlat pedig nagyon szép volt, ismét megmutattad miért te vagy ebben a legjobb!
    💝💝💝

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ha csak eszembe jut megint könnyek szöknek a szemembe, egyébként én is hasonlóan éreztem magam írás közben, még utána is hogy elolvastam. Ebben egyetértünk, sok összetartó banda van, de ilyen mint a B.A.P... még egy nincs :)

      Köszönöm ♥

      Törlés
  4. Szia!
    Először is azt akarom mondani, hogy egy elírást sem találtam, szépen megformáztad és felépítetted a sztorit. A fici elején lévő hasonlatok gyönyörűek, művésziek, már azzal megfogtál, éreztem, ez egy feljebb való történet, tele érzelmekkel.
    Hát nem tudom,hogy most én vagyok a zizi, de nem nagyon értem, hogy ki mit mond és kinek. Újra olvastam, többször is és nem áll össze a kép. Guk most kinek szól és hol is ül? Miről is van valójában szó? Mert az én kis fejecskémben összeállt egy kép, hogy mi is zajlhat a háttérben, csak nem vagyok benne biztos. Himchan és Daehyun a két ellentétes érzelmét képviselné? Kéne egy kis magyarázat! :D
    Félre ne értsd, szépen írtad és érzem, hogy ott van a sorok között a megoldás és szinte kimondom a fici lényegét és mégsem tudom. Haragszok magamra, hogy nem látom a látnivalót... (Bár lehet a fáradtság teszi... xd)

    Összességében nagyon tetszett, attól függetlenül hogy zizzent vagyok perpillanat, de ezt nem a rovásodra írom fel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, mindig igyekszem szépen formázni és kiszűrni a hibákat, ha ez nem jön össze akkor megkérek valakit hogy olvassa át, mielőtt feltenném blogra. Nem szeretem a helyesírási hibákat, úgy gondolom hogy aki nem tudja az "egyenlőre" meg "egyelőre" közötti különbséget az bele se vágjon az írásba. Persze a vesszők az egy kivétel, Sumire mindig rám szól hogy már megint rossz helyre raktam őket XD
      Hát Guk vezet, Daehyun ül az anyósülésen, Himchan meg hátul XD
      "- Daehyun, végre! Mire gondolsz? A többiek hol vannak? – kétségbeesett hangon kérdezem, miközben olyan erősen szorítom a kormányt, hogy fehérré válnak az ujjbegyeim."
      Ezt ugye Guk mondja Daehyunnak, és itt megemlítem hogy szorongatja a kormányt. Igazából nem akartam annyira szájbarágósan megírni, de még így is eléggé annak érzem. Yongguk egyedül volt mindvégig, aztán felszólalt a pozitív oldala Daehyun képében, míg Himchanként jelent meg a negatív oldala. Ezzel akartam érzékeltetni, hogyha még magában nem is hisz és úgy gondolja, hogy ebből már nincs menekvés, a fiúk mindig számítani fognak rá. Erősebb volt a pozitív és reménytelibb oldala, ezért tűnt el Himchan hamar, és lényegében ezért nem szólalt meg. De Guk tudatalattija játszott vele, tudta hogy saját magát nem fogja meggyőzni a felébredésről, viszont a fiúk (jelen esetben Daehyun) igen. Izgatott voltam, hogy vajon lesz-e valaki, aki megérti a gondolataimat, vagy hogy mire gondoltam írás közben, mert tényleg nem akartam szájbarágósan megírni. Így saját magamból kiindulva, ha valami ott van előttem megoldásként feltárva az olyan unalmas. Ezért gondoltam, hogy akkor ezt a vonalat követve nem írom bele lényegretörően, hogy mi is ez az egész, de próbáltam rá nagyon sokat utalni. Sajnálom, hogy nem sikerült.

      Ugyan, semmi gond XD legközelebb megpróbálom úgy írni, hogy jobban átolvasható legyen a sorok között, hogy mit szeretnék kifejezni.

      Köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  5. Szia!
    Mint Hamupipőke, én is még éjfél előtt ideértem! :D
    Na szóval akkor kezdjük!
    Először is: MIT MŰVELSZ A SZAVAKKAL TE NŐ? Hát nem jutok szóhoz. Az én szavaimat is elvetted. Egyszerűen annyira boldog vagyok, hogy végre nem egy szájbarágós történetet kaphattunk, hanem valami olyan szösszenetet, amin el is lehet gondolkozni egy percre. Vagy kettőre.
    Most egyébként a szívembe hasítottál, a BAP feloszlását még nem bírta feldolgozni a pici kis lelkem, és te jöttél, és az utolsó sorral így szó szerint szilánkosra törted a szívemet. Fájt! De ez ilyen szép fájdalom volt.
    Nem is tudom mit írhatnék még, annyira sokk hatás alatt vagyok, az agyam pörög és próbál feldolgozni minden egyes szót.
    Köszönöm az élményt, köszönöm, hogy olvashattam és alig várom a következőt!
    - MinBekka♠

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Elnézést a kései válaszért, azt hiszem egy picit elragadtattam magam, olyan sok dolgom volt egyszerre, hogy azt se tudtam hol vagyok. DE szerencsére vége van, már csak hétfőn kezdődik újra XD
      És OMG köszönöm. Igazából egyet kell értenem Sumire véleményével (időközben ő is megérkezett hozzám, hát ez csoda XD), én is egy picit szájbarágósnak gondolom, bár nem annyira.
      Én is így voltam vele. Szerettem volna Gukkal már valami ilyesmit írni, illetve az egész bandával, mert ők nagyon kitartóak és én bízom benne, hogy ők azért ha nem is mint B.A.P, de örökké jó barátok maradnak. Azért remélem azt is, hogy nem adják fel a zenélést, kár lenne értük.
      Köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  6. Szia! :)
    Először is, szerintem mindenkinek, aki valaha is szerette a B.A.P-t és követte a srácokat, megszakadt egy kicsit a szíve, ha ezt a történetet olvasta. Tökéletesen bele tudtam képzelni a srácokat abba a szerepbe, amit megalkottál nekik. Szerintem tökéletesen átjött a történetből, hogy Gukot milyen kettős érzelmek gyötrik, és szerintem egyáltalán nem lett szájbarágós. Úgy lett tökéletes, ahogy megírtad. Elképesztően jólesett a lelkemnek most ez a szösszenet, köszönet érte. :) Amúgy... nem tudom, hogy néztél-e valaha Odaátot, vagy csak a véletlen műve, de ez az autóban ülős, anyósüléses, képzelet szülte személyes, kettős érzéses dolog nekem abszolút a 9. Évad 1. Részét juttatta eszembe, ahol az egyik főszereplőnk haldoklik, és szinte pontosan ugyanezen megy keresztül. Ha nem láttad, kukkants bele, meg fogsz lepődni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^
      Igazából már nem is tudom mi volt ezzel az elsődleges célom. Hogy valóban így érezzen mindenki, vagy hogy egy kicsit magamat is megnyugtassam ezzel: hogy ezek a fiúk amíg világ a világ ott lesznek egymásnak. Egy picit jólesik, hogy mindenki szívfájdalomként élte meg ezt a oneshotot, bevallom XD Mert hát akkor átadtam az érzéseket meg minden, és én mindig kihangsúlyozom, hogy az mennyire fontos.
      Hát ahogy már említettem, imádom a Supernaturalt:D Abból jött az ötlet nyilván, azért próbáltam úgy megírni hogy ne legyen copy, ez remélem sikerült. Belefürkésztem az én saját gondolataimat és elképzeléseimet, de amúgy nagyon sok szép dolgot köszönhetek a sorozatnak, és huh. Best sorozat ever. Nincs jobb tőle. N I N C S . Igazából így pontosan nem tudtam hogy ez melyik éved melyik része volt, úgyhogy köszönet érte XD
      Köszönöm hogy írtál!:3

      Törlés
  7. Sziaa.~

    Imádtam. Minden sorát, minden mondatát, minden szavát, minden betűjét. Kissé szíven ütött, de szerintem pont ezt szeretted volna elérni, és omg alig lábalok ki a tényből, hogy még ha nem is mocskosul angst, mérhetetlen a szomorúság benne. Bevallom, most nem emlékszem, olvastam-e tőled ennél erősebb írást.
    Viszont... Nekem nem volt annyira homályos, mint a többieknek. Nekem sokkal inkább a szájbarágós kategóriába sorolható - elsősorban a kórház megemlítése miatt, majd Daehyun magyarázata miatt, hogy általuk keresztezné egymást Guk két gondolata. Szerintem ennél sokkal burkoltabban is leírhattad volna úgy, hogy érthető lett volna, bár lehet, ez csak az én meglátásom. A hasonlatok itt is gyönyörűek voltak - s most még helyesírási hibát sem vettem észre (figyelmetlenség, ne vedd biztosra xD). Köszönöm, hogy olvashattam!

    Sumire

    Ui. Pls még csak most tudatosult, hogy jelen időben írsz, wtf mi van velem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Huh, fura téged itt látni XD Már olyan rég voltál itt, hogy szinte el is felejtettem milyen boldogsággal töltött el, amikor a te véleményed olvastam.
      Egyetértek veled, szerintem is szájbarágós lett egy picit, mivel egyértelműen kijelentette az elején Daehyun is, meg igen Guk gondolataiban is benne van a megoldás. Igazából kitöröltem azt a részt először, ahol Daehyun megemlíti a kórházat, de akkor meg attól féltem volna, hogy senki nem fogja érteni XD Ördögi kör volt, de úgy voltam vele, inkább legyen egy picit szájbarágósabb a kelleténél, minthogy senki ne értse a szituációt.
      Fokozottan figyelek a hibákra meg vesszőkre, mivel te is olvasod haha

      Igen, mostanában rászoktam erre, mert igazából nekem sokkal könnyebb, és sokkal szebb mondatokat is tudok leírni. Valahogy a múlt idő sosem úgy végződik, ahogy én szeretném befejezni XD de attól még próbálkozom.

      Köszönöm, hogy írtál^^

      Törlés