Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Szívritmus csapda (BaekYeol) - prológus

||

Inkább ezerszer Malacka, mint Baekhyun...




Sötét bokszok, villogó stroboszkóp-fények világa, ahol már csupán a kellemetlen szag is majdnem kiütött. Erős izzadság, parfümök, más kérdéses aromák keveréke töltötte be a levegőt, és az alkohol keserű gőzét szinte a nyelvemen éreztem. A vonagló testek tömegét szédítően kék,vörös, fehér villanások szabdalták. A lányok minden tudásukat bevetve riszálták magukat, amibe a kecses mozdulatuk lehelt értelmet. Én pedig csak álltam ott a klub közepén, és vártam a jól kiérdemelt piámat, amit egy fogadás során nyertem. Hiába, megtanulhatnák már végre, hogy az ilyesmikben legyőzhetetlen vagyok. Különböző csípőmutatványokkal próbáltam lenyűgözni a körém gyűlt hölgyeket, hogy valamelyik elrepítsen végre Orgazmus-falvára, és újra átélhessem azt a gyönyört, amiben már régóta nem volt részem. 
- Haver, itt a söröd - túlordította a tömeget Harry, ezek szerint még a tolongó emberek között is ki lehet szúrni, annyira magas vagyok. 
Ez gyakran válik előnyömre - hölgyeim, ha értitek mire gondolok. 
- Ne szivass már, hogy dúsgazdag vagy és csak egy cseszett sört veszel. 
- Nekem is élnem kell valamiből... - feltette mindkét kezét védekezésképpen, és már el is vegyült a tömegben. 
A sört lehörpintettem, ami még jobban fokozta a kedélyállapotomat. Egyre merészebb lettem, ezért egy csajhoz dörgöltem magam hátulról, akit látszólag nem zavart a dolog, sőt. Még élvezte is. Hát persze, hogy élvezte, hiszen én Park Chanyeol vagyok. 
- Park, most jön a főattrakció - szólt oda nekem Louis, egy levakarhatatlan vigyor kíséretében. 
A főattrakció annyit takart, hogy a buli végén kiválasztják a legjobb sztriptíztáncost, aki kiszúr magának egy szerencsés potenciális jelöltet, és egy tánc keretein belül akár bármi megtörténhet kettejük között. Ezt mindig izgatottan vártam, mert jobbnál jobb csajok sorakoztak fel mindig, ráadásul nem mindennapi rúd mutatványokkal.
- A csaj már előre téged választott - súgta oda nekem Louis, majd leültetett egy karfás fotelba, ami a kiválasztottak kijelölt helye volt. Egy hatalmas vigyorral a képemen ültem, és vártam a csodámat. Képfoszlányként még elkaptam, ahogy Harryék szinte egy emberré olvadtak, annyira közel voltak egymáshoz, meg más dolgokat is csináltak. Istenem, ezek a buzik... Utána diadalittasan koccintottak, és felém fordultak mindketten.
Hirtelen két kéz fonódott az arcomra hátulról, ezzel eltakarva előlem a villódzó kilátást. Lassan vezette le a kezeit a mellkasomon, míg el nem érte a nadrágom korcát. Nagyon beindított már ennyitől is, ezért a fejemet hátravetve élveztem a kényeztetését.
- Szia, szépfiú. Látod, megmondtam, hogy újra találkozunk - virsli ujjaival lezongorázott egészen a farkamig, végül megmarkolta.
Nagyon nyeltem, szinte tapintani lehetett a feszültséget, és hallani az összefüggéstelen levegővételeimet. És  egyáltalán nem a gyönyörtől.
- M... Malacka? - kérdeztem a nyilvánvalót, míg ő duruzsolt valamit a fülembe.
Malacka egy olyan lány volt, akinek a nevét sem tudtam, de már az ideköltözésem óta megőrjítem - elmondása szerint. A többiek adták neki ezt a gúnynevet, a testalkata alapján. Finoman fogalmazva, nem a legcsinosabb lány a Földön. Mindig félelemmel töltött el, ha vele találkoztam, mert nem szeretnék abban a gyönyörben főszereplő lenni, amit ő nyújthat. És most már azt is tudom, hogy azok a rohadékok miért vigyorogtak. Előre kitervelték az egészet... Ilyenek az én legjobb barátaim.
- Nézd, ott van Justin Bieber! - ordibálva mutattam egy ellentétes irányba, hogy még hitelesebb legyen.
Látszólag elhitte, arra fordította a tekintetét, amerre buzgón mutogattam. Ezt kihasználva mintha rakétával lőttek volna kimásztam a fotel kényelméből, és elkezdtem futni, amilyen gyorsan csak tudtam. Harryékkel találtam szembe magam, akik már a könnyükkel küszködve nevettek rajtam.
- Na mi van, nem sikerült belépőt nyerni Orgazmus-falvára? - kérdezte Harry nagy affektálások közepette.
- Bekaphatjátok mindketten!
- Ugyan, guríts le még néhány sört, utána verd ki magadnak.
- Verd ki nekem te - szóltam hozzá idegesen, mégis játékosan.
- Ha Lou megengedi...
- Jézusom, ti beteg állatok.
Ugyan, tudtam, hogy csak viccelt. Vagyis reméltem. Túl sok ideje éltek már boldog párkapcsolatban, hogy megcsalja. Tiszta, önzetlen szerelmet éreztek egymás iránt. De nyálas.
Még hátulról is éreztem, hogy valaki erősen szuggerált. Nem is kellett sokáig azon töprengnem, hogy ki lehet az - a lépteit akár Godzilla is megirigyelhetné. Komolyan, még a padló is dübörgött - és nem a fülsüketítő zenétől.
- Szerintem most fuss, ha kedves az életed.
- Kösz a tippet - a hangomból erős szarkazmus sugárzott, utána ténylegesen elkezdtem rohanni.
Ez volt életem eddigi legrosszabb bulija...




Minden reggel az ébresztő hangos ricsajára keltem, mert magamtól és önszántamból soha nem lettem volna rá képes. Most mégis megelőzve a beálított ébresztőt, a hasogató fejfájásra keltem, ami szökőárként hasított végig az egész testemen. Hunyorogva kezdtem el keresni egy rohadt gyógyszer után, de nem akadt egy sem a kezeim közé. Remek. Úgy kell dolgoznom, hogy közben a halálomon vagyok. Pedig nem is ittam annyit... Elindultam a munkahelyemre, ami egy utcányira van innen, direkt a főnök kérésére. Magamban számoltam a másodperceket, hogy még meddig élhetek - mert ha a főnök meglátja a nyomott fejem, ott kő kövön nem marad.
- Chanyeol, a főnök látni akar - suttogta Yixing hyung, teljes aggodalommal az arcán.
Erősen beszívtam a fülledt levegőt, és felkészülten mentem a az iroda felé.
- Főnök - illedelmesen meghajoltam, és beljebb mentem.
- Ülj le - mondta erélyesen, mire úgy tettem, ahogy mondta.
A főnöknek volt egy „mert különben” nézése, amitől mindig beszartam. Sokszor alkalmazta nálam, mert tudta, hogy olyankor nem merek nemet mondani. Isteni áldás ez a nézés, de az én szemszögemből átok.
 - Mivel te vagy a legjobb emberem, és benned bízom meg a legjobban, úgy döntöttem, hogy neked kell hazahoznod a fiamat. Nemleges választ nem fogadok el - nem kertelt, egyből belevágott a közepébe.
Én pedig csak megdöbbenten bambultam rá a hallottak során. Baekhyun? BAEKHYUN? Istenem, mit vétettem ellened? 
- Uram, de miért pont most? Annyi év után - hangosan kimondtam a gondolataimat, mire a főnök keserűen elmosolyodott.
- Eddig úgy volt, hogy a bátyja veszi át a céget. De... kiújult a betegsége. Azt mondta az orvos, hogy egyelőre nem súlyos, de keményen fognak dolgozni.
Sosem ápoltam jó viszonyt a főnök fiaival, de ez váratlanul ért, és a kedvem is sokkal rosszabb lett.
- Uram, én...
- Kijelentettem az elején, hogy nem fogadok el nemleges választ! Addig haza se gyere, míg vissza nem hozod Baekhyunt. Holnap indulsz, most pedig mehetsz - intett egyet a kezével, én pedig meghajolva távoztam a helyiségből.
- Aish - idegesen beletúrtam a hajamba, és Yixing hyung felé vettem az irányt.
- Na, mit mondott?
- El kell mennem... Koreába - láttam Yixingen az érthetetlenséget, ezért folytattam. - Baekhyunért!
- Úúú haver, vissza kell hoznod azt a rinyagépet?
- Hyung, nem mennél te helyettem? - puhatolózva kérdeztem, már-már nagy bociszemekkel, mert tudom, hogy az a gyengéje.
- Azt már nem! Erre sehogyan nem veszel rá! Különben is, a főnök téged utasított - felhozta a leghatásosabb érvet, amitől kedvem lett volna elsírni magam.
- Én most elszökök. Ne említsd a főnöknek!
Próbáltam észrevétlenül kisurranni, de Yixing reflexei jobbnak bizonyultak, ezért könnyedén elkapott, és próbált engem győzködni.
- Nem, nem megyek!
- De mész!
- Nem megyek! Nem, nem, nem - megbotlottam, és ezt felhasználva ellenem csak azt vettem észre, hogy már minden végtagjával engem fog le.
- Elhiszem, hogy semmi kedved menni, de meg kell tenned. A főnök szava szent és sérthetetlen, mert különben-
- Nem akarom megtudni, hogy mi lesz különben. Elmegyek, csak szállj már le rólam - belevágtam a mondatába, és próbáltam magamról levakarni őt.

Tudtam jól, hogy el kell mennem. Csak egyszerűen nem akartam elhinni.




Szinte átsuhantam a kettényíló üvegajtók között, miközben tucatnyi ember sziluettje körvonalazódott ki előttem. Tekintetemmel áthidalhatatlanul egy alakot kerestem, de a harsogó tömeg felülkerekedett ezen. Már azt hittem, hogy el sem jön, de ekkor hirtelen a semmiből feltűnt Yixing hyung, és magához szorított. Általában nem szoktuk egymást csak úgy megölelni, de mindketten éreztük, hogy Baekhyun makacs lesz, és talán csak néhány hét múlva térhetek vissza. 
- Vigyázz Jolie-ra - súgtam hyungnak, nagy mentális fájdalmak közepette.
Jolie a kicsikém volt, akit eddig sosem hagytam magára. A drága motorom. Hogyan fogom kibírni nélküle? 
- Ne aggódj, itt minden rendben lesz. 
Irigyeltem ezért őt, hogy mindig mindennek a jó oldalát próbálta nézni. És tudtam, hogy benne bízhatok, tehát biztosan jó kezekben lesz az én kicsikém. 
Nyögvenyelősen elindultam a kijelölt helyemre, ami a főnök által az első osztályra szólt. Ha már ez az út egyenlő lesz a halálommal, legalább legyen luxus körülmények között. És most így belegondolva, már bánom, hogy nem maradtam ott azon a bulin.
Inkább ezerszer Malacka, mint Baekhyun... 



14 megjegyzés

  1. Szia!
    Tök jó, hogy úgy 10 perce írtam, hogy egy darabig nem olvasom el, erre most itt vagyok xD Nem azért, mert hülye vagyok, csak nincs idegzetem most tanulni, szóval muszáj kikapcsolódnom :D
    Jajj, Malacka xD Ezen besírtam. Minden alkalommal imádkoztam, hogy Baekhyun legyen... Amikor valaki Chanyeol khm.... alsó testrészére markolt, akkor is reménykedtem, hogy Baek az, bár szinte biztos voltam benne, hogy hozzá senki sem képzel el virsliujjakat... De a remény hal meg utoljára xD
    Channie pedig huhh... Nem olyan tipikusan cuki főszereplőnek tűnik.
    De fúha, totálisan belecsaptál a lecsóba, se a múltat nem tudjuk, se a jövőt! :D Kíváncsi vagyok, hogy Baekhyunnak hogy sikerült elérnie, hogy Chanyeol ennyire nem szívleli őt :D
    Amúgy érdekes, miután rájöttem, hogy Chanyeol nem tűnik egy tipikus cuki főszereplőnek, azt hittem, hogy Baek lesz az... De ez a "rinyagép" elég ijesztően hangzik :D Nagyooon kíváncsi vagyok rá *-*
    Ez a motoros pedig xD Istenem, azt hittem, hogy a kiskutyája, vagy ilyesmi... De a motora? Te jó ég Channie, nagyon lüke szereplő vagy te :D
    Köszönöm, hogy olvashattam, kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Bocsi, hogy semmi értelmeset nem írok ide, de nemrég írtam zh-t majd 200 oldalas jogból, örülök, hogy olvasni volt erőm :D
    Bomi ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Semmi baj, sőt. Örülök neki, hogy itt vagy, a kommenteknek mindig örülök. Remélem kellemes kikapcsolódást nyújthattam ezzel a semmilyen előhanggal/prológussal/akármivel.
      Örömmel látom, hogy Malacka körülbelül mindenkinek elnyerte a tetszését, pedig egyébként nem számítottam rá. Ő most ilyen tipikus "bahh" szereplő volt, hogy viccesebbé tegyem a bevezetőt, meg hogy Chanyeol szenvedhessen hahahaha. Igen, gonosz vagyok. Amúgy most hogy így említed, nekem is elkalandoztak a gondolataim Baekhyun és Chanyeol irányába, meg hogy mi történt volna, ha Malacka helyett akkor Baek markolt volna rá. De ez nem a fangörcs ideje xD Igen, és Baekhyunnak vannak a leggyönyörűbb ujjai a világon, eleve nem lehetett volna őt. De valóban, a remény hal meg utoljára:D
      Chanyeol olyan... nem is tudom milyen jelző illene a karakterére. Mivel már pár részt előre kigondoltam, ezért lesz olyan megnyilvánulása, ahol cuki lesz. De lesz olyan is, amikor szerintem majd mindenki a föld alá fogja kívánni:D (na jó, remélem ez nem fog megtörténni).
      Igen, nem is akartam annyira húzni, meg a múlttal kezdeni, mert az nem lett volna ilyen eseménydús (ha ez a bevezető egyáltalán az volt). Baekhyun egy... majd kiderül:D Hahahaha, nem árulok el semmit a karakteréről.
      Ijesztő a rinyagép? Hát, az csak Yixing és Chanyeol gondolkodásmenete. Azt elárulom, hogy Baekhyun nem lesz rinyagép.
      Mindenki kisállatra gondolt, vagy valaki mondta nekem, hogy egy kisgyerekre, de neeeem, hanem Jolie egy motor lett.XD Lehetett volna kiskutya is, és gondolkoztam is rajta, de utána eszembe jutott egy ötlet, amit majd a történet előrehaladtával fel fogok használni, és fontos szerepet játszik benne Jolie. Igen, ő valóban lüke szereplő. XD
      Én köszönöm, hogy olvastad, és még írtál is hozzá!
      Jézusom, én tökre szivacs lennék 200 oldaltól huhh. Tényleg köszönöm, hogy írtál!:3

      Törlés
  2. Igen, elolvastam, kérlek bonts pezsgőt! :D
    (de kommentárt még mindig nem tudok írni xD)

    Ahh, valahogy csak elkezdem. LARRY OMG ÚRISTEN ÉS ELKÉPZELTEM ŐKET ÉS HAHHH IGEN! *fangörcs off*. Malacka a kedvenc szereplőm *-* Komolyan mondom, de csak mert ÚRISTEN MEGMARKOLÁSZTA CHANYEOLT! EEEEHGFKDIFGSNDFG KIGAJÉÉÉÉÉ. Szeretném, ha szeretnél~~~
    Na, szóval! Chanyeol karaktere olyan szempontból nem jön be (még), hogy nem érzékeli a hőkamera ;; JOKE! Szerintem, ha ilyen, Baek pedig egy rinyagép, akkor lesznek elég vicces veszekedések köztük xD Szóval ezeket majd várom és és ahhhh~
    Yixing... nos YIXINGET MINDEN FORMÁBAN IMÁDOM >< Az a tipikus mellette állok, de nem is, meg Yixing. Igen, szóval ja :3

    A poénok nagyon nagyok voltak *-* (Mondjuk, nekem a Kocadögöny név jobban tetszik, sebaj ;;)

    Tetszett, és várom a folytatást.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pezsgőt is bontok, meg iszok hozzá Metaxát is.xD Ugyan, mindenki tud kommentárt írni, csak az őszinte véleményedet kell leírni, és már abból is szép kommentet lehet kreálni. De egyébként most azon gondolkoztam, hogy majd minden fejezet végén teszek fel kérdéseket, így hátha írnak majd IDE kommentet. Ha meg nem fognak, akkor így jártam.xD

      IGEN, ÉN IS ELKÉPZELTEM LARRYT ÉS ÚRISTEN ANNYIRA WLKJWDKLJ ŐK KETTEN HOGY SÍROK. Malacka, Malacka... Mit tett az a lány az olvasókkal?XD Most komolyan... Pedig már csak egy fejezetben akartam felhasználni őt, és a tánctudását, de ha mindenkinek ennyire tetszik a karaktere, akkor talán beleírom majd több részbe is. Bár nem tudom, hogy Baekhyun szemszögéből ez mennyire lesz megvalósítható, de majd igyekezni fogok (igen, Baekhyun szemszögéből lesz). Én azt hittem, hogy te azt a markolászós részt nem szeretted:D NEM FOG TÖBBÉ ELŐFORDULNI.
      Tudtam! Pedig nekem, ha szabad ilyet írnom, eddig Chanyeol karaktere tetszik a legjobban. Mármint ezt élveztem írni, mert olyan könnyedén jött minden mondat, minden párbeszéd - és még egy-egy jelenet írása közben nevettem is, hogy hogy írhatok ilyen marhaságot XD
      Bizony, hogy lesznek veszekedések:D
      YIXING IS THE BEST. Chanyeol mellett ő a biasom, így evidens, hogy beleírtam, meg amikor csak tehetem, meg fogom említeni.

      Hát, én nem vagyok olyan kreatív, mint te.xD Nekem ez eszembe se jutott.

      Köszönöm, hogy írtál!:3

      Törlés
  3. Wuhuuu hát ez nagyon jó*-* Annyira vicces, de mégis annyira választékosan megírtad, hogy én is a könnyeimmel küszködve olvastam végig. Malacka... XDDDDD Sírok. Komolyan, nagyon ötletes, meg tetszik a kivitelezés; úgy az egész.
    És Larry*-* De jó. Egy fanfictionben bármi megtörténhet.
    " - Na mivan, nem sikerült belépőt nyerni
    Orgazmus-falvára? - kérdezte Harry nagy
    affektálások közepette.
    - Bekaphatjátok mindketten!
    - Ugyan, guríts le még néhány sört, utána
    verd ki magadnak.
    - Verd ki nekem te - szóltam hozzá idegesen,
    mégis játékosan.
    - Ha Louis megengedi...
    - Jézusom, ti beteg állatok. "
    XDDDDDDD Még mindig nevetek.
    Várom a folytatást!:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt örömmel olvasom! :3 Próbáltam viccesre írni, és nem is nagyon foglalkoztam a fogalmazással, ezért ezzel most megnyugtattál. Malacka meg... Hát imádnivaló:D
      De jó, hogy vannak pozitív visszajelzések, ami Harryt és Louist illetti. Először féltem beleírni, mert ugye koreai szereplőket általában nem szokás vegyíteni angolokkal. De úgy voltam vele, hogy úgyis Amerikában játszódik az eleje, hát miért ne. És mostanában Larry a mindenem, így ki nem hagytam volna.
      Haha, ezen részen nevettem én is.
      Köszönöm, hogy írtál ^^

      Törlés
  4. Yaaah! Már alig vártam, hogy teljes egészében olvashassam ;; ("társszerkesztőként" előnyös a még szerkesztés alatt lévő bejegyzéseket olvasgatni ~)
    Malackától végem volt, hát még Chanye hozzáállása xd Imádtam ~ És még imádom, és imádni fogom szerintem a többi részét is :3
    Baekhyun apukája pedig, erős hatalom :D A legtöbb, ami most kiférne belőlem, az egy légjéwejg, de próbálom visszafogni magam, és normálisan írni.
    Baek személyére pedig irtó kíváncsi vagyok, az előzetesek alapján nem egy annyira kellemes személy :'D Az elején lévő jelenet pedig már kivágta a biztosítékot (jó, vicces értelemben).
    És a vége mellett sem tudok megjegyzés nélkül elmenni. Mikor leírtad, hogy "Jolie", én azonnal egy macskára gondoltam ._.''' igen, nyilván meglepő, ha már rólam van szó.... :"D De nem macska xd egy motor némileg jobb, mint egy macska :D
    Na jó, mivel több értelmesség nem jön belőlem, ezzel zárom. Remélem hamar hozol folytatást ;; Alig várom, hogy megismerjem Mr. Byunt ~ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahha, te kis csaló. Pedig azt hittem a nulla szabadidőddel együtt nem lesz benne a listádba az a tevékenység, hogy az én vázlataimat olvasd bloggeren.
      Chanyeol hozzáállása teljesen korrekt volt, nem?XD De most melyik pali mondana igent Malackának? Oh, köszi előre a bizalmat, azért lehet, hogy ez nem lesz így, sőt.
      A főnök szava szent és sérthetetlen, mert különben... na itt nem kell megtudni, hogy mi történne hahahha.
      Baek karaktere... nem árulok el róla semmit, és akkor vázlatba se írok többé, hogy ne tudj előre semmit. Igen, gonosz leszek, de meglepetésnek szánom majd:D És hogy mindenki meglepődjön. Akkor jó, ha vicces értelemben.
      Hát persze, hogy te macskára gondoltál. De amúgy igen, itt mindenki másra gondolt, csak egy motorra nem. MEG IS ÉRTEM, csak nekem van ilyen hihetetlenül "kreatív" fantáziám.xD De azért esett a választásom egy motorra, mert a történet előrehaladtával fontos szerepet fog játszani Jolie az egyik részben - ha sikerül majd megírnom.xD
      Innentől kezdve Baekhyun szemszögéből fogom írni, szóval remélem, hogy majd sikeresen átadom a karakterét, és akkor mindenki megismerheti őt:)

      Törlés
    2. Van időm a nulla szabadidőm mellett, ha szakítok:D este fél tizenegykor pedig nem tanulok, sem miután hazaérek. Nem mellesleg mindig megnézem a bloggert hazaérés után lel ~ és Baekszemszög a legjobb szerintem:3
      Amúgy egy motorra gondoltam volna legutoljára xd és imádom, ha gonosz vagy, de ez akkorsm tetszik...kellett nekem elárulni az előnyöm._. Nöm baj, azért siess vele, amennyire tudsz :)

      Törlés
    3. Aha, a fitymologika. Bocs, alulművelt surló vagyok ezek szerint, de nem értem mit magyarázol itt:D Velem van a hiba. Ja, hát szerintem unalmasabb lesz, mintha Chanyeol szemszögéből írnám, de úgy nem jött volna ki a történet vége, és nem szeretném, ha megtudnátok Chanyeol érzéseit hahahhaahah.
      SENKI NEM GONDOLT A MOTORRA, CSAK ÉN. Ez jelent valamit. Sietek (like jel)

      Törlés
  5. Igen, hamarabb ígértem a vélemény írást, de most itt vagyok, és ez a lényeg ^^
    Már az elején tudtam, hogy nem egy egyszerű fanfic lesz ez. Ahogyan Chanyeol ott istenítette magát... hirtelen elkezdett viszketni a tenyerem >< Azt a nagyképű anyukáját xd Na jó, azért szeretjük ezt a hülyét <3 Harry, Louis... nem tudom, hogy lesz - e még szerepük, szóval hagyom őket xdd inkább a lényegesebb területek felé veszem az iránt :33 *vesz egy mély levegőt, majd újra a billentyűhöz nyúl* Most komolyan... Malacka? Malacka... ezt még emésztem egy kicsit, jó? >< Malacka... sokáig fogom még ezt ismételgetni xdd És ami teljesen megőrjített... YIXING *-----* Köszönöm istenem, hogy megteremtetted ezt az embert, és neked is, mert bele raktad a ficidbe >< <3 :33 Fuh, jó, jól vagyok, csak egy kicsit fangörcsölök, de nemsokára elmúlik xd Remélhetőleg... Na de, amire vártam... Baekhyun, van egy olyan érzésem, hogy nem hiába nevezték rinyagépnek xd olyan szócsaták lesznek itten, gondolom én, hogy a földön találom majd magam xd
    A végére még annyi, hogy most komolyan, hogy a motorját nevezte el? o.o Mondom, oké... én egy kis háziállatra gondoltam volna, de ha motor, akkor legyen az... Ő Chanyeol, nem vártam el többet tőle XD
    Te szent Yixing (ahogy mondani szoktam xd) én olvasni akajom tovább (na jó, szejetném) most.. most qwq Pls QWQ Kímélj meg a szenvedéstől ><"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, a lényeg, hogy írtál!:) Meg én mindig azt írom, hogy mindegyik író megnézi a bejegyzéseket, ha nem is olyan alaposan, de átfuttatja rajta a szemét, és úgyis kiszúrom, ha valaki írt egy kommentárt, SZÓVAL NEKEM TÉNYLEG LEHET ÍRNI, BÁRMIKOR:D
      Nem egyszerű fanfic? Remélem, jó értelemben. Dehát Chanyeol egy ISTEN, ő csak helyeselt magára hahaha. Nem is tudom, talán tényleg egy picit egoista lett a gyerek. Igen, én nagyon imádom Yodát.
      DE UGYE TE SZERETED ŐKET?:D Mert eygyébként bele akartam őket még rakni egy-két fejezet erejéig, aztán arra gondoltam, hogy talán vannak olyanok, akik nem szeretik a one directiont, ezért elvetettem az ötletet. DE HA VALAKI NEM SZERETI AZ SZÓLJON, ÉS GARANTÁLTAN EGY NAP UTÁN SZERELMESEK LESZTEK MINDEGYIK FIÚBA:D Oké, befejeztem.

      Malacka... Malacka. Malacka? Malacka! xD Tisztára mint az Ez egy fa, ez egy fa, ez egy faaaaa. Mindenkinek szimpatikus karakter lett, amit egyáltalán nem értek, de azért örülök neki hahahah.

      YIXING EGY DELJEÉOFDEFOWPOD, ez csak természetes, hogy szerepet kap a fanfictionben, mégha csak mellékszereplőként is. De egyébként nekem ő a biasom az EXO-ból Chanyeol mellett (Yixing már-már ultimate Jonghyun mellett), és én a kedvenceimmel sosem tudok írni.xD Fogalmam sincs, hogy miért van ez, de egyedül csak Chanyeol a kivétel. No problem, ha megpillantom Yixinget egy képen egyszerűen rámtör a sírás, úgyhogy merőben átérzem a te mentális fájdalmadat. Ez a fájdalom szépsége:D

      Pedig direkt írtam, hogy azóta már eltelt három vagy mennyi év, hogy Baekhyun elment Koreába, otthagyva az apját. Lehet, hogy nem is lesz ő rinyagép - de ezt majd mindenki megtudhatja a következő részbből. Igen, szócsaták azok lesznek, hahahahaa. Nagyon sok:D Csak még ki kell őket találnom.
      IGEN, VALÓBAN A MOTORJÁT, mert nem jutott eszembe semmi más.xD Először a motor ugrott be, és úgy voltam vele, hogy akkor már nem változtatom meg. És ki is találtam hozzá egy aranyos jelenetet, szóval zsír minden:D
      Óóó, de aranyos vagy:3 Közeleg a szalagavatóm, úgyhogy biztosan nem a közeljövőben lesz új rész, de megpróbálom minél hamarabb hozni.

      ILYEN KOMMENTEK OLVASÁSA KÖZBEN KEDVET KAP AZ EMBER, HOGY TOVÁBB ÍRJA A TÖRTÉNETET (khmm:D)

      Köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
    2. Eljutottam végre addig, hogy vissza írjak ><

      Szóval, ha te nem mondod, hogy a 1D-ből van Harry és Louis, akkor nem jöttem volna rá x'D Komolyan... Én úgy vagyok velük, hogy élnek, léteznek.. én is élek... és létezek, elférünk egymás mellett a Földön, nincs probléma xdd De megtartom a kellő távolságot ><

      Yixing számomra a világ, és hát igen, szóval... ultimate biasom <3 Szíveljük a Lámát ><" Én tudok vele írni... már amennyire >< Nálam is csak mellékszereplőként bukkan fel... Ugyan úgy, ahogy nálad is, én is sírórohamot kapok, mikor meglátom ._. >< Ezért nem is nézek semmilyen videót róla... se senkiről az EXOból >< Jobb ha tudatlanul élek, és a képekkel, zenével etetem a lelkem xd

      Én nem erőltetek semmit (dehogynem xdd) szóval nem kell sietni (dehogynem ><") Én türelmes vagyok... (már amikor) Örömmel hallom (inkább olvasom, de ez kérem cépen az én logikám :3) hogy kedvet kaptál a kommentecskecskémtől (igen, elvan rejtve benne egy kecske xdddd ha már volt Malacka ><)az íráshoz :33

      No, ennyit szerettem volna még hozzá fűzni >< Szóval, megyek, és kiégetem a retinámat a drága EXO segítségével xdd

      Törlés
    3. Amúgy ez csak egy hirtelen ötletből jutott eszembe, hogy mi lenne, ha benne lennének, és meleg párt alkotnának. Úgy gondoltam, hogy viccesebbé is tehetem a történetet, meg mostanában eléggé a fiúkra vagyok kattanva, éjt nappalá téve őket nézem, szóval le kellett valahogyan vezetnem ezt.xD Egyébként én sem voltam directioner, semlegesek voltak, de Harryt mindig is kedveltem, mert tehetségesnek tartottam őt. DE MINDANNYIAN TEHETSÉGESEK. És életem egyik legjobb döntése volt, hogy időt szakítottam egy videóra, onnantól kezdve jött a többi és csak úgy magával sodortak. Na jó, nem beszélek többet róluk:D

      Pedig nem tudod, hogy miről maradsz le. Igaz, hogy sírtam minden videón, de megérte.XD Én amúgy nem csak Yixingtől kapok sírógörcsöt, hanem Jongintól, Chanyeoltól, Baekhyuntól. És Jongdae, Kyungsoo jajj. SEHUN. Áhhh. Szóval érdemes megnézni róluk a videókat!:)

      Hahahah, már elkezdtem az első részt, de fogalmam sincs mikor fogom folytatni, mert szalagavatóm lesz holnap. Utána meg a jampi tanárok már hétfőn iratnak velünk mindenféle dolgozatot, úgyhogy lesz két napom, hogy kijózanodjak. Csak vicceltem.xD De tényleg nem tudom, hogy mikor folytatom. Mindenesetre még ilyet, amit az első részben tervezek SOSEM ÍRTAM, úgyhogy remélem, majd tetszeni fog neked és mindenkinek. SPOILER: Nincs:D

      Jó retinaégetést!:D És köszönöm, hogy írtál. Sokat jelent.

      Törlés