Statistics

Followers ♡

Picture of the month

Picture of the month

My world

My world

Popular

Blog Archive

Éjbe burkolt gondolatok - JongTae(Kai)

||

Ajánlott zene: Ailee- Goodbye my love 


Jégszőke, ammónia-szagot árasztó selymes tincseiből most patakokban csordogált az izzadság, rémülten pattant fel az ágyából, miközben a holdfény ezüstös ragyogása által kivetődött a mennyezetre halvány sziluettje. A fájdalom éles pengéje egy hatalmasat döfött belé, buzgón, könyörtelenül folytatta tovább szívében a gyötrelmes tortúrát. Oldalra pillantott, néma sóhajok rengetegje hagyta el résnyire nyitott ajkait, feszült percek emlékei égették elméje egy töredékét. Rend uralkodott a hatalmas franciaágyon, ugyanolyan, mint azelőtt. Az egyik oldala tökéletesen, makulátlanul bevetve, a másik viszont hanyagul összegyűrve hevert. 

Jól vagyok. 

Végigfutott gerincén haladva a gyötrődés dermesztő vasmarokja. Nem bírta tovább elviselni a lehetetlen kínt... Átok volt az a perc, amikor rágondolt, mintha kontúrjába homály mosódott volna, ami egyre fakóbb lett az idő múlásával - de ő akkor sem tudta elfelejteni. A valóság csak áltatta. Remegő szemhéjaiból könnyek buggyantak elő, keservesen a padlóra rogyott. 

Nagy Úr a fájdalom. Ilyenkor minden létező érzés eltörpül mellette. Ha a fájdalom erős, akkor még erősebben érzi az ember, és nem marad más, csak a lelkünk hideg, kiüresedett mivoltja, és annak a tudata. A sínylődés nem múlik el, csak idővel a részünkké válik. 

Csakis te. 


- Biztos jól vagy? Ne menjek át? - kérdezte tőle telefonon keresztül a legjobb barátja, aggódó hangnemben. 
- Nem kell, Jongin. Jól vagyok
- Hyung... 
- Egyedül szeretnék lenni - mondta, majd bontotta a vonalat. 

Vannak, akik soha nem adják fel a reményt, még ha a lelkük mélyén tudják is, hogy rég elveszett. 

Mélyvörös palástját a nap könnyedén arany holdsarlóra váltotta, míg ő bizonytalanul botorkált a sötétségben, amit csak a néha meg-megvillanó utcai lámpafények tettek fényesebbé. A kezében görcsösen szorongatott tárgy miatt ujjbegyei falfehérré színeződtek, szinte már egyezett az arca sápadt árnyalatával. Oda ment, ahol legelőször találkoztak - majd minden véget ért. Leült a fűre, a táblát magával szembe lerakta, miközben két ujját ráhelyezte. 

- Tudom, hogy ez butaság, de olvastam a neten róla, és sokan úgy gondolják, hogy ez bevált módszer. Hyung, ha hallasz, adj valami jelet. Bármit... 

Míg a nyugtalanító percek teltek, titkon minden zsigerével remélte, hogy a két ujjbegyén lévő olvasókorong meg fog mozdulni. Lehunyta szemeit, és ingerülten várakozott. 
A keze magától, önkéntelenül megrándult, lassan mozgott a táblán lévő korong, miközben ő ezt ledöbbenten, vérfagyasztóan konstatálta. 

„ Igen." 

- Én ezt nem hiszem el! Itt vagy, tudtam, hogy még mindig mellettem vagy. Amikor leesett a pohár éreztem, hogy te v- 

A mutató ismételten megmozdult, ezzel Taeminbe fojtva az elkezdett, lelkes mondatát. Megrögzötten nézte, ahogy a korong pontról pontra halad, miközben ő próbálta magában összerakni a szót. 

„ Hiányzol." 

- Te is nekem, hyung. Annyira... hiányzol - hangját kételyek színezték. 

Mi lesz, ha csak így fognak kommunikálni? Mi lesz vele, ha nem érintheti meg, ha a testük nem olvadhat eggyé? Hogy soha többé nem hallhatja Jonghyun csilingelő hangját? Eddig a tudatalattija elrejtette a valóság felszínét, könyörtelen játékot űzött vele - ami most tudatosult benne. 

- Egyedül csakis te... csak te tudod, hogy nem vagyok jól. Nagyon nehéz nélküled. 

Elmondta, hogy mi történt vele az utóbbi két hónapban. Jelentéktelennek tűntek a kis meséi, de ő úgy érezte, hogy megszabadult minden tehertől, ami a vállára nehezedett. 

„ El kell engedned." 

- Mi? Miért? Nem akarlak, nem tudlak elengedni - mondta elhaló hangom, könnyektől küszködve. 

„ Meg kell tenned. Magad miatt." 

- Hyung, kérlek... Ne hagyj itt - a sós könnycseppeitől már alig látta a folyamatosan nyughatatlan módon mozgó tárgyat. 

„ Mennem kell." 

- Ne! Jonghyun! Ne menj el! Ne merj itt hagyni - félrelökte a táblát, majd egész testével a földre roskadt. 
Könnyek záporoztak végig az arcán, ide-oda forgolódott magzatpózban, de a legelviselhetetlenebb démon, a magányérzet már megkeserítette az életét. 

A gyász során meg kell tanulni a szeretett személy nélkül élni, annak pedig, hogy ezt oly' nehéz megtenni, az az oka, hogy el kell felejteni azt a képzetet, ahol ő még velünk van. És utána már csak a könyörtelen beletörődés marad.

- Egyszer úgyis találkozunk újra. És akkor már örökké velem maradsz. 

- Hyung! - Jongin rémült hangja hallatszott a csendes éjszakában. 

Eszelősen szaladt a lelkiekben összetört fiú mellé, majd erősen megragadva őt, szoros ölelésbe vonta. Nyugtató-gyengéden simogatta a hátát, miközben Taemin a másik nyakhajlatába temette az arcát. 

- Minden rendben lesz. 
- Annyira nehéz, Jongin... Annyira nehéz nélküle.

Jongin megvárta, míg alábbhagy Taemin halk szipogása. Felállt, majd a kezét nyújtotta neki mintegy támaszként, amit ő készségesen el is fogadott. 

- Menjünk haza. 

______________

Ez a zene annyira gyönyörű... Végig ezt hallgattam, amíg a történetet írtam. Egyszerre késztet sírásra és mosolygásra, mert Ailee most is tökéletes, mint mindig, de az egész zene hangulata... Fogságba ejtett, és úgy gondolom, hogy időtlen időkig ez lesz a kedvenc zeném. A doramát is bőszen ajánlom figyelmetekbe, egyszerre humoros, romantikus, minden, ami kell:) 


17 megjegyzés

  1. Nos... Hm...nem is tudom mit mondjak. Az eleje még picit zavaros volt, amikor Taeman felébredt és aztán a táblával bűvészkedett, de végig világos volt az esemény.
    Kezdjük ott, hogy fájt, hogy ezt tetted xd és amúgy nem is érezhető benne Kai...tehát nem kell JongTae (Kai)-nak lenni:) az csak friendship szál~
    De...Mivel Jonghyun és Taemin kapcsolatáról nem derült ki semmi, gondolom, nagyon fontosak lehettek egymás számára, ha Babym így kiborult._. Néha úgy is éreztem, hogy Jonghyun-függő volt xD de minden csak viszonyítás és érzelmek függvénye. Szép volt, és megintcsak egyszerű~ könnyed:3
    Szerettem, te kis zsarnok:D
    Oh és Ailee ♥ oh my holy...imádom azt a nőt és a dalait:')
    Na....ne félj, bátorság, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem értelek téged, először zavaros, utána már világos ...:D Pedig próbáltam úgy megoldani, hogy el tudjatok képzelni mindent. Az elején Taemint rémálmok gyötrik, és nem éppen mondanám bűvészkedésnek, amit a szellemtáblával csinál (köszönöm Jensen és Jared ezt a táblás ötletet, ti vagytok a legjobbak <3 Supernatural feels).
      Nekem még jobban fájt, kinyírtam az ultimate biasomat. De nem tudtam volna felcserélni az álláspontot.
      Nos, Kai igenis kell oda. Azzal az utolsó mondatával szerettem volna éreztetni valamit. Mert nem azt írtam, hogy "hazaviszlek", hanem többes számban. De amúgy most komolyan... XD
      "Mi lesz vele, ha nem érintheti meg, ha a testük nem olvadhat eggyé? Hogy soha többé nem hallhatja Jonghyun csilingelő hangját?"
      Tehát igen, fontosak egymásnak.
      Nekem nem volt könnyed, már a hangulata miatt sem, de örülök, ha te így gondolod.

      Nem félek.

      Köszönöm, hogy írtál^^

      Törlés
  2. Ez egyszerűen Wow .. az elején is pityeregtem a zene hatása miatt ( Aileeben nem csalódtam T-T ) de a végére már szökőkút formában sírtam .. egyszerűen .. Wow.. mivel én is egy ingatag hangulatomban vagyok így nagyon megsirattál.. imádom még több ilyet :') ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek ajánlott zenét is csatolni ezekhez a semmiségekhez, mert dob hozzájuk valami pluszt, valami mást... Magam sem tudom, sokszor kerültem már Ailee hatására ilyen állapotba, de még ennyire... Gyönyörű dal, rengeteget dob a történeten:)
      Lehet, hogy most gonosz vagyok, de örülök, hogy sírtál rajta - így talán, esetleg van rá lehetőség, hogy jól írtam meg:D
      Biztos, hogy fogok még ilyesmit írni, mert ez a műfaj áll hozzám a legközelebb.

      Köszönöm, hogy írtál <3

      Törlés
  3. Eeees sikerult! :))) csak osszehoztad es teny, hogy ido kellett hozza, de meg is latszik az eredmenyen! Egy kicsit kirazott a hideg olvasas kozben, de hihetetlenul jol megoldottad, hogy ne legyen "ijeszto" (mert ugye hiszek az ilyesfajta "hulyesegekben")
    Sok-sok gratulacio jar magacskanak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Finally!:D Valóban, és te tudod a leginkább, mennyit dolgoztam ezen, függetlenül a hosszától. Utána jártam rendesen a dolgoknak, és mindenhol úgy írják, hogy a szellemidézéshez szükséges gyertya, meg füstölő, hát nem tudom, hogy így mennyire lett hiteles.
      Nem akartam ijesztőre írni, inkább a drámára fektettem a hangsúlyt, azt akartam elérni, hogy mindenki átérezze Taemin fájdalmát. Ezek a hülyeségek nem léteznek, ne félj!

      Köszönöm, hogy írtál, kedves <3

      Törlés
  4. Nagyon szép novella, majdnem meg is ríkatott, és tényleg illik hozzá a dal, jó választás volt. Jár egy piros pont ezért az írásért, de olvasd át, mert pár helyen hiányzik egy-egy szóköz, gyanítom, hogy a blogger bűne a dolog. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te véleményed mindig nagyon fontos számomra, mert egy nagyszerű írónak tartalak, és mindig megtiszteltetésnek veszem, ha írsz nekem!:) A dal valóban az, amikor meghallottam, tudtam, hogy ez tökéletesen fog illeni hozzá. (Nem a blogger bűne, hanem a billentyűzetemé:D Köszönöm, hogy szóltál, javítani fogom a hibákat)

      Köszönöm, hogy írtál véleményt!:)

      Törlés
  5. Fontos, persze, hogy fontos.
    Pláne fontos a véleménykifejtés, amikor ilyen jót olvas az ember ^^
    Őszintén szólva nem a kedvenc párosom, soha nem is olvastam velük, de most mégis megtettem, mert te írtad :)
    És tetszett. Bár a kissé depresszív hangulatomon nem segített, de mégiscsak valamennyire, mert napok óta nem volt kedvem olvasni, és ezt most mégis elolvastam :)

    Az első bekezdés a kedvencem :) Abból is, ahogy leírod az árnyákot. Milyen egyszerű a szó: árnyék. Te pedig annyira szépen leírtad, úgy, hogy ez el sem hangzott, mégis mindenki tudja, miről van szó. Na én ilyeneket szeretek olvasni :)

    köszönöm szépen ^^

    ui.: külön kedvencem amikor a szerzők zenéket ajánlanak a történet mellé. Valahogy sokkal maradandóbb az élmény :)
    én mindig zenét hallgatok, de ugye én nem tudhatom olyan jól mi illik egy íráshoz, mint az, aki megalkotta ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ezeket a biztató szavakat, és az külön öröm, hogy nem is szereted a párost, de mégis elolvastad *-* Nekem a SHINee az ultimate bandám, egyébként nem szeretem őket párosítani, de ha választani kell, akkor Jongtae és 2min. És azért esett a választásom Jongtae-re, mert 2min nagyon aranyos couple, velük lehetetlenség drámát írni. De egyébként BaekYeol and KaiBaek forever ♥ És neked ki az otp?

      Nekem is az a kedvencem. Nem is tudom miért, arra fektettem talán több hangsúlyt, hogy Taemin fájdalmát vetítsem ki, és az határozottan az első bekezdésből jön le jobban. Mindig meghatódom a véleményed olvasása közben. Csak annyit tudok mondani, hogy nagyon köszönöm! ♥

      U.I.: Igazából én sem tudom, hogy milyen zene illik egy-egy történethez, de szerintem senki sem. De mindig próbálok olyat keresni, ami tükrözi a hangulatot, bár ennél nem kellett sokat keresgélnem, mert a zene hatására írtam az egészet.

      Még egyszer nagyon köszönöm, hogy írtál! ^^

      Törlés
    2. whoa, tényleg olyan jó érzés mindig választ kapni *-*
      nekem egyébként hát... nem is tudom... annyira nem favorizálok senkit, de ha választani kell, akkor én a DaeJae párost kedvelem, meg hát BaekYeol az természetes >.< de az igazság az, hogy ha Kai szerepel benne akkor minden jöhet >.<
      de az én ultimate bandám a B.A.P ^^

      egyébként az a legjobb, ha a zene hatására írnak... nekem azok a történetek szoktak a legjobban tetszeni ^^ annyira jó hogy van aki le tudja írni az érzéseit egy dallal kapcsolatban *-* én képtelen vagyok rá >.<

      Törlés
    3. Sokáig voltam csak olvasó, ezért tudom milyen, ha izgatottan várja az ember a másik válaszát. De ez az érzés mai napig felbecsülhetetlen, mindig tűkön ülve várom a válaszokat, ahova írtam véleményt.
      Yeahhh B.A.P, ők voltak a harmadik banda, akiket megismertem, és úristen *-* Imádom őket.
      Örömmel látom, hogy minden jöhet neked, ami Jongin, ugyanis terveztem vele egy hosszabb fanfictiont, már megvan a blogcím, a napokban fog világot látni a prológus. Remélem, hogy majd olvasni fogod és tetszeni fog^^

      Sokszor fordul velem elő, hogy egy zene mély benyomást kelt bennem, például a legelső történetem is így íródott. Olyankor folyamatosan csak az az egy zene szól, semmi más. :)

      Törlés
    4. *-* Jongin
      ÉLJENÉLJENÉLJEN :D
      már alig várom *-*
      biztosan számíthatsz rám, tutira olvasni fogom ^^

      a B.A.P nekem sem az első banda volt akiket megismertem, de akkor kiütöttek mindenkit az első helyről >.< azóta is szerelmes vagyok a DaeJae páros hangjába (HANGJUKBA, nem a párba) XD
      >.<

      köszönöm a gyors válaszaidat *-* ha feljövök mindig vár vmi ^^

      Törlés
    5. HURRÁÁ, már egy olvasóm van!:D Hát, tényleg remélem, hogy nem fogok csalódást okozni neked sem és senkinek, az lesz az első többrészes fanfiction, amit írni fogok.

      Én egyébként ezt lehetséges címként is akartam, hogy fyeah_shineexobbbb ; tekintve, hogy a B betűs bandák a kedvenceim. Tehát Big Bang, BTS, BTOB, B.A.P (és Super Junior, Infinite) ... aztán lebeszéltek erről a címről, így csak simán shineexo lett, mert ők ketten állnak az első helyen.
      Én is annyira imádom Youngjae és Daehyun hangját, bár nálam Yongguk mindent visz AZZAL A MÉLY, SZEXI HANGJÁVAL <3

      Ugyan, én köszönöm, hogy írsz!:)

      Törlés
  6. Őszintén nem tudom mit mondjak. Igaz, te nem tartod magad írónak, de az én szememben te vagy a legjobb író, mert a NŐVÉREM VAGY, és egyben a példaképem is. Imádlak és utállak mert megint sírok. Ez...fantasztikus volt. Ahh... Igen Odaát. Egyik kedvenc. :)

    Nem tudom mit írhatnék. Szakmai tanácsot tőlem ne várj, mert én meg az íràsom elmehetünk a kukiba. De nekem nagyon tetszett. :) Köszönöm, hogy olvashattam.
    (tegyük hozzá, hogy nem csak a te hibád mert sírtam, de ezt majd elmesélem)

    Minnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig meghatódom az ilyen kommenteken, mert tényleg nem tartom magam jó írónak, és hogy valakinek én legyek a példaképe... Köszönöm, hugi!:) Igen, Odaát. Azt hiszem, ez a szellemtáblás rész a második évad legelején volt, amikor autóbalesetet szenvedtek, és Dean nagyon a végét járta. A KEDVENC SOROZATOM.

      Te felettébb rossz írónak képzeled magad, pedig ez egyáltalán nem így van. Meghazudtolod a korodat, és én szeretem az írásaidat, szívesen olvasok tőled bármit:)
      (Ne aggódj, minden rendben lesz, és rám számíthatsz)

      Köszönöm, hogy írtál^^

      Törlés
  7. Hát megtaláltam, haha. Nem is tudom mire reagáljak először. Hát ugye Supernatural feels ;;; Őket is úgy beleláttam, de Taeminnel és Jonghyunnal is olyan fájdalmas volt, mint őket nézni. Aztán néztem, mikor írtad, és akkor adott még egy ütést, hogy oh shit. Szóval érted. ;;;

    Szóval mennyi is, vagy hét éve írtad, és hát látva, mennyit fejlődtél azóta mindenben, pedig hát ebben sem volt semmi a szóhasználatod, de komolyan, még abban is, meg az érzésekben is, mennyit fejlődtél, pedig azért itt is megvolt ez. Nekem egyértelmű volt, hogy ez mennyire fontos kapcsolat volt, minden ki sutalást is értettem, és a végén is Jongin jelenlétét is. És belegondolva, hogy ezt a témát is, a szellemtáblával meg midnennel, még ennél is mennyire profin meg tudnád írni, hát borzongató, hogy igen, mikre vagy képes, és hát légyszi, írj nekem valami supernaturalosat, mert nem bírom én itt a feelst xD Nem elég, és még több kell. Szóval Sammynek is ilyen érzés lehetett. ;;

    Na a lényeg, hogy gimme more. ♥

    VálaszTörlés